Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 354
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata am luat bestia . Un Gold Wing Aspencade 1200. Dar am o problema . Nu am suspensie si nu stiu sa incarc cu aer suspensia . Cine ma poate ajuta ?

http://www.goldwingfacts.com/forums/2-goldwing-technical-forum/385893-gl1200-suspension-pressure-setting-how.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci . Am reusit sa bag aer in amortizoare . Nu mai aveam control asupra motorului am ajuns acasa bagand maxim 10 mile . Nici pe bicla nu merg asa de "tare" dar mai bine mai tarziu decat facand accident. De fapt aveam aer dar erau prea tari ,"beton". Controlul directiei era greoi si pierzi stabilitatea . E esential sa controlezi aerul din suspensii la asa un motor greu . Am vazut ca indicatorul de aer din suspensi e in locul indicatorului de lichid de racire . El porneste doar cand actionezi butonul de pe consola de aer cand iei degetul de pe el revine iarasi indicatorul de lichid de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Care-i treaba cu placa aia din partea dreaptă? Ce an e motorul?

....aveam in proiect un atas. am abandonat.

» Post actualizat in 30 Oct 2016 13:05

....aveam in proiect un atas. am abandonat.

motorul e din anul 1982.

» Post actualizat in 30 Oct 2016 13:10

Cred ca e un atas detasabil... unsure.gif

Am gasit alte poze cu motorul.

...toate atasele sant detasabile. voiam sa fac un atas mai sofisticat dar am abandonat.

» Post actualizat in 30 Oct 2016 13:18

 

Orice atas e detasabil. Teoretic.

Cadrul ala de atas pare a fi Dnepr. Sau de "M".

In poza a doua, chiar se vede si barca de la atas, care dupa prelata pare a fi de Dnepr.

In prima poza sunt cam nedumerit de utilitatea atasului. Poate cara ceva mare si greu pe atas. Poate e motor de "pompe funebre".

Sper sa nu supar pe nimeni cu remarca asta, dar eu chiar am vazut asa ceva in Franta.

...atasul e de DNEPR. voiam sa fac un atas mai sofisticat dar am abandonat. remarca ca ar fi un atas pentru ,,pompe funebre,, ....stai linistit, nu se supara nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

 

Proaspat posesor de Valkyrie ...

Momentan e in reconstructie si customizare.

Cateva poze:

 

post-25108-0-39464000-1498296145_thumb.jpeg

post-25108-0-99489400-1498296176_thumb.jpeg

post-25108-0-96753100-1498296200_thumb.jpeg

post-25108-0-91192200-1498296289_thumb.jpg

post-25108-0-14439900-1498296353_thumb.jpg

post-25108-0-80244400-1498296418_thumb.jpg

post-25108-0-71816500-1498296467_thumb.jpg

 

Mobra este desfacuta pana la ultimul surub. A avut probleme destul de grave la bascula in ceea ce priveste coroziunea.

Pana acum, cadrul a trecut prin baie chimica pt a inlatura powder coatingul original, tratament de rugina si apoi powdercoated negru gloss 80microni.

Bascula a fost ramfortata si powder coated

Motorul a primit noi curele de distributie, joc supape, vopsea noua, irmeaza sa revopsesc tot ce este crom...

Toate acareturile curatate si revopsite

Sper ca pana la inceputul lui August sa o termin.

Mai am de cumparat toate cele 3 discuri de frana ... o sa mananc cartofi cu orez o perioada dar asta e ... pasiunea cere sacrificiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu am ales eu chemical stripping, ci nenea de la atelierul de powder coating a pus cadrul la shot blasting (pulbere de fier cu granulatie medie) si s-a chinuit vreo 30 secunde sa scoata un petec de vopsea cat o palma ... si s-a gandit ca nu e fezabil pt el sa munceasca o zi intreaga la cadru meu asa ca mi-a mai cerut un 40 lire fara tva sa il duca la baie chimica.

Bascula in schimb a sablat-o ca am strippuit-o eu.

Dupa ce s-a inlaturat vopseaua s-a mai bagat intr-un acid "etching" care lasa o pelicula fina si inhiba rugina, apoi powder coated.

Seriile sunt 2 pe cadru. Una stantata care a ramas si alta gen placuta de aluminiu prinsa cu pop rivet pe care am dat-o jos. Nici nu cred ca o mai pun ... acolo scrie ca e fabricata in sua, nr de omologare si alte bashini care aici nu le controleaza nici dracu.

Cu motorul ... m-am pacalit la vopsea de cateva ori pt ca desi scria "metallic silver" era defapt doar silver ... asa ca pana la urma am gasit o firma care face vopseluri pt motoare de ambarcatiuni si am comandat "oyster silver" care rezista pana la 300 C ... arata splendid, dar vopseaua este doar varful icebergului ... pana la ea am spalat motorul cu 3 chimicale diferite sa scot toate petele si mizeria intrata in porii blocului. 2 chimicale gen solutii de spalat roti ce contin soda caustica si apoi cu una ce contine concentratie slaba de acid clorhidric ... apoi clatit bine cu bicarbonat de sodiu si multa apa.

