Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Imi pare rau ca am pornit, fara sa vreau, o polemica mai "incinsa" prin intrebarile mele. Nu am intentionat asa ceva si voi incerca sa ma limitez pe viitor.

Eu zic sa o luam usor si sa ne aducem aminte un singur lucru comun noua: Cu totii iubim motoarele.

 

Un 2013 placut tuturor indiferent de motor, echipament, loc sau stil de a conduce.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu trebuie sa-ti ceri scuze pt nimic, nu ai nicio vina. Astfel de discutii au loc in fiecare iarna.

Mie-mi pare rau doar ca se fac valuri aici, la topicul de Busa, unde majoritatea posesorilor sunt oameni la locul lor, cu capul pe umeri. De aceea, eu imi cer scuze voua.

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa fi invidiat, tb sa faci asa:

-cauciucuri date pe circuit

-costum piele 2 piese second (de preferat fara slidere).

la cauciucuri am renuntat. mai am costumul....

p.s. am mirosit cativa pe placul meu pt o excapada semi-demi-racing.

 

m am bagat in seama ca 80 la suta o sa am si eu busa in primavara. ramane sa ma decid busa sau zzr...plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

As dori niste sfaturi de la voi va rog . Vreau sa cumpar Hayabusa gen 2 si as vrea sa stiu daca exista o problema comuna sau sa fiu atent la ceva anume . Cum R1 2004-2006 am vazut ca are probleme la oala de ambreiaj sau 636 la cutia de viteze (din propria experienta ,le am avut pe amandoua) as dori sa stiu daca atentia mea trebuie indreptata spre ceva anume prima oara.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="oxigen72000" data-cid="3327845" data-time="1358771527"><p>

Va salut !<br />

As dori niste sfaturi de la voi va rog . Vreau sa cumpar Hayabusa gen 2 si as vrea sa stiu daca exista o problema comuna sau sa fiu atent la ceva anume . Cum R1 2004-2006 am vazut ca are probleme la oala de ambreiaj sau 636 la cutia de viteze (din propria experienta ,le am avut pe amandoua) as dori sa stiu daca atentia mea trebuie indreptata spre ceva anume prima oara.<br />

<br />

Va multumesc</p></blockquote>

Vezi ca are crize de personalitate... o mai apuca sa isi blocheze ceasurile si sa se opreasca. Se remediaza rapid cu bornele luate si puse din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nea, pielea a fost primul material(si singurul)pretabil in auto/aero/moto acum 100 ani!

Cind spun 100 ia-o ca o cifra relativa, cu (+/-)!

De atunci lumea a evoluat, inclusiv domeniul asta, al echipamentelor, fie ca vrei tu sau nu!

Tu poti sa te dai inca 100 ani in combinezonul tau de piele, dar asta nu inseamna ca nu exista materiale mult mai bune.

Prima mea mobra a fost un chopper si-ti pot spune ca sunt perioade(toamn tarziua/iarna/primavara devreme)cind pielea este fix un rahat, adica se face scoarta pe tine, tine de frig, pe ploaie intra apa dupa un timp nu foarte lung, se usuca greu, etc

Ca inca se mai fabrica costume de piele este altceva, ti-am spus si pt.ce, in marea lor majoritate.

 

Mai mult, omu' iti spune ca a avut accident cu ambele costume (si textil, si piele) iar cel de piele s-a comportat mult mai bine.

Asta nu are absolut nicio relevanta, s-a comportat in accidentul ala, nu garanteaza ca in urmatorul accident(vorba vine, Doamne fereste!)tot pielea o sa-i pazeasca oasele mai bine..

 

Uiti esentialul: este un echipament de protectie si trebuie "sa-si faca treaba" la accidente. E normal sa-ti fie mai comoda o tinuta de plaja. Dar cand te dai cu motocicleta, te echipezi corespunzator.

Aici suntem de acord, dar nu vad nicaieri scris ca NUMAI un echipament de piele isi face treaba in cazul asta, si nici ca motociclistul trebuie sa se echipeze MUSAI in piele, ca pe vremea bunicii, doar pentru ca asa vrei tu sa fie, pentru ca tie iti sta bine in combinezonul tau!

 

la fel cum incercai sa explici oamenilor, pe thread-ul Casca Carbon (cacofonia nu-mi apartine) ca acele casti de carbon SUNT FACUTE pentru mersul pe circuit :haha:

Pai pt.astea sunt si facute!

