Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

Revin: cum plm să fii motociclist și să-i zici șofer, și nu o dată, celui care conduce o moto?!? Nici la autoturisme nu e tocmai corect și jurnalistic, conducător e mult mai potrivit. 

N-am avut răbdare să văd tot - ar trebui omul să mai studieze despre lungimea optimă a unui clip -, am apreciat însă că, deși a administrat limbi pufoase dealerului de la care a preluat-o, la mobră a mai criticat câte ceva. Altfel are discurs, vorbește cursiv, fără "ăăăă", dar ar putea folosi probabil cam 1/2 din cuvinte ca să exprime aceleași idei. 

Mobra arată bine, am vz una live zilele trecute, iar faptul că au ușurat-o nu poate fi decât de bun augur. Să înțeleg că suspensia au cam preluat-o de la bmw? :huh:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 354
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omul nu e "jurnalist auto/moto",e DOAR un pasionat ce incearca sa-si faca treaba cat mai bine,de aici si unele greseli ce le face.

Parerea mea! :)

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El este unul dintre ei,crede-ma. :)

Pe langa faptul ca profesia de jurnalist auto.moto NU exista...

 

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

O prezentare slabuta.

Se vede ca este sofer nu motociclist.

Genul care te intreaba: "cat baga motorul?" sau "consuma mult?".

 

El ca la masini: da-i talpa sa tasneasca sa depaseasca oricand oriunde si oricum.

De altfel si spunea ca i-ar fi placut mai multi caluti....

 

"Observati cat de usor a pornit motorul" 🤪.  Asta a mai pornit vreo motocicleta in viata lui ? Cum se astepta sa porneasca, la a treia incercare, eventual cu ceva rateuri?

 

O fi " canapea pe roti", dar ca sa o compari cu o canapea de IKEA 🤦‍♂️. Macar o Natuzzi sau Rovere ceva, ca de astea sigura a auzit.

 

@ENEOS. Pai e corect la masina sa existe soferi si piloti pe cand la moto "decat" piloti? :crack:

 

Compatativ cu modelul precedent are prea mult plastic. In locuri nu tocmai fericite, cum are fi la balamalele de la cutii.

 

Desi are tot felul de brizbrizuri electronice, sincer o prefer pe cea veche. La care nici nu iti ingheata talpile cand e frig ca are o grila cu aer cald de la radiatoare 😃

Nu cred că mă cunoști, eu am permis din 2001 și sute de mii de km pe zeci de motociclete cumulat, primul drum lung l.am făcut până in muntenegru pe o Aprilia RS125 acum vreo 12 ani.

 

Eu am facut prezentarea pentru soferi de mașina,ca sa cresc vizibilitatea motocicliștilor in randul automobilistilor.

 

Sunt o persoana foarte tehnica si legat de cultura italiana, sunt fan, poți vedea pe canal numeroasele mele prezentări cu masini italiene, cu intro cantat la acordeon si vorbit in italiana.

 

Zic uneori rider, alteori pilot, alteori sofer, sunt nuante putin diferite, dar le folosesc tocmai pentru ca publicul general sa înțeleagă.

 

Da, goldwing pornește foarte usor pentru ca are starter generator de tip ISG care nu are bendix sau volanta cu dinti, este un tip de demaror ce foloseste motor trifazic fara perii, si nu produce acel "tâgâdâgâdâm" la pornire.

 

Si legat de putere, cine conduce un k1600 sau un Ktm1290 sigur ar prefera mai multa putere, insa am explicat foarte clar de ce nu are nevoie de mai multa putere.

 

Te asigur ca foarte putina lume din mediul online al prezentarilor auto si moto cunoaste detalii si se documentează precum o fac eu, dupa o vizita la Adâncata la un eveniment am constatat cu tristete ca doar inca o persoana care are tangenta cu domeniul știa ca yamaha pe motoarele cp3 si cp4 foloseste tehnologie crossplane, sau că evacuarea la cp4 este de tip 4 2 1 insa arata diferit din cauza ordinii de aprindere.

 

Este rusinos ca om de presă să nu cunoască asa ceva.

 

Sau oameni care spuneau ca r1 nu trage si ei ieseau pe circuit cu power level 5 in loc de 1.

