Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Cu incredere Pirelli Angel ST, am schimbat spatele la 12 km, iar fata mai merge cel putin 2 sezoane as zice. Regim de mers normal, singur pe motor. Daca vreti careva fata, sa ziceti.

 

Urasc iarna...

 

cu scuzele de rigoare (am vazut multi sensibili pe aici pe forum :) )

 

fata mai merge 2 sezoane?; este imposibil

 

Cauciucul fata nu se uzeaza ca cel spate, se deformeaza..daca astepti sa se tocesca fata(asta insemna uzura din ce spui tu), stai 4 sezoane sigur.Dar el se uzeaza (adica nu mai e bun) inainte de spate...

 

acu' fara nici o suparare (sau jignire) Angel sau Road 3 sunt cauciucuri de touring.

busa e sport-touring (mai sport ca xx sau zzr) deci....curaj la cauciucuri mai moi, daca ai busa ai si bani no?

 

power pure nu e cauciuc sport (nu ca am ceva cu michelin).

daca te uiti la la toti producatorii, ce zic ei: "sport de strada", sunt cauciucuri de sport touring, nici un racer adevarat nu o sa puna pe r1 sau gixer power pure( de exemplu), doar "coca-racereri" sau habarnistii. plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca iti zic, ca eu merg mai mult touring ce cauciuc recomanzi?

 

Andi asteptam, nu-i graba. Eu am folosit pana acum pr2 si pilot power 2ct de la michelin si nu am fost prea incantat de ele, Poate pr3 e altceva.

 

La stilul meu de mers cred ca se preteaza angel st sau sportsmart de la dunlop

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot pe turing ma incadrez,asa ca Angel este si pentru mine o alegere.

Cat despre relatia hayabusa/bani sa stii ca nu toti posesori de busa se scalda in bani.Eu unul muncesc din greu pentru fiecare surub al ei,

sau piesele pe care le iau.Este destul de greu sa dai 1200 ron pe un set de gume cand salariul este 2000,sa nu mai spun ca majoritatea dintre noi avem si familii,copii etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...

 

problema nu cred ca e de bani, eu unu gandesc altfel.

multi facem intre 5.000 si 10.000 km pe an, de ce sa nu te bucuri "la maxim" de km astia...

+ exista posibiliatatea sa gasesti un racer pe drum si nu vrei sa te faci de cacao.

 

Castigul asta de la uzura nu se justifica, adica sa cumperi gume touring ca se uzeza mai greu. chiar daca mergi touring tot nu justifica....plm parerea mea

 

 

p.s nu pun etichete. oricum o sa mi targa unu una peste bot...presimt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, eu nu ma anturez cu racerii, am trecut, de ceva vreme, peste faza asta.

Vreau sa-mi iau cauciucuri, potrivite, nevoilor mele, nu petru ca, sunt cele mai tari

 

Asa, imi cumparam D211 si nu mai scriam aici.

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va ganditi numai cat o sa tina gumele, dar la franare de urgenta sau joaca pe viraje ?

serios, care ai avut gume gen Angel si apoi ai schimbat cu ceva mai soft ? dar invers ?

am avut pe Busa ; Angel, PP 2 ct, M5, Rosso, Pure. M5 si Rosso as pune oricand, Angel niciodata. Angel au tinut un pic mai mult decat celelalte dar nu dif mare.

Am mers in regim turing dar si cu momente de 'joaca'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu la concluzia mai bine compozit mai moale cu tinuta de drum si aderenta mult superioara,dar si durata de viata mai scurta,decat compozit mai tare cu durata de viata mai lunga dar aderenta si comportament pe sosea net inferioare. De aceea am optat pt dunlop sport qualifier. Diferenta fata de angel st e evidenta.

 

Am ajuns si eu la concluzia mai bine compozit mai moale cu tinuta de drum si aderenta mult superioara,dar si durata de viata mai scurta,decat compozit mai tare cu durata de viata mai lunga dar aderenta si comportament pe sosea net inferioare. De aceea am optat pt dunlop sportmax qualifier. Diferenta fata de angel st e evidenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit (intrigat) discutia voastra vis a vis de cauciucuri (chiar daca e topic de Hayabusa, si eu n-am Hayabusa)


Sunt cam in aceeasi dilema ca si voi. Personal m-am cam saturat de cauciucuri SH si vreau sa trec pe gume noi.


