Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

nu trebuie- e in cutie. in cealalta jumatate de bloc motor a ramas pinionul care vine pe acel ax - daca nu ai scos pinionul de lant.... acolo ai simering , si acea etansare cu pasla pe tija de comanda a ambreiajului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

tija de comanda a ambreiajului ( in poza e incercuita ) diam 5mm- cred, are cate o bila in ambele capete, sunt importante... apare riscul de a se suda una de alta acele tije. Cealalta parte a ramas spre ambreiaj- are o" ciuperca" in capat . Alta bila este in mecanismul sincron de la ambreiaj.

 

acea etansare cu pasla....sau, la cz-ul meu e din doua bucati -teflon cu locas pt O-ring etanseaza intre acea tija- diam 5mm si pinionul de a 4-a care a ramas in carter cu pinionul de lant.... sub mec. actionare ambreiaj. deci o saiba de pasla peste acele bucsulite cu O-ring.... pe acolo isi marcheaza teritoriul. Nu am vazut jawa sau cz uscat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te intreb pentru ca am desfacut 2 motoare (de jawa 175 tip 356 in 2 tobe) si la nici unul dintre ele nu am gasit etansare cu pasla sau un inelas ceva...m-am uitat dupa ce ai zis de bile si am vazut locasul bilei (,,afundatura'' aia in tija) ,dar bile nicaieri,o sa ii pun eu..Oricum stiu sigur ca s-a umblat in ele...vreau sa il montez ''ca la carte'',de asta intreb mai multe sper ca nu supar daca nu prea inteleg si cer mai multe detalii

O sa mai pun si poze cu cealalta parte de carter care are pinionul de a-4-a pe ea si o sa pun si poza cu sistemul acela pentru ambreiaj


» Post actualizat in 13 May 2015 16:57

Poze

post-87974-0-02127200-1431536225_thumb.jpg

post-87974-0-35346200-1431536238_thumb.jpg

post-87974-0-88899800-1431536238_thumb.jpg

post-87974-0-46940000-1431536239_thumb.jpg

Editat de teddy007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un atasist la Praga.post-4291-0-35695600-1431550063_thumb.jpgpost-4291-0-35959600-1431550068_thumb.jpg
www.praguesidetour.com
Un magazin de piesulii, mai mult garnituri anvelope, cu vanzatorul nu te poti inteleg decat in ceha din pacate, aveam atatea sa-i arat prin semne ;))post-4291-0-94867200-1431550122_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog,imi spune si mie cineva cu ce sa etansez axul acela? nu am nici o-ring pe el nici ''saiba de pasla ..nu am nimic ..si nu stiu unde sa le pun,poate stie cineva sa imi arate pe pozele de mai sus(sa incercuiasca cu rosu unde trebuie asezata ''etansarea'')

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le ai deja, In poze se vad.... doar ca au uzuri. In pinionul de a 4-a, in partea care se prinde pinionul de lant, ai ceva "etansari" din plastic/ textolit...sau din ce or fi. Prin ele trece acel ax de comanda pentru ambreiaj.... peste ele ( deci intre ele si mecanismul de actionare al ambreiajului ) poti pune o saiba de pasla, Mai retine din uleiul care va ajunge acolo.

In poza 2 se vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum,era vorba de piesa asta din axul pinionului

Am scos-o si incerc sa inventez ceva cu cauciuc rezistent sa tina la ulei

post-87974-0-54012000-1431810593_thumb.jpg

Editat de teddy007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am un motor de jawa 350 ts si intentionez sa l folosesc pe un cross kart, l am demontat de pe cadru impreuna cu instalatia electrica si cand am desfacut capacul de la pinion tija de comanda a ambreiajuliu nu era prinsa in nk efectiv a cazut din locas, mentionez ca motoreta nu mai functiona din 2000 si are 23.000 km in bord

Intrebarea este daca gasesc vreun mecanic prin bucuresti sa mi l puna la punct, de partea estetica ma ocup eu 😀 insa la mecanica nu prea ma pricep

multumesc

» Post actualizat in 22 May 2015 04:58

post-89815-0-12591500-1432270384_thumb.jpgpost-89815-0-52382900-1432270668_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e stricat nimic....mecanismul de act. ambreiaj, dupa ce se fixeaza in cele3 suruburi M6 pe blocul motor, tine si tija de comanda ambreiaj.

sa nu uiti de bila care trebuie sa fie intre surubul de reglaj si tija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k, multumesc dar tot caut pe cineva sa mi verifice motorul inainte sa l pun pe kart, aprindere/carburatorul/ambreiajul

iar instalatia electrica vreau sa o fac mai simpla


» Post actualizat in 26 May 2015 17:54

nimeni prin bucuresti ce se pricepe la jawa ??

am omis un lucru..... fac cinste :)) :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Am si eu o problema minora de carburatie careia nu i dau in cale in sensul ca merge jawa perfect pana aprox la jumatatea cursei acceleratie dupa care da in nas. Ce e de facut sau ce alt carburator as putea incerca pe 638? Stima.

