The Mentalist Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Bine baieti, daca ziceti voi ca va fi usor nu pot decat sa ma bucur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Deci dii diiiiii Niko! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 Gata filmuletul intalnirii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 bravos! multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 29, 2019 Share Postat Iunie 29, 2019 Vaiii di miniiii, am dat vreo 450km de curbe cu Busa, sunt la orizontala! M-a cam muncit animala! Merge bine peste tot in afara de acele de par. Alea nu.i plac, plus nush daca e din cauza cauciucului dar doar pe acele de par mi.a fugit fundu de 2 ori, mi.a cam dat emotii. In rest sta bine pe sosea. Pozitia in schimb, zici ca nici nu am schimbat ZX10-le, ba chiar ala ca geometrie parca era mai confortabil, desi avea scarite racing! Nu am atins cu scaritele cum ma asteptam. Una peste alta interesanta, sa vedem cum progresam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 30, 2019 Share Postat Iunie 30, 2019 Niko, are 60 kg peste miarul modern(2004+) si cativa cm in plus la lungime. Adevarata fata si-o arata pe autostrada unde sta rigla la 200 kmh si inghide km cum putine mobre sunt in stare. Eu vad un avantaj major in caracteristica motorului gen Dr Jekyll/MrHide. Nu balbaie, nu se incinge exagerat, te plimbi, si apoi dai o inferioara si treci pe o roata printre doi adormiti... Dezavantaje? Evacuarea e scumpa iar in oras consuma cat un camion incarcat cu piatra. E normal sa plece spatele de sub tine. Asfaltul la noi e oribil, ai cuplu urias iar mobra are zero dadace electronice. Alternativa mai comfy si mai rea e ZZR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 La 29.06.2019 la 16:50, apriliacluj a spus: bravos! multumim! vad ca ai fost si tu acolo . adica am auzit . tot cu duba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 Intrebari la Radio Erevan: voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? Am bagat 2,5 fata si un 2,6-2,7 spate si se simte ok. Mi-a scazut presiunea la 2.1 fatza si desi la ZX mergeam cu 2.1-2.2 si era ce trebuie, la Busa e moale,se innoada fatza daca e prea moale. Am Michelin Pilot Power III pe ea. Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 18, 2019 Share Postat Iulie 18, 2019 Acum 3 ore, robert bk350 a spus: tot cu duba? nope Acum 3 minute, the mentalist a spus: I voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 2,6/ 2,8 Acum 4 minute, the mentalist a spus: Am Michelin Pilot Power III e OK Acum 5 minute, the mentalist a spus: Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa? sportec M7RR battlax hypersport dar si cu cauciucurile e o poveste ca si cu uleiurile...., ia-ti ce model iti place mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Mersi! Fiind mai grea se pare ca joaca cu presiunile foarte mici in cauciucuri nu prea merge. Cauciucul spate cred ca o sa se duca cam repede, poate in viitor o sa pun ceva mai touring pe spate...sau ceva mai ieftin, gen Pilot Power 2ct ala vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 (editat) da, nu prea ii place cu presiuni joase ca de circuit pe mine cam 6k km ma tine spatele..... Editat Iulie 19, 2019 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 La 29.06.2019 la 19:58, the mentalist a spus: Vaiii di miniiii, am dat vreo 450km de curbe cu Busa, sunt la orizontala! M-a cam muncit animala! Merge bine peste tot in afara de acele de par. Alea nu.i plac, plus nush daca e din cauza cauciucului dar doar pe acele de par mi.a fugit fundu de 2 ori, mi.a cam dat emotii. In rest sta bine pe sosea. Pozitia in schimb, zici ca nici nu am schimbat ZX10-le, ba chiar ala ca geometrie parca era mai confortabil, desi avea scarite racing! Nu am atins cu scaritele cum ma asteptam. Una peste alta interesanta, sa vedem cum progresam Daca doresti sa scapi de emotii si ai in vedere schimbarea anvelopei spate, incearca Metzeler Roadtec 01. Sunt doua modele de Metzeler Roadtec 01- simplu si HVM. Daca vrei sa treci peste 10.000 km cu anvelopa spate, achizitioneaza modelul HVM. Singura problema este ca, cu timpul, iti ofera foarte multa incredere in abordarea virajelor asa ca....grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 22, 2019 Autor Share