 

In marea asta de necunoscatori apar eu care pun pasiune in ce fac si dau multe detalii tehnice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Într-o lume în care suntem înconjurați de "nea", "bossulică" și "coaie", părerea mea este că ar trebui să apreciem la adevărata ei valoare o astfel de prezentare și prezență. 

Și să nu reținem doar crengile uscate din marea de verdeață care le înconjoară. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, ENEOS a spus:

Câți pasionați primesc mobre de la importatori? C'm on... 

Spre stiinta ta, colaborarea mea cu honda trading nu este platita in vreun fel, si a inceput la recomandarea lui dan Demetrescu de la motor team care mi.a urmarit filmarile cu masini si cei de la trading au zis ok, vino si ia motociclete, masini, ca ne place stilul.

 

Oricine poate face testdrive la Motorteam in București si la Autosincron in cluj.

 

In loc sa va bucurati ca cineva din romania face continut cat de cat elevat, abordati stilul asta arogant.

 

Legat de limbaj, daca zici handel, cacao, rahat, excrement... sunt sinonime pentru acelasi lucru, scopul e sa inteleaga treburile astea un public mai puțin tehnic.

 

Iarasi, eu pun in context niste lucruri, nu sunt un om al cuvintelor puține, pentru ca sa înțelegi un lucru mai amplu nu poți prezenta pe fuga in 5 minute cum fac altii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, gLAUdius said:

In loc sa va bucurati ca cineva din romania face continut cat de cat elevat, abordati stilul asta arogant.

 

Salut, eu am vazut multe dintre review-urile tale auto si pot spune ca sunt incantat, spre deosebire de TOATE celelalte review-uri care se pot gasi: "Are 15 CP, e rosie, nu troncane..." de la tine chiar am invatat multe lucruri. Nu lua in considerare stilul acesta arogant si negativist de pe forum, e comun si "normal" aici, eu sunt activ de putin timp dar m-am obisnuit :D 

 

Imi place ca tu intri in detalii tehnice spre deosebire de cam toti ceilalti. Cred ca sunt putine persoane interesate sa stie cat mai multe lucruri tehnice, dar eu sunt una dintre ele. De aceea am dat 700 RON pe un manual de 1800 de pagini de mecanica. :D 

 

Keep up the good work! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din partea mea,domnule Vlad,ai numai note maxime!Ma uit pe canalul de Youtube si nu pot spune decat chapeau!Auto cat si moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Djebelu' a spus:

Din partea mea,domnule Vlad,ai numai note maxime!Ma uit pe canalul de Youtube si nu pot spune decat chapeau!Auto cat si moto.

Mulțumesc, important e ca mă mână pasiunea, nu vreun interes financiar

Acum 45 minute, ionutpm a spus:

 

Salut, eu am vazut multe dintre review-urile tale auto si pot spune ca sunt incantat, spre deosebire de TOATE celelalte review-uri care se pot gasi: "Are 15 CP, e rosie, nu troncane..." de la tine chiar am invatat multe lucruri. Nu lua in considerare stilul acesta arogant si negativist de pe forum, e comun si "normal" aici, eu sunt activ de putin timp dar m-am obisnuit :D 

 

Imi place ca tu intri in detalii tehnice spre deosebire de cam toti ceilalti. Cred ca sunt putine persoane interesate sa stie cat mai multe lucruri tehnice, dar eu sunt una dintre ele. De aceea am dat 700 RON pe un manual de 1800 de pagini de mecanica. :D 

 

Keep up the good work! 

Da, prezentări din.alea tip roata e rotundă, aerul se respira si apa se bea :))

 

foarte tare cu cartea aceea, e misto când se gasesc materiale profesioniste pentru informare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

"bilute" 

Hopaa, nu mai cenzurează forumul să scrie "biluțe"? Sau nu la toată lumea? 

Se pare că numai muritorii de rând sunt cenzurați. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu inteleg eu este nevoia de a-i certa pe cei care nu au aceleasi gusturi in materie de continut online. Am urmarit putin din clip si mi se pare banal, comun, prea lung, dar asta nu inseamna ca pentru alte persoane nu este de ajutor ceea ce este prezentat. Ca sa nu fie interpretat mesajul doar intr-o nota de hate, chiar nu este, in pasajele ce tin de istoria Goldwing doar as mentiona ca exista sursele in descrierea clipului si as sari peste (le-as si adauga, evident). Este un model care se fabrica in continuu de zeci de ani, nu este ca si cum un model legendar de acum 80 de ani a fost readus in productie, iar oamenii care il stiau deja fac liniute cu ingerii pe Magheru. Dar este alegerea creatorului de continut cum isi structureaza materialul si cum primeste mai departe feedback.

