Sari la conținut

Bmw R 1200 Gs


cbr-ica
 Share

Postări Recomandate

Mi-a incoltit un gand cam shturlubatic acu' vreo 2 ani... poate chiar mai mult. In 2005 am mers la bmw sa fac un drive test cu mobra la care visam si mi-au dat cu flit ca nu aveau nici una pt scopuri d-astea profitabile (in capul meu... daca ei au macar 2000eur adaus fata de costurile de productie, chit ca vand mobra care a fost la drivetest cu 2000 mai putin, ei nu pierd nimic dar castiga macar un client, nu? eu eram aproape convins dar (cuvant jignitor) au crezut ca eu o sa cumpar numai dupa prezentarea de pe net).

Revenim. Acum dupa mai bine de 2 ani cu o honda 600rr, in lipsa unui circuit pe care sa o folosesc properly, ma gandesc din nou, si mai serios, sa imi iau GS-ul. In acest sens as vrea, de la voi cei care aveti acest model, feedback insotit daca se poate si de experienta anterioara pe mobre ca sa imi fac o idee ce stil de motociclisti sunteti si sa pot evalua descrierile facute de voi.

Ma intereseaza orice detaliu: confort, power, cuplu, stabilitate, bagaje, preturi la accesorii, preturi la revizii, probleme tehnice, interval service, zone expuse in caz de cadere (cilindrii imi par foarte vulnerabili; cat de solizi sunt?), tinuta cu unu sau 2 oameni, suspensii si reglaje, viteza de croaziera (viteza la care ii place ei), viteza maxima, acceleratie 0-100, etc. Tot ce va trece prin cap.

 

Va multumesc anticipat!

 

R.

 

--- Mesaj completat în 24 Aug 2007 10:48 -------------

Fuck me!

Inteleg ca nu e nimeni aici, posesor de BMW1200GS?

Cam nasol.

post-325-1187855161_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sint citiva in RO, dar foarte putini, pentru ca motocicleta e foarte scumpa (minim 7-8000 SH in Germania).

 

Si eu salivez cind vad asa ceva, se pare ca nu are absolut nici un fel de defecte, decit ca e uriasa. Comparam una cu ST-ul meu si e de 2 ori mai lata.....plus ca are peste 260 kg cu toate plinurile. Pe Transalpina si prin Cheile Oltetului m-am intilni cu citeva, pareau ca se simt in largul lor....deci daca poti sa tii monstrul atunci te descurci pe traseele de enduro.

In rest...suspensia e de top, probabil ca e cea mai buna motocicleta pentru orice fel de drum. Nu trebuie sa-ti faci griji pentru cilindri, daca ai protectii sint in siguranta. Modelul Adventure cu accesoriile optionale e bestial...

 

Poate cind mai cresc mare imi iau si eu...dupa ce vind familia si copiii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

am un dakar don 2005

am alergat cu el 38000 km

mai putin enduro 90%asfalt

 

vreau sa.l schimb pentru ca e deja mic

mai mult de 160 nu merge

 

in rest este super ok

 

ma batea gandul de un k 1200 r bmw

dar facand in ultimile 3 zile 2000 km in romania 2007 am renuntat la ideea unei moto street

 

asa ca acum 10 min am fost la bavaria

 

daca imi iese figura cu leasing si buy back am luat adventure gs 1200

 

asta e modelul cu 256 kg incarcat cu lichide nu gs 1200 simplu

insa la gs simplu vibreaza parbrizul, e f subtire in fata si te papa vantul

adv este mult mai carenat si nu iti lua jenti turnate aluminiu ci cu spite pe laterala jentii sa te lase sa pui tubeless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu, motorul nu pune probleme, bagaje bagi too much(vazut), la cazaturi...e bine sa ai un crash-bar. te va scuti de multe, reglaje...minime, confort extra, cuplu bun. este o motoreta sa urci pe ea in romania, si urmatoarea oprire prin austria... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, prieteni !

 

Dupa ce "m-am dat cu motocicleta asta 16.000 km, incluzand "Turul Romaniei intr-un weekend" pot spune ca BMW R 1200 GS este...

"credit pentru orice"...

