Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De cateva ori a avut intentia de a porni si atat.Da rateu in tobe si gazele de la rateu ies pe la imbinarea dintre cot si toba deoarece nu este bine etansata.Si imediat ancraseaza bujiile.Dar le uda de-a binelea.Benzina curge din carurator pe la iesirea dinspre filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Eu am o parere doar- deoarece e foarte greu a da un verdict sigur la astfel de simptome.

Stiu ca aceste motoare "se ineaca" foarte usor, asta insemnand ca ramane benzina in carter, locul de unde intotdeauna vine amestecul carburant (la motorul in 2 timpi, benzina este aspirata prima data in carte, cand coboara pistonul amestecul de acolo este precomprimat pana cand pistonul ajunge sa deschida ferestrele de aspiratie- cand amestecul invadeaza,- fiind si precomprimat-cilindrul, facand si "spalarea " cilindrului de gazele arse ramase, o parte din amestec poate ajunge si in evacuare, nu mult dar e nevoie sa se intample asta)- deci, daca in carter in timpul acestor incercari repetate de a porni a ajuns multa benzina, ea ramane acolo si permanent va suplimenta benzina din amestecul nou, amestecul care patrunde apoi in cilindru devine foarte bogat si depaseste optimul de raport aer/benzina ce se poate aprinde, un amestec prea bogat nu se aprinde, iar scanteia nu se mai produce asa puternic in acest amestec bogat.

Asta e teoria, dar ce e de facut?

Nu se mai da drumu la benzina, se scot bujiile, se "alearga" putin (ori mai mult) cu acceleratia la maxim (FARA CONTACT) ca sa se evacueze acesta benzina.

Apoi se pun bujiile si se incearca pornirea.

Deoarece zici ca se scurge benzina pe la difuzor (acolo unde se pune filtrul) eu propun ca sa dai drumu la benzina destul de putin (pana se umple camera de nivel costant) si apoi o opresti, incerci astfel pornirea, daca reusesti, dai apoi drumul la robinet de tot, ori pe jumatate ca sa depistezi cauza.

Din cate stiu eu la aceste carburatoare nu se poate regla nivelul camerei de nivel,in alta ordine de idei un plutitor nou poate sa nu inchida cu scaunul existent, de aceea am zis sa jonglezi din robinet.

Pare complicat cred tot ce am zis, dar sunt doar cativa pasi de facut:- aerisire cartere, umplere cu benzina a carburatorului si oprirea apoi a benzinei, daca porneste se dozeaza benzina din robinet (ca test de evaluare).

Daca merge asa, verifica apoi etanseitatea cui-scaun (cu gura, cada etanseaza bine, cand faci vacuum si pui limba va retine limba, daca nu, nu e bine si e nevoie de o "rodare" cui-scaun.

 

(Ar mai fi ceva, nu vreau sa o iei ca jignire, dar am patit si eu asta, verifica ca sa fie pusa fisa corecta la cilidrul corect, eu am reusit sa reglez perfect momentul de aprindere, dar sa inversez fisele si astfel scanteia e data jos.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si vene e greu de spus asa daca nu vezi si auzi, dar pe langa ce a scris mai sus verifica bobinele, respectiv contactele de fise, cele originale (daca alea le mai ai)dupa un timp se oxideaza, se rupe firu, ....jawa e foarte pacatoasa cand incepe sa iti faca probleme te doare capu.Dar din ce ai spus si mai sus cu luminile e o problema mai degraba electrica decat mecanica.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara si va multumesc pentru promtitudine.Astazi am reglat plutitorul si am reverificat aprinderea.Am gasit un fir alb razletz in partea ambreiajului si cand l-am pus la masa(din cate am observat eu,toate firele albe sunt la masa),dadea scanteie.Este posibil ca nivelul sa fie mic,dar macar nu mai ineaca.Ciudatenia este urmatoarea:fara sa ating nimic...cand lucram la estetic toate luminile functionau,mai putin semnalizarea ca mergea fara"intermitentza".Acum....de la butonul galben cu trei pozitii de la mana dreapta si butonul de la semnalizare se petrec ciudatenii.Se aprinde semnalizarea spate dreapta cand mai tare cand mai incet.Farul nu se mai aprinde,etc.De scanteie nici vorba.Sunt cu ochii pe forum.Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eheee, bun venit frate! Nu credeam ca vei actiona asa rapid si vei intra in rindul nebunilor dupa si cu fiare vechi, dar acum m-ai convins!

