Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aici e Link-ul : /index.php?/topic/18667-simering-ambielaj/page__pid__163260#entry163260

 

 

 

Trebuie sa iti reamintesc ca nu e bine sa folosesti simering normal(pt ulei,cumparat de la magazin auto import) pt ca astea se inmoaie in contact cu benzina din cartere.Trebuie musai siemeringuri pt. motoare in 2 timpi(is verzi la culoare,de regula),ca sa preintimpini o functionare defectuoasa a motorului.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Trebuie semering special pentru ambielaj care sa reziste la benzina din cartere ? Am auzit ca acelea sunt verzi....sau se pun semeringuri normale care se pune si la cutia de viteze ?

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat set de semeringuri de la dani old moto si recomand

sunt originale, nu fac probleme

si ieftineala

 

Erau verzi ? Ca eu am luat in nesiinta din alea normale,adica nu stiam ca trebuie sa reziste la benzina sau asa si ale mele sunt albastre.Si n-as vrea sa ma uit la 10-20 de lei ca dupa 100-200 de km sa traga aer fals.Daca tot e desfacut vreau sa pun de care trebuie,sa nu faca figuri nici dupa un 5-10 mii de km.

Editat de Atti the Hun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune linistit orice simering,ca n-are nici pe dracu...

Eu simering verde nici macar n-am vazut,am folosit doar negre.

Ale mele sunt albastre,poate cu un pic verde in ele,de scumpe nu au fost scumpe deloc,am cumparat 3 simeringuri ptr intreg motorul si m-a costat pana in 20 de lei.Si voi tot de astea ati folosit si v-au tinut mult si bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si eu !Am avut ocazia sa cumpar o JAWA din 1992 cu motor de 350 cmc .Este originala ,in stare perfecta de functionare,are 5909 km rulati ,(cred ca sint atitia doar ,dupa cum arata scaritele la pilot si guma de la pedala de pornire ,sint ca noi) nu trebuie vopsita ,are vopsea originala ,inscriptiile cu jawa de pe rezervor si pe cutiile laterale 350ts sint si ele originale , are numere noi ,carte identitate , talon ,proprietarul imi da in curind fiscalul. Am schimbat eu la ea cauciucurile si am cumparat o baterie.Intreb si eu ca "bubucatalin"-.Citi bani credeti ca ar merita ? Postez si citeva fotografii cu ea :

Asfalt uscat si va salut cu farul...

post-54408-0-15847600-1308077583_thumb.jpgpost-54408-0-36156300-1308077604_thumb.jpgpost-54408-0-52031900-1308077633_thumb.jpgpost-54408-0-18870300-1308077659_thumb.jpg

post-54408-0-76043200-1308077675_thumb.jpgpost-54408-0-46844900-1308077692_thumb.jpgpost-54408-0-47595500-1308077709_thumb.jpgpost-54408-0-12559000-1308077735_thumb.jpg

 

M-am hotarit sa o vind . Astept oferte .tel 0721919210 sau pm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da fratilor hai sa discutam aici am si eu o jawa,abia am luat-o -si vin cu prima problema se aude un tacanit la motor ca si cum ar fi o piulita in el ,care ar fi cauzele?se poate sa nu fie reglata cum trebe?

a mai patit cineva?

si apropo haideti sa ne si intalnim,facem o intrunire moto de jawa,sau un club de jawa?poate ne vedem la iasi pe 3 august

si sapt viitoare pun si eu niste foto

 

 

Salutare prima data

 

Am avut si eu o Jawa de 350 din 90 cind am cumparat-o si pina prin 2000 cind am vindut-o. Cam pe la 200 km a inceput un tacanit ciudat. Venea din zona pistoanelor. Nu am reusit sa localizez tacanitul niciodata cu toate ca am defacut cilindrii de citeva ori. Pina la urma m-am plictisit si m-am obisnuit cu tacanitul ala.Ttoate tacaneau. Am circulat cu Jawa pina pe la 30 mii si tot mai mergea fara probleme cind am vindut-o. Cu ambreiajul nu am avut niciodata probleme. In general am fost foarte multumit de motorul ala.Doar aprinderea era de rahat se modifica in mers aprinderea. Reglam pe drum de nebun. Mai avea un dezavantaj mare, busonul de la rezervor nu se putea incuia si m-am trezit de multe ori fara el sau cu tot felul de chestii in rezervor. Mai rau era cind trebuia sa merg fara buson si aveam multa benzina in rezervor. < Eram stropit tot cu benzina si imi era frica sa nu iau dracu foc :))

Mi-ar place sa mai stiu ce s-a intimplat cu fosta mea Jawa daca stie cineva ceva sa imi scrie. Am vindut motorul la Medias in cartierul Teba.

 

O intrebare: Cam la ce pret se vinde o Jawa de 350 model 1990 la ora actuala. Ma tot bate gindul sa imi cumpar iar una sa mai mesteresc pic la ea, ca japonezele astea nu se strica si parca imi lipseste actiunea.

 

Pune linistit orice simering,ca n-are nici pe dracu...

Eu simering verde nici macar n-am vazut,am folosit doar negre.

 

Deci: Semeringurile- negre sint pentru ulei si cam 90 grade (cauciuc)

- albastre pentru apa 50 grade (elastomer pentru industria alimentara)

- Verzi (Viton) rezistente la mai toate chimicalele posibile si temperaturi de peste 100 grade

- Rosi silikon cauciuc

-Taflon rezista la orice chimicale si 300 grade

 

Astea sint date orientative. Pe semeringuri sint niste litere ABCD s.a. care specifica exact la ce se pot folosi.