Sper ca ti-a fost de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul proprietar locuia in Plymouth, langa ocean ...de acolo mare parte din coroziune, dar are si partea lui de vina... cred ca un astfel de om trebuie batut cu nuiaua peste maini sa mearga doar cu transportul in comun. Nu l-a interesat deloc mobra si ultimul an a stat in strada fara nici macar o husa.

Motorul e absolut impecabil, aceiasi presiune in toti 6 cilindrii. Duduie ca un muscle car, raspuns imediat la acceleratie, cutia schimba fara zgomot. Cred ca e cea mai silentioasa si fina cutie pe care am pus picioru vreo data. Carburatoarele le voi sincroniza cand o pun la loc.

 

Da, e ceva de munca ... incet-incet iese.

Multam.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit pe forumurile din state, singurul inconvenient (costisitor) al carburilor este atunci cand se produc "bine cunoscutele" 2 defecte simultan se lasa cu hydrolock si trebe dat jos motoru si schimbat un rahat de pinion caruia evident i se sparge un dinte.

Chiar am desfacut electromotorul cand l-am vopsit. Ghici ce e in el? Multiplicator de torque cu sistem planetar :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasez poze cu seria cadrului (partial). Sincer cred ca este usor mai estompata decat era original.

Sablarea chimica nu afecteaza absolut deloc metalul de genul asta ... poate ca afecteaza tabla subtire gen de conserva sau foarte corodata.

Lacasele de rulmenti nu au patit absolut nimic. Eu am taiat cu freza discuri din numere de inmatriculare (aici sunt de plastic) si am facut gen capace si tinute impreuna de un surub lung cu piulita. La bascula, pe tunelul cardanului am pus discuri in ambele capete apoi bara filetata cu piulite sa le tina pe amandoua.

La rulmentii de jug, in partea de jos am pus un capac de spray ca s-a potrivit la fix iar in partea de sus am infipt o manusa de nitril si am presat inapoi camasa exteriora a rulmentului vechi doar ca nu bagat de tot.

Practic in gaurile filetate bagi suruburile iar unde ai filet exterior pui masking tape de 3-4 ori sa tina la cuptor ... deobicri se desface singura de la caldura.

Eu consider ca se merita sablarea mecanica si chimica fara discutii.

Ca sa-ti zic din experienta proprie, am cheltuit mai mult pe cumparat polizor unghiular, discuri carbon de curatat, perii de sarma circulare, flap discuri si alte cacaturi si tot nu reuseam sa ajung in colturi si pe interiorul cadrului. Am incercat si cu chimicale si cu rugaciuni si moaste ... asa ca am ajuns la concluzia ca mai bine dau 250 de galbeni si baietii fac de la a la z inclusiv tratament rugina, bai chimice, bai de namol si ce bai i-o mai fi facut, dar stiu ca e tipla si daca nu e lovit am garantie la lucrare 3 ani.

Daca mai ai intrebari raspund cu mare drag.

post-25108-0-12455800-1498338113_thumb.jpg

post-25108-0-33926000-1498338169_thumb.jpg

post-25108-0-35699600-1498338200_thumb.jpg

post-25108-0-21394500-1498338245_thumb.jpg

post-25108-0-27746200-1498338301_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vopsit si schimbat garniturile si pistonasele la etrierul spate plus placute noi

Am vopsit rosu galeriile de aer al sistemului PAIR plus lac 2k.

Am pregatit jugurile pentru hydrographics ... urmeaza sa schimb semiringurile la furci.

post-25108-0-10653200-1498340792_thumb.jpg

post-25108-0-70590800-1498340826_thumb.jpg

post-25108-0-20034800-1498340851_thumb.jpg

post-25108-0-70824500-1498340895_thumb.jpg

» Post actualizat in 05 Jul 2017 23:05

post-25108-0-69100300-1499295797_thumb.jpgpost-25108-0-25930000-1499295814_thumb.jpgpost-25108-0-78540200-1499295851_thumb.jpgpost-25108-0-91637300-1499295893_thumb.jpgpost-25108-0-98767500-1499295922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare tuturor si bine v-am gasit. De curand am devenit posesor de GoldWing 1000 din '76. Motorul e adus din Olanda si cineva a incercat sa-l transforme in cafe racer asa ca nu am de ales si voi continua proiectul, avand in vedere ca nu am toate piesele originale. Sunt curios, mai sunt posesori de Gold Wing 1000 pe aici (sau daca mai stiti si altii prin tara)? Multumesc

post-15369-0-56929100-1506151449_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...