eFu' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 O fi sau nu unul din cele atașate, nu știu, dar și astea merită citite... Conducere moto.pdf Curs de conducere preventivaĂâ .pdf Strategii avansate de conducere a motocicletei.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Damsteric Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 O fi sau nu unul din cele atașate, nu știu, dar și astea merită citite... Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ligia Tuhut Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Hello everyone! Sper ca mai citeste cineva si pe aici Acum m-am apucat de A, umblu cu hartogaraie, psihologic bla bla. Si buba e in felul urmator. Eu m-am dat pe un Suzuki DR de 600. Imi place f mult motorul, dar! Dar problema mea e urmatoarea: Sunt mica de inaltime: 1.64. Si la DR ajung cu varful degetelor si doar incaltata cu bootsi de cross, cu talpa foarte groasa. Si nu am deloc siguranta pe ea, mai ales ca la cross/enduro trebuie sa pun usor piciorul jos, iar eu in niciun caz nu pot s-o fac pe asta. Si m-am tot uitat la motoare..dar n-am gasit nimic mai mic. Aveti idee cum as putea proceda? Eu ma dau si asa, cand pornesc, o aplec intr-o parte si ma asez cu fundul pe sa abia dupa plecare ) Si nu cred ca e in regula. Mi-ar placea un enduro. Cred ca 250 mi-ar fi mai mult decat suficient. M-ati putea ajuta cu un sfat? P.S.: Echipament mi-am cumparat deja, pantaloni, geaca, casca si cizme. Multumesc mult de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Si buba e in felul urmator. Eu m-am dat pe un Suzuki DR de 600. Imi place f mult motorul, dar! Dar problema mea e urmatoarea: Sunt mica de inaltime: 1.64. Si la DR ajung cu varful degetelor si doar incaltata cu bootsi de cross, cu talpa foarte groasa. Si nu am deloc siguranta pe ea, mai ales ca la cross/enduro trebuie sa pun usor piciorul jos, iar eu in niciun caz nu pot s-o fac pe asta. Si m-am tot uitat la motoare..dar n-am gasit nimic mai mic. Aveti idee cum as putea proceda? Eu ma dau si asa, cand pornesc, o aplec intr-o parte si ma asez cu fundul pe sa abia dupa plecare ) Si nu cred ca e in regula. Mi-ar placea un enduro. Cred ca 250 mi-ar fi mai mult decat suficient. M-ati putea ajuta cu un sfat? P.S.: Echipament mi-am cumparat deja, pantaloni, geaca, casca si cizme. Multumesc mult de tot. Eu si altii facem acelasi lucru. O fi, n-o fi OK, tu decizi. Eu ma simt la fel de bine, atat pe motoarele joase cat si pe cele inalte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Da... din pacate filmuletul nu prea are legatura cu realitatea. Realitatea e cam asa: terenul/asfaltul nu e perfect plat, mobra nu sta in echilibru mereu, poti sa ai groapa sub picior, masinile din trafic nu asteapta pana faci baletul de rigoare pt schimbat trepte etc. Daca mai e vorba si de enduro/cross, unde ai numai pamant, sleauri, pietre si cazaturile sunt dese, deja jumatate din timp o sa te chinuiesti sa faci baletul asta. Nu ma pricep la enduro, dar am vazut ca mobrele sunt mai inalte, nu stiu ce o sa-ti gasesti pt 1,64m Parerea mea e ca trebuie sa ajungi cu talpa (toata talpa, nu varful) jos. Nu ajungi... cauti alta mobra la care sa ajungi. Exista si kituri de coborare pt multe modele, dar costa suplimentar. Sau poate ai noroc sa gasesti direct o mobra cu kitul asta montat pe ea. Desi, un enduro coborat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Nitsoc Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 n-am gasit alt loc unde sa intreb si cum probabil este un lucru pe care ar trebui sa-l stie fiecare incepator.....intreb! what the fuck happens cand se termina benzina in mers? ) Am experimentat azi! aveam impresia ca mai am cel putin 2-3 L pana sa intru pe rezerva asa ca dai spre munca. Pe podul Basarab la un moment dat simt ca pierd tractiune, dau sa schimb in treapta inferioara (zicand eu asa ca o subturez), schimb, eliberez ambreiajul....jaaap se duce taras de fund si incepe sa danseze. Apas inspirat ambreiajul la loc si franez usor pana pe margine. Motorul nu mai mergea. Mut pe rezerva, dau cheie si brrrr.... Dar experienta mi s-a parut primejdioasa pentru ca atunci cand e vant sau ai peste 50 kmph, greu mai auzi motorul si nu prea-ti dai seama ce si cum....daca dai drumul la ambreiaj zbori pe jos..... Numa' ce spunea un coleg de munca anul trecut ca a cazut de pe mobra pentru ca i s-a oprit motorul in mers, s-a blocat roata spate si buf. Cred ca apasarea ambreiajului e urmatorul lucru important dupa frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Am rămas fără gaz la deal, a murit motorul, roata se învârtea. Tras ușor pe dreapta, mutat pe rezervă, demaror, apoi direcția peco. Kawasaki ER5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Exact cum zici si tu, tragi ambreiajul in primul moment. Dupa aceea oprire, comutare pe rezerva, pornire etc. Dar... mobra da semne inainte sa ramana fara benzina, "sughite" de cateva ori, simti lipsa de putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Am ramas de atatea ori fara benzina de mi-a intrat toata procedura in reflex. De obicei eu raman fara benzina de tot dar, atunci cand nu uit sa comut pe normal, de obicei apas ambreiajul si o pun in N impreuna cu semnal dreapta, ma