Este logic si evident, asta stie si vede toata lumea(mai putin tu, de-aia simti nevoia sa subliniezi cu rosu?), competitiile auto/moto/aero din toata lumea asta sunt niste laboratoare unde se testeaza materiale/echipamente care maine merg in productie, in viata de zi cu zi.

Arata-mi mie un material din domeniul asta care a fost lansat pt.public si apoi a fost adoptat la curse, si nu invers!

 

mersul pe circuit :haha: , unde trebuie sa te dai "timp de o ora jumatate" :crack: si unde trebuie "sa intorci capul de 200 de ori stanga/dreapta" :lool:

Sunt cifre pe care vad ca tii sa le iei mot/a/mot, daca spuneam" 45 minute pe circuit, timp in care intorci capul de 30 ori" erai multumit?

Este ca si cum ii reprosezi tu prietenei/nevestei tale ca ai asteptat-o sa vina acasa "de-o juma' de ora", pe cind tu stateai doar de 10 minute, cu berea in fata si la televizor!

Este un fel de "asa vine vorba"..

 

Acum te intreb pe tine: De unde stii tu toate acestea? Ai fost pe vreun circuit?Tu cum poti sa dai sfaturi si sa exprimi pareri daca n-ai avut tangente cu lucrurile respective.Din poze? Din ce-ai vazut la TV?

Nu am fost pe niciun circuit, dar..

..pt.tine mediile de informare se reduc doar la "poze si TV"?

Nu stii ca exista, google, calculatoare, carti, reviste?

In 2013 este si penibil sa intrebi pe cineva "de unde stii asta?", atata timp cit informatia zboara pretutindeni, nu trebuie decit sa deschizi ochii!

Am si un prieten(Masinuta de la United Motors)care se da la curse, crezi ca informatiile venite de la el nu sunt relevante?

Adica daca nu m-am dat pe un circuit inseamna ca nu cunosc o informatie si nu o pot folosi intemeiat?

 

Mai mult, frustrarea este la tine, cand asociezi orice motociclist echipat corespunzator, ca facand-o doar sa dea bine la terase, printre pitzi.

Nu bag in aceeasi oala pe nimeni, eu m-am referit strict la acea specie de gaini, incepatori cu fite in cap, care stau imbalsamati in piele vara, pe 40 grade, la terase..acolo intra-adevar trebuie sa fii super echipat, riscul sa-ti cada vreun gainat de prumbel sau sa-ti iei vreo halba de bere in cap este enorm.. :crack:

Nu vad de ce as fi frustrat din cauza astora, tu vezi vreo legatura?

 

E ultima mea interventie aici pe subiectul asta.

Nu uita ce-ai spus mai devreme, pe aici este o vorba atunci cind spui ceva si nu te tii de cuvant: "gura bate c.uru"..

Avand in vedere asta consider ca ar trebui sa "stai de sase" in alta parte..

 

Nu reusesc sa-mi dau(inca)seama de unde provine iritarea asta a ta la afirmatiile mele, poate de la faptul ca esti si tu vreun papitoi de Mcdonald's :eek:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care scoate primul cutitul ? ca sa fie mai convingator...

 

azi am scos busa la una mica si mi-am adus aminte ca niciodata nu am reusit sa dau de indicatorul de temperatura. are gen 2 indicator ? gen 1 avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea, pielea a fost primul material(si singurul)pretabil in auto/aero/moto acum 100 ani!

Cind spun 100 ia-o ca o cifra relativa, cu (+/-)!

De atunci lumea a evoluat, inclusiv domeniul asta, al echipamentelor, fie ca vrei tu sau nu!

Tu poti sa te dai inca 100 ani in combinezonul tau de piele, dar asta nu inseamna ca nu exista materiale mult mai bune.

Tu incerci sa-mi explici mie ca un echipament textil e mai rezistent la accidente decat unul de piele?! Trebuie sa le spui asta tuturor celor care se dau pe circuite si in competitii. Aia-s mai fraieri ca n-au descoperit inca textilul si-si pun viata in pericol, in echipamente de piele. Fraieri sunt si organizatorii de evenimente moto pe circuit, ca nu te lasa sa intri daca nu ai echipament complet de piele. Acolo sunt riscurile cele mai mari de accidente si fii sigur ca se incearca minimalizarea vatamarilor corporale.

 

Hai ca te ajut eu sa te inteleaga lumea. Ce vrei tu sa spui, de fapt, e ca echipamentul din textil e compromisul ideal intre siguranta si confort. Si aici sunt de acord cu tine. Doar ca nu pot rezona sub nicio forma cu tine, cand spui ca e mai rezistent.

