Sari la conținut

Ce Ar Trebui Sa Stie Orice motociclist!


alex
 Share

Postări Recomandate

Chestia cu counter-steering-ul am incercat-o pe bicicleta (in poligon la ilioara) si (evident) asa este si am mai incercat-o si pe motor, cand era asezat pe cricu' mare am miscat de ea de spate si am vazut cum se misca ghidonul in sens opus miscarii spatelui.

Aaaaaaa si pana sa va obisnuiti cu motoru' dati-va incet cu el, cat mai calm si nu uitati sa va impachetati in protectii, ca eu nu am mai rezistat dupa ce l-am cumparat si m-am dat cu el in tricou si cu tatacuta dezgolita (cand m-am oprit((dupa 100 km/h)) nu stiam ce sa fac mai repede: sa-mi streg lacrimile sau sa-mi scot musculitele din nas).

Bai da uei... dak nu sunteti posedati de un permis de conducere pa care sa scrie si litera A, NU MAI RISCATI, ca pe mine era sa ma prinda un grup de GARCEA!

 

  Drum bun si-asphalt uscat!

Nuca ... ia-o lejer baiatule. Unu la mana e o prostie imensa ce faci tu cu mersul fara echipament. Am vazut accidente (unul chiar ieri), am avut accident, stiu oameni care au avut accidente. .. crezi ca tu o sa fi altfel? Sa stii ca inafara de tot felu de copile minore care nu stiu cu ce se mananca motociclismul nu te apreciaza nimeni daca nu ai echipament. Ba din contra, motociclistii o sa te cam fereasca deoarece esti considerant dement.

 

Motociclismul este un sport care trebuie sa il descoperi treptat, sa te antrenezi si sa te bucuri de placerile lui. O sa iti ofere bucurii mereu, si tot timpul o sa ai ceva de invatat. Daca tu crezi ca e vorba de mers tare pe strada fara echipament si fara permis inseamna ca stai degeaba pe situl asta.

 

Cat despre countersteering si miscatul motocicletei pe cric, NU AI INTELES NIMIC. Stai jos, nota 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 335
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da mey, ai dreptate, tocmai asta am si vrut sa scot in evidenta CAT DE IMBECIL AM PUTUT SA FIU, si nu m-am dat cu motoru' fara protectii k sa ma vada fetele(ca nu asta este important) ci pt ca nu aveam inca si ma ardea prea tare dorinta sa ma dau.

Si placerea datului cu motoru', stiu sigur ca, nu consta in forjarea motocicletei...

Am facut shi eu o tampenie si ma "laud" cu ea, k poate mai citesc si altii care vor sa faca la fel k mine si le trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut la toata lumea!

 

N-am motor, INCA :baubau: , dar intr-o luna cu ajutorul bancii ... sper :D cu toate ca am permis de vreo 7-8 ani de zile, dar a facut "MUCIgai".

Inca sunt in dilema la alegerea motorului. Pot stoarce max de la banka 5000euro, vreau ceva s-sport sa rupa asfaltul (da, da, da... stiu este cam repede pt un incepator, dar nu-mi pot permite sa le schimb din 3 in 3 luni :P asa ca o s-o iau mai incet cu viteza in prima faza, pana invat sa cad :baldy: ).

Sper sa primesc niste sfaturi si sugestii de la veteranii soselelor referitor la motoare si preturi si restul ceea ce io nu cunosc (va roggggg.... :D ).

 

p.s. nu am putut citi tutorialul ?!? :D mai incerc. Va multzumesc pt ca EXISTATI !!!!

 

Sa auzim numai de bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Super interesant linku' am stat acum si am citit mai tot de pe acolo.

Si tutorialul de aici este mai mult decat interesant.

Deja incerp sa ma pregatesc psihic pentru ceea ce va urma anul viitor.

Februarie , here I come ! :cheers:

 

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este interesant tutorialul ,mai ales ca , rasfoindu-l am constatat ca ceea ce am invatat la scoala sunt lucruri banale ,si manevre care se desfasoara la 5km/h si in vit.1 deci nici un pericol.Oricum instr. cu care am facut orele nu avea nici un chef sa ne invete ceva deosebit-opriri, opturi si jaloane - nu sunt chestii f. greu de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoala de moto din romania este un gunoi. Doar faptul ca va invata sa franati cu spatele (lucru care va va duce la o cazatura garantata in caz de pericol!) ar trebui sa va puna pe ganduri.

 

  Daca esti incepator si nu numai ar trebui sa citesti tutorialul de mai jos. Iti va lua cateva minute, dar iti va scadea sansele de a face un accident drastic si iti va darui nenumarati ani de distractie garantata pe motorul tau.

 

  Cum se merge pe motocicleta

Cred ca multi din cei ce iau carnetul ar trebui sa parcurga textul. Poate sa fie benefic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cum ar fi sa aiba cineva timp sa puna si niste reguli de bun simt care trebuiesc aplicate .. sau devin relative in circulatia de pe straile RO ? Si astea mai mult ca sigur le'ar folosi si incepatorilor dar si celor cu multi ani de experienta in spate.

