Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu sincer ma gandesc sa imi cumpar pompa noua, o pompa second ma costa cel putin 150 de lire, o sa mai cheltui aproape 100 pe filtre si oringuri si o sa am cu 250 de lire o pompa de 14 ani cu km probabil cat a mea, tocmai ce ma uit acum si o pompa nou a e 442 de lire cu garantie la ea, stau si ma intreb se merita o pompa second? ce garantie am eu ca nu se duce la fel ca asta care o am?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer ma gandesc sa imi cumpar pompa noua, o pompa second ma costa cel putin 150 de lire, o sa mai cheltui aproape 100 pe filtre si oringuri si o sa am cu 250 de lire o pompa de 14 ani cu km probabil cat a mea, tocmai ce ma uit acum si o pompa nou a e 442 de lire cu garantie la ea, stau si ma intreb se merita o pompa second? ce garantie am eu ca nu se duce la fel ca asta care o am?

Off fira-ar sa fie de lira ca mare mai este!.

Gandirea este corecta,dar intodeauna lucrul nou trebuie sa se "pupe"pe calcule la buget.

Daca aici nu este problema,nici la achizitie nu este!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geo nu ma dau banii afara si muncesc pt fiecare lira doar eu stiu ca ma trezesc la 2 dimineta si ajung acasa dupa 18 seara, dar deja la pompa asta am schimbat furtune cu arcuri coliere filter oringuri si merge cand vrea ea, cand iti e lumea mai draga te lasa. ma uitam akma ca pt modelee cu pompa in rezervor se gasesc variante ~walbro~ produce pompe care s epotrivesc da la modelu cu pompa externa nu fac, asa o pompa walbro e 100 de dolari, e o difernta mare. tu geo ce ai face in locul meu?

geo care e rolul vacumului din pmpa d ebenzina la noi cei cu ele afara?, pt ca ma vazut dacail scoti din pompa nu merge rotund deloc.

http://www.fuel-pumps.net/500.html aici e o varianta de pompa externa, dar vaumul ce faci cu el?

Off fira-ar sa fie de lira ca mare mai este!.
Gandirea este corecta,dar intodeauna lucrul nou trebuie sa se "pupe"pe calcule la buget.
Daca aici nu este problema,nici la achizitie nu este!

Editat de scamosu_gl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit nu m-am referit la cum iti castigi tu painea,m-ai inteles gresit.

Stiu cat de greu se castiga un ban muncit!

Legat de vacum,este folosit la membrana regulatorului de benzina.

Daca montezi pompa in rezervor pur si simplu astupi acel furtun.

Daca nu astupi vacumul ai aer fals in admisie si normal ca nu merge ok motorul.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai revenit Nasule printre noi.A trecut ceva timp,dar o sa recuperezi.Ce filtru de aer ai Cpt?Daca nu se inghesuie altcineva poate il iau eu.O perioada probabila pt Sovata?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As dori sa intru si eu in randul detinatorilor de aceste minunante bijuterii dar as dori niste informatii mai intai, stiu ca busele sunt foarte puternice si imi este cam frica sincer, Vreau sa va intreb cum este cu franarea, cum se comporta in trafic si la drum lung ? Eu am avut 4 ani un VFR800 VTEC din 2003 cu sistem de franare Combined Dual System, oare fac fata sa il pot conduce si sa il stapanesc sanatos ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As dori sa intru si eu in randul detinatorilor de aceste minunante bijuterii dar as dori niste informatii mai intai, stiu ca busele sunt foarte puternice si imi este cam frica sincer, Vreau sa va intreb cum este cu franarea, cum se comporta in trafic si la drum lung ? Eu am avut 4 ani un VFR800 VTEC din 2003 cu sistem de franare Combined Dual System, oare fac fata sa il pot conduce si sa il stapanesc sanatos ?

salut colegu,

 

cum am vazut, la bursa, parca dupa gen2 te uitai, ....

la astea nu o sa ai probleme cu frana, nici cu gazul, bineinteles fara bruscari! (niciodata sa nu uiti ca la tine e si gazul si frana, nu la vecinu sau la dracusorii din tine )

totusi este o leaca mai tare decat VFRul :)

in traficul de zi cu zi din oras nu-i usor, te face sa transpiri.....

afara, se schimba datele problemei....., dar aici deja cuvintele sunt prea putine sa-ti explic feelingul....