 

 

Pai pt.astea sunt si facute!

Este logic si evident, asta stie si vede toata lumea(mai putin tu, de-aia simti nevoia sa subliniezi cu rosu?), competitiile auto/moto/aero din toata lumea asta sunt niste laboratoare unde se testeaza materiale/echipamente care maine merg in productie, in viata de zi cu zi.

Arata-mi mie un material din domeniul asta care a fost lansat pt.public si apoi a fost adoptat la curse, si nu invers!

Hai sa-ti spun eu cateva secrete, daca tot n-ai ajuns pe circuit. Un motociclist, pe circuit, n-o sa-si intoarca privirea in spate (deci n-are de ce sa se uite stanga/dreapta de 200 de ori), pt ca nu e ca pe strada, cand trebuie sa te asiguri ca sa depasesti. Miscarile din cap sunt relativ scurte, acestea ajutand pilotul sa caute punctele de pe trasa ideala (turn-in point, apex, exit-point). Si ce sa vezi, toate punctele acestea sunt in fata pilotului. Privirea n-are ce-i cauta in spate. Daca era asa, lasau oglinzile pe motociclete, sa ajute pilotul. :haha:

Esti ajutat mai mult de o casca ce sta bine la capitolul aerodinamica (nu-ti intoarce capul in toate directiile la viteze mari) si care-si face treaba bine la accidente.

 

 

Nu stii ca exista, google, calculatoare, carti, reviste?

In 2013 este si penibil sa intrebi pe cineva "de unde stii asta?", atata timp cit informatia zboara pretutindeni, nu trebuie decit sa deschizi ochii!

Nu stii ca in topul revistelor si cartilor de specialitate apar brand-urile care platesc cel mai bine?

 

 

Nu uita ce-ai spus mai devreme, pe aici este o vorba atunci cind spui ceva si nu te tii de cuvant: "gura bate c.uru"..

Avand in vedere asta consider ca ar trebui sa "stai de sase" in alta parte..

Pentru tine, "the one and only", am facut o exceptie. In continuare cred ca te putem salva de la mentalitatile comuniste.

 

 

Nu reusesc sa-mi dau(inca)seama de unde provine iritarea asta a ta la afirmatiile mele, poate de la faptul ca esti si tu vreun papitoi de Mcdonald's :eek:

Iritat, nu-s. Doar ca, asa cum am spus mai sus, cred ca mai ai o sansa. Poate trebuie doar sa scapi de iritarea ce ti s-a transmis de la hemoroizi la degete. :eek:

P.S. N-am hemoroizi, da' te-am ascultat pe tine si am cautat prin "google, carti, reviste". ;)

 

:wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Tu incerci sa-mi explici mie ca un echipament textil e mai rezistent la accidente decat unul de piele?! Trebuie sa le spui asta tuturor celor care se dau pe circuite si in competitii. Aia-s mai fraieri ca n-au descoperit inca textilul si-si pun viata in pericol, in echipamente de piele. Fraieri sunt si organizatorii de evenimente moto pe circuit, ca nu te lasa sa intri daca nu ai echipament complet de piele.

Bravo, cercul s-a inchis, nu trebuia sa ma contrezi pagini intregi ca sa-mi dai dreptate intr-un final!

Pielea este doar pentru circuit sau McDonald's..

Hai ca am terminat, lumea a inteles ce a dorit sa inteleaga..

Bafta :hug:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am terminat, lumea a inteles ce a dorit sa inteleaga..

True.

Hai ca te ajut eu sa te inteleaga lumea. Ce vrei tu sa spui, de fapt, e ca echipamentul din textil e compromisul ideal intre siguranta si confort. Si aici sunt de acord cu tine. Doar ca nu pot rezona sub nicio forma cu tine, cand spui ca e mai rezistent.

:wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre costumele de piele+slidere+cizme racing, alea sunt facute pt.circuit, si nu gresesc absolut deloc.

Ca la noi marea majoritate cu SS se cred raceri si confunda pistele cu strada este altceva.

Sunt multi care habar nu au sa mestece intr-o cutie de viteze, fiind incepatori, dar au numai casti si costume de piele impecabile cu care se afiseaza pe la terase, in schimb scapa mobrele de pe cric si in trafic sunt carne de tun, cu toate costumele lor.

Sigur, fiecare poarta ce vrea, dar prezentul si viitorul este ..textil.

