Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

Intra pe Wikipedia si cauta ...Voi verifica si eu.Poate am facut o confuzie,desi nu cred....Vedem...Recent un amic moldovean din Thrust a renuntat la Evo pentru o Intruder 1400.Motor fain,interesant dar mereu crapa ceva.Una dupa alta.Cel putin asta sustine el.I-a tocat banii si nervii.In schimb mie mi-ar placea un EVO...

 

Dap.. Ai dreptate!Wiki bate si campii uneori...se pare.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma rog...Poate amic este mult spus.Il stiu deoarece mai trece rareori pe la un alt membru din trupa,cu care sunt prieten.Nu stiu daca a fost prin Germania ca nu prea ma intereseaza.Am vorbit doar despre motoare si doar odata....O fi avut ghinion cu motorul ala...Nu stiu!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate ca eu sa fiu mai sensibil dar nici nu am vazut 1802 de la HD fara sa 'planga' oil, si am vazut multe.

Asta a fost experienta mea du HD iar cei care-mi spun vrajeala cu garniturile de fapt cred ca au descoperit gaura din covrig siii...nu mai conteaza.

Auzi la el - mancat de sub unghie... tu citesti tot sau numai ce-ti convine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate ca eu sa fiu mai sensibil dar nici nu am vazut 1802 de la HD fara sa 'planga' oil, si am vazut multe.

Asta a fost experienta mea du HD iar cei care-mi spun vrajeala cu garniturile de fapt cred ca au descoperit gaura din covrig siii...nu mai conteaza.

Auzi la el - mancat de sub unghie... tu citesti tot sau numai ce-ti convine ?

????????
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...

Surprinzător, de când nu mai postează @Sărăcie, topicul e ca și îngropat...

 

Gabi,hai cu povestile/pozele!

» Post actualizat in 30 Jan 2016 11:44

S-am încălecat pe-o șa...post-11570-0-81529000-1454435740_thumb.jpg

» Post actualizat in 11 Feb 2016 21:47

Și uite așa, după ce acum 2 săptămâni îmi luam un Interstate,azi am adus acasă un Aspencade 20th Edition!

 

Încă un vis bifat pe lista!post-11570-0-04098400-1455227276_thumb.jpg

» Post actualizat in 17 Feb 2016 19:25

Am înmatriculat balena și am ieșit la o tura scurta. Prea scurta din păcate.post-11570-0-40177400-1455737078_thumb.jpgpost-11570-0-41944800-1455737113_thumb.jpgpost-11570-0-40177400-1455737078_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut.

 

Am un prieten care si-a pierdut capacul de la cobu din stanga. are careva un capac in +? sau poate cobu intreg. model GL1200, cauta sa acopere cutia cu un capac original.

Are careva asa ceva? sau stitii unde se poate gasi? ma gandesc cel mai probabil cu tot cu cutie ar veni.

 

asta e culoarea - dar e mai putin important

 

post-41057-0-21824900-1456152526_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tocmai vreau sa imi achizitionez un "monstru". Ce ma sfatuiti sa imi iau , Gl 1100 din 83 sau un 1200 din 87 ? Cel din 83 e imatriculat si vrea 1500 de "iepuroi".


» Post actualizat in 03 Oct 2016 19:14

in Valcea sunt 4 buc de 1500 si cu mine prin anglia 5. Am facut o noua pagina de FB, daca este cineva interesat este bine venit.... Goldwing romania

Salut , am cautat pagina pe fb dar nu am gasit-o .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata am luat bestia . Un Gold Wing Aspencade 1200. Dar am o problema . Nu am suspensie si nu stiu sa incarc cu aer suspensia . Cine ma poate ajuta ?

http://www.goldwingfacts.com/forums/2-goldwing-technical-forum/385893-gl1200-suspension-pressure-setting-how.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci . Am reusit sa bag aer in amortizoare . Nu mai aveam control asupra motorului am ajuns acasa bagand maxim 10 mile . Nici pe bicla nu merg asa de "tare" dar mai bine mai tarziu decat facand accident. De fapt aveam aer dar erau prea tari ,"beton". Controlul directiei era greoi si pierzi stabilitatea . E esential sa controlezi aerul din suspensii la asa un motor greu . Am vazut ca indicatorul de aer din suspensi e in locul indicatorului de lichid de racire . El porneste doar cand actionezi butonul de pe consola de aer cand iei degetul de pe el revine iarasi indicatorul de lichid de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...