 

astea sunt pur parerile mele....

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As dori sa intru si eu in randul detinatorilor de aceste minunante bijuterii dar as dori niste informatii mai intai, stiu ca busele sunt foarte puternice si imi este cam frica sincer, Vreau sa va intreb cum este cu franarea, cum se comporta in trafic si la drum lung ? Eu am avut 4 ani un VFR800 VTEC din 2003 cu sistem de franare Combined Dual System, oare fac fata sa il pot conduce si sa il stapanesc sanatos ?

Daca iti iei gen 2 ti-o pot face cat vrei tu de docila,prin resoftare,Cand crezi ca o poti stapani, ii dam drumul la stok,sau daca crezi ca "ti-e mica",o facem si mai puternica.

 

Succes la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei gen 2 ti-o pot face cat vrei tu de docila,prin resoftare,Cand crezi ca o poti stapani, ii dam drumul la stok,sau daca crezi ca "ti-e mica",o facem si mai puternica.

 

Succes la achizitie!

Mai este nevoie? Cele din generatia a 2-a nu au asa ceva? New S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector) allows the rider to choose from three

 

different engine settings depending on riding conditions or rider preferences. Am inteles ca poti alege 3 moduri, A-B si C, puteri si cupluri intermediare, de la 116 la 197 CP si de la aprox 93Nm la 138 Nm.

Mai concret aici: https://www.google.ro/search?q=s-dms+to+suzuki+hayabusa&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&imgil=sWwwMPnbBKl9LM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn0.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcRfGSVOycXyoX2kyPaA6ov6wXOD

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma stiu sigur ce are si ce nu.

Partea proasta este ca daca vrei unul dintre cele doua moduri b/c o sa fie nevoie sa faci asta de fiecare data cand pornesti motorul.

Daca esti incepator s-ar putea sa uiti sa mai faci asta la o pornire si sa te sperii putin la o deschidere de gaz daca ai fost invatat doar pe C..

Se poate rescrie softul pe un anumit mod.

Iar pentru power modul A este inpartit in doua soft A stok si soft A power.

Chiar si in modul A stok motorul nu livreaza toata puterea pe primele 3 viteze.

Busa gen 2 are mult potential.

Daca ai mers cu una ai observat ca pe treapta 5/6 are mai mult cuplu de cat pe 1,2,3,4?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma stiu sigur ce are si ce nu.

Partea proasta este ca daca vrei unul dintre cele doua moduri b/c o sa fie nevoie sa faci asta de fiecare data cand pornesti motorul.

Daca esti incepator s-ar putea sa uiti sa mai faci asta la o pornire si sa te sperii putin la o deschidere de gaz daca ai fost invatat doar pe C..

Se poate rescrie softul pe un anumit mod.

Iar pentru power modul A este inpartit in doua soft A stok si soft A power.

Chiar si in modul A stok motorul nu livreaza toata puterea pe primele 3 viteze.

Busa gen 2 are mult potential.

Daca ai mers cu una ai observat ca pe treapta 5/6 are mai mult cuplu de cat pe 1,2,3,4?

Nu mi-a trecut nicio clipa prin minte ca n-ai stii despre ce este vorba si ce vrea acel S-DMS. Recunosc insa ca vroiam o lamurire despre acest buton (moduri de livrare a puterii si cuplului). Din pacate, n-am mers cu o Busa de nicio generatie, si nici nu stiu daca o sa am placerea si posibilitatea. Dar, cine stie...

Sa inteleg din ce spui tu, ca modul A, are alte doua submoduri sau am inteles eu gresit?

Multumesc pentru lamuriri!

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...