 

 

Nu are sens sa-ti contrazic fiecare cliseu obosit pe care-l rostesti. Stau-de-6 are mai mult talent in asta si vad ca are rabdare cu tine.

 

Pot sa-ti spun ca eu de exemplu am cazut cu un motor (ce avea guma fata prastie), la vreo 50-60 la ora in oras, si norocul meu ca eram echipat complet, mai ales cu acei pantaloni de piele CU TOT CU SLIDERE.

 

Chiar cu 4 zile INAINTE ma gandeam sa dau jos sliderele pt ca ma simteam ridicol cu ele, sa le port mereu,cand stiu ca nu pun genunchiul jos.

 

Revenind la cazatura: nenea din fata a franat brusc, eu eram si destul de aproape de el, nu eram obisnuti cu mobra (cu franele ei), ca nu era a mea...si m-am dus pe-o parte, cazand pe dreapta. Picioru drept (genunchil drept) a fost prins intre rezervor si asfalt. Noroc de slider. Daca nu aveam sliderul,imi beleam nasol genunchiul/picioru.....

 

Dupa faza aia evident ca am renuntat automat la ideea de a da jos sliderele, indiferent de orice jena de natura morala sau etc...

 

E timpu sa nu mai vomam aceleasi stereotipuri motociclistice pe forum...

 

Hai sa nu ne mai intepam si sa nu ne mai jignim gratuit..

 

E asa greu de inteles ca fiecare merge pe ce-i place,cum ii place?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Nu are sens sa-ti contrazic fiecare cliseu obosit pe care-l rostesti.

Pot sa-ti spun ca eu de exemplu am cazut cu un motor (ce avea guma fata prastie), la vreo 50-60 la ora in oras, si norocul meu ca eram echipat complet, mai ales cu acei pantaloni de piele CU TOT CU SLIDERE.

Atata timp cit iei cu imprumut un motor, vezi ca are gumele varza, si in conditiile de motor imprumutat reusesti sa cazi cu el la monstruoasa viteza de 50 km/ora..crezi ca asteapta cineva vreun sfat de la tine?

Spune tu, ca io ma abtin.. :crack:!

Ia-o si tu treptat, nu arde etapele, okii pe jos, stanga/dreapta, nu trage ca disperatu de frane..

 

Revenind la cazatura: nenea din fata a franat brusc, eu eram si destul de aproape de el, nu eram obisnuti cu mobra (cu franele ei), ca nu era a mea...si m-am dus pe-o parte, cazand pe dreapta.

Vezi, asa iti dai seama ca iarba pe care o pasti tu acuma si ti se pare gustoasa..altii au calcat-o demult in picioare. :lol:

 

Hai sa nu ne mai intepam si sa nu ne mai jignim gratuit..

Am apreciat la antevorbitorul cu care m-am contrat ca si-a expus parerea civilizat.

De aplaudat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens sa-ti contrazic fiecare cliseu obosit pe care-l rostesti. Stau-de-6 are mai mult talent in asta si vad ca are rabdare cu tine.

 

Pot sa-ti spun ca eu de exemplu am cazut cu un motor (ce avea guma fata prastie), la vreo 50-60 la ora in oras, si norocul meu ca eram echipat complet, mai ales cu acei pantaloni de piele CU TOT CU SLIDERE.

 

Chiar cu 4 zile INAINTE ma gandeam sa dau jos sliderele pt ca ma simteam ridicol cu ele, sa le port mereu,cand stiu ca nu pun genunchiul jos.

 

Revenind la cazatura: nenea din fata a franat brusc, eu eram si destul de aproape de el, nu eram obisnuti cu mobra (cu franele ei), ca nu era a mea...si m-am dus pe-o parte, cazand pe dreapta. Picioru drept (genunchil drept) a fost prins intre rezervor si asfalt. Noroc de slider. Daca nu aveam sliderul,imi beleam nasol genunchiul/picioru.....

 

Dupa faza aia evident ca am renuntat automat la ideea de a da jos sliderele, indiferent de orice jena de natura morala sau etc...

 

E timpu sa nu mai vomam aceleasi stereotipuri motociclistice pe forum...

 

Hai sa nu ne mai intepam si sa nu ne mai jignim gratuit..

 

E asa greu de inteles ca fiecare merge pe ce-i place,cum ii place?

daca aveai echipament textil cu protectii pe el nu era la fel de ok? 50-60 nu-i cine stie ce viteza.