Poate veni ca un soc, dar asa se intampla cand postezi pe internet, dai peste oameni care au si alte pareri, iar unii le mai si exprima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 25 minute, therocketscientist1 a spus:

Ce nu inteleg eu este nevoia de a-i certa pe cei care nu au aceleasi gusturi in materie de continut online.

Nu ceartă nimeni pe nimeni. Discuția este despre a nu duce un lucru de calitate in derizoriu doar pe baza unor lucruri mărunte, cum ar fi folosirea de șofer în loc de pilot sau conexiunea cu o canapea. 

Lungimea filmărilor sau abundența detaliilor tehnice pot să placă sau nu, nimic de zis. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, ENEOS a spus:

Hopaa, nu mai cenzurează forumul să scrie "biluțe"? Sau nu la toată lumea? 

Se pare că numai muritorii de rând sunt cenzurați. 

Ba da, cenzureaza, scrisesem k k t si a aparaut cacao :))

 

Acum 35 minute, therocketscientist1 a spus:

Ce nu inteleg eu este nevoia de a-i certa pe cei care nu au aceleasi gusturi in materie de continut online. Am urmarit putin din clip si mi se pare banal, comun, prea lung, dar asta nu inseamna ca pentru alte persoane nu este de ajutor ceea ce este prezentat. Ca sa nu fie interpretat mesajul doar intr-o nota de hate, chiar nu este, in pasajele ce tin de istoria Goldwing doar as mentiona ca exista sursele in descrierea clipului si as sari peste (le-as si adauga, evident). Este un model care se fabrica in continuu de zeci de ani, nu este ca si cum un model legendar de acum 80 de ani a fost readus in productie, iar oamenii care il stiau deja fac liniute cu ingerii pe Magheru. Dar este alegerea creatorului de continut cum isi structureaza materialul si cum primeste mai departe feedback.

Poate veni ca un soc, dar asa se intampla cand postezi pe internet, dai peste oameni care au si alte pareri, iar unii le mai si exprima.

S.o dea la ăștia de la superspeed sa vezi acolo banal :))

Acum 43 minute, therocketscientist1 a spus:

Ce nu inteleg eu este nevoia de a-i certa pe cei care nu au aceleasi gusturi in materie de continut online. Am urmarit putin din clip si mi se pare banal, comun, prea lung, dar asta nu inseamna ca pentru alte persoane nu este de ajutor ceea ce este prezentat. Ca sa nu fie interpretat mesajul doar intr-o nota de hate, chiar nu este, in pasajele ce tin de istoria Goldwing doar as mentiona ca exista sursele in descrierea clipului si as sari peste (le-as si adauga, evident). Este un model care se fabrica in continuu de zeci de ani, nu este ca si cum un model legendar de acum 80 de ani a fost readus in productie, iar oamenii care il stiau deja fac liniute cu ingerii pe Magheru. Dar este alegerea creatorului de continut cum isi structureaza materialul si cum primeste mai departe feedback.

Poate veni ca un soc, dar asa se intampla cand postezi pe internet, dai peste oameni care au si alte pareri, iar unii le mai si exprima.

Nu e niciun soc, eu accept orice critica argumentata.

Banal, monoton, poate sa para unora insa important este ca fac prezentări detaliate care contin istorie, punerea in context a modelului filmat, si multe detalii tehnice.

 

Cati explica de distribuție, unicam, dct, isg, furca paralelogram, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, l.u.v a spus:

Nu ceartă nimeni pe nimeni. Discuția este despre a nu duce un lucru de calitate in derizoriu doar pe baza unor lucruri mărunte, cum ar fi folosirea de șofer în loc de pilot sau conexiunea cu o canapea. 

Lungimea filmărilor sau abundența detaliilor tehnice pot să placă sau nu, nimic de zis. 

