Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

Si ceva f, f, f, f, frumos: un motor de VW 2 cilindri boxer sau poate 4 cilindri, de 1600 cmc, pus pe un cadru de Simson, cu fata completa de MZ ETZ, cu o sa de Simson, celebru rezervor de festival latit, ghidon fabricat in garaj, etc.

 

Cutia de viteze este de Simson, prinsa cu o flansa, dar cu schimbator numai la mana, si cu multe arcuri scoase de la discul de ambreaj, ptr a putea apasa cu mana pe maneta ambreajului.....................

post-24-1103744870_thumb.jpg

Editat de mishu_canishu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si ceva f, f, f, f, frumos: un motor de VW 2 cilindri boxer sau poate 4 cilindri, de 1600 cmc, pus pe un cadru de Simson, cu fata completa de MZ ETZ, cu o sa de Simson, celebru rezervor de festival latit, ghidon fabricat in garaj, etc.

 

Cutia de viteze este de Simson, prinsa cu o flansa, dar cu schimbator numai la mana, si cu multe arcuri scoase de la discul de ambreaj, ptr a putea apasa cu mana pe maneta ambreajului.....................

deci motorul ala este in patru pistoane cadrul este de simson sport modificat sa incapa motorul ..........si apropo ce drac ai asa de mare scrisa semnatura ta ...eu cred ca vedem toti bine si daca este scrisa cu litere mici .....parerea mea este ca ar fii cazul sa scrii cu litere mici ca vede toata lumea.......mai mare este semnatura de cit tot ce scrii tu:))))) no offense salut :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu trei ani la sibiu la adus tipul cu duba la intrunire.

Am stat cateva ore bune cu oamenii aia si am facut tampenii cu motorul ala.

Faceam ture pe acolo nunmai cu a-ntaia ca daca dadeam a doua intram in oameni , era greu ded controlat, el conducea, eu schimbam vitezele de la schimbatorul manual al cutiei de simson, mergea cutiuta nemteasca de rupea. Cand am dat a doua si a accelerat a patinat cauciucul in mers vreo 2 secunde, ca sa nu mai vorbesc de zgomotul infernal al motorului. Ne-am bagat cu el intre japonezele din fata scenei tocmai cand i-si faceau ei cantecelul cu zu8mzaitoare japoneze fara tobe, pot sa sspun ca i-am facut muci la capitolul asta. tot in timpul ala din atata turatie n-i s-a rupt cureaua dee la alternator ...........

Am plecat sa cautam la magazine ciorapi de dama dar nu au fost de gasit. asa ca nu l-am mai pornit.

Dupa trei ture se incingea motorul ca dracu si ramaneam cu bocancii topiti pe talpa deoarece atingeam esapamentele.

Ce sa mai, era o bestie de motor si-i curgea ulei peste tot.

Legase cutia de viteze de motor cu o flansa de metal groasa de 10 cm.

Ca ambreeaj a folosit imbreeajul Volkswagenului din care a scos trei arcuri deoarecee nu putea sa traga de el. Si-asa si cu trei arcuri abia decuplai.

Grupul era tot de simson si se descurca de minune. Cadrul facut jumate din Simson , jumate din Ij. Coarnele din pat de spital indoite dedja la 90. Furca era lungita cu 10 cm. Suspensiile spate erau de Ij. Sea pe spate n-avea si stateam pe aripa aia rotunda de simson, kuru meu :blink: :P

Prindea intr-a treia 100 la ora.

Cand l-am bagat la loc in duba i-am dat jos furca deoarece n-avea loc in transporterul ala micut. De fapt motorul fusese al transporterului pe care-l avea in posesie inlocuindul cu unul pe motorina.

I-mi pare rau ca n-am tinut leagatura cu tipul ala, i-am pierdut numarul de tel. pe drumul inapoi cand am mai avut ceva peripetii datorita ploii torentiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Klaus Posted on Dec 23 2004, 10:47 AM

  Acu trei ani la sibiu la adus tipul cu duba la intrunire.

Am stat cateva ore bune cu oamenii aia si am facut tampenii cu motorul ala.

Faceam ture pe acolo nunmai cu a-ntaia ca daca dadeam a doua intram in oameni , era greu ded controlat, el conducea, eu schimbam vitezele de la schimbatorul manual al cutiei de simson, mergea cutiuta nemteasca de rupea. Cand am dat a doua si a accelerat a patinat cauciucul in mers vreo 2 secunde, ca sa nu mai vorbesc de zgomotul infernal al motorului. Ne-am bagat cu el intre japonezele din fata scenei tocmai cand i-si faceau ei cantecelul cu zu8mzaitoare japoneze fara tobe, pot sa sspun ca i-am facut muci la capitolul asta. tot in timpul ala din atata turatie n-i s-a rupt cureaua dee la alternator ...........

Am plecat sa cautam la magazine ciorapi de dama dar nu au fost de gasit. asa ca nu l-am mai pornit.

Dupa trei ture se incingea motorul ca dracu si ramaneam cu bocancii topiti pe talpa deoarece atingeam esapamentele.

Ce sa mai, era o bestie de motor si-i curgea ulei peste tot.

Legase cutia de viteze de motor cu o flansa de metal groasa de 10 cm.

Ca ambreeaj a folosit imbreeajul Volkswagenului din care a scos trei arcuri deoarecee nu putea sa traga de el. Si-asa si cu trei arcuri abia decuplai.

Grupul era tot de simson si se descurca de minune. Cadrul facut jumate din Simson , jumate din Ij. Coarnele din pat de spital indoite dedja la 90. Furca era lungita cu 10 cm. Suspensiile spate erau de Ij. Sea pe spate n-avea si stateam pe aripa aia rotunda de simson, kuru meu

Prindea intr-a treia 100 la ora.

Cand l-am bagat la loc in duba i-am dat jos furca deoarece n-avea loc in transporterul ala micut. De fapt motorul fusese al transporterului pe care-l avea in posesie inlocuindul cu unul pe motorina.

I-mi pare rau ca n-am tinut leagatura cu tipul ala, i-am pierdut numarul de tel. pe drumul inapoi cand am mai avut ceva peripetii datorita ploii torentiale. 

 

Ce le zici tu ca un om mare!!??!?!?!?!?!?!?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Se zvoneste intere proprietarii de nipru ca la achizitionarea unui nipru (nou sau second) mai ai nevoie si de un set de scule noi :banana:

 

Este adevarat? :cheers:

deci inca o data ma repet...terog respecta...subiectul topicului :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Topicurile alea se ale tale se vor duce dar asta mereu va fi in fata pentru ca mereu vor aparea motoare.

Un kawa cu garda de 10 cm. Frumos motor.

post-24-1111585246_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cât sunt eu de devotat chopperelor, nu prea îmi place ce aţi făcut din VX...era mai frumos înainte..mai bine îl vindeaţi şi luaţi chopper (asta sub condiţia în care VX era dărâmat şi l-aţi modificat voi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...