trag pe marginea drumului daca vin masini si incerc sa comut pe rezerva din mers. Stupizenia este ca comutatorul e pe partea stanga deci daca nu scot in N nu pot sa comut pe rezerva din mers. DAR M-am invatat sa stiu cam dupa cati km o sa intre pe rezerva asa ca maneru de la rotita il scot in afara cu mai mult timp, ca sa-mi facilitez trecerea pe rezerva din mers. Asta trebuie sa faci si tu, sa iti cunosti motoreta sa stii cam cand urmeaza sa intre pe rezerva, pui maneru perpendicular (daca e cazul) si schimbi pe rezerva la primul semn de dat in nas. Asta implica sa dai TRIPu la zero mereu cand alimentezi (ceea ce trebuie sa-ti intre in reflex). De obicei de la primul semn de dat in nas pana la opritul motorului de tot e cam 1km daca nu esti in blana sau ceva, timp suficient sa comuti pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Asa cum scriam pe un alt topic, am oprit motorul de la butonul on/off, in mers, fara sa vreau. Cred ca se intampla la fel. Nu a dansat, nu a facut nimic. Pur si simplu a intrat intr-un fel de frana de motor. Am tras pe dreapta, mi-am facut cruci, m-am panicat, si apoi mi-am dat seama ce am facut, asa ca...am pornit iar la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 La mine se făcuse liniște, doar un fel de bâzâit, cred că de la lanț. Fără dansuri. Nu m-am panicat, că a tușit de vreo trei ori, dar nu am fost pe fază să comut pe R. A doua oară eram pe accelerare, am dat rapid pe R, apoi talpă. La peco, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Been there, done that. O data, am mers linistit, stiam ca nu mai am mult, incepe sa dea semne ca moare, zic , nu i bai ca am rezerva. trag pe dreapta. SURPRIZA, era pus deja pe rezerva. FUN FUN Norocul incepatorului, la 2 pasi de benzinarie. Acum, sa vedem, rezervor mai mare, indicator nivel, sper sa nu mai am grija asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Scoala de moto din romania este un gunoi. Doar faptul ca va invata sa franati cu spatele (lucru care va va duce la o cazatura garantata in caz de pericol!) ar trebui sa va puna pe ganduri. Daca esti incepator si nu numai ar trebui sa citesti tutorialul de mai jos. Iti va lua cateva minute, dar iti va scadea sansele de a face un accident drastic si iti va darui nenumarati ani de distractie garantata pe motorul tau. Guys, salutare. Despre ce tutorial e vorba că eu nu vad niciunul. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sampadri Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 E posibil sa fie cele cateva .pdf -uri mai sus. Nu stiu despre ce tutoriale se vorbeste la inceputul topicului. S-au pierdut in istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) La babe arata asa: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB11bL9KFXXXXaKXXXXq6xXFXXXB/Vintage-Black-LED-CAFE-RACER-BOXER-TWIN-BOBBER-TRACKER-font-b-Motorcycle-b-font-Odometer-Speedometer.jpg Dar banuiesc ca toate au ODO, daca iti ia 5% si stii ca ai pus 5 kile, cand est la 95, fugi la peco. Edit: evident, cand pui benzina, il dai la zero... Editat Aprilie 13, 2017 de Latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 A incercat cineva Suzuki GSR de 600cmc ? Este injectie, 98cp, indicator al nivelului de benzina electronic si ofera un echilibru perfect intre performante, manevrabilitate, pret. Genul de motocicleta care se potriveste si unui incepator cumpatat dar si unui avansat care isi doreste confort si putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 si intamplator ai unul de vanzare asta da marketing! dar intr-adevar, e o mobra misto gsr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Am rămas fără gaz la deal, a murit motorul, roata se învârtea. Tras ușor pe dreapta, mutat pe rezervă, demaror, apoi direcția peco. Kawasaki ER5. Dacă e stupidă întrebarea, cer scuze: Ce înseamnă am mutat pe rezerva? Rezervorul nu e tot ală? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 mobrele mai vechi au si o "rezerva", actionata de un "robinet" cu 3 pozitii: RES, PRI si ON. cand ramai fara gaz comuti pe "res" si mai ai acces la cativa litri de gaz. apoi mergi la benzinarie, bagi gaz si neaparat schimbi de pe "res" pe "on" ca altfel data viitoare cand ramai fara gaz, ramai de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 La mobrele mai noi ai becul de rezervă, ca la mașină. Când se aprinde începi să forezi după gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 N-am idee daca am la Aprilia mea astfel de robinet, merci @Paul. In schimb, dupa ce consum putin peste jumatate de rezervor, mi se aprinde bec in bord si mai am vreo 7 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Ai la Aprilia ta robinet de benzina, asa cum am si eu la 954: deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Fuel injected bikes do not have petcocks, nor do some carbureted bikes. Motorcycles without petcocks usually have a "low fuel" idiot light, which is equivalent to hitting reserve. Some have a car-type fuel gauge. Mai multe detalii aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 M ai amețit ) Deci nu avem? » Post actualizat in 18 Apr 2017 17:32 Ah, acum văd ce zici Paul, am înțeles. Deci am bec pt idioți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.