Calitatea este un lucru subiectiv cand vine vorba de clipuri, nu? Este o cantitate imensa de continut pe Youtube, iar aceste detalii fac diferenta intre un clip sau altul. Cat despre detaliile tehnice, daca e ceva ce scrie deja in brosura, nici pe mine nu ma incanta. Daca totusi creatorul de continut discuta pro si contra solutiile tehnice utilizate, atunci este altceva si aduce un plus de informatie.

Acum 13 minute, gLAUdius a spus:

S.o dea la ăștia de la superspeed sa vezi acolo banal :))

Nu e niciun soc, eu accept orice critica argumentata.

Banal, monoton, poate sa para unora insa important este ca fac prezentări detaliate care contin istorie, punerea in context a modelului filmat, si multe detalii tehnice.

 

Cati explica de distribuție, unicam, dct, isg, furca paralelogram, etc?

E cam de porc sa-i critici pe cei de la superspeed fara sa argumentezi ;);). Tu esti ala care a comentat pe net ca ala cu geaca neagra e prost rau? :)))

 

Repet, nu detin formula universala pentru crearea de continut, ci doar un cont (neplatit) de Youtube pe care urmaresc chestii. Daca gasesti de ajutor ce ti-am scris initial, bine si spor la treaba, daca nu, treci peste si spor la treaba. :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 21 minute, therocketscientist1 a spus:

Calitatea este un lucru subiectiv cand vine vorba de clipuri, nu?

Deloc. 

Atâta timp cât poți face diferența între unul și altul și ai niște repere clare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, therocketscientist1 a spus:

Calitatea este un lucru subiectiv cand vine vorba de clipuri, nu? Este o cantitate imensa de continut pe Youtube, iar aceste detalii fac diferenta intre un clip sau altul. Cat despre detaliile tehnice, daca e ceva ce scrie deja in brosura, nici pe mine nu ma incanta. Daca totusi creatorul de continut discuta pro si contra solutiile tehnice utilizate, atunci este altceva si aduce un plus de informatie.

E cam de porc sa-i critici pe cei de la superspeed fara sa argumentezi ;);). Tu esti ala care a comentat pe net ca ala cu geaca neagra e prost rau? :)))

 

Repet, nu detin formula universala pentru crearea de continut, ci doar un cont (neplatit) de Youtube pe care urmaresc chestii. Daca gasesti de ajutor ce ti-am scris initial, bine si spor la treaba, daca nu, treci peste si spor la treaba. :)  

Nu știu despre faza cu geaca neagra, eu doar i am criticat pentru ca filmau un s class in trening si unul din ei s.a descălțat si a pus adidasul pe scaun cu talpa in jos.

 

Alta data ziceau ca oltcitul are arcuri elicoidale si ca bmw face motoare v6 bune :))

 

eu merg mult mai departe decât fisele de specificații, si asa cum zici tu, nu e o reteta sigura pentru un conținut interesant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, l.u.v a spus:

Deloc. 

Atâta timp cât poți face diferența între unul și altul și ai niște repere clare. 

Repere care difera de la om la om. ;) 

Acum 9 minute, gLAUdius a spus:

Nu știu despre faza cu geaca neagra, eu doar i am criticat pentru ca filmau un s class in trening si unul din ei s.a descălțat si a pus adidasul pe scaun cu talpa in jos.

 

Alta data ziceau ca oltcitul are arcuri elicoidale si ca bmw face motoare v6 bune :))

 

eu merg mult mai departe decât fisele de specificații, si asa cum zici tu, nu e o reteta sigura pentru un conținut interesant

Referinta bibliografica :)

Nu mai scriu aici. Stricam topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, gLAUdius a spus:

Nu cred că mă cunoști, eu am permis din 2001 și sute de mii de km pe zeci de motociclete cumulat, primul drum lung l.am făcut până in muntenegru pe o Aprilia RS125 acum vreo 12 ani.

 

Eu am facut prezentarea pentru soferi de mașina,ca sa cresc vizibilitatea motocicliștilor in randul automobilistilor.

 

Sunt o persoana foarte tehnica si legat de cultura italiana, sunt fan, poți vedea pe canal numeroasele mele prezentări cu masini italiene, cu intro cantat la acordeon si vorbit in italiana.

 

Zic uneori rider, alteori pilot, alteori sofer, sunt nuante putin diferite, dar le folosesc tocmai pentru ca publicul general sa înțeleagă.