 

Sa fiti iubiti si la cat mai multi kilometri !

post-882-1189075687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din start spun ca nu m-am dat cu asa ceva.Dar am RT.Adica tot boxer.Nu am sa laud acest motor si eu,nu sunt original,au facut-o multi altii inaintea mea.Nu vorbim de Germania.

Insa pot spune cu siguranta ca in Italia BMW-ul in general si GS-ul in special sunt efectiv idolatrizate.

90 % dintre motociclistii italieni le prefera si ar fi in stare sa doarma cu ele in pat.Ma rog,nici nu este de mirare,avind in vedere ce strimbe sunt femeile lor,dar asta-i alt aspect :)

Iar italienii chiar pot emite pretentii ca se pricep cind este vorba de motoare..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in martie am avut R 1100 GS si am fost foarte multumit de el.

Acum am R 1200 GS Adventure si sunt si mai multumit.

Merge bine, in pofida greutatii relativ mari este usor manevrabil (atentie insa pt. cei mai scunzi, saua la Adventure este la 880/900 mm, la GS normal la 840/860 mm), suspensia te face sa uiti ca esti in Romania, consumul este rezonabil (5,5-6,5 l/100km), autonomie mare (rez. standard 22 l, 33 l la ADV), motorul este fiabil, reviziile se fac la 10.000 km (revizia de 20.000 km m-a costat 350,-RON, incl. TVA).

 

Intre GS standard si ADV recomand ADV, costa mai mult, insa are suspensie mai buna, protectie la vant mai buna, saua mai confortabila, roti spitate si nu turnate, etc.).

 

Lipsuri: la ambele modele, daca vrei sa mergi cu pasager si bagaje, trebuie sa schimbi amortizorul central cu unul mai bun (de ex. Ăhlins, WP), fiindca originalul este pur si simplu subdimensionat.

Daca mergi fara pasager sau esti usor si pasagerul/pasagera la fel, atunci merge si originalul.

Optionalele sunt scumpe (in special ABS-ul si sistemul de coburi), dar ambele isi merita pretul.

 

Recunosc ca sunt fan BMW Boxer, insa chiar daca incerc sa fiu obiectiv, nu prea mi-as lua alta motocicleta.

 

Acum insa Automobile Bavaria are motocicleta de test-ride, du-te la Augustin (vanzatorul) si te rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta exceptionala de Touring-enduro. Nu se preteaza la drumuri extraordinar de dificile din cauza greutatii. Dar la nevoie te scoate din rahat. Nu am dar am mers pe asa ceva. Pareri personale:

 

- extraordinar de manevrabil pt gabaritul lui (oricum bmw este renumit pentru ciclistica)

- cuplu de 1200cc boxer transmisie cardanica....deci ARE.

- viteza maxima atinsa de mine cu el : 200 km/h

- foarte confortabil ca pozitie, poate nu ofera aceeasi protectie la vant ca Varadero dar din puctul meu de vedere este BMW este in fata Honda la astea 2 modele. Dar ...depinde de gusturi.

- cilindrii sunt protejatti de crash pad-uri deci nu ar trebui sa fie foarte afectati in cazul unui incident..dar ..depinde de incident.Oricum NU este un glob de sticla!

- se pot atasa coburi si topcasuri in care sa bagi jumatate de casa.

- pasagerul sta comod.daca mai are si un topcase in spate e chiar ok.

- suspensia spate din cate stiu eu e o mare smecherie ..dar nu pot sa iti dau detalii ca nu stiu exact.

 

 

over all .... e o motocicleta care MERITA. Ideea e ca ii plac drumurile lungi, aglomeratia te doboara pe tine ca pilot...ea poate si asta.

