Sari la conținut

Oare E Normal Sa Nu Gasesti Neutralul


Postări Recomandate

Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul?

Cred ca e adevarata combinatia deoarece si eu gasesc uneori din vre-o 3 incercari neutralul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul?

 

 

E ciudat ce zici. Cand schimbi dintr-a-ntaia intr-a doua, nu mai trebuie sa "gasesti" neutralul. Sare intr-a doua direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e o chestie de obisnuinta pana te acomodezi cu cutie de viteza.io la mobra mea (are 4 trepte) ,care-i destul de vechiutza, cand vreau sa dau din 1 in a 2-a ridic normal de pedala ,dar din a 2-a in neutral tre sa ciupesc un pic pedala si iese fara greturi.

Numai bine :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multe motociclete de (hard) enduro, cutia de viteze este destul de simplista (e facuta sa fie usoara si sa reziste la abuz) deci nu are finesse-ul uneia de stradala. La motorul meu, de exemplu, nu poti schimba viteza pe loc (daca merge motorul si nu se invarte roata) iar neutrul e dificil de gasit si in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un alt motiv este si ca ambreiajul nu decupleaza complet. Asa trebuie la enduro....Plus ca in cutie nu prea abunda cu furci, sincroane si alte mecanisme care sa usureze utilizarea. E facuta sa tina la cizma si la schimbari fara ambreiaj....Din pacate insa mai gaseste neutralul cand ti-e mai putin de folos. Daca insa ti se intampla prea des asta - la urcari in panta sau la sarituri - inseamna ca-ti trebuie o foaie mai mare (sau un pinion mai mic). Se scurteaza astfel transmisia si-ti ramane I-a doar ptr plecari in panta foarte abrupta....in rest mergi 2-3-4 si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La DR-ul de 250 schimbam in mers toate treptele fara ambreiaj, il foloseam doar in zone dificile si la plecarea de pe loc. Puteam sa schimb toate treptele pe loc, dar al dracu neutral era o enigma pt mine!!! Trebuia sa il scot pe neutral din mers sau cu motorul oprit daca nu aveam cizma. Cu cizma il gaseam bagand 1-a si piscand putin schimbatorul.

 

Astea sunt cutiile, nu te speria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La DR-ul de 250 schimbam in mers toate treptele fara ambreiaj, il foloseam doar in zone dificile si la plecarea de pe loc. Puteam sa schimb toate treptele pe loc, dar al dracu neutral era o enigma pt mine!!! Trebuia sa il scot pe neutral din mers sau cu motorul oprit daca nu aveam cizma. Cu cizma il gaseam bagand 1-a si piscand putin schimbatorul.

 

Astea sunt cutiile, nu te speria!

la fel si la husa al meu

si daca ii pun un ulei mai gros decat cel rec. il gaseste si mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat sa stau sa caut neutralul mai bine opresc motorul in viteza.Si il pornesc din nou cand vreau sa plec din loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e doar chestie de obisnuinta.

Dupa ce iti 'cunosti' suficient de bine motorul si incepi sa mai ai un pic de 'simt' la bocanc (si nu shlap !!!) o sa il gasesti mai usor, chiar daca nu din prima incercare :cheers:

Am avut si eu problema asta la un moment dat da'... mi-a trecut :cheers:

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca la cutia lui nu se gaseste neutralul asa repede ca sa nu moara in panta cand da din 1 in 2...oare or fi pasarele sau chiar asta e adevarul?

[/quote

 

Tureaza putin motorul pana ai sa gasesti neutralul. Incearca si ai sa vezi ca este mai usor. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu . Sunt incepator si am un XT de 600 de vreo 3 saptamani. Problema e ca nici demaror nu am si mai e si un senzor care opreste motorul sau nu il lasa sa porneasca la pedala daca e pus cricul si nu e la neutru. Asa ca de fiecare data cand opresc mai stau vrun minut sau mai putin (depinde de noroc) sa nimeresc neutru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu . Sunt incepator si am un XT de 600 de vreo 3 saptamani. Problema e ca nici demaror nu am si mai e si un senzor care opreste motorul sau nu il lasa sa porneasca la pedala daca e pus cricul si nu e la neutru. Asa ca de fiecare data cand opresc mai stau vrun minut sau mai putin (depinde de noroc) sa nimeresc neutru.

 

Senzorul ala poti sa il scoti de tot. Cum a zis Ketemeu, tureaza putin motorul si ai sa vezi ca intra usor. De fapt ar trebui sa dai mai mare turatia la relanti din surubul ala de pe carb care limiteaza cursa la cablurile de acceleratie, si n-o sa mai ai probleme, asta presupunind ca e totul in regula cu ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...