S-o stapinesti sanatos si sa ne vedem acum si pe la balurile comuniste, calare! :oilleak:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Reglare carburator Jawa

Simptomul este urmatorul: Cand trec de jumatatea acceleratiei da in nas in sensul ca ramane fara benzina. Am curatat carburatorul, am testat cuiul pontou care inchide perfect. Nivelul l am gasit undeva de mai avea cam o jumatate de centimetru si dadea afara din paharul carburatorului. Inclin sa cred ca e destul de mare daca nu prea mare. Unde nu am umblat deloc estr cuiul de dozaj cel cu mai multe caneluri de la acceleratie. Din avans nu e ca merge foarte bine cu aprinderea electronica. Porneste frumos trage bine pana la jumatatea acceleratiei dupa care da in nas. Mentionez ca i am dat drumul din surubul de la benzina cat s a putut si la fel face. Astept di parerile dvs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare o JAWA de 250 din anii 60 cu numere si talon vechi,proprietar in viata. Motocicleta nu e pornita sau miscata de 30 de ani si se afla in Timisoara.Pretul este fix 500 lei fara transport cu ridicare de la garajul unde se afla.

 

0736869900

salut

anuntul mai este inca valabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-56760-0-55956200-1405511612_thumb.jpgpost-56760-0-41546600-1405511631_thumb.jpg

 

Salut, de azi sunt "frate" cu voi:

 

"motoclinica sxn" are de lucru

 

am demontat piesa cu piesa...tot...sunt uimit, toate suruburile s-au desfacut perfect, toate aveao saiba plata saiba grover, nici urma de rugina

 

 

» Post actualizat in 19 Jul 2014 07:20

work in progress

 

 

post-56760-0-16330300-1405754326_thumb.jpg

post-56760-0-77940900-1405754374_thumb.jpgpost-56760-0-01508500-1405754387_thumb.jpg

post-56760-0-65722500-1405754403_thumb.jpgpost-56760-0-36218000-1405754447_thumb.jpg

 

 

post-56760-0-81697900-1405511422_thumb.jpg

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Inca o Jawa 350 gata de drum, in Gorj!

Felicitari Dane pentru munca depusa si fiara repusa pe roti!


» Post actualizat in 10 Sep 2014 18:19

Ca fapt divers, priviti in a doua poza sistemul de frinare dublu pe spate, implementat de cehi inca din anii '80 (cind frinai roata fata automat frina si spatele, evitind greselile inerente manevrei, sistem preluat acum si de alti constructori moto). :bike-037:

post-2215-0-61027900-1410363999_thumb.jpg

post-2215-0-40245500-1410364022_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Inca o Jawa 350 gata de drum, in Gorj!

Felicitari Dane pentru munca depusa si fiara repusa pe roti!

» Post actualizat in 10 Sep 2014 18:19

Ca fapt divers, priviti in a doua poza sistemul de frinare dublu pe spate, implementat de cehi inca din anii '80 (cind frinai roata fata automat frina si spatele, evitind greselile inerente manevrei, sistem preluat acum si de alti constructori moto). :bike-037:

 

Ivane, asta cu sistemul de franare dublu ai bagat-o pt. BMW-isti ? De abia acum au reusit sa faca un sistem sa schimbi viteza fara maneta de ambreiaj asa cum face Jawa de zeci de ani !

 

"sistemul dublu" la Jawa are o calitate, nu exista!

 

Ce se vede in poza e comanda (prin cablu !!!) a intrerupatorului stopului de frana. Sa fim corecti, ca doar suntem "comunisti"...

 

post-56760-0-21474100-1411121978_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cioby draga, vezi ca zicea cineva pe un alt topic ( /index.php?/topic/695573-echipament-moto-la-lidl/page-24&do=findComment&comment=3842662 ) de ceva prelate la 25 lei bucata, la Lidl.

Incearca si daca gasesti, cumpara una in plus si trimite-o in Gorj contracost, plus bonus! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...