Cum a spus si TNG (chiar a punctat foarte bine), salariile sunt mici, preturile sunt mari, si cand luam o decizie vis a vis de o achizitie trebuie sa cantarim indelung. O motocicleta nu se intretine cu bani putini..

 

Deci in concluzie, pentru cineva care vrea niste gume sport-touring (care sa tina,dar sa nu compromita prea tare siguranta/aderenta), ce se recomanda? Eu pusesem ochii tot pe Pilot Road 3, dar am vazut ca se discuta si de Pirelli Angel ST aici.

Cati km merge un set de Road 3 (nu pana la sarma,ci pana in limita uzabilitatii decente) ?

 

Am avut si 2CT pe mobra si pe ploaie (desi era vara) mi-a dat emotii mari (spatele mai ales; noroc ca n-a fost fata). Deci avand in vedere ce se gaseste pe asfaltul nostru + calitatea sa + vremea etc, o sa merg spre ceva sport touring, si nu gume de dat 'tare' (gume moi) pentru ca vreau sa fiu sincer cu mine.

PS: Sper ca nu deranjez ca m-am bagat pe topicu' vostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bau!!

m-am intors din tarile reci!!

v-am spus parerea mea despre angel...si restul gumelor touring!!

un set de gume sport tine clar un sezon...7-8 mii km!! asta inseamna ca o sa ai o guma aderenta si de fabricatie recenta....nu ca una touring pe care s-o tii 3-4 ani!!

eu o sa pun tot rosso 2!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand as vrea sa-mi cer scuze ca in locul numelui de fiecare data ma adresez prin mentionarea usernameului, dar cum inca nu am avut placerea sa va cunosc personal, consider eu ca este de inteles.

 

In al doilea rand, ma bucur ca exista un forum si cu atat de multi impatimiti de motoare de la care pot sa primesc recenzii nepartinitoare (nu de magazin ma refer) cu experienta direct in trafic, iar mai ales traficul nostru cu tot ce are bun... sau rau.

 

@Saracie:

Atunci cand ai folosit M5, cati km ai adunat pe acest set?

(mi-a placut cum ai adaugat la tinuta de drum "momente de 'joaca'", sa fiu sincer... si eu am momente cand ma joc, recunosc... :), dar cine nu o face, iar aici tipul mobrei de sub fiecare nu este relevant).

 

In comparatie cu M5, cat a tinut setul Rosso si care ai considerat ca sunt mai potrivite pentru tine?

(nici nu stiam de existenta acestui tip, dar voi incerca sa citesc putin despre acesta post comment);

 

@DucatiMeccanica:

Ai punctat foarte bine problema, in opinia mea.

Siguranta ce o confera un echipament potrivit, indiferent daca tine de o casca, manusi sau un set potrivit de cauciucuri, trebuie sa fie considerata ca o prioritate zero.

Insa nu ai mentionat cam ce viata si in ce regim ar tine un set Dunlop Sport Qualifier. Daca acest comfort tine cateva sute de km, atunci este putin peste mana, iar aici nu ma refer neaparat la bani, ci ma refer la "deranjul" de a merge sa schimbi cauciucurile la fiecare 500 - 1000 de km. (Poate exagerez cu 500-1000, dar trebuie sa fie luat doar ca un exemplu). Daca in schimb ar tine un sezon, este deja altceva.

 

Eu spre exemplu la o schimbare de cauciuri, trebuie sa-mi pun sotia sa ia in masina cauciucurile, iar alaturi de mine pe motor sa bata drumul pana la Bucuresti sa deranjez un prieten (de al carui bun simt nu as vrea sa profit).

 

Iar tot aici, si stiu ca ma repet cu aceeasi comparatie (este singurul cauciuc despre care pot sa emit o parere, deoarece am mers pe el):

Daca cumva ai avut inainte si M5 care ar fi diferenta de aderenta intre M5 si Dunlop Sport Qualifier

(ma refer: o impresie efectiva la drum)?

Editat de AndiOliver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa....

M5, Power pure, Qualifier 2, Rosso 2, SportAttack...sunt toate din gama zisa sport a celor mai cunoscuti producatori de anvelope...Metz, Michelin, Dunlop, Pirelli si Conti.

toate tin pe Busa...in functie de abuz...7-8 mii.

Racetec, Power One, D211 sau GP, Supercorsa si RaceAttack sunt din gama race . Cu astea n-o sa prea treci de 3000 km pe busa....plus ca intram in alta discutie mult mai ampla si mai comica...despre temperatura mult mai inalta la care sunt aderente...care se poate obtine destul de greu pe strada, aderenta pe ploaie si ciclurile de incalzire mult mai putine!!!

