Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

modelul de 1200 s-a fabricat intre 1984 si 1987(gasesti si din 88' sau 89'si chiar 91'dar ala e anul cand au fost inmatriculate prima data) al meu e din 84 :D

 

Nu le cunosc dupa cilindrie ci dupa aspectul carenei. Sor'sa mai mica, GL'ul meu, are acelasi carenaj, doar farul e rotund. Sa'ti traiasca si sa'i pui un plug de dezapezire in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Ai iesit la dezapezit?

E foarte tare droanga asta, imi place la nebunie. Eu sunt posesorul suratei ei mai mici, Silverwing de 500. Poate peste cativa ani imi cumpar si eu apartament pe doua roti. Sa va traiasca tuturor.

 

Pai cand te hotaresti, da-mi un tel...

/index.php?...amp;hl=goldwing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

acu o luna .. cu aproximatie ( mai exact cu ocazia festivalului ala de la Mures : peninsula ) fuseshi shi io la Targu - Mures pt doua zile ( sa fac o baitza la week-end , sa vad concertul live a lui iggy pop .. pensionaru si sa ma dau cu noul motor a lui varumio . habar n-am daca intra el pe forum , da faza e ca tare , tare mi-o placut cum merge si cum arata . asa ca dupa ce m-am suit inapoi pe dragstaru meu de 650 am zis ca is pe scuter :scratch:

acu un lucru na-m dibuit noi . referitor la reglajul inaltimii motorului . eu is un pic mai scurt de picioare si cand stateam si trebuia sa tin motocicleta la stopuri un pic i-mi era la neindemana ca o tineam intre picioare un pic pe varfuri. nu prea puteam sa pun jos talpa intreaga a piciorului. si desii mi sa pus pata si mie pe un gl 1500 ma gandesc ca e un dezavantaj destul de mare daca nu pot sa-i reglez suspenia. adica sa-l las mai jos ca pentru picioroangele mele.

acu am mai vb cu cativa bikeri si ziceau ca suspensia e reglabila . noi am tot butonat la butoanele alea care is pe panoul de comanda din partea dreapta le-am tot apasat noi .. da se pare ca fara efect . mai tarziu am aflat ca alea is pt reglajul in duritate a suspensiei. ashe o fii ? daca o fii asa ... atuncea de unde se coboara ( sau se inalta ) intreg crucisatorul ?

atasat poza cu mine cum stau un pic pe varfuri cu gl de 1500.

post-37467-0-53644800-1316731459_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

SALUT. INCA UNA DE 1100 IN JUD.CLUJ.

 

Care-i treaba cu placa aia din partea dreaptă? Ce an e motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca e un atas "special" ... asa vad io

 

Mă gândesc că o fi un ataș special, dar ce să pui în el când nu ai pereți pe laterală?

Sau poate omu o vrea să facă o chestie de genul ăsta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

pentru cine o avea nevoie.

eu unul recunosc ca si daca aveam filmuletul la vremea cand scimbasem la al meu distributia, nu cred ca ma bagam... da' din LENE, nu de altceva :rusinica:

 

Editat de chubby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, de multi ani ma uit cu jind la modelul GL 1500. Pt viitoarul apropiat am in plan sa-mi cumpar unu, an 89-95, de aici(Germania). Zic 89-95 pentru ca peste 95 sare destul de tare la pret. Am citit ca modelele pana in 92 au probleme cu cutia si asta e motivul pt care postez, poate imi poate spune vreun posesor de GW la ce anume ar trebui sa ma astept/uit cand ma duc sa vad un Gl 1500.

 

Exista vreun service orientat catre o astfel de mobra, in zona de sud(de preferat)?

 

Desi sunt sanse slabe sa primesc raspuns, multzam anticipat. :cheers:

 

RE: Am vazut pana acum 2 GL 1500. Sunt un pic dezamagit de raportul calitate-pret, chiar daca vorbim de Germania.

 

Am intalnit pana acum, bord schimbat, rugina, semne de tranteala pe toate partile si preturi exorbitante pt motociclete vechi de aproape 20 de ani. Norocul a fost ca motoarele n-au fost departe de mine.

 

In poze arata bine, cand suni, vanzatorul se jura cu mana pe inima ca e mobra de familie, intretinuta, cand o vezi nu stii ce sa apuci si in cine sa dai, cartea service a fost ca prin minune/ghinion pierduta,iar el jura pe Martorii lu iehova ca mobra e cinstita. :crack: Dupa concediu ma pun pe cautat si nu ma las pana nu gasesc una pe placul meu.

 

Primele impresii: uriasa, f manevrabila, f stabila, accesibila inclusiv pilotilor mai mici ( am 1.70), motorul nu transmite absolut nici o vibratie, sunet de V8 american. Am ramas extrem de uimit.

 

Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg.

 

Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu.

 

Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg.

 

Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu.

 

Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300.

Pe linga ceea ce ai spus mai este si lipsa reglajului electric al parbrizului.