 

 

noroc si asteptam poze cu noul tau GS

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super fain bmw R 1200 GS culoare super :) sa o conduci sanatos si fara incidente si asfalt uscat si numai bine salutari cu faru' :scratch:

 

 

Citeste si tu topicul inainte de scrie si a face multe, multe posturi. Omul vrea sa-si ia BMW, nu si-a luat inca. Si care a cui culoare? :what: Scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

21000 km din martie pana acum.

e poate prea scumpa fata de o japoneza dar felul in care inghite km este fenomenal.

pe drumurile rapide poti sa ti un ritm ridicat aproape de un supersport,(exclus autostrada aici croaziera e pe la 150-160). enduro...... nu prea ma lasat inima....dar ceva ceva am facut.

accesorii exista din belsug in anglia si germania...

puterea este suficienta.

cuplu omniprezent.

in oras la 40 grade a inceput sa se incinga adica am ajuns cu temp la ulei la ultima gradatie sub rosu.... dar asta doar cu benzina din romania si tarile din sudest. in cehia am mers in conditii meteo similare cu 200+ mult timp fara ca temp sa zica nimic...... asa ca benzina noastra suge rau.....

asta poate pt ca io am luat-o din germania.... cu soft ptr benzina lor...nu stiu....

daca ai toti bani .....cash.... ptr una noua recomand achizitionarea din germania.... este o exp mult mai placuta decat ceea ce iti ofera ai nostri.... am economisit 1500 euro la pret + 400 la accesori care acolo sunt standard. bani care ia-am bagat in alte accesorii.

ai grija ca la modelul 2006 are servofrana.... asta inseamna ca auzi un bazait continu al pompei de servo iar cand nu-l auzi te iau transpiratiile ptr ca ramai fara frana(asta am citi in reviste englezesti)

ca alternative am mers cu un varadero dar nu ma convins......

la gs-ul normal autonomia imi pare mica 250-300km

poti pune pe ea si cauciucuri sport touring cum am pus io continental road attack, ceea ce mi-a dat o mare incredere in motocicleta .... pe amkart am intrat cu ea si pe cube atingeam cu crashbarul pe jos.....

care crash bar e MUST HAVE...... dat lui si suprtilor de coburi hepco&becker(l-am preferat fata de original-poveste mai lunga) dupa doua scapari pe jos din pozitia stand obosit si neatent motocicleta e intacta altel scimbam inclusiv toba care e cromata :)

 

--- Mesaj completat în 17 Sep 2007 14:24 -------------
consum de ulei.....la 7000km trebuie completat aprox 300g.....

aaaaaaa consum benzina 5-8% in functie de ntz factori...viteza pasager

frane extra..... a mea are abs integral(frana de mana actioneaza si roata spate)

mai scriu pe masura ce imi amintesc.....

post-10190-1190028253_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut!

Vad ca nu s-a mai scris p-aici din Septembrie... probabil ca deja ti-ai luat moto.

Daca nu, uite si parerea mea:

(sunt fan BMW si imi plac calatoriile, momentan sunt client BMW Viena si am avut ocazia sa conduc cam toate modelele)

 

In primul rand, am vazut ca cereai parerea despre GS si eventual de alte modele.

GS: Adventure mi se pare extraordinara pt distante mari. Fata de GS normal, este insa mai grea, mai masiva, mai scumpa. GS-ul normal este mai "jucaus", ceva mai manevrabil... Depinde ce ai nevoie si ce-ti doresti, cat de mult enduro efectiv vrei si cum le gasesti ca si pret, diferenta nu este tocmai mica. Oricum, cu am bele poti face lucruri la care nu te gandesti, tinand cont de masivitatea lor, prind peste 200km/h (sper ca nu ai nevoie de mai mult).

Daca nu ai cumparat inca, probabil stii ca o sa apara acum F800GS, mai economic, mai usor, mai ieftin si suficient de performant cred.

 

Ca si varianta, eu prefer stilul ST (sport-touring). In primul rand, nu prea ai unde face efectiv enduro si ai nevoie si de alte cauciucuri. Apoi, mi se pare mai odihnitoare pt spate pozitia in care te sprijini putin in maini.

Cel mai important, mi se pare compromisul ideal pt ture ceva mai rapide, ai ceva din sport (parca aveai CBR??) si destul touring (protectie vant, pasager, bagaje, masivitate). Deocamdata am un R 1100RS dar cu numai 18kkm si toate dotarile posibile (ABS, top/side case etc etc) dar intentionez sa-mi iau un R1200ST.

Nu mi se pare de neglijat (daca mergi mult si in oras si pt pret mai mic) nici seria F800s/st.

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...