Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

Ar fi bine sa se faca si o expertiza tehnica a motocicletei, sunt atatea motoare SH pline de probleme. Asta vad ca era cumparat de curand, cine stie ce probleme putea avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

plecand de la premisa ca trebuie sa invatam din nenorocirea unora pentru a o evita pe a noastra o sa imi dau si eu cu parerea.

 

in primul rand eu consider ca a avut un ghinion teribil, dupa cum spuneau prietenii lui de tura a ajuns cu mobra lipita de bordura si a mers asa 20m dupa care a cazut si a intrat direct in copac. concluziile lansate de foarte multii detectivi ahtiati dupa genul asta de posturi sunt de de tot kak..tul. ca si incepator nu este foarte greu sa ajungi in situatia asta nefiind necesara o problema mecanica ;

legat de lipsa echipamentului scump putea saracul sa aiba si casca de titan daca intri la 40-50 km cu capu intru-un copac sau stalp nici Dumnezeu nu te mai scapa. (diferenta la echipament se vede la cazaturi fara impact direct) se poate ca multi sa nu fi auzit de decelerare si de efectele ei mai ales de ce sa intampla cu oraganele interne in momentul in care te opresti brusc (impact frontal).

la noi oricum gasesti echipament foarte scump si nu de cea mai buna calitate eu va recomand sa cumparatzi din state la super pretzuri mai nou oricine din romania care are un card bancar poate cumpara online si participa la licitatii in sua. www.ebay.com www.paypal.com totul este scandalos de avantajos (dupa transport si asigurare) in comparatie cu ce vand talharii astia la noi.

spunea cineva ca ar trebui sa avem o comisie tehnica specializata pentru solutionarea accidentelor in care se banuieste un viciu tehnic lucru bun zic eu da asta nu va schimba cu nimic jigodiile care vand mobre de viteza cu cadru sudat in nu stiu cate locuri, cu furci praf si alte nereguli care itzi pun viata in pericol. mai repede sa prevenim situatiile astea prin infiintarea unui service de expertiza unde oricine poate verifica orice cazan cap coada.

 

dumnezeu sa il odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca aseara a oprit politia rutiera prin oras multi motociclisti, cu mobre de toate tipurile. S-au pus pe verificat sistematic acte si restrictia aia cu 25 kW pentru primii 2 ani de permis? Teoretic, daca n-ai vechimea stabilita e ca si cum n-ai avea permis pentru categoria respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(AK_Raptor @ Aug 12 2007, 07:19 PM)

 

Acolo soseaua e perfect neteda fara gropi si alte hazards. Voblaj a facut mai mult ca sigur dintr-o tentativa de wheelie nereusita, pus fatza jos cu ghidonul putin sucit si gata. Reechilibrat, scapat iar mana in gaz si puf. Cel putin asa mi-a spus un gabor pe motor care tocmai mi-a tras o amenda mai devreme, in zona, si care a vorbit cu cei din spatele victimei, prieteni de-ai lui. Iar o tentativa stupida de bravada la experienta zero. . Pacat de el. . Asa ca vrajelile astea mai baieti, cu "mergea cu 60 in linie dreapta si a intrat in voblaj asa din senin, au venit niste varcolaci si spirite pacatoase care i-au zgaltaiit de roata si si i-au desfacut si casca, si era o dunga de bitum mai nou, etc. astea spuneti-le la copiii de 12 ani, da nici aia nu va mai cred.

 

RIP

 

mare dreptate ai.

 

pacat. mare pacat...chiar mi-era frica sa ma uit la rubrica accidente, dar am sperat ca nu au mai existat evenimente neplacute...dzeu sa-l ierte :lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, daca n-ai vechimea stabilita e ca si cum n-ai avea permis pentru categoria respectiva.

Mda, DOAR teoretic ca Romania este plina de pustani care nu au nici o treaba cu motocicletele dar ii vezi calare pe R1, CBR 1000 RR si asa mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor usor+ cai multi(pt un incepator)+ rider usor+ rider incepator+ cauciuc tocit+ oarecare lipsa de experienta....

Un cumul nefericit, care se insumeaza mai departe cu norocul fiecaruia.

Nu cred ca baiatul are vreo vina, dumnezeu sa il ierte.

 

Mi-am pus 180 pe spate la F3. Toti prietenii mi-au sarit in cap , ca nu o sa ma mai pot apleca la fel de mult, ca o sa derapeze, bla bla bla. Nu m-a interesat. Dar cand m-am suit pe motor, imi veneau in cap toatechestiile auzite, asa ca am mers circumspect, pana m-am obisnuit. Acum am uitat ca il am.

