Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 354
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, de multi ani ma uit cu jind la modelul GL 1500. Pt viitoarul apropiat am in plan sa-mi cumpar unu, an 89-95, de aici(Germania). Zic 89-95 pentru ca peste 95 sare destul de tare la pret. Am citit ca modelele pana in 92 au probleme cu cutia si asta e motivul pt care postez, poate imi poate spune vreun posesor de GW la ce anume ar trebui sa ma astept/uit cand ma duc sa vad un Gl 1500.

 

Exista vreun service orientat catre o astfel de mobra, in zona de sud(de preferat)?

 

Desi sunt sanse slabe sa primesc raspuns, multzam anticipat. :cheers:

 

RE: Am vazut pana acum 2 GL 1500. Sunt un pic dezamagit de raportul calitate-pret, chiar daca vorbim de Germania.

 

Am intalnit pana acum, bord schimbat, rugina, semne de tranteala pe toate partile si preturi exorbitante pt motociclete vechi de aproape 20 de ani. Norocul a fost ca motoarele n-au fost departe de mine.

 

In poze arata bine, cand suni, vanzatorul se jura cu mana pe inima ca e mobra de familie, intretinuta, cand o vezi nu stii ce sa apuci si in cine sa dai, cartea service a fost ca prin minune/ghinion pierduta,iar el jura pe Martorii lu iehova ca mobra e cinstita. :crack: Dupa concediu ma pun pe cautat si nu ma las pana nu gasesc una pe placul meu.

 

Primele impresii: uriasa, f manevrabila, f stabila, accesibila inclusiv pilotilor mai mici ( am 1.70), motorul nu transmite absolut nici o vibratie, sunet de V8 american. Am ramas extrem de uimit.

 

Un mare punct in minus este lipsa Abs-ului, mai ales pt o mobra de 400+ kg.

 

Un alt punct in minus este pretul, intre 5-7000 (inca) pt ceea ce caut eu.

 

Ca optiune, am si un Pan European 1100-1300.

La GW 1100, 1200, 1500, (NU si la 1800), la cumparare, dupa posibilitati, da roata de spate jos!

Verifica cuplajul dintre roata (partea danturata, de pe "stea", care se afla prinsa pe roata, cu 5 boltzuri in metalastice), si cuplajul care iese din angrenajul axului cardanic (prelungirea "pinionului de atac" din interior), vizibil imediat cu dai roata jos, fara sa demontezi cutia transmisiei de spate....

ACOLO sint singurele puncte slabe ale GW-urilor. Atentie mare acolo.Daca dantura nu este ascutita, semne de plecari pe-o roata sau de "remorcari" peste sarcina, atunci mergi cu barca 1.000.000 km.

Motoarele lor (Honda), mai ales cele in 4 pistoane, (nu cel de 6) sint considerate pe buna dreptate cele mai reusite, ever.Merg "a proasta", te saturi de ele.

Comparatia cu turingurile de la BMW nu se pune, sint doua sisteme de functionare diferite. Motorul racit cu apa prezinta o linearitate aparte.Atit momentan.

Mai poti sa verifici si gradul de incarcare cu beculete, pomi ornamentali, faruri, orice consumabil de curent. Exista tendinta de-a incarca instalatia electrica peste puterea generatorului, a.i. acesta poate ceda.

Se poate inlocui cu alternator de ....Tico.....

Sper ca nu te-am plictisit.

Numai bune, si bafta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, apreciez orice sfat venit din partea unui cunoscator. :cheers:

 

Momentan caut sa dau Intruderul, si in functie de buget, o sa vad daca prind un 1500 ok.

 

Am probat si un 1200, mult mai accesibila d.p.d.v al costurilor, dar uratica (in comp cu 1500) si cu total alt feeling, parca un pic prea masina. :crack:

 

Oricum, dupa ce am cautat si eu un pic, m-am decis sa nu-mi iau decat Aspencade, avand in vedere ca modelul Interstate nu are printe altele cruise control si cel mai important, marsariere.

 

Inca o intrebare, unde se poate servisa un GW (1200-1500) acasa?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. orice sfat aici de la detinatori de GL-uri pentru alti sau potentiali detinatori, nu sunt plictiseli.

