Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

1. Pantera

2. Tudor

3. Nasu + 2 motoristi

4. Carturaru'

5. Reaper

6. DragStar

7. Emilyo

8. Mariuscojo + inca 1 hayabusist

9. cristi_kake

10. octav ( sa vedem cum rezolvam cu el )

11. gino

12, Saracie

13 Highlander din Arad ( vedem cati mai vin din Arad )

14.Danutu_m

15.Ro

16. Punki + 1 hayabusist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si eu as fi vrut pe 29, tot spre dupa-amiaza/seara (sau sambata de dimineata daca se face prea tarziu-ca nu am faza lunga :P ).

 

Lasa acilea un nr de telefon, poate reusim sa mergem impreuna - al meu e 0726 112 639.

 

0763 548 243 - Daniel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu frana fata.Aveam maneta reglata pe cursa lunga,dar pe reglaj cursa scurta am facut azi numai stopie.MA tenteaza o pereche de etrieri BRembo de la un Ducati.La prima vedere la st2 par sa se potriveasca.REaper baiatul mi-a spus ca schimba vitezele numai pe rosu in plimbarile sale,dar nu a specificat daca la schimbarea de viteza 2 spre 3 s-a intamplat.ORicum a facut-o pe pielea lui.A avut noroc ca nu s-a tavalit,mare noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sti sa te dai Mariusica?

Domnu, domnu, Bega e mai incolo. Va rog, mutati vaporul ! :P ( glumesc, sper ca nu te-ai suparat ) :P

Mesaj completat

Pentru noi sunt rezervate in perioada 20-21-22 mai doua pensiuni ( singurele disponibile toate in acea perioada si una langa alta)

1. PENSIUNEA CALIN

2. PENSIUNEA CASA LOLOIU

Sa ne vedem cu bine !

Listele sunt inca deschise !

Mesaj completat

Am vb acum cu Andy Fazekas si si-a confirmat prezenta impreuna cu restul hayabusistilor din Crazy Bike !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fosta busa a lui Cucu a facut buba la motor.Pe la 190 dupa schimbat numai pe redline a aruncat o bucata din bloc afara probabil un bolt s-a retezat pe acolo.Posesorul a avut mare noroc ca nu a cazutdesi avea guma unsa bine.

 

 

Am rezolvat cu frana fata.Aveam maneta reglata pe cursa lunga,dar pe reglaj cursa scurta am facut azi numai stopie.MA tenteaza o pereche de etrieri BRembo de la un Ducati.La prima vedere la st2 par sa se potriveasca.REaper baiatul mi-a spus ca schimba vitezele numai pe rosu in plimbarile sale,dar nu a specificat daca la schimbarea de viteza 2 spre 3 s-a intamplat.ORicum a facut-o pe pielea lui.A avut noroc ca nu s-a tavalit,mare noroc!

 

So, deci asa??????????? Ma durut capul si mi-a venit sa vars de nervi, 3 zile, dupa ce mi-a spus ce a patit Joiana, de, cica s-a intamplat dintr-o data!

 

Mobra mea care abia ii schimbasem toate alea prin ea.........s-a dus dreaq, l-am rezolvat cu ajutorul unui alt prieten sa-si ia alt motor pt ea DAR.......!

 

Pacat de ea, daca nici aia nu a fost mobra intretinuta si buna........atunci.....! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu frana fata.Aveam maneta reglata pe cursa lunga,dar pe reglaj cursa scurta am facut azi numai stopie.MA tenteaza o pereche de etrieri BRembo de la un Ducati.La prima vedere la st2 par sa se potriveasca.

 

nu se potrivesc!

la radialii brembo distanta intre prinderi e 100 mm, la toti japo 108 mm.

la normali busa are 90 mm (mai gasesti doar la nissin de pe triumph ( varianta buna :P ) si suze mai vechi) iar la brembo mult mai mica!

poti sa-i pui doar cu adaptori.

cadranul ala de kilometraj iti mai foloseste....nu mi-l vinzi mie!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A iesit foarte bine,ai talent nu gluma.Fumos,frumos.:P

Sar'na !

Ieri am deschis pt prima oara in viata mea un photoshop :blbl:

 

Kerozen, nu te bagi pe lista ?

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush daca ma repet cu imaginile astea da mi se par interesante tare

Mesaj completat

a tot aici in londra am vazut prima mobra cu schimbatorul de viteze la piciorul drept....ufff...astia is de tot cu filetu pe stanga...irecuperabili:D

post-30706-1304013829_thumb.jpg

post-30706-1304013959_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush daca ma repet cu imaginile astea da mi se par interesante tare

Mesaj completat

a tot aici in londra am vazut prima mobra cu schimbatorul de viteze la piciorul drept....ufff...astia is de tot cu filetu pe stanga...irecuperabili:D

E dric sau mi se pare mie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl: e free lancer... poate un multifunctional... drick, toneta de inghetata, cada de baie, pat, solar, acvariu, sera flori, cusca ptr Babes show...etc... :P) gasiti voi restul Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P e free lancer... poate un multifunctional... drick, toneta de inghetata, cada de baie, pat, solar, acvariu, sera flori, cusca ptr Babes show...etc... :P) gasiti voi restul

:blbl: :P

E d-ala de carat termopane :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...