 

Daca nu imi spunea nimeni nimic si nu citeam nimic nicaieri, sunt convins ca in primul viraj pe la Cheia, raschetam asfaltul(valabil pentru cazul particular eu+motorul meu+plus"stilul meu de mers").

 

Ganditi-va in ce situatie se afla un incepator pe Super-Sport.

 

RIP inca odata si sincer, pentru noi ceilalti, cand dam un sfat, sa ne gandim de 2 ori, iar cand avem un sfat de dat, sa il dam.

 

Cine ti-a zis ca daca iti pui 180 pe spate, nu o sa te mai poti apleca asa mult?! Da se pricep prietenii tai, nu gluma. :) Cand de fapt este exact contrariul. .Ia vezi cum e sa te inclini cu un low rider cu guma de 250 pe spate :lol: Crezi ca degeaba au SS gume stock de 180 pe spate si cruiserele de 190-200-220?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne-am intalnit la RAR saptamana trecuta. mi-a atras atentia combinatia casca probiker ~ yamaha R6 ... si pentru ca si eu am aceeasi casca ... am intrat in vorba - l-am intrebat cum i se pare casca. mi-a zis ca e destul de proasta, dar o poarta provizoriu pentru ca tre sa ii vina o alta casca de 400 euro (parca) ... si i-am marturisit ca si eu ma tot chinui sa o schimb. si eu o port tot provizoriu :-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se tot discuta despre probleme tehnice ale acelei motociclete.

am si eu o intrebare?

avea stabilizator de ghidon?

 

daca nu avea.........a insistat pe gas,ia intart in voblaj si cu experienta pe care o avea = aveti raspunsul.

 

si mai am o intrebare:

 

cati dintre voi controlati presiunea in cauciucuri la FIECARE iesire ?

 

nici unul. ca a fost facuta acum 3 ani cand ati cumparat-o de la dealer si el stie ce are de facut, nu?

 

sau presiunea in cauciucuri nu conteaza?

 

la 40grade,stat in soare presiunea se poate ridica cu .7 atmosfere intrun cauciuc stat,sa nu mai vb de unul in miscare.

la rece, cauciucul se contracta si poate pierde tot aerul pe langa janta.

 

dar, asta nu conteaza ,ca mai toti sunteti experti in deale motociclismului viteza...............

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se tot discuta despre probleme tehnice ale acelei motociclete.

am si eu o intrebare?

avea stabilizator de ghidon?

 

daca nu avea.........a insistat pe gas,ia intart in voblaj si cu experienta pe care o avea = aveti raspunsul.

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 16:31 -------------</small><br/>si mai am o intrebare:

 

cati dintre voi controlati presiunea in cauciucuri la FIECARE iesire ?

 

nici unul. ca a fost facuta acum 3 ani cand ati cumparat-o de la dealer si el stie ce are de facut, nu?

 

 

Dumnezeu sa il ierte......restul...tacere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai spui vreodata tampenia asta ca te faci de ras. Iti recomand sa mai citesti odata fizica din clasa a 10-a, mai exact principiul al doilea al termodinamicii.

 

 

nu sunt fizician ,sunt motociclist . si la temp mica cauciucul 'pierde' aer. are rost sa intram in discutii legate de molecule sau atomi?nu cred ca toti sunt interesati de fizica ci de rezultat., si ca sa inteleaga,..................pierde aer.

e mai bine acum? ca sa nu ma fac de ras?

Editat de old school
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati dintre voi controlati presiunea in cauciucuri la FIECARE iesire ?

 

EU!!! O verific cam la 1000 si ceva de km! :lol:

 

Sincer...probleme tehnice...putin probabil! Lipsa totala de experienta pe o motoreta de genul aleia...si-a spus cuvantul! R6 a fost motorul care m-a socat cel mai mult la felul cum accelereaza de brusc! Si...am mers pe ceva motociclete pana acum, inclusiv SS de 1000!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: dragon, dude, iti recomand mai degraba manometrul si expertiza in teren la fata locului si daca Old_school nu are dreptate dau io o lada de bere in locul lui.

 

Lasati voi teoriile astea ca in taste sunteti neintrecuti. S-a umplut de reisari pe drumurile publice si pe forumuri, dar multi habar nu aveti treburi elementare.

 

Cat despre tipul care s-a curatat..? ce pixul ma-sii de treaba tot dati cu ripuri frate? sunteti penibili. Il ajuta cu ceva acum? Nu.

Gargara e de pomana oricum.