Cele mai tari semeringuri sint cele din Polytetrafluorethylen PTFE (Teflon)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor :)

 

Acum 2 ani mi-am dezmembrat si eu jawa 125 pentru a o vopsi in culoarea originala (rosu-visiniu) si abea in vara aceasta m-am gandit sa o montez la loc.. toate bune si frumoase pana la instalatia electrica.

 

Am montat motorul de la 0 exact ca in fabrica, numai ca nu stiu cum sa cuplez firele de pe dinam... am vazut tot felul de imagini si scheme pe net dar nu imi pot da seama de nimic :angryfire:....

 

 

 

 

Poate ma ajuta cnv cu o img exacta a cuplarii firelor...

 

 

 

 

P.S:Daca aveti nevoie de piese de CZ 175 sau de jawa 125 intrebati-ma aici sau prin PM.

 

Piesele le dau la schimb pe alte piese sau pe :drink:.

 

 

 

 

Asfalt uscat!

 

Uitati si jawa mea 125 :bigstar: mai am de facut doar partea cu electricul si dupa ies cu ea la plimbare :banana:

 

 

 

 

Sunt mandru ca sunt comunist!!! :cheers:

post-66724-0-54810900-1312985662_thumb.jpg

post-66724-0-49329100-1312985670_thumb.jpg

post-66724-0-30293400-1312985678_thumb.jpg

post-66724-0-29958600-1312985686_thumb.jpg

Editat de AndUtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

cine are orice piesa de M in special dinam, aprindere, atas sau carburatoare poate sa imi dea de veste, ofer orice piesa de IJ56 sau motor IJ49 fara chiulasa sau piese de jawa 250 din 61.

0724558495

romeo_mihail@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva vre-un atas de Jawa 350?As avea nevoie de unul care sa se poata reconditiona,imi trebuie inclusiv suportii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Dupa cum am spus si in topicul facut de mine caut ajutor pentru jawa 125 la instalatia electrica...

Motocicleta se afla in judetul Arges , Comuna Vedea (la 28 km de orasul Pitesti).

Aprinderea este de mobra, iar instalatia electrica trebuie sa fie adaptata...

Nu ma pricep asa ca nu ma bag, va rog sa ma ajutati sa redau viata acestui "fier mort"!

Pt detalii sunt on aproape toata ziua :bigstar:

Merci si asfalt uscat!

 

 

O img cu aprinderea de la moto:

 

 

post-66724-0-87221300-1314796436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Nu prea înțeleg ce ai tu acolo dar în principiu pt. un monocilindru îți trebe o bobină, o platină cu cama ei, niÂşte papuci Âşi vreo 5 metri de cablu. Nimeni nu s-a născut priceput, dar cu puțină atenție o rezolvi relativ uÂşor.

Acum mă uit Âşi pe topicul tău să văd ce ai acolo.

 

revin:

cu aprinderea de mobră..u unul nu prea Âştiu în ce costă. Va trebui s te lămurească cei din domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ca sa intelegeti mai bine... aprinderea de pe jawa mea s-a ars, iar bunicul meu (mesterul manole) a pus in locul aprinderii originale una de mobra, ce nu stie sa faca este sa adapteze instalatia electrica de jawa 125 pe aprinderea de mobra, am bobina, am platini, am carbuni am tot ce trebuie, motocicleta este asamblata la partea tehnica(in afara de instalatie).

 

Poate, Poate stie cineva cum sa adapteze instalatia pe aprindere... desigur nimic nu este gratis asa ca platesc in bani/bere/piese.

 

 

 

 

Aceasta adaptare nu este imposibila dar este o actiune migaloasa.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ca sa intelegeti mai bine... aprinderea de pe jawa mea s-a ars, iar bunicul meu (mesterul manole) a pus in locul aprinderii originale una de mobra, ce nu stie sa faca este sa adapteze instalatia electrica de jawa 125 pe aprinderea de mobra, am bobina, am platini, am carbuni am tot ce trebuie, motocicleta este asamblata la partea tehnica(in afara de instalatie).

 

Poate, Poate stie cineva cum sa adapteze instalatia pe aprindere... desigur nimic nu este gratis asa ca platesc in bani/bere/piese.

 

 

 

 

Aceasta adaptare nu este imposibila dar este o actiune migaloasa.

deloc migaloasa. La magnetoul de mobra, fiecare bobina alimenteaza un consumator. Pare magnetou bosch. ( sunt 2 bobine mari -una aprindere si una far , si una mica cu 2 iesiri-pozitie , frana / sau 2 mici,astea pozitionate peste alea mari )

- ai bobina pt. aprindere ( legi firul la condensator, cu platina,apoi il duci la b.inductie- sigur e gata legat- se opreste in scurt-circuit )

- apoi una pt. far, la care poti lega si claxonul

-frana si pozitia.

pozitia o legi pe direct-te obliga legea la far si pozitie aprinsa tot timpul

farul direct la comutatorul de faze-si asta merge tot timpul -lunga sau scurta.

sper ca m-am facut inteles.

Pe vremea cand am folosit magnetoul de mobra, am folosit platinile originale de mobra. era mai anevoios reglajul, anume momentul aprinderii se nimerea peste "o spitza' a volantei si nu "vedeam mom. deschiderii". rezolvat cu celofan de la pachetul de tigari....aprox. cand "scapa " celofanul dintre contacte....era momentul. Doar ca fara pana la volanta se deregla din timp in timp....rezolvat cu un canal in axul palier al ambielajului la pozitia din volanta de mobra .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din vorbe e usor... eu nu ma pricep si tocami de asta caut pe cineva care poate veni pana acolo sa o rezolve... eu platesc transportul si tot ce trebuie.

atunci cauta un "mobrist" si te rezolva....sau la un instructor de karturi ( poate unul mai in varsta sa fi folosit motoare de mobra si sigur te descurca )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...