Z6, Road 3, RoadSmart, Angel si StreetAttack...sunt touring....mai putin aderente si cu viata de peste 10-12 mii pe busa.

 

Diferenta de aderenta n-o sa ti-o spuna nimeni. Review-urile in mare parte sunt platite si opiniile utilizatorilor sunt pur personale. De exemplu toata lumea mi-a zis ca SportAttack sunt naspa si "de lemn" pe cand faimosul PP 2ct...e super.....pe cand mie nu mi-a placut Michelin deloc si Conti a fost OK!!

.....

asa ca......

......

Mai avem sa incepem o discutie despre uleiuri....si am pus-o grav!!!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am inteles si eu ceva clar despre ele prin faptul ca le-ai catalogat pe cele trei segmente (pentru mine race si sport era acelasi segment doar cu nume diferite si probabil de aici confuzia. Apoi credeam ca orice race ori sport inseamna sub 3.000 km, iar aici intrasem in ceata deoarece stiam ca M5 este mult peste 3.000km si asta din experienta mea).

Acum este clar pentru mine unde stau eu: In gama "asa zisa sport", mai inteleg si pe baza a ce criterii am primit recomandarile ce le-am primit.

Deci mai ramane sa fac doar o diferenta mica intre M5 si Rosso 2 si am ajuns la un rezultat. Dar postul tau @octavius a facut in sfarsit lumina, multumesc.

 

Aveam de gand sa pornesc o discutie si despre uleiuri, inclusiv placute de frana, insa am sa mai astept sa fiu sigur ca ati mai uitat ca v-am pus la incercare rabdarea :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SportAttack sunt naspa si "de lemn" pe cand faimosul PP 2ct...e super.....pe cand mie nu mi-a placut Michelin deloc si Conti a fost OK!!

 

am mers si eu cu ambele....

 

conti e mult mai sport ca 2 ct se incalzeste imediat, ai incredere mai mare sa faci nebunii. dar, are o forma de (cuvant urat) tb sa tragi de mobra sa o inclini.

eu daca ar fi sa aleg intre ele as alege 2ct....

 

in plus la mine sportattack s a dus in 5mi.

 

da treba e subiectiva la motore, la femei si la cauciucuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AndiOliver clasificarea corecta data de @octavius cred ca te va lamuri. Din pacate am pus Dunlop pe motocicleta abia la sfarsitul sezonului trecut, nu am apucat sa fac decat cateva sute km cu el, e prea devreme sa-ti spun cat va tine. Spatele e Pirelli Diablo SuperCorsa deci ma astept la maxim 1 sezon - cred ca sunt prea optimist(la mine acesta insemnand 15.000 km). Asta daca sunt mai finut cu mana in gaz.Intr-adevar, pentru a beneficia de potentialul unor cauciucuri race, acestea trebuiesc aduse la temperatura ideala de functionara mai intai. Acesti parametri ii obtinem mai degraba vara, primavara si toamna fiind necesari mai multi km de rulaj pt a atinge acea temperatura (deci mers babeste la fiecare inceput de iesire).

Totusi de luat in considerare ca abia dupa 12.500 km si-a aratat Angel ST sarmele pe spate...depinde deci si de stilul de condus si pretentiile fiecaruia dintre noi. Daca cineva are mila cu acceleratia, nu depaseste viteza de croaziera, merge la drumuri lungi, atunci clar Angel ST ii va fi prieten mai bun si la buzunar si in rest.

Editat de DucatiMeccanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ideea era sa ne stragem mai multi, sa alegem un tip de cauciuc si sa incercam obtinerea unui dicount, la mai multe seturi.

 

Eu, dupa cum zis, cata vreme nu e michelin ma inscriu.