Salut verifica robinetul de benzina sa nu fie înfundat așa am pățit și eu, aveam sita din capul robinetului spartă și lua gunoaie în robinet și reducea debitul de benzina, sau verifica intrarea benzinei în carburator la cuiul pontou să nu ai gunoi acolo. Baftă aștept să-mi spui ce ai rezolvat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am un motor de jawa 350 ts si intentionez sa l folosesc pe un cross kart, l am demontat de pe cadru impreuna cu instalatia electrica si cand am desfacut capacul de la pinion tija de comanda a ambreiajuliu nu era prinsa in nk efectiv a cazut din locas, mentionez ca motoreta nu mai functiona din 2000 si are 23.000 km in bord

Intrebarea este daca gasesc vreun mecanic prin bucuresti sa mi l puna la punct, de partea estetica ma ocup eu insa la mecanica nu prea ma pricep

multumesc

 

 

 

k, multumesc dar tot caut pe cineva sa mi verifice motorul inainte sa l pun pe kart, aprindere/carburatorul/ambreiajul

iar instalatia electrica vreau sa o fac mai simpla

» Post actualizat in 26 May 2015 17:54

nimeni prin bucuresti ce se pricepe la jawa ??

am omis un lucru..... fac cinste :)) :alcy:

nimeni inca .... prin cinste ma refeream la contracost nu la o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am schimbat robinetul.Debit pe furtun are. Desfac carb sa vad ce are. Acul dozaj la care crestatura tre sa fie?

acul de dozaj trebuie să fie la a doua crestatura de sus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat robinetul insa carburatorul tot ma necajeste. Porneste foarte bine si dupa cca 40 sec ramane fara benzina si moare.Jigloarele sunt relativ noi de turat nici vorba. Cum trec de sfert acceleratie(atunci cand merge cat de cat) are acelasi simptom de dat in nas brr brr.Ce carburator se scuter as putea sa I pun de o proba sa vad ce face?Nu pun problema mecanica a adaptarii lui ci intreb daca sunt sanse sau daca a mai facut careva asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am rezolvat robinetul insa carburatorul tot ma necajeste. Porneste foarte bine si dupa cca 40 sec ramane fara benzina si moare.Jigloarele sunt relativ noi de turat nici vorba. Cum trec de sfertacceleratie(atunci cand merge cat de cat) are acelasi simptom de dat in nas brr brr.Ce carburator se scuter as putea sa I pun de o proba sa vad ce face?Nu pun problema mecanica a adaptarii lui ci intreb daca sunt sanse sau daca a mai facut careva asa ceva

mărește nivelul de benzina din camera carburatorului plutitorul acționează cuiul pontou pentru a închide benzina fa în așa fel ca atunci când ridici plutitorul cuiul pontou să închidă când plutitorul este aproape la orizotala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am si eu nevoie de ajutor am o jawa350 si nu vrea sa porneasca decit cu seringa in nas ce poate sa fie? dupa ce o ia merge f bine si porneste sfert m-am saturat de cit am nebunit carburatoru ala

vezi să nu ai înfundat jiglerul la socul de pe carburator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verificat tot tinut in decarburol 24h nivelul ok incercat pe mai multe pozitii nu vrea si pace nus ce sa ai mai fac ce carb sar mai potrivi?

Salut! De ce te legi numai de săracul carburator? Pot să fie alte motive pentru care-ți face fenomenu ăsta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

verificat tot tinut in decarburol 24h nivelul ok incercat pe mai multe pozitii nu vrea si pace nus ce sa ai mai fac ce carb sar mai potrivi?

compresie are? Fiindcă e posibil să nu ai compresia necesară pentru a trage benzină suficientă pentru a porni. Sau să nu ai aprinderea reglata corect pentru ambii cilindri. Și eu am pățit la fel când aveam aprinderea pe platini după ce am pus aprindere electronică am putut regla amândoi cilindri corect și nu mai am probleme. Și încă ceva reglează șurubul de aer la o jumătate de tură nu mai mult așa am eu reglajul și pornește ușor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei o pornesti cu socul tras?

Alta cauza clasica pentru pornirea greoaie este sa traga aer fals, si asta poate sa apara in numeroase locuri. Alta cauza poate fi aprinderea defectuoasa: avans gresit sau/si scanteie slaba.

Primul lucru care trebuie facut cand pui mana peo jawa e sa ii schimbi aprinderea. Apoi mai vezi :)

» Post actualizat in 19 Jun 2015 05:14

Inca ceva: cand a mers ultima oara bine, si ce s-a intamplat de atunci incoace?

» Post actualizat in 21 Jun 2015 08:35

Sa va prezint si Jawa mea la o plimbarica de sambata. Vizitat situl arheologic Cetatea Histria si plaja Vadu

post-11893-0-15833800-1434875525_thumb.jpg

post-11893-0-12374700-1434875582_thumb.jpg

Editat de sorinpreotescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...