 

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai niste reguli de baza ar fi:

 

1. Tot timpul sa fii atent la trafic si la ce se petrece in fata/stanga/dreapta.

2. Te uiti tot timpul in trafic si vezi cam ce intentii au soferii.

3. Nu depasesti pe dreapta in apropierea unor intersectii oricand cel pe care il depasesti poate trage de volan dreapta fara semnal si fara sa se asigure.

4. La inceput nu te baga printre masini si nu face slalom in trafic.

5. Respecta-ti partenerii de trafic.

6. Intotdeauna poarta echipamentul de protectii.

7. Nu te urca pe motocicleta daca te grabesti sa ajungi intr-un loc, sau daca esti nervos sau alte ganduri care nu te lasa sa te concentrezi la drum.

8. Nu mai zic de consumul de alcool!

9. La inceput ia-o usurel pana te acomodezi cu motocicleta, traficul, mersul...atentie si la gropi, canale, caini, pietoni.

10. Daca mergi in grup si vezi ca cel din fata ta merge mai tare decat tine si pentru a tine pasul cu el risti mult, mergi cum poti si nu forta, gandeste-te ca pentru 2-3 minute nu merita riscul.

11. La inceput cauta sa franezi inainte de curba, nu poti stii cat de stransa este curba, apoi cand vezi iesirea din curba poti accelera usor.

 

 

Altele.....ma mai gandesc!

 

Sper sa-ti fie utile aceste informatii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

OK.. sa vedem... Am inceput sa citesc tutorialul... I tend to obey rules! Sunt fost elev-pilot de aviatie, deci am idee despre pericolele vitezei si importanta atentiei. Chestia cu "fara alcool" e inutila la mine :what: . Am o rabdare de fier... da nush cat ma mai tine pana mi-o trage si eu motor... VREAAAAAUUU!!!!!!!

 

Uf! Cam asta ar fi acum...

:laugh: Trebuie sa vad unde fac scoala si sa dau de carnet A... Aveti ceva recomandari? Stie cineva cat mai costa? Apropo... examenul in ce consta? Am auzit ca nu se mai da sala daca ai B-ul... asa e? :baldy:

 

Talk to U soon!

Zbye!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Netwatcher

Salut! :laugh:

 

Chestia cu sala nu mai e valabila... dak "sapi" bine prin forum.. gasesti o groaza de detalii despre examene 'n stuff, dar k sa vezi si aci:

Dai sala, chiar daca ai orice alta categorie. Dai o singura data sala, daca dai in aceeasi zi pt mai multe categorii, examen.

 

Scoala... decat undeva mai ieftin (eu am dat vara asta cca. 2'400'000), cauta pe la incepatori, telefonul de la Tomina :what: . E ceva mai scump, dar merita!!

Daca nu ma insel, sezonul asta, (inainte de scumpirile alea cu +1milion de lei, din cauza inghesuielilor din toamna) era cam 3'300. Iti recomand Tomina (desi nu am facut scoala la ei, dar i-am vazut la examen) si pt ca au motoare mai bune, mai "sanatoase" :hug: + Inveti mai multe acolo. Daca ai B-ul de mai demult, mai baga-te eventuala pe la ore de legislatie.. pana mea!

Bafta!

 

Cine stie mai multe... spit it out! ca de-aia-i forum! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:blink: ... am aflat inca un lucru pe care sa nu'l faci pe motor ..

A venit sor'mea din FR zilele astea si mi'a povestit cum un coleg de'al ei ... in Grenoble ... a plecat primul de la stop .. si a intrat fix in el un beemer care impinsese galbenul .. ca sa zic asa ; tipul de pe motor a patit'o destul de nasol , a stat in coma 2 sapt si acum nu prea mai are short term memory .Acum cica e recuperat in proportie de 95% .. dar stiti si voi prea bine ce se intampla cand nu esti 100%. Recunosc ca intr'o mica masura a fost si vina lui .. ca a intins'o drept fara sa se uite.... dar cele doua greseli sau inconstiente .. uite la ce au dus ...B)

 

Bottom line : Cand plecati de la intersectie primii uitati'va temeinic in stanga si in dreapta , sa nu fie vre'un "fanatik" care nu mai are rabdare sa mai vada inca un rosu in fata ochilor.

 

Spor si hibernare placuta in continuare :nono: si sa ne vedem diseara cu bine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Si eu am citit tutorialul,insa cei care spun ca scoala de moto din romania e ca prastia au dreptate... trebuie mai mult sa ai grija de tine si de motorul tau ca nimeni nu te considera un participant in trafic,iar ca incepator pe unde sa mergi? Pe trotuar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa stii ca... chiar povestea cineva ca a pus o frana de a facut stoppie un "frate motociclist" fara vreun motiv anume de s-au busit masini in spatele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...