Jump to content

Kawasaki Sau Suzuki?


andreea01
 Share

Recommended Posts

Merenptah , se simte o oarecare invidie ? :)

 

 

@reverse: te ador ma omule, imi place ca ajuti motociclistii indiferent de varsta,sex,natie,religie,culoare.

 

...deh, e sezonu' de imperechere. Dar oricum ramai favoritul meu pe forum :cheers: .

 

 

Iar pe Andreea o sfatuiesc sa ia GS-ul. eu am ZXR si cam zburda la ture mari . Cineva te-a sfatuit sa iti iei GS pana inveti si dupa aceea treci pe ZX6-R, ei bine omul ala te-a sfatuit bine.

 

Ideea cu carenele date jos nu mi se pare deloc o prostie, eventual crash-paduri,sigur ai sa-l dai pe jos de vreo 2-3 ori si e pacat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si eu am facut greseala asta, sa-mi iau prima motocicleta de toti banii pe care i-am avut, cu kilometri multi, aratoasa si in cea mai mare graba, ca sa ma plimb cat mai mult in vara cu pricina.

Dar n-a fost sa fie asa. Dupa cateva zile s-au ivit problemele si s-a terminat cu o bataie de toata frumusetea la vilbrochen. Asa ca in loc sa ma plimb, am tot reparat la ea in vara aia. :)

 

Diferenta intre cele 2 modele la care te-ai gandit, este mare. Sunt la aceeasi bani, dar GS-ul ar fi mai fiabila chiar daca ar fi anii de fabricatie inversati...

De ce?

Pai simplu... ZXR-ul are 4 cilindri si multe alte piese in miscare si in plus, fiabilitatea, sau mai bine zis nefiabilitatea la Kawasaki e proverbiala.

GS-ul are doi cilindri si o constructie extrem de simpla... cred ca oricine are putine afinitati mecanice il poate desface si pune la loc.

 

La problema de putere, s-ar putea sa ai o surpriza placuta cu GS-ul, pentru ca mai conteaza si cuplul la un motor si aici intervine cilidreea usor mai mare, dar si configuratia in 2 cilindri. Gandeste-te ca majoritatea timpului il parcurgi cu viteze mici plecand de la stop si mergand in coloana. Ce rost are sa mergi in "ture" astfel?

 

In concluzie, dupa mai multe esecuri in alegerea motorului potrivit, eu as alege in locul tau, GS-ul.

Nu se stie niciodata ce cade la un motor si vei plange toata vara, cu portofelul gol, uitandu-te la el cum sta prafuit sub balcon.

 

Prostul invata din greselile lui, un destept invata din greselile altuia! :cheers:

Edited by vis-a-vis
Link to comment
Share on other sites

andreea ai legatura :cheers: .

p.s. chiar sunt curioasa cum se va termina aceasta poveste: suspans, romance....

:cheers:

 

uff uff iar incerci sa pui in tema pe cineva ...ciudata tenta de ironie ...si te mai miri ca esti in carantina ...hai noroc :)

 

buna andreea,

din pacate nu sunt in masura sa te sfatuiesc, cred ca in aceasi situiatie ca tine as fi daca as avea de ales ...eu insa am o alegere destul de buna de un gs gatuit si pentru inceput mi se pare cea mai buna alegere ..as vrea sa te rog foarte frumos ca sa pot face o comparatie fiind vorba si la mine de un gs aprox acelasi an sa-mi dai un pm cu pretul cerut pe gs m-ar ajuta enorm. multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

andreea, din ce-am citit in alte posturi, topicuri (parca) ai un prieten motorist. el ce te-a sfatuit?

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut rabdare sa citesc tot topicul, eu am zxr400 si iti recomand gs500 din 2 motive: e mai iertator si e aproape nou.

Link to comment
Share on other sites

uff uff iar incerci sa pui in tema pe cineva ...ciudata tenta de ironie ...si te mai miri ca esti in carantina ...hai noroc :)

 

asa, si?

Link to comment
Share on other sites

eu as merge pe GS 500

 

amandoua motocicletele iti ofera acelasi lucru, dar zx4 este mai scump la intretinere fata de GS

 

bafta multa :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

din anunt / poze mi se pare OK , sui'te pe el un pic impinge-l un pic prin parcare , daca ai incredere "in your riding skills" da o tura si vezi cum te impaci cu el .