Postat Iulie 22, 2019 Roadtec 01 am avut si eu...ma declar multumit.Nu mi-a fugit deloc in 4500km chiar si pe ploaie.Estimez si ca tine mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Am adus Busa sa vada Romania...Cred ca ii place :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 La 19.07.2019 la 7:47, the mentalist a spus: Mersi! Fiind mai grea se pare ca joaca cu presiunile foarte mici in cauciucuri nu prea merge. Cauciucul spate cred ca o sa se duca cam repede, poate in viitor o sa pun ceva mai touring pe spate...sau ceva mai ieftin, gen Pilot Power 2ct ala vechi. Nu știu dacă ai ales ceva, dar pentru că conducem niște veri pe undeva îmi permit să îți recomand niște anvelope cu care eu m-am înțeles foarte bine. Adică performanță vs număr de km a fost imbatabil. Pirelli Angel GT. Acum e și varianta GT 2, deci prima generație ar fi trebuit să scadă la preț deja. Mie mi s-au părut cele mai sport anvelope dintre cele sport-touring. PP 2ct ar putea fi prea moi pe laterale pentru greutatea motorului și cuplul dezvoltat. Dar recunosc ca aici s-ar putea să vorbesc prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Mersi de recomandari tuturor, sunt obisnuit sa schimb un cauciuc spate pe sezon si unul pe fata la 2 ani. Fac maxim 8.000km, minim 3000km pe an, cam asa. O medie de vreo 5.500km, doar plimbari de seara si de weekend. Doar ca imi place sa tina si pe curbe ca m.am cam invatat cu motoarele sport. Cu asta mi.e clar ca nu am ce cauta pe circuit dar pe curbele patriei ar trebui sa se incalzeasca repede si sa tina si la un numar mare de curbe in ritm mai sustinut... Pirelli deobicei face cauciucuri lipicioase dar nu am mai avut Pirelli pe motor de cand am mers cu Diablo ala clasic pe ZX9, acu' vreo 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Vezi că eu am intrat la Serres anul ăsta și nu a fost rău deloc! Să o stăpânești sănătos și poate facem o ieșire împreună sezonul ăsta să îți văd piesa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 La 18.07.2019 la 19:25, the mentalist a spus: Intrebari la Radio Erevan: voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? Am bagat 2,5 fata si un 2,6-2,7 spate si se simte ok. Mi-a scazut presiunea la 2.1 fatza si desi la ZX mergeam cu 2.1-2.2 si era ce trebuie, la Busa e moale,se innoada fatza daca e prea moale. Am Michelin Pilot Power III pe ea. Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa? 2.9 fata si 2.9 spate incaltata cu pirelli angel st cum scade un pic presiunea in roti nu se mai apleaca usor pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 15 ore, Gixu. a spus: Am adus Busa sa vada Romania...Cred ca ii place :)) Ce lac este acela? Sau ce zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2019 Admin Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 12 ore, lorddanu a spus: 2.9 fata si 2.9 spate Nu am întâlnit nicio motocicletă la care în specificații sa ceară aceeași presiune față / spate. Oricum, 2.9 fața este enorm, la LT ul meu care are 150 kg peste Busa scrie 2.5 cu 2.9 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Cbr XX are in specificatii aceeasi presiune: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Acum 3 ore, pitesti2010 a spus: Ce lac este acela? Sau ce zona? Batca Doamnei cred ca se numeste. E langa Piatra Neamt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 (editat) Hayabusa are trecut pe bascula 2.9 fata si 2.9 spate, indiferent ca esti cu pasager sau nu. Daca-i pui mai putin, devine instabila pe curbe. Editat Iulie 25, 2019 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Am simtit ca totusi are nevoie de o presiune apropiata cu ce scrie in manual. Nu merge ca la sportive usoare sa umbli cu cauciucurile desumflate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 On 19.07.2019 at 8:23, apriliacluj said: da, nu prea ii place cu presiuni joase ca de circuit pe mine cam 6k km ma tine spatele..... Ma bag si eu ca musca-n c*ru calului cu o intrebare. Nu e cam putin 6k? Inteleg daca ar fi fost pe sportive cu roti desumflate ca pe circuit... Ca si o comparatie la mine la KTM1290 cu V2 140Nm, 240kg, ma tine 17k spatele. De 2 ori la rand dupa ceas. Din fabrica am avut Pirelli Scorpion si le-am schimbat la 17k pe bord. Apoi am pus RoadSmart3 de dragul diversitatii si pt