 

Prefer totusi unul din modelele angel, rosso 2, sau sport smart

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incercat pe pielea mea gume noi touring de 2 ori-Pilot Sport si Dunlop D209,gume pe care le- am tinut 6kkm si le-am aruncat repede ca aveam impresia de patinat ambreiaj,dar de fapt era guma.De vreo 2 sezoane merg pe gume moi:Supercorsa Pro,Dunlop gp sau d,Metzeler Racetek.Tin 3-4kkm,dar te tin pe sosea atat pe curbe,umezeala,dar si franare de urgenta.Motocicleta cu acest tip de guma se schimba radical,ciclistica e alta,motoreta e alta.Recomand sa incercati,dar recomand si gume date pe circuit la care uzura este pe banda extrem laterala unde busa nu va rula never ever pe strada cu niciunul dintre noi mai ales ca noi nu putem aduce o guma la temperatura recomandata doar pein rulaj,fara preincalzire in stand.Nu recomand insa gumele pirogravate:sunt destule pe net.Incercati si mai vorbim dupa.Apropo de plimbat:toata noaptea m-am plimbat cu moto de era sa cad din pat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emil, alea de zici tu sunt bune de-o tura in jurul casei. Se duc repede si la o tura de cateva zile nu sti ce vreme te asteapta. Pleci pe soare si dai de ploaie torentiala si cu gumele cu lipici tre sa te opresti, iar la drum lung nu vrei asta, nu?

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani, tuturor! In weekend am dat si eu o mica tura cu ,,pasarea" mea, vremea a fost superba iar motorul s-a comportat minunat. A pornit imediat si aderenta pe sosea era foarte buna. In ultimii doi ani am folosit Angel ST pe Busa si sunt foarte multumit. Eu merg tare si nu am avut niciodata probleme de aderenta si nici nu am schimbat guma sub 10.000 km. Anul trecut am pus pe Fazerul meu Michelin Pilot road 3 de care am fost foarte incantat, asa ca anul asta le voi pune si pe Busa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, e o "mica eroare"cu insusirile cauciucurilor race.

 

"Trebuiesc incalzite ca sa ajunga laderente". Corect, dar eroarea, din necunoasterea practica, adica doar citind pe net, este ca un cauciuc race de compozitie mediu, soft, chiar si hard la unele modele, este mai aderent la temperatura ambianta fatza de un cauciuc stradal. El trebuie incalzit la minim 80grC ca sa fie lipicios in conditii de curse, trak-day. Exemplu simplu: nu toata lumea are incalzitoare la circuit, de aceea cauciucurile se incalzesc parcurgind 1 2 3 ture de pista mai incet decit tare. Dar, la timpii parcursi pe pista in turele de incalzire, viteza si stresul anvelopelor e mult mai mare decit la o utilizare stradala normala, unde chiar sI cei ce zic ca "se joaca",ei de fapt merg mai incet decit cei ce-si incalzesc cauciucurile pe pista. In turele de incalzire se merge si cu genunchiul la 5cm de asfalt, din prima tura. Cei ce au fost macar ca spectatori la track-day-uri, stiu ce vreau sa spun. Pe liniile drepte, cu cauciucurile race reci, se da blana maxima tocmai ca sa se incalzeasca repede. Un cauciuc stradal, in aceleasi conditii, ar derapa instant la full gaz intr-a 2-a.

 

Eu si alti cunoscuti, am testat anvelope race pe strada. Multe dintre ele au aderentza mult mai buna pe strada la temperatura ambianta 5-30grC decit un cauciuc stradal normal. Ce-am testat eu? Racetec K2, K1, Bridgestone Type3, Type 2, Dunlop GP Racer Soft, Pireli Supercorsa SC 2, SC1. Recent, un incepator mi-a ascultat sfatul si si-a luat Bridgestone R10, mie mi se pare cel mai reusit cauciuc race care poate fi folosit 100% pe strada, e extraordinar de aderent. Atentie, cauciucurile astea nu tin nici macart un sezon daca motoreta sta in soare, apa, Si cele stradale crapa daca sint lasate in soare, apa.Cel mai bun compromis la Buse e tot un cauciuc stradal pt spate si un cauciuc race mai moale pt fatza. Daca-ti fuge spatele, o mai redresezi, daca fuge fatza, nu prea mai ai cum s-o salvezi. Cauciucurile costa bani, dar o trinta costa infinit mai mult, Luati-o ca pe un CASCO.



Pe ploaie torentiala merg numai incepatorii si masochistii. Daca ploua , mergi mai incet. Nu e un motiv sa puneti opinci la motoreta, numai pt motivul ca va prinde vreodata ploaia. Nici macar aici nu se cunoaste adevarul 100%. Un cauciuc moale , chiar dac anu are atitea santuri pe el, tot e mai aderent decit un cauciuc tare si plin de santuri late si adinci. Pt mers pe ploaia, exista Pireli Wet, care, culmea, sint foarte moi.



Credeti-l pe Emylyo, ca si el nu credea cind i s-a sugerat asa ceva.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...