 

Da, goldwing pornește foarte usor pentru ca are starter generator de tip ISG care nu are bendix sau volanta cu dinti, este un tip de demaror ce foloseste motor trifazic fara perii, si nu produce acel "tâgâdâgâdâm" la pornire.

 

Si legat de putere, cine conduce un k1600 sau un Ktm1290 sigur ar prefera mai multa putere, insa am explicat foarte clar de ce nu are nevoie de mai multa putere.

 

Te asigur ca foarte putina lume din mediul online al prezentarilor auto si moto cunoaste detalii si se documentează precum o fac eu, dupa o vizita la Adâncata la un eveniment am constatat cu tristete ca doar inca o persoana care are tangenta cu domeniul știa ca yamaha pe motoarele cp3 si cp4 foloseste tehnologie crossplane, sau că evacuarea la cp4 este de tip 4 2 1 insa arata diferit din cauza ordinii de aprindere.

 

Este rusinos ca om de presă să nu cunoască asa ceva.

 

Sau oameni care spuneau ca r1 nu trage si ei ieseau pe circuit cu power level 5 in loc de 1.

 

In marea asta de necunoscatori apar eu care pun pasiune in ce fac si dau multe detalii tehnice

Va salut. Asa este, nu va cunosc. Eu doar v-am spus cum am perceput eu prezentarea. Nu inseamna ca am dreptate.

 

Sincer ma indoiesc ca o prezentarea unei motocilclete facuta pentru soferi va schimba vizibilitatea moto in trafic.

Ceea ce se intampla pe sosele tine de educatie si bun simt. Asta ca sa ramana un ton decent al discutiei.

Faptul ca uneori sunt accidentati motocilisti se datoreaza intamplarii ca erau calare pe doua roti. Daca erau in  acelasi loc in acelasi moment in masina, se intampla fix acelasi accident si se numea accident auto.

Urmariti cu atentie cum soferii nu vad camioane si trenuri. Unde este treaba cu vizibilitatea ....?

La fel, este o parere personala.

 

Acuma depinde ce intelege fiecare din motociclism. Daca vrei putere, demaraje, pilit asfaltul cu scaritele, nu iti iei un Goldwing.

Desi si cu el mai pilesti scaritele de asfalt.

 

Poate ca unii vor avea o anume satisfactie ca au un demaror cu motor brushless. Pentru altii nu este motiv de mare bucurie.

Goldwing-ul meu, mult mai batran, porneste la fel de repede cu un demaror clasic. Si de fapt asta este ceea ce ma intereseaza.

Oricum nu vad de ce ar porni mai repede un motor cu demaror brushless. Desigur pot fi ignorant.

 

Pentru unii, printre care ma numar si eu, motocicleta nu este un obiect in sine, ci este doar un mijloc prin care sa ne bucuram de plimbare, de natura, etc.

Ma bucur la fel de mult si cand merg cu Goldwing-ul si cand merg cu CB500X. Puterea este doar un detaliu, care nu imi afecteaza in nici un fel bucuria plimbarii.

Acesta este si motivul pentru care nu am schimbat zeci si zeci de motociclete in cei peste 30 de ani de cand am carnet. Imi pare rau, dar nu am o evidenta a kilometrilor.

Ma bucur sa plec la plimbare cu orice are doua roti si merge cu motor. Asa cum ma bucuram acuma 33 de ani cu Hoinar-ul.

 

Daca ma veti intreba de ce am luat un GW daca ma bucura orice motor, o sa va raspund ca impartasesc bucuria plimbarilor alaturi de sotie, si modelul GL1800 SC47 (generatia a 5-a) mi s-a parut a fi cel mai confortabil pentru pasager.

 

Foarte bine ca va documentati tehnic inainte de prezentari. Asa si trebuie. Dar la fel de important intr-o prezentare este pe langa aspectul pur tehnic, sa prezentati ce aduce in plus o masina/motocicleta noua fata de modelul anterior. Sau ce pierde fata de modelul anterior.

 

Nu are nici o importanta daca cel de la ghidon este numit sofer, pilot, rider, sau cum mai doriti.

Pina una alta ''sofer'' vine de la Chauffeur care era cel de baga carbuni la cazanul cu aburi 😂.