 

2. stiu de la un prieten de acasa, ca ar fi un baiat Dan, undeva prin Valcea care se ocupa de ele. Plus ca el e in contact cu cam toata comunitatea de GL 1500.

 

ca design si eu consider ca 1500-le e cel mai reusit cu lungime/latime perfecte. cel de 1800, de abia de acum din 2012, incepe sa mai arate pe gustul meu, pentru ca au schimbat partea din spate

 

asta e poza de la una din reuniunile posesorilor din Ro.

prietenul mau fiind cel cu parul lung si GL-ul auriu, cu numarul de Covasna

 

3PQDgl903329-02.jpg

 

aici e poza cu al meu(fostul :( ) si cu mine in spatele lui. nu e nici GL12oo de nebagat in seama. se impune si el intr-un anturaj moto.

 

lMXTkK762143-02.jpg

Editat de chubby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ale dracului, sint extrem de frumoase.......Asa inzorzonate sau nu, sint extrem de "cuminti", si-s mindre de ele, nevoie mare......Au si de ce....

Profit de acest post si-i salut pe cei din poze, le doresc sanatate alaturi de cele mai frumoase cruisere aparute.....cele de 1500....

Na, ca am ajuns aici, pot sa spun (lasind la o parte treaba cu...."chestiune de gusturi") modelul de 1800, pe care am avut ocazia sa-l vad la un magazin Honda in Frankfurt, m-a dezamagit.

A inceput cu foaia aia A4 pe care era trecut un pret care sigur imi spunea ca aia au facut pistoanele din aur alb....Undeva pe la 33.000e, asta acum 3ani, parca.....Asta(pretul)este o ...magarie.

In rest, nu stiu daca e facut in EU sau in State, nu asta conteaza, conteaza ca e plin de plastic (!!!!), infiorator de mult plastic.....Nu contest tehnologia avansata, (satelit, intercom,blablabla) dar pretul ala (opinie) NU justifica. S-or fi smecherit si aia de la Honda, or fi inceput sa vinda si ei "brand", (vezi bmw) si nu motocilete.

Concluzia, 1800 e urit cu ciucuri.

1500 e virf de gama, inca nebatut si vesnic competitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Salutare !!!

p'aci nu mai zice nimeni nimic ?

vreau sa iau un GL 1800 si ma intereseaza daca vine echipat cu cablurile i-com casca sau le pot cumpara separat. pe motocicleta are i-com pilot\pasager dar restul de la motocicleta la pilot nu l-am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu vine cu cablurile de conexiune mobra/casti incluse(vrei sa o iei noua sau sh?) dar le poti gasi pe ebay.

Cel putin la BMW se cumpara separat.

Ma gandesc ca nu te incurci de inca 150 euro in plus, la cit costa Golda..

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=gl1800+intercom&_sacat=0&_odkw=gl1800+kommunikation&_osacat=0&_from=R40

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda, ne propune o versiune derivata interesanta. Mie chiar imi face cu ochiul... lu'Sauron

 

https://www.youtube.com/watch?v=OJzXBK-aViU

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7qKMSND5tzs

Editat de chubby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Arata cam neterminata, parerea mea..Goldwing impune asa cum este, prin masivitate, daca ii scoti una/alta de pe ea arata ca un c.ur.

In alta ordine de idei, nu am inlteles de ce la modelul nou coburii sunt vopsiti doar pe jumatate, ii iau din masivitate si din linie.

Personal mi-as lua GL1800 si maine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este misto varianta f6b dar eu zic ca trebuiau sa pastreze saua pilotului (la comfort ma refer) si toate gizmourile de de la Golda (airbag,navi,cb), in filmele de promovare nu se vede nimic disponibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum tine si de gusturile fiecaruia. eu daca as avea banii, mi-as lua un F6Bagger, poimaine. Eventual trebuiau sa expuna/dezveleasca mai mult motorul, tinand cont de model (si masca fata- vezi si mai jos)