 

referitor la ultimele comentarii, chiar nu va inteleg, stiu, e frig, e zapada si-i ca dracu. la toti ne e dor de motor, dar voi va jigniti inutil.

adriane, nu cred sa fie topic in care sa nu vb urat, sa te contrazici sau sa te certi cu cineva. ai peste 1600 de posturi. asta-i impresia pe care vrei s-o lasi?

parca va hraniti cu scandaluri. chill out, toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bla bla bla

 

 

Esti penibil de previzibil...

 

Puteam sa jur si sa pariez ca te vei lega de o mie de aspecte in loc sa acorzi atentie la ceea ce vroiam sa subliniez de fapt, si anume: sliderele si echipamentul de protectie.

 

Nu te priveste pe tine cum ma dau, cu ce gume merg, si ce motoare imprumut si unde cad, de ce cad.

 

Ai facut niste afirmatii false fata de slidere si fata de echipamentul din piele.

 

Eu ti-am dat un exemplu in care acele slidere, purtate de unii dintr-o grandomanie exagerata, pe mine m-au salvat de la a-mi fwte genunchiu mai tare.

 

Suferi de mania asta obositoare de a te contrazice pana in panzele albe...

 

Ai niste idei preconcepute si fixe vis a vis de motoare, motociclisti si asa mai departe...

 

daca aveai echipament textil cu protectii pe el nu era la fel de ok? 50-60 nu-i cine stie ce viteza.

 

referitor la ultimele comentarii, chiar nu va inteleg, stiu, e frig, e zapada si-i ca dracu. la toti ne e dor de motor, dar voi va jigniti inutil.

adriane, nu cred sa fie topic in care sa nu vb urat, sa te contrazici sau sa te certi cu cineva. ai peste 1600 de posturi. asta-i impresia pe care vrei s-o lasi?

parca va hraniti cu scandaluri. chill out, toata lumea.

 

 

gabyshor: eu nu vreau sa duc polemica de echipamente.....si afirmatia mea nu era legata de piele vs textil..

 

eu i-am subliniat clar, in quote-ul initial,doar ca are idei preconcepute vis a vis de slidere & sh|t , si-am demonstrat (cu exemplu meu),ca sunt folositoare din mai multe motive.

 

Omul clar are niste idei preconcepute.....si daca lumea nu e de acord cu el,inseamna ca lumea se inseala si nu stie nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Pot sa-ti spun ca eu de exemplu am cazut cu un motor (ce avea guma fata prastie), la vreo 50-60 la ora in oras

Revenind la cazatura: nenea din fata a franat brusc, eu eram si destul de aproape de el, nu eram obisnuti cu mobra (cu franele ei), ca nu era a mea...

:laugh:

Epic..

Scrie-le pe cartea de vizita..

 

 

Ti-am spus, nu sari etapele:

-Inainte sa iesi din casa ai grije sa nu te incalti invers, cu tocurile-n fata.

-Mobra o incaleci doar de pe partea stanga.

-Fiind cu fata spre ghidon, evident.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

Epic..

Scrie-le pe cartea de vizita..

 

 

Ti-am spus, nu sari etapele:

-Inainte sa iesi din casa ai grije sa nu te incalti invers, cu tocurile-n fata.

-Mobra o incaleci doar de pe partea stanga.

-Fiind cu fata spre ghidon, evident.

 

 

muhahhahahha, e pericol cu asta ca-si baga pistonu la cakau

 

 

semi ontopic, ma simt senzational in geaca mea de piele, am si textil dar pe autostrada nu-i kusher

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu acum daca am echipament complet si de piele si de textil cu care sa merg :)

 

mergi cu domnu' :crack: ca e mai safe :haha:

 

 

 

acu' eu daca am 2 echipamente din piele si nu am textil; mai sunt sau nu baicar cu motor? m-ati pus intro mare dilema si la noapte nu cred ca am sa pot dormi.

 

 

(balciul de la posesorii de R1 s-a mutat aici :haha: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma intreb: cum se face ca forumisti care au facut praf cu polemicele lor mai toate topicurile de nu se mai stie de unde au inceput si unde se termina au ajuns si pe topicul asta ! Si deja vad ca isi dau replici ei intre ei ! Deosebit ce sa zic dar recomand sa luam putina atitudine ! Asa ca dragi forumisti va recomand sa va continuati discutiile in particular sau pe topicurile deja balacarite de voi si daca aveti putin RESPECT lasati topicul asta sa isi vada de ale lui !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...