 

Nu se invata nimic. Nimeni nu va invata nimic. Se vor curata pe rand. Nu poti spune unui incepator ca motorul ala trebe avut grija cu el pt k e bestie. EL stie deja.. si zice ca e precaut.. dar iacata.. trebe de demonstrat tarfelor cat de macho sunt, prietenilor cat de zmei sunt.. am vitezana.. uite pe o roata fate.. hopa .. de ce vibreaza ghidonul? mama mie nu mi-a zis nimeni ca daca o ridic pe o roata se misca ghido... biiiiiiiiiiiiipppp.. hart beat zero... biiiiiiiiiipp

 

end of story.

 

apoi urmeaza.. vai ce baiat bun a fost, vai ce mai mergea el precaut si avea 7o saracul cand a cazut.

 

Nu e bine sa vb de morti, odihneasca-se in pace, dar.. haideti sa lasam ipocriziile. face the truth.

Il stim cu totii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat si eu o sugestie... Daca cei care au mers in grup cu el tot spun ca nu avea viteza mare, sa faca o verificare tehnica si la motocicleta, cine stie, poate chiar a avut o problema.

 

Pe langa mersul preventiv, cu echipament corespunzator, cu viteza regulementara, ar fi bine sa ne uitam si la fier. Sau avem incredere oarba in cei x proprietari dinainte pe care nici nu-i cunoastem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

old_school, cu tot respectul ai dreptate si spui corect ce spui, pierde aer. din cate stiu despre tine esti un om cu experienta in motociclism si sunt derutat putin de faptul ca tu si cei ca tine (adica cu experienta) spun doar lucrurile pe jumatate.

ai un post super la incepatori, ai postat si aici ceva, dar cam putin.

daca tot vreti sa fiti de ajutor pentru incepatori pe sportive atunci nu este suficient "v-am spus ca nu e bine sa incepeti pe sportive..." asta o spune mama lu' ala micu cand alearga, mama ii zice "nu mai alerga ca o sa cazi", ala micu cade si se juleste in genunchi; dupa care toti sar sa zica "ti-am zis eu..."

ar putea fi si varianta: daca tot ati comis-o si ati luat sprotiva prima moto, atunci:

1- puneti amortizor de vibratii pe ghidon (sau cum ii zice la device)

2- puneti anvelope noi si de cutare tip

3- puneti azot in roti (la auto de curse se umplu rotile cu azot ca are molecula mai mare, se dilata mai putin parca - presupun ca e la fel si la moto?, sau poate zic prostii)

4- samd

cat timp sunt sportive in raft se vor vinde si se vor cumpara la fel ca orice marfa.

scuze daca am deranjat, nu asta a fost intentia

Editat de gabimaty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se invata nimic. Nimeni nu va invata nimic. Se vor curata pe rand.

Nu e adevarat! Sunt destui care au vrut motociclete prea puternice pentru un incepator si au renuntat. De ce? Pentru ca au fost educati aici pe forum despre ce inseamna o motocicleta, ca nu-i de joaca cu sportul asta. Si unul singur daca a fost salvat de la o soarta asemenatoare cu cea a baiatului din acest topic si a meritat.

 

Nimeni nu se naste invatat, nimeni nu a stiut din nastere ca 100 si nu stiu cati cai sunt prea multi cand nu stii nimic, toti au invatat dintr-o sursa sau alta. Si daca toti am spune ca nu merita sa facem educatie n-ar mai avea nimeni de unde sa invete nimic.

 

Intotdeauna vor exista cazuri din astea, dar diferenta este ca prin educare se reduc numarul lor semnificativ.

Editat de Silenti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avea o casca provizorie, cauciucuri provizorii si de-abea fusese la RAR inteleg. Cum a trecut RAR-ul cu cauciucurile alea inteleg terminate?

 

Ca nu controleaza presiunea in pneuri e chiar normal. Ce sa vada? Fiti cinstiti si recunoasteti cati stiti cat trebuie sa aveti in pneuri cand sunteti singuri, in doi cu/sau bagaj?

 

Probleme tehnice ce pot duce la "boblaj" - cum i se zicea pe aici voblajului:

 

de la amortizoare; de la rulmenti, de la frane, de la furca, de la presiune pneu fata sau chiar de la starea pneului spate si nu cred ca s-au epuizat. De la lipsa amortizor ghidon la cele care au prevazut din fabricatie si e scos sau terminat mai tarziu. Cele mai multe sunt proaste si pierd uleiul repede.

 

Este un fenomen fizic complex - voblajul - care insa nu se lasa stapanit pe calea instinctelor, dimpotriva inclestarea ghidonului amplifica balansul ansamblului mobra - calaret.

