Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nevermind..Dupa o scurta sfatuire cu Mac o sa bag Bardahl 10w-40/50 .Baiatu' asta-i enciclopedie mobila :banana:

Am bagat si eu Bardahl 10w-50 de la Mac, + radiala Brembo cu tot tacamu !!! :D ..''PESELE DE FIRMA FACE DIFERENTA !''

1 Mai sa traiasca !! hai cu corturile !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=Ooz0bS8srsk

Asta trebuie sa o vada capitanul :( Cred ca ar fi interesat !

 

Nu cred ca e instalatia destinata ptr NOS...

 

in primul rand ce e montat acolo e montat aiurea... e mai mult un sistem de apa/methanol care sa creasca randamentul motorului in conditii de exploatare maxima. Cei de la AEM fac asa ceva... dar duzele sunt montate unde nu trebuie...

 

vedeti mai jos cate ceva despre acest sistem (sper ca va descurcati cu engleza...)

 

AEM?s Water / Methanol Injection Kit reduces air inlet temperatures and exhaust-gas temperatures, which allows you to increase boost pressure and advance timing without having to run higher-octane fuel. It?s like getting to run 100+ octane gas for the price of Premium!

 

AEM?s Water / Methanol Injection Kit includes all the features necessary to do water/methanol injection right. Also, because we think engine protection is a requirement, not an option, we include our Boost Safe output in every controller we design. This feature allows you to retard timing or reduce boost via a ground output if the system detects an error. With the AEM Water / Methanol Injection Kit, you get all the best features in one low priced kit.

 

Once installed, the Water / Methanol Injection Kit uses a boost-dependent, variable-flow progressive controller to determine the amount of water / methanol mixture (up to 50%) to feed into the inlet stream from a reservoir. The controller commands a progressive 150-PSI pump that delivers the mixture, and flow adjustments at the inlet are made via three included jets designed to match most engine power requirements. The result is significant horsepower gains using pump gas?at about half the cost of Racing Fuel.

 

 

========

 

NOS-ul cum i se mai zice Nitro Oxide-ul este periculos si poate produce autoaprinderea in contact cu vazelina, ulei... etc etc... cei care sudeaza cu acetilena... stiu ca niciodata nu se tine langa buteliile de oxigen produse petroliere (vaselina, ulei, carpe folosite... etc) ca pot sa se auto aprinda si sa produca in cel mai rau caz o explozie...

 

Dupa cum e pus in Botul motorului parerea mea ca e mai mult de efect... ca sa impresioneze... Daca are un filtru Aftermarket uns cu ulei iar ce da el pe nas e NitorOxide... ce face el acolo... e inconstienta... bubuiala la usa cortului... intr-un cuvant Tiganie :)

 

Duzele de NOS se monteaza direct pe Admisia de aer in interiorul Velocity Stacs -urilor Iar NOS- ul isi are si el rostul si timpul lui... cand, cum si cat se foloseste ... nu se da drumul asa si... gata bag NOS...

 

Chiar se recomanda daca ai avut dubii si ai scapat NOS in camera de ardere fara sa mearga motorul... :( sa nu-l pornesti si sa desfaci frumos totul inclusiv clapetii de aer si sa intorci motorul cu poponeata in sus ca sa lasi NitroOxidul sa iasa din cilindrii... asta ca sa nu-ti belesti cilindrii.... respectiv motorul... si eventual pe tine :cheers:) daca esti pe el.

 

Exista Dry NOS si WET NOS... Solutia ieftina e cel Dry... unde sunt niste tevi montate in cutia de aer si o singura supapa ca sa zic asa care da drumul Oxidului de Nitrogen... totul e controlat pe Shot-uri (Ca si Tequila... cu sare si lamaie)...asta ca se obtina Varfuri nebanuite/neasteptate de putere in competitii de genul Liniuta... cum zic unii.

Solutia mai scumpa este cel WET care are injectoare separate... mai complicat dar mai performant ca si evolutie... un fel de Variabil flow progresiv Controler care da drumul Oxidului de Nitrogen in functie de necesitatea motorului... la cerinta Riderului... astfel incat sa se obtina cresteri progresive in putere si performanta. Asa se protejeaza motorul de efectele nedorite ca si topitul capetelor de piston, chiulasa sau a cilindrilor... la motoarele nemodificate ... cele cu Piese OEM (originale) nu se recomanda folosirea NOS-ului. Ptr doritori exista capete de Piston si materiale mai evoluate care sa reziste suprasolicitarilor date de arderea excesului de oxigen din NitroOxide...

 

Lectia se termina cam pe aici pe undeva...