Si modelul reviziuit de GL1800 2012, il consider in sfarsit mai aproape de gustul meu. In opoinia mea, GL-ul trebuie sa aibe niste linii cat mai drepte(arata mai bine, mai clasic).Poate sunt eu mai conservator, dar daca ceva e bun( design GL1500) , de ce sa-l strici? Tot ce mai trebuie sa se intample cu modelul de 18xx, este sa-i scimbe mizeria aia de masca fata, cu farurile prea rotunde, prea ..., prea....., prea Yamaha look alike. Ma refer la faptul ca la asa animal, era mai ok cu blocul optic pe centru si apoi extins spre colturi. Cum a inceput pe1200,perfectionat apoi pe 1500. Eventual sa-i uneasca dracu farurile, ceva nu stiu. Ca plasticul ala pe mijloc, ma zgarie pe retina :whip:

 

Era un sector de piata pe care ei nu-l acoperisera si care era intretinut , intr-o oarecare masura de posesorii de F6C, prin diverse customizari. Asa poate continua si seria F6C, cu un design mai accesibil, nu ca exercitiul/experimentul RUNE, care avea in comun cu clasica Valkyrie ,doar faptul ca folosea aceiasi platforma cu GL-ul.

 

Faptul ca folosesc doua nunate la carene, tine probabil si de trend(vezi cam toate tourer-ile mari, inclusiv BMW), dar la bagger e aproape obligatoru la custom-uri

 

 

 

scuze pentru editarea repetata :P

Editat de chubby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au incercat acelasi lucru si cu varianta de 1500...Nici aia n-a fost un succes. A fost mai degraba o ciudatenie.

 

O sa se vanda probabil in America foarte bine. Din ce am vazut eu dintr-un promo de la ei, agregatul se vinde mai degraba drept pimp mobil decat mega tourer.

 

http://www.youtube.com/watch?v=t1vLW53yFWk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Intr-adevar, tine de gust..

Mi-a placut foarte mult GL1500, imi place si acum, dar asta de 1800 este mai aproape de inima mea, mie imi plac formele rotunde si la motociclete si la femei..

 

Referitor la asta de mai sus, nu stiu, mie imi pare ca aduce cu modelul asta de la Honda

Asta asa, la o prima privire si pastrand proportiile..

Sincer nu-i vad rostul, nu-i nici cal nici magar, vorba cuiva, probabil prin America se va vinde, la ce gusturi au aia.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au incercat acelasi lucru si cu varianta de 1500...Nici aia n-a fost un succes. A fost mai degraba o ciudatenie.

 

NUMAI daca te referi la modelul asta, ai dreptate

 

406896_10200731060337981_2016071449_n.jp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la asta ma refeream :) Sa ai asa un monstru si sa-i pui un parbriz de 10 cm si un topcase atat de urat...Arata neterminat...

 

Desi mi-am prins urechile un pic, un 1500 tot imi iau :) De 1800 nu am bani sau nu sunt eu suficient de curajos in privinta ratelor :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata !!! dupa in Ianuarie am bagat banii de Goldwing la ruleta si eram la un pas sa renunt la el, azi am reusit, l-am adus acasa :tempted:

2008, 21000 km, bla bla...

primele impresii;

manevrabil -surprinzator de usor de manevrat in mers. este o motocicleta mare, foarte mare - ei bine nu se simte dimensiunea si greutatea in mers, chiar ai impresia ca-i mult mai mica. in trafic nu ma mai pot strecura dat fiind ca-s constient de gabarit dar nici groaznic nu este.

Frane foarte bune. cand pun frana de picior mai energic se lipeste de asfalt si opreste imediat(chiar si pe vremea asta).

pozitia de condus este ceva intre enduro turing si cruiser. te poti ridica in picioare si eu stau aproape ca la enduro cand merg in picioare...

saua este cuprinzatoare (la propriu) si foarte primitoare.

suspensia foarte buna, absoarbe denivelarile din asfaltul romanesc binisor. sunt curios cum se comporta cu pasager si bagaje multe.

comenzile sunt intuitive, puse unde ma asteptam sa fie(mai putin faza lunga). ma refer la comenzile de baza ca dealtfel are o gramada de 'botoane' pe care tre sa le invat pentru a le accesa fara sa-mi iau privirea de la drum.