 

sunt mai multe cai pentru a stopa sau macar diminua efectul de voblaj: schimbarea pozitiei in sa - mai pe spate, luata presiunea de pe ghidon, ridicarea in scarite, frana spate gentle...

 

condoleante familiei si prietenilor si sa speram ca macar cineva invata din aceste nenorociri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 5,6 oameni care au realizat sa o lase mai moale, procentul este prea mic. insignifiant. si sa te mai intreb eu un lucru..

forumul asta de cati motociclisti crezi ca este stiut sau frecventat?

iti zic eu.. poate ai sa fi uimit ca pentru MULTI, marea majoritate, acest forum nu inseamna nimic. nu au intrat, nu sunt interesati sa intre si nu vor intra.

 

Un forum ca asta nu poate schimba mentalitatea unei majoritati besmetice si avide dupa pi*da. Sa le dam pe fatza.. CATI dintre cei care isi cumpara ACUM vitezane nu si le cumpara pentru femei?

Sa nu ne ascundem dupa dejte ca stim cu totii..

 

E vorba de pielea fiecaruia si de spiritul de autoconservare.

Si eu am inceput pe sport fratie, dar cand mergeam cu 7o simteam ca daca ceva va decurge wrong nu voi fi stiut cum sa reactionez si o lasam.. i-am dat 1oo dupa o luna jumate, si imi tremurau chilotii..

Realizam ca nu stiu ce sa fac daca se intampla ceva la viteza aceea.

Acum ce putem face daca motorul e privit ca un aspirator de tarfe? va zic eu.. nimic.

Cine se VREA A FI ajutat cere ajutor. Nu indesati pe gat ceea ce nu se vrea si nu se cere. Pt k e useless.

 

Referitor la amortizor de ghidon si alte dispozitive; un motor iese din gura fabricii pentru a fi utilizat in conditii normale pe drumurile publice si producatorul nu asigura sub nici o forma comportament exemplar al motorului cand incepe a fi exploatat catre extreme.. ridicat pe o roata, stoppie etc..

 

Un motor care iese din gura fabricii poti sa mergi cu el 2oo fara nici o problema la directie sau ceva de gen.

 

Amortizor de directie (steering dumper) ai nevoie cand incepi sa .. o folosesti in anume directii.. iar cine doreste astfel de utilizari.. parerea mea e ca deja ar trebui sa aibe habar de ceva tehnica si ce probleme pot aparea. Nu te apuci sa te dai frate pe o roata ca berbecul ca ai vazut tu in filme si ca ii vezi pe toti pe magheru.. moama hai sa fac si io ca e usor..

Unele motociclete au directia mai.. sensibila sa spunem, altele sunt facute mai cu simtul raspunderii, aceste detalii difera de la moto la moto iar tu ca rider trebe sa stii ce ai sub cuur cand tragi de gazul ala.

 

Cat despre azot nu cred k e o idee buna. Aerul lasa cauciucul sa .."lucreze".. if u kno' what i mean.

Ce cauciucuri? pai scrie in talon dimenisiunea, cat despre marca.. in primul rand sa fie cat mai noi ca si .. data de fabricatie, in timp cauciuciul pierde din proprieteti iar un cauciuc mai vechi de 3 ani nu ar trebui luat in considerare.

 

In concluzie.. sunt lucruri minime de bun simt pe care cine vrea sa le afle le poate afla. Nu tre sa dea nimeni mura in gura, sunt pe net atatea articole si tutoriale despre ce si cum, cu explicatii care uneori sunt expuse super explicit.

 

Concluzia e clara. Nu va mai faceti iluzii cu acest forum. Si va spun eu ca nimic nu se va schimba.. "cunoscatorii" o vor pati in continuare, iar pe acest gen de oameni nu ii poate opri decat poate.. poate.. frica de atatea decese.. dar.. hm.. stiu ei mai bine.

 

Paziti-va fiecare pielea cum puteti si cat va duce capul. Pentru ca cine nu realizeaza poti sa ii spui de sute de ori.. nu intelege pana nu o pateste.

 

Sa fim sanatosi.. baftes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia e clara. Nu va mai faceti iluzii cu acest forum. Si va spun eu ca nimic nu se va schimba.. "cunoscatorii" o vor pati in continuare, iar pe acest gen de oameni nu ii poate opri decat poate.. poate.. frica de atatea decese.. dar.. hm.. stiu ei mai bine.

 

Paziti-va fiecare pielea cum puteti si cat va duce capul. Pentru ca cine nu realizeaza poti sa ii spui de sute de ori.. nu intelege pana nu o pateste.