 

Doritorilor le pot recomanda ceva Carti daca doresc... daca nu sa bage un Google... ca e mai la indemana.

 

Cele Bune.

 

Iarna Blanda ca am auzit ca e prapad pe acasa.

 

Aici in Caraibe Toate's bune... 28C, soare, un pic de vant si O bere rece pe marginea Piscinei Navei.

 

Nu uitati :baldy:

 

Busa Rules!

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dragutz dar nu il pot comapra cu baiatul :(

http://www.trilulilu.ro/svetlanapislaru/5fbadecc0bb933

 

:baldy: cred ca a facut praf balconul!

dar sigur propietarul apartamentului avea asigurare si nu ia mai cerut bani de reparatii :cheers: !

Mesaj completat

Capitane ca sa zic iti plang de mila!

Vant la pupa! :)

Mesaj completat

da dragutz dar nu il pot comapra cu baiatul :(

http://www.trilulilu.ro/svetlanapislaru/5fbadecc0bb933

 

smoke frate dar uite-i pe karatistii astia doi!

aveau filtru sport pe motor si power commander!

Mesaj completat

asta e mai versat decat incepatorii aia!

http://www.youtube.com/watch?v=dN9RPckg1Fs...mp;feature=fvwp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capitane... mai este direct port nos.

 

Bre ... Direct Port... e DRY NOS.

are un manifold, o punte (un fel de rampa comuna) cu 4 iesiri ptr fiecare cilindru in parte... si ii da pe admisie direct in cilindrii cand Clapetii de aer sunt deschisi... de aia ii Zice DIRECT PORT.

Doza se da simultan ptr toti cei 4 cilindrii...fiind comandata de un Buton pe care Riderul il apasa cand considera el ca are nevoie de Boost... un contactor electric comanda o supapa care da drumul unei singure doze de NitroOxid... Sistemul nu are injectie separata ptr fiecare in parte ca sa lanseze NitroOxidul in mod calculat si bine dozat in functie de admisia aerului in motor pe fiecare cilindru in parte ca si WET NOS... care e mai "evoluat"...

Tehnic sunt multe solutii... si multi producatori... dupa buzunarul fiecaruia... :cheers:

 

Ziceam ca NOS-ul isi are Rostul, rolul si Timpul lui... nu-i dai asa de Drag... ca are NOS pe motor... ca in filmuletul de colo... si in zona Expusa ... un pic de ulei mai lipseste si face gratare. El vrea sa fie un fel de Tauras fioros... a vazut el la Disney desenul cu Ferdinand cand scoate aburi pe nari :()

 

Cele Bune

 

Iar termenul de NOS provine de la Nitro Oxide System Inc. - ei au fost primi producatori asa ca e impamantenit sa zicem NOS... asa cum zic unii Adidasi la toti pantofii de sport... :(

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre ... Direct Port... e DRY NOS.

are un manifold, o punte (un fel de rampa comuna) cu 4 iesiri ptr fiecare cilindru in parte... si ii da pe admisie direct in cilindrii cand Clapetii de aer sunt deschisi... de aia ii Zice DIRECT PORT.

Doza se da simultan ptr toti cei 4 cilindrii...fiind comandata de un Buton pe care Riderul il apasa cand considera el ca are nevoie de Boost... un contactor electric comanda o supapa care da drumul unei singure doze de NitroOxid... Sistemul nu are injectie separata ptr fiecare in parte ca sa lanseze NitroOxidul in mod calculat si bine dozat in functie de admisia aerului in motor pe fiecare cilindru in parte ca si WET NOS... care e mai "evoluat"...

Tehnic sunt multe solutii... si multi producatori... dupa buzunarul fiecaruia... :baldy:

 

Ziceam ca NOS-ul isi are Rostul, rolul si Timpul lui... nu-i dai asa de Drag... ca are NOS pe motor... ca in filmuletul de colo... si in zona Expusa ... un pic de ulei mai lipseste si face gratare. El vrea sa fie un fel de Tauras fioros... a vazut el la Disney desenul cu Ferdinand cand scoate aburi pe nari :()

 

Cele Bune

 

Iar termenul de NOS provine de la Nitro Oxide System Inc. - ei au fost primi producatori asa ca e impamantenit sa zicem NOS... asa cum zic unii Adidasi la toti pantofii de sport... :cheers:

:( ! SA NE REVEDEM CU BINE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Capitane! Vad ca iti merge rau :( :( Ma,nu te ambala ca am glumit cu NOS asta. Din pct meu de vedere,Nos este la acelasi nivel Harap Alb ,adica nu exista :cheers: Te asteptam acasa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... nu m-am ambalat Man :( tu mi-ai pregatit surpriza :( eu am facut comentariile la ce am vazut...