 

Apoi ati afirmat ca este musai nevoie de controlul tractiunii. Va rog sa ma credeti ca nu am simtit in nici un moment ca ar fi bun asa ceva. Sau cel putin nu mai mult decat ar fi nevoie la alta motocicleta. Si am mers pe ud si pe ploaie torentiala. Dar nici nu am alergat ca la curse cu ea.

 

In filmul de prezentare, fara suparare, una doua ii dati acceleratia la blana.

De ce nu ati mers de exemplu intr-un poligon sa vedeti de exemplu cat de usor se pot face virjae cu ea,  desi este cat un autobuz?

Asta datorita centrului de greutate foarte coborat.

Inca nu am aranjat filmarile din utlima vacanta, dar o sa incerc sa ma ocup cat mai repede, ca sa vedeti cum se comporta un GW pe acest drum din Grecia, din Parcul National Pindos:

 

VIKOS.thumb.jpg.b3bd7efd1ac3f023ee8d4f0b89bd75e4.jpg

 

Aici il gasiti pe harta: https://www.google.com/maps/place/Vikos+440+04,+Grecia/@39.9494365,20.6882951,17.4z/data=!4m5!3m4!1s0x135bb5fec83a1e53:0xa00bd2f74c462b0!8m2!3d39.952127!4d20.7075585?hl=ro-RO

 

Mers doua persoane pe motor, mobra plina cu bagaje. Cu totul probabil ca aveam in jur de 650 Kg.

 

Daca aveti placerea sa probati modelul vechi, va pot oferi Goldwing-ul meu sa faceti o tura cu el si sa puteti constata ce aduce bun noul model, sau ce pierde acesta.

 

Ca sa fie prezentarea cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SuperSpeed are un videoclip reclama la ceas in care apare si o mobra: https://www.youtube.com/watch?v=GPY-WaoEsMY - inteleg, e comercial dar nu cred ca se pot compara ca review-uri. 

Am retinut ca are 207 CP si cam atat. Pentru ca a zis de vreo 3 ori asta. Si ca fuge. Nu stiu de unde au aceste informatii confidentiale dar ma bucur ca acum sunt publice!

Mi-ar placea enorm un Goldwing, insa peste cel putin 10-15 ani, mie mi se pare o limuzina pe 2 roti. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Silver Arrow a spus:

Va salut. Asa este, nu va cunosc. Eu doar v-am spus cum am perceput eu prezentarea. Nu inseamna ca am dreptate.

 

Sincer ma indoiesc ca o prezentarea unei motocilclete facuta pentru soferi va schimba vizibilitatea moto in trafic.

Ceea ce se intampla pe sosele tine de educatie si bun simt. Asta ca sa ramana un ton decent al discutiei.

Faptul ca uneori sunt accidentati motocilisti se datoreaza intamplarii ca erau calare pe doua roti. Daca erau in  acelasi loc in acelasi moment in masina, se intampla fix acelasi accident si se numea accident auto.

Urmariti cu atentie cum soferii nu vad camioane si trenuri. Unde este treaba cu vizibilitatea ....?

La fel, este o parere personala.

 

Acuma depinde ce intelege fiecare din motociclism. Daca vrei putere, demaraje, pilit asfaltul cu scaritele, nu iti iei un Goldwing.

Desi si cu el mai pilesti scaritele de asfalt.

 

Poate ca unii vor avea o anume satisfactie ca au un demaror cu motor brushless. Pentru altii nu este motiv de mare bucurie.

Goldwing-ul meu, mult mai batran, porneste la fel de repede cu un demaror clasic. Si de fapt asta este ceea ce ma intereseaza.

Oricum nu vad de ce ar porni mai repede un motor cu demaror brushless. Desigur pot fi ignorant.

 

Pentru unii, printre care ma numar si eu, motocicleta nu este un obiect in sine, ci este doar un mijloc prin care sa ne bucuram de plimbare, de natura, etc.

Ma bucur la fel de mult si cand merg cu Goldwing-ul si cand merg cu CB500X. Puterea este doar un detaliu, care nu imi afecteaza in nici un fel bucuria plimbarii.

Acesta este si motivul pentru care nu am schimbat zeci si zeci de motociclete in cei peste 30 de ani de cand am carnet. Imi pare rau, dar nu am o evidenta a kilometrilor.

