Jump to content

Ce Ar Trebui Sa Stie Orice motociclist!


alex
 Share

Recommended Posts

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

 

 

Daca esti incepator si nu numai ar trebui sa citesti tutorialul de mai jos. Iti va lua cateva minute, dar iti va scadea sansele de a face un accident drastic si iti va darui nenumarati ani de distractie garantata pe motorul tau.

 

 

 

Salut!

 

Scuze..., dar nu gasesc tutorialul cu pricina. As vrea sa-l citesc, da' nu-i.

A disparut din 2003 pana acum sau sunt eu chiar asa de tantalau ca nu stiu unde sa ma uit dupa el ?

Help, please...

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
La 23.07.2003 la 2:30, alex a spus:

...va invata sa franati cu spatele (lucru care va va duce la o cazatura garantata in caz de pericol!)...

 

Un topic vechi, dar il reactivez, pentru ca mai intra incepatori pe aici si vad traznaia asta scrisa si chiar o cred.

 

Franati cu spatele, dragi incepatori. E singura frana pe care puteti s-o agresati cu risc minim de cadere.

Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata.

Edited by categoria"A"
Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, categoria"A" a spus:

 

Un topic vechi, dar il reactivez, pentru ca mai intra incepatori pe aici si vad traznaia asta scrisa si chiar o cred.

 

Franati cu spatele, dragi incepatori. E singura frana pe care puteti s-o agresati cu risc minim de cadere.

Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata.

Frânarea cu spatele asigură o preîncărcare a roţii faţă. Pedala trebuie reglată corect (acolo unde soluţia tehnică permite) ca să se afle la mică distanţă sub picior, nu mai în faţă, nu mai sus decât piciorul.

Acţionarea frânei faţă durează mai mult pentru că trebuie să întinzi degetele, să apuci şi sa tragi, e întârzierea perfectă de care ai nevoie dacă ai apăsat întâi pedala.

Regretatul Dan Năstase avea exact aceeaşi părere, mulţi erau scandalizaţi şi săreau să contrazică.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, categoria"A" said:

...

Daca doriti si detalii mai tehnice, va spun doar atat: franarea incepe intotdeauna cu spatele si se continua cu fata.

Pentru frânare rapidă, eu acţionez simultan ambele roţi, dozat, plus ambreiaj.

Pentru frânare lentă, cea de motor cu plus de frâna spate.

Pentru coborâri off-road, cea de motor /killer plus faţă, dozat.

Pentru întoarceri din "scurt", spate blocat sau "burn-out" cu frană faţă.

(dacă agregatul propulsor permite)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...