 

 

din pacate nu pot decat sa iti dau dreptate, deci ignorati ce am zis mai devreme

bafta si tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pentru ca cine nu realizeaza poti sa ii spui de sute de ori.. nu intelege pana nu o pateste.

 

Sa fim sanatosi.. baftes

 

 

 

Tot ar fi bine dar eu stiu pe cineva care nici dupa ce s-a ales cu tija la femur plus alte complicatii nu umbla echipat. In schimb l-am vazut ultima oara "echipat" cu o pasagera, bineinteles si ea tot fara echipament. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare e raspunzator vis a vis de pielea lui. Mai nasol e cand pericliteaza integritatea fizica a celorlalti.

 

off top total, putem inchide topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

old_school, cu tot respectul ai dreptate si spui corect ce spui, pierde aer. din cate stiu despre tine esti un om cu experienta in motociclism si sunt derutat putin de faptul ca tu si cei ca tine (adica cu experienta) spun doar lucrurile pe jumatate.

ai un post super la incepatori, ai postat si aici ceva, dar cam putin.

daca tot vreti sa fiti de ajutor pentru incepatori pe sportive atunci nu este suficient "v-am spus ca nu e bine sa incepeti pe sportive..." asta o spune mama lu' ala micu cand alearga, mama ii zice "nu mai alerga ca o sa cazi", ala micu cade si se juleste in genunchi; dupa care toti sar sa zica "ti-am zis eu..."

ar putea fi si varianta: daca tot ati comis-o si ati luat sprotiva prima moto, atunci:

1- puneti amortizor de vibratii pe ghidon (sau cum ii zice la device)

2- puneti anvelope noi si de cutare tip

3- puneti azot in roti (la auto de curse se umplu rotile cu azot ca are molecula mai mare, se dilata mai putin parca - presupun ca e la fel si la moto?, sau poate zic prostii)

4- samd

cat timp sunt sportive in raft se vor vinde si se vor cumpara la fel ca orice marfa.

scuze daca am deranjat, nu asta a fost intentia

Poti sa pui si parasuta de franare si rotite laterale la motor si tot degeaba. Motocicletele de curse aka supersport, de cilindree mare sunt pentru piloti avansati si pentru circuit (din ala cu nisip mult pe margine, cu ziduri de anvelope, cu pista curata, unde nu-s pietoni, autobuze, nisip, balti, flegme, ambalaje, caini, gropi). Este atat de simplu.

Si legendele reisingului adevarat au inceput la clase mici si au trecut la supermotorete.

Ce nu e clar?

Ce naiba? pilotii se urca direct in Mig? sau fac mii de ore de teorie, de zbor pe avionase de scoala, de simulator. Condusul motocicletei e pilotaj, presupune deprinderi cu care nu se naste nimeni si care se invata greu.

Teorie nexam, simulator nu exista, motoretele mici sunt naspa, mecanici suntem toti, hai sa ne dam tare. Poate scapam. Sau poate bagam azot la roti si facem linistiti wheelie, atunci cand ne copleseste complexitatea condusului si la 40 la ora in linie dreapta...

Pilot automat nu vrei?

Aici e o selectie. Cine are instinct de conservare si nu isi ascunde neimplinirile dupa fapte eroice merge mai departe. Si gata...

Problema grava e ca se incalca prevederea aia care e bine intentionata - incepatorii sa conduca moto cu maxim 25 kW.

Ne plac moto carenate la toti. Unii ne si permitem. Cat poate sa coste o solutie de limitare a puterii fata de pretul unei moto? N-am vazut pe nicaieri de vanzare.

Tare m-as bucura sa vad la reprezentante modele hipersport limitate la 25 kW. Unii poate le-ar pastra asa, macar un sezon... si s-ar bucura de motorul visat si dupa prima situatie mai dificila.

Alo, politia, de ce nu aplicati prevederea aia din regulament?

Si importatorii, de ce nu vindeti si limitatoare?

Solutia exista, nu trebuie decat pusa in practica.

Editat de Sanchez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a fost prieten de nadejde,aproape la nevoie si mult prea sincer pt. vremurile in care traim....am inceput scoala moto inpreuna ,el a luat primul...dupa care eu la dif. 3 saptamani....urmand ca el sa isi caute motor...cautari ce au durat fix o luna si o saptamana...sau mai bine zis..moartea ia mai dat un ragaz..poate,poate so razgandii...na fost sa fie...

Cu deosebit de mare durere-n suflet ,astazi drumurile noastre s-au despartit....

ODIHNEASCA-SE IN PACE..... M I H A I nu te vom uita niciodata

 

 

P E P`u

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...