Ma bucur sa plec la plimbare cu orice are doua roti si merge cu motor. Asa cum ma bucuram acuma 33 de ani cu Hoinar-ul.

 

Daca ma veti intreba de ce am luat un GW daca ma bucura orice motor, o sa va raspund ca impartasesc bucuria plimbarilor alaturi de sotie, si modelul GL1800 SC47 (generatia a 5-a) mi s-a parut a fi cel mai confortabil pentru pasager.

 

Foarte bine ca va documentati tehnic inainte de prezentari. Asa si trebuie. Dar la fel de important intr-o prezentare este pe langa aspectul pur tehnic, sa prezentati ce aduce in plus o masina/motocicleta noua fata de modelul anterior. Sau ce pierde fata de modelul anterior.

 

Nu are nici o importanta daca cel de la ghidon este numit sofer, pilot, rider, sau cum mai doriti.

Pina una alta ''sofer'' vine de la Chauffeur care era cel de baga carbuni la cazanul cu aburi 😂.

 

Apoi ati afirmat ca este musai nevoie de controlul tractiunii. Va rog sa ma credeti ca nu am simtit in nici un moment ca ar fi bun asa ceva. Sau cel putin nu mai mult decat ar fi nevoie la alta motocicleta. Si am mers pe ud si pe ploaie torentiala. Dar nici nu am alergat ca la curse cu ea.

 

In filmul de prezentare, fara suparare, una doua ii dati acceleratia la blana.

De ce nu ati mers de exemplu intr-un poligon sa vedeti de exemplu cat de usor se pot face virjae cu ea,  desi este cat un autobuz?

Asta datorita centrului de greutate foarte coborat.

Inca nu am aranjat filmarile din utlima vacanta, dar o sa incerc sa ma ocup cat mai repede, ca sa vedeti cum se comporta un GW pe acest drum din Grecia, din Parcul National Pindos:

 

VIKOS.thumb.jpg.b3bd7efd1ac3f023ee8d4f0b89bd75e4.jpg

 

Aici il gasiti pe harta: https://www.google.com/maps/place/Vikos+440+04,+Grecia/@39.9494365,20.6882951,17.4z/data=!4m5!3m4!1s0x135bb5fec83a1e53:0xa00bd2f74c462b0!8m2!3d39.952127!4d20.7075585?hl=ro-RO

 

Mers doua persoane pe motor, mobra plina cu bagaje. Cu totul probabil ca aveam in jur de 650 Kg.

 

Daca aveti placerea sa probati modelul vechi, va pot oferi Goldwing-ul meu sa faceti o tura cu el si sa puteti constata ce aduce bun noul model, sau ce pierde acesta.

 

Ca sa fie prezentarea cum trebuie.

Eu doar roteam gaz ca sa vadă lumea pe filmare dinamica.

 

La drum lung am mers foarte liniștit, și am apreciat mersul relaxat al motorului și rafinamentul cutiei.

 

Legat de progres, îmi place suspensia față, modul crawl și pe înainte, și că este mai ușoară

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, gLAUdius a spus:

Eu doar roteam gaz ca sa vadă lumea pe filmare dinamica.

 

La drum lung am mers foarte liniștit, și am apreciat mersul relaxat al motorului și rafinamentul cutiei.

 

Legat de progres, îmi place suspensia față, modul crawl și pe înainte, și că este mai ușoară

Ati mers si cu modelul anterior, SC47?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ionutpm a spus:

SuperSpeed are un videoclip reclama la ceas in care apare si o mobra: https://www.youtube.com/watch?v=GPY-WaoEsMY - inteleg, e comercial dar nu cred ca se pot compara ca review-uri. 

Am retinut ca are 207 CP si cam atat. Pentru ca a zis de vreo 3 ori asta. Si ca fuge. Nu stiu de unde au aceste informatii confidentiale dar ma bucur ca acum sunt publice!

Mi-ar placea enorm un Goldwing, insa peste cel putin 10-15 ani, mie mi se pare o limuzina pe 2 roti. :D 

Lasa ca rezolv eu cu detaliile ca am filmat un material cu yamaha si bmw la adâncata

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Ati mers si cu modelul anterior, SC47?

Nu, doar cu acesta nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...