 

Eu tot sustin varianta cu Kawasaki...pe vremuri se faceau alte motoare , nu neaparat mai proaste.

 

eu as merge pe GS 500

 

amandoua motocicletele iti ofera acelasi lucru, dar zx4 este mai scump la intretinere fata de GS

 

bafta multa :)

 

 

As zice ca ZXR400 iti da alte senzatii , nu e chiar acelasi lucru :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Am vb cu baiatul din Cluj care aduce motoretele si pare destul de ok, oricum mult mai ok decat ce am gasit in buc si surprinzator f f bine la bani. Nici nu stiu daca sa fac un drum pana acolo. E cineva din cluj care ar putea vedea motorul si sa-mi spuna daca merita sa fac drumul pana acolo sau nu? Eu am cunostinte in cluj dar nu motociclisti. :)

Link to comment
Share on other sites

Am vb cu baiatul din Cluj care aduce motoretele si pare destul de ok, oricum mult mai ok decat ce am gasit in buc si surprinzator f f bine la bani. Nici nu stiu daca sa fac un drum pana acolo. E cineva din cluj care ar putea vedea motorul si sa-mi spuna daca merita sa fac drumul pana acolo sau nu? Eu am cunostinte in cluj dar nu motociclisti. :cheers:

 

Nu cumva sa faci gresala sa dai 3500 E pe ZX4 :) e cum sti deja exagerat....2200E mai merge daca motorul e in stare impecabila, un drum pana la Cluj dus intors max 50E deci merita sa mergi. Eu mi am luat un ZX6R din 2000 din Italia la 15000Km si am ajuns cu acte,cu rar,cu tot la 3400 E da...am fost eu dp el :cheers: . Intra pe forum la cei din Cluj si vezi dc t ajuta cineva.

Link to comment
Share on other sites

Nu cumva sa faci gresala sa dai 3500 E pe ZX4 :) e cum sti deja exagerat....2200E mai merge daca motorul e in stare impecabila, un drum pana la Cluj dus intors max 50E deci merita sa mergi. Eu mi am luat un ZX6R din 2000 din Italia la 15000Km si am ajuns cu acte,cu rar,cu tot la 3400 E da...am fost eu dp el :cheers: . Intra pe forum la cei din Cluj si vezi dc t ajuta cineva.

Multumesc pt sfat! Da o sa vb cu cineva din Cluj sa vad daca merita motorul sau nu!

Link to comment
Share on other sites

clujeanul e ardelean...ardealu' "nu face parte din Romania"...adik sunt foarte seriosi...parerea mea...exista o mare probabilitate ca motorul sa fie asa cum zice el...give it a try!

Link to comment
Share on other sites

Am vb cu baiatul din Cluj care aduce motoretele si pare destul de ok, oricum mult mai ok decat ce am gasit in buc si surprinzator f f bine la bani. Nici nu stiu daca sa fac un drum pana acolo. E cineva din cluj care ar putea vedea motorul si sa-mi spuna daca merita sa fac drumul pana acolo sau nu? Eu am cunostinte in cluj dar nu motociclisti. :)

 

 

quote de pe bikeshop :ZXR4, recent importata Italia (e pe nr-e rosii in prezent), 40 000km-distributia schimbata la 33 000km, frane racing, sha cu striatii, slidere protectoare bascula spate, toba ARROW, suspensie sport spate, cauciucuri de pista uzate 20%, carene originale, n

 

Cauciucuri de pista inseamna in acceptiunea mea SLICK-uri. Nu iti recomand slickuri prin oras , pe strada sau oriunde exista praf. Mai exista si cauciucuri de pista/strada - vezi Pirelli supercorsa pro, de exemplu. si alea cat de cat sunt ok si pentru strada.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca vine cu slick-uri pe el nu va spune nimic?

Sau ca ajunge la pretul asta asa mic in Romania, dupa ce-si ia si "importatorul" partea?

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt toate sfaturile, parerile, opiniile etc. M-am decis asupra unui motor. Nu este nici GS-ul, nici kawa zx4r "micutza gheisha" cea la 3990 euro, nici kawa zx4r cea venita din Italia cu slik-uri... Pot spune ca m-au ajutat opiniile voastre si cred, sper ca am ales ce e mai bun. Din momentul asta declar topicul inchis. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...