motorul traieste. adica; am mers cu 16gt si gtl care in primele cateva mii de ture nu se simte -parca e electric. boxerul de pe Gold este mai viu, destul de puternic si... imi place

protectia la vant e foarte buna si parbrizul il pot regla din mers prin cateva manevre dar care azi m-a pacalit, in sensul ca era murdar de solutie de pe strada si in locurile in care am pus mana s-a facut mat. Mat de zoaie, si cum n-am avut apa la mine am fost obligat sa-l las jos de tot pentru a putea vedea drumul, fiind noapte.

consumul cred ca este in jur de 5,5 dupa cum spunea fostul proprietar. Brasov-Braila 250 km a luat putin peste jumatate de rezervor. rezervorul fiind de 25l

 

singurul lucru care nu-mi place este cand ma urc si cobor... groaznic- tre sa ai grija mare pentru ca este foarte lata si nici jos nu este. naspa

 

maine poate reusesc sa pun poze, daca reusesc s-o spal :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

suspensia foarte buna, absoarbe denivelarile din asfaltul romanesc binisor. sunt curios cum se comporta cu pasager si bagaje multe.

 

comenzile sunt intuitive, puse unde ma asteptam sa fie(mai putin faza lunga). ma refer la comenzile de baza ca dealtfel are o gramada de 'botoane' pe care tre sa le invat pentru a le accesa fara sa-mi iau privirea de la drum.

 

Mat de zoaie, si cum n-am avut apa la mine am fost obligat sa-l las jos de tot pentru a putea vedea drumul, fiind noapte.

 

singurul lucru care nu-mi place este cand ma urc si cobor... groaznic- tre sa ai grija mare pentru ca este foarte lata si nici jos nu este. naspa

Bravo Domnule, s-o stapanesti sanatos!

Sunt curios sa incalec si eu una, asa, sa-mi fac damblaua, sa vad ce diferenta este strict intre LT si Gl!

Motor adevarat..

Personal nu-mi place culoarea neagra la motociclete, dar tie trebuie sa-ti placa, nu mie:)

Oricum, era singura la vanzare culoare asta:)

Din ce am citit suspensiile sunt prea confortabile, la greutate cam danseaza pe viraje, multi le-au upgradat.

Chiar sunt curios cum ti se par.

Ai punctat bine referitor la butoane, desi de efect sunt foarte numeroase si iti pot distrage atentia, lucru de care se plang unii propietari.

Parbrizul, dupa parerea mea(si nu numai)un mare minus, in cazul ploii nu mai poti merge, in cazul in care ai versiunea mare.

Ma refer la faptul ca nu este cu reglaj electric, cum dracu sa nu pui parbriz electric la o scula de 30.000 euro?

Ce inaltime si greutate ai?

Eu am 183 cm si 100 kg si pe LT(care este mult mai inalt ca talie si centru de greutate comparativ cu GL)incalec perfect pe seaua fixata in cea mai inalta pozitie.

Am mers cu 1500, care este cam la fel ca 1800 si ma mira, incaleci/descaleci foarte usor.

Pozitia este ca pe chopper, cu picioarele putin inainte.

Sa ne scrii impresii de drum!

Bafta!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Domnule Luigi!

am 1.85 si 100 kg. incalec greu pentru ca este pus suplimentar spatar si nu sunt decat doua moduri de incalecat; 1. cu piciorul in fata si foarte probabil vei pune opinca plina de noroi pe sa(ca mine azi) si 2. lasi spatarul jos,incaleci normal ca pe orice mobra si apoi ridici spatarul. La GTL imi aduc aminte ca atingeam valiza dreapta cand incalecam si cea stanga cand descalecam dar acolo tinea de faptul ca veneam de pe SS unde nici gand sa tin cont de valize...

de parbriz chiar nu ma plang- imi ia cateva sec sa-l pun cum vreau, in mers. poate la burtosi sau la cei cu 2 maini de stanga sa existe problema asta.

pozitia nu este ca pe cruiser. picioarele nu stau in fata ci la un unghi de 90 grade si repet- ma ridic si merg in picioare iar pe cruisere e vis asa ceva. cel putin pe ce-am mers eu, si-am mers cu destule modele.

 

daca vrei s-o incaleci esti invitatul meu. dau eu gratarul si vinul :)

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...