Cat despre Efectul NOS in puterea data motorului... exista... dar e un pic cam Extreme ptr sosele si in special ptr Romania...

 

Ca ideie a folosiri NOS... gaz care e lichefiat la temperatura joasa. El are aprox. 36% Oxigen in componenta... nu e inflamabil in conditii normale.... dar e considerat periculos cand intra in reactie cu hidrocarburi sau uleiuri... faptul se datoreaza eliberarii la presiune normala a excesului de oxigen din componenta. Oxigenul e prin definitie Oxidant puternic si in contact cu uleiuri sau hidrocarburi produce arderea instantanee. Am avut ocazia sa vad cu ochii mei, 250metrii de furtun cu oxigen explodand instantaneu din cauza unei manipulari aiurea de catre cei care l-au folosit, fapt care nu a fost chiar placut. Crede-ma.

 

Se stie ca in atmosfera pe care o respiram de zi cu zi Oxigenul e in componenta de 20,9% din volumul respirat... celalalt procentaj de 79.1% sunt gaze precum Nitrogenul in mare parte si alte gaze rare... nu ma bag in chimie ca sunt depasit. nu mi-a placut prea mult.

Oricum sunt 2 efecte care duc motorul la varfuri de putere crescute... unul e efectul exoterm al reactiei care da impuls pistonului prin efectul aproape instantaneu de eliminare a vaccumului creat de acesta la aspiratie, in miscarea lui descendenta (miscare care creeaza in principiu' admisia aerului). Aceasta reactie are si efecte secundare precum cresterea Temperaturii... reactia fiind exoterma... elimina caldura.

Al doilea efect este cel de crestere a Oxigenului necesar arderii... de la 20,9% la Aproximativ 36% fapt care creeaza un fel de supra alimentare. Arderea este mai puternica accelerand Pistonul dupa detonatie. Arderea care are loc nu este una obisnuita... de aceea necesita modificari a capetelor pistoanelor, segmentilor de compresie si ungere... cu unii aftermarket destinati acestui scop. Chiar si camasile cilindrilor sufera si Chiulasa. Practic DRY NOS usuca camasa datorita arderii intense a uleiurilor si hidrocarburilor in contact cu excesul de Oxigen. In plus cozile supapelor axe cu came tot ce are ulei si intra in contact su oxigenul in exces are de suferit.

 

De aici a aparut si controversa Turbo Vs NOS...Motoare Supraalimentate vs motoare cu aspiratie normala "Dopate" cu steroizi NOS

Investitiile sunt de genul zecilor de mii de usd sau eur in cazul Turbo.

 

NOS ofera o versiune ieftina rapida ... dar nu si o viata lunga motorului... un dry NOS in USA e in jur de 350-400usd... plus pretul modificarilor, unul WET e aproape dublu... dar oricum nu se compara cu un KIT Turbo care costa de la 3000-3500 in sus...

 

Asa ca doritorilor le recomand sa se gandeasca de 2 ori inainte sa monteze un NOS pe motor.

 

Cele Bune.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sa fiu al naibi, Capitane m-ai terminat cu vorbele tale, trebuia sa te faci Preot,ai har nu gluma la povestit. Deci pina fac bani de turbo sa mi iau un wet NOS nu?

daca ala dry e si mai slab si strica si mobra nu are rost sa ma complic! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu punem Cucule ca stricam mobrele... nu conteaza de care wet sau dry... nu se merita.

Da' auzi :lol: cand vrei un Turbo... sa-mi dai de veste ca facem rost de un Kit complet si o rezolvam.

Deocamdata sa ne vedem noi iesind pistoanele prin chiulasa asa cum sunt... si sanatoti sa fim... :lol:

 

Am citit zilele trecute pe un site oficial de informatii, ca kcanarii astia de sus au vandut proiectul unora care termina bucatica de autostrada de la Brasov pana la iesire din Valea Prahovei pe langa Breaza pe undeva Comarnic parca ... unor Visatori care o termina in 30 Ani

:D) auzi tu... si proiectul il incep in 4- 5 ani... Astia sunt mai versati decat bagaboantele de pe centura Bucurestiului ...marca banul cu 4 ani inainte si apoi va dam o felatie pe cinste... peste 30 de ani. Cum e posibil asa ceva Oare nu se face gaura'n cer sa-i ia pe toti...mama lor.

 

Halal tara Cucule... nu avem unde sa alergam motoarele man... auzi 30ani aproape 65 km.... nu e posibil decat in ROMANIA.

