Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc @Lup Batran. Nici mie nu mi-a placut cum statea si l-am pus pe locul pasagerului.

 

Azi Goldwing a ajuns la Nordkapp. 8 grade, ploua de rupe si e vant napraznic...

 

post-9413-0-41974300-1372191120_thumb.jpg

post-9413-0-26822900-1372107278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ceva doritor pentru un Aspencade mai vechiut, frate cu cel din poza de mai sus (minus atas)?

Ban mai mult decat rezonabil!

Salut, trimite te rog poze sa vedem despre ce este vorba, este completa, functionala, etc., eu vreau o HG la schimb sau cu cash,

multumesc,

 

Vreau sa cumpar un 1200 Goldwing si va rog sa-mi spuneti citeva amanunte despre ele: consum, manevrabilitate, confort, fiabilitate si cel mai important, pret si acces la piesele de schimb, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut Gixu.-le !

Am intarziat sa raspund intentionat pentru am obiceiul ca dupa ceva km cu o motocicleta sa gasesc motive s-o vand. Asa si acum, incerc sa gasesc motiv sa vand GL-ul. Sincer nu cred ca pot s-o fac - Sa vand GL-ul...

GL-ul este o motocicleta minunata, daca intelegi categoria.

DA e MARE dar sa de-a naiba daca nu se conduce foarte usor si intuitiv, franeaza bine, comoda, fiabila, se intretine usor, este surprinzatore pe viraje si nu de putine ori am uimit motociclisti cu abilitatea ei.

Acum 2 saptamani eram prin Cluj, 5 grade afara iar eu imbracat casual (piele) si nu-mi era frig deloc. Imi place sa merg pe motocicleta in piele, ciocate si protectia la vant este foarte buna pe GL. si binevenita ptr mine care sunt friguros.

Probabil ca mereu voi avea un GL. in garaj sau macar ceva din categorie dar cand ma uit in curtea celorlalti constructori nu prea am ce alege, doar Electra de la H-D imi face cu ochiul dar experienta mea cu H-D a fost destul de ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb deoarece ma tot uit dupa diverse vapoare mari. Vreau sa-mi fac un soi de leasing pentru un cruiser mare sau un touring mare.

 

Inca nu m-am dat cu Gl-ul, dar parca nu mi-as lua varianta de 1500 decat la nevoie. 1800 pare sa aiba ceea ce caut eu, spatiu mare pt bagaje, consum decent, fiabila, putere si cruise control. In plus, dat fiind faptul ca este si o "investitie, nu cade dramatic la pret o data cu trecerea timpului.

 

La Harley m-am uitat si eu, imi place, dar nu sunt dispus sa dau 12-15000 pe un model inferior, pe un Sportster sau vreun entry level Dyna. Daca tot platesc rate, macar sa si stiu pentru ce.

 

Pe lista posibilelor mobre mai sunt un C 1800, un XVZ 1900, un Kawa Voyager si cam atat.

 

M-am orientat catre un model "touring" deoarece am prins gustul turelor lungi si f lungi, iar cu mobra actuala...

 

Mai pune poze cu monstrul japonez. :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Rocket e greoi, se simte in orice situatie. L-am incercat in 2006 si apoi prin 2009 si nici pe departe sa se compare cu GL 1800. Gixu. -le, daca esti sigur ca vrei sa intri la categorie cu GL nu dai gres.

A mai aparut CTX1300 de la 'onda, vezi daca iti zice ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rocket e greoi, se simte in orice situatie. L-am incercat in 2006 si apoi prin 2009 si nici pe departe sa se compare cu GL 1800. Gixu. -le, daca esti sigur ca vrei sa intri la categorie cu GL nu dai gres.

A mai aparut CTX1300 de la 'onda, vezi daca iti zice ceva.

 

Nu se adreseaza deloc aceluiasi segment. De fapt nici una din mobrele mentionate de el nu se compara cu GL 1800. K1600 insa da. Si e mai tineresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul

:funny:

nici pe departe. Am avut fxstsse2 cvo si mi-a placut enorm dar problemele erau pe masura.

Oil servea si in interior si la exterior. Am incercat sa rezolv problema si dupa 400 km iar era plin de oil. Am aprofundat si...boala generala, specialistii spuneau sa tratez cu nesimtire... serios ? Nu pot ! Alarma aia e belea, nerv mare. Intri la peco, la supermarchet, ai toate sansele sa o impingi pana iesi din raza de actiune a senzorilor de la usi :lool: .

Nu sunt anti HD si la momentul potrivit voi incerca si un Road Glide dar acum sunt cu ochii la un Rewaco dar nu vreau sa tradez GL-ul :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi permit modelul 2010 cu are Gabriel, o sa-mi caut in schimb modelul 2001+, in functie de cum imi ies calculele la final de an. Sunt inca in perioada de proba la job.

 

Apropo, poate cineva sa faca o mica paralela intre 1500 si 1800. In cazul in care imi da cu virgula pt un 1800, aman cu un an si imi cumpar "macar" un 1500.

 

Anul asta am bagat aproape 10000 km in 3 luni, anul viitor am planuri mari pentru deplasari.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n Oil servea si in interior si la exterior. Am incercat sa rezolv problema si dupa 400 km iar era plin de oil. Am aprofundat si...boala generala, specialistii spuneau sa tratez cu nesimtire... serios ? Nu pot ! Alarma aia e belea, nerv mare. Intri la peco, la supermarchet, ai toate sansele sa o impingi pana iesi din raza de actiune a senzorilor de la usi :lool: . Nu sunt anti HD si la momentul potrivit voi incerca si un Road Glide dar acum sunt cu ochii la un Rewaco dar nu vreau sa tradez GL-ul :tempted:

nu stiu la ce specialisti ai fost !??

 

vis a vis de alarma, probabil trebuia resetata, altfel nu are probleme

 

nu stiu la ce specialisti ai fost !??vis a vis de alarma, probabil trebuia resetata, altfel nu are probleme

 

apropos motorul l-ai avut de nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E EVO si aia spune tot.....din pacate.Se pare ca nici Nicolae Glaja nu a reusit sa-l puna la punct cum trebuie.Austriacul spune:ulei pe asfaltul din parcare?Evo sau...

 

Pai omul n-a avut EVO, din cate inteleg eu, ci Twin Cam... Adica exact ce vrei sa-ti cumperi si tu, pentru ca spuneai ca vrei Dyna noua. Nou inseamna Twin Cam.

...

Cat despre Nicolae Glaja, din cate mai stiu si eu, a a vut de-a face exact cu Twin Cam-ul si nu cu EVO-ul. La inceputurile lui, Twin Cam-ul mergea foarte incins, mai ales pistoanele se supraincalzeau. Atunci apare domnul inginer Glaja cu solutia de a instala niste jeturi care sa spray-eze ulei pe pistoane astfel incat acestea sa nu se mai supraincalzeasca. Numai ca solutia asta a facut ca temperatura uleiului sa creasca foarte mult, lucru care n-a fost nici asta de bine.

DECI, TWIN CAM, NU EVO!!!

...

EVO sunt... motoare, nu rahaturi.

Si eu n-am vazut Harley care sa plse ulei aiurea pana acum.

...

Deci, nu mai vorbi, daca nu cunosti.

Sunt satul de prejudecati ca asta: "Austriacul spune: ulei pe astfaltul din parcare? EVO sau... ", venite din partea unor oameni care n-au calarit in viata lor un Harley sau si-au mancat de sub unghie cand a venit vorba sa schimbe si ei o garnitura.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...