In mod normal nu este o problema, dar intr-o tara ca Germania, unde ploua cind nu te astepti, este o reala problema, avand in vedere ca oricit de jos l-ai regla manual tot vezi prin parbriz.

In Romania, unde este praf si noroi atunci cind ploua esti terminat, trebuie sa astepti pina trece ploaia.

Chiar nu imi dau seama de ce nu au adaptat un parbriz electric nici macar acum, in 2012, la o motocicleta regina care depaseste 30.000 euro noua!

Cred ca ST1300 ti se potriveste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt mirat de lipsa parbrizului electric, mai ales la modelele noi.

 

Mi-am dorit de cand ma stiu un Gw 1500. E practic varianta suprema a unei motociclete de touring.

 

Dezamagirea a venit atunci cand mi-am dat seama ca trebuie sa dai minim 6000 ( cu noroc) pe una din 93-95, cu care sa n-ai probleme.

 

La 5000-5500 eu, gasesti deja St 1300, cu maxim 60000 km , carte service, Abs, parbriz reglabil electric si alte briz briz-uri.

 

De aici si dilema, mai ales ca e vorba de un mini credit la mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de multi ani ma uit cu jind la modelul GL 1500. Pt viitoarul apropiat am in plan sa-mi cumpar unu, an 89-95, de aici(Germania). Zic 89-95 pentru ca peste 95 sare destul de tare la pret. Am citit ca modelele pana in 92 au probleme cu cutia si asta e motivul pt care postez, poate imi poate spune vreun posesor de GW la ce anume ar trebui sa ma astept/uit cand ma duc sa vad un Gl 1500.

 

Exista vreun service orientat catre o astfel de mobra, in zona de sud(de preferat)?

 

Desi sunt sanse slabe sa primesc raspuns, multzam anticipat. :cheers:

 

RE: Am vazut pana acum 2 GL 1500. Sunt un pic dezamagit de raportul calitate-pret, chiar daca vorbim de Germania.

 

Am intalnit pana acum, bord schimbat, rugina, semne de tranteala pe toate partile si preturi exorbitante pt motociclete vechi de aproape 20 de ani. Norocul a fost ca motoarele n-au fost departe de mine.

 

In poze arata bine, cand suni, vanzatorul se jura cu mana pe inima ca e mobra de familie, intretinuta, cand o vezi nu stii ce sa apuci si in cine sa dai, cartea service a fost ca prin minune/ghinion pierduta,iar el jura pe Martorii lu iehova ca mobra e cinstita. :crack: Dupa concediu ma pun pe cautat si nu ma las pana nu gasesc una pe placul meu.

 

Primele impresii: uriasa, f manevrabila, f stabila, accesibila inclusiv pilotilor mai mici ( am 1.70), motorul nu transmite absolut nici o vibratie, sunet de V8 american. Am ramas extrem de uimit.

 

Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg.

 

Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu.

 

Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300.

La GW 1100, 1200, 1500, (NU si la 1800), la cumparare, dupa posibilitati, da roata de spate jos!

Verifica cuplajul dintre roata (partea danturata, de pe "stea", care se afla prinsa pe roata, cu 5 boltzuri in metalastice), si cuplajul care iese din angrenajul axului cardanic (prelungirea "pinionului de atac" din interior), vizibil imediat cu dai roata jos, fara sa demontezi cutia transmisiei de spate....

ACOLO sint singurele puncte slabe ale GW-urilor. Atentie mare acolo.Daca dantura nu este ascutita, semne de plecari pe-o roata sau de "remorcari" peste sarcina, atunci mergi cu barca 1.000.000 km.

Motoarele lor (Honda), mai ales cele in 4 pistoane, (nu cel de 6) sint considerate pe buna dreptate cele mai reusite, ever.Merg "a proasta", te saturi de ele.

Comparatia cu turingurile de la BMW nu se pune, sint doua sisteme de functionare diferite. Motorul racit cu apa prezinta o linearitate aparte.Atit momentan.

Mai poti sa verifici si gradul de incarcare cu beculete, pomi ornamentali, faruri, orice consumabil de curent. Exista tendinta de-a incarca instalatia electrica peste puterea generatorului, a.i. acesta poate ceda.

Se poate inlocui cu alternator de ....Tico.....

Sper ca nu te-am plictisit.

Numai bune, si bafta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, apreciez orice sfat venit din partea unui cunoscator. :cheers:

 

Momentan caut sa dau Intruderul, si in functie de buget, o sa vad daca prind un 1500 ok.

 

Am probat si un 1200, mult mai accesibila d.p.d.v al costurilor, dar uratica (in comp cu 1500) si cu total alt feeling, parca un pic prea masina. :crack:

 

Oricum, dupa ce am cautat si eu un pic, m-am decis sa nu-mi iau decat Aspencade, avand in vedere ca modelul Interstate nu are printe altele cruise control si cel mai important, marsariere.

 

Inca o intrebare, unde se poate servisa un GW (1200-1500) acasa?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...