 

:lol:

 

in 93 au inceput-o pe aia a soarelui ... nici azi nu au terminat-o...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-am dat comanda discuri de frana... pe fata bineanteles ca tre sa-mi schimb pe cel indoit in Noiembrie.

o sa vedem cum se comporta astea ca sunt mai dure ca si compozitie... :lol: Cast CarbonDuctileIron.

 

N-a mai vazut ochiul meu asa ceva inca... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca nu am putut citi toate cele 290 de pagini. Ador Hayabusa si doresc sa stiu daca un detinator de Hayabusa care a facut un mic tuning, mai exact a indepartat roata spate si a inlocuit-o cu un pneu mai lat?...Cum se comporta pe curbe cu noul pneu? Mai bine sau mai rau decat inainte?

......Multumesc si asfalt uscat :lol: ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa zici cu "Indreptatul rotii"... man. :lol: poate esti mai explicit. Dar iti zic ce am eu.

La mine pe motor a incaput o guma de 200/50 pe spate cea standard e de 190/50... daca latimea jantei a ramas aceeasi si pui un Cauciuc mai lat pe ea... normal ciuperca creste ... nu se aplatizeaza.

Janta fortand Guma se ia un pofil mai curbat.

Iar daca nu-ti ajunge poti sa cresti inaltimea talonului si sa bagi 55 in loc de 50 si atunci parabola ciupercii este si mai inchisa ca si contur.

Inca nu am vazut pe forum motoare cu gume mai mari de 200 in latime. Cel putin la noi.

E un flacau care are o busa 2008... aceea alba facuta pinstripe cu rosu, de catre Aurel (Vezi partea de aerograf si custom painting.) Dar acolo e alta janta mai lata, alta bascula, alte gume. S-a bagat banet in ea. Poti sa-i scri un PM daca te framanta asa de mult.:lol:

 

In rest motorul meu ok... aderenta e ok ,nu scade in nici un caz, pata de contact fiind mai mare... manevrabilitatea aproximativ la fel. Anul trecut am bagat 6000km cu Metzler sportech M3 (200/50) si a fost ok.

 

Cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-am dat comanda discuri de frana... pe fata bineanteles ca tre sa-mi schimb pe cel indoit in Noiembrie.

o sa vedem cum se comporta astea ca sunt mai dure ca si compozitie... :lol: Cast CarbonDuctileIron.

 

N-a mai vazut ochiul meu asa ceva inca... :lol:

Astia zic despre discuri numai de bine http://www.oppracing.com/products/573-braketech-rotors/

Sunt tare curios cum franeaza pe ploaie :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa zici cu "Indreptatul rotii"... man. :lol: poate esti mai explicit. Dar iti zic ce am eu.

La mine pe motor a incaput o guma de 200/50 pe spate cea standard e de 190/50... daca latimea jantei a ramas aceeasi si pui un Cauciuc mai lat pe ea... normal ciuperca creste ... nu se aplatizeaza.

Janta fortand Guma se ia un pofil mai curbat.

Iar daca nu-ti ajunge poti sa cresti inaltimea talonului si sa bagi 55 in loc de 50 si atunci parabola ciupercii este si mai inchisa ca si contur.

Inca nu am vazut pe forum motoare cu gume mai mari de 200 in latime. Cel putin la noi.

E un flacau care are o busa 2008... aceea alba facuta pinstripe cu rosu, de catre Aurel (Vezi partea de aerograf si custom painting.) Dar acolo e alta janta mai lata, alta bascula, alte gume. S-a bagat banet in ea. Poti sa-i scri un PM daca te framanta asa de mult. :lol:

 

In rest motorul meu ok... aderenta e ok ,nu scade in nici un caz, pata de contact fiind mai mare... manevrabilitatea aproximativ la fel. Anul trecut am bagat 6000km cu Metzler sportech M3 (200/50) si a fost ok.

 

Cele bune.

 

Daca pui cauciuc cu talon de 55 atunci cred ca se cam micsoreaza suprafata de contact (e mai inalt) fata de cel cu talon de 50, nu?

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia zic despre discuri numai de bine http://www.oppracing.com/products/573-braketech-rotors/

Sunt tare curios cum franeaza pe ploaie :lol:

 

:D pai de la ei am comandat Reap... eu de la ei ma aprovizionez... sursa sigura. Pai sunt otel... tre sa fie ok... ca au compozitie crescuta de carbon le face mai dure... mai au ceva avantaje...

iar de dezavantaje nu prea pomenesc nimic asa ca... o sa vedem precum zici tu :lol: noi sa fim sanatosi.

========

Cucule' intreaba'-l pe Reaper... el parca are gume cu talon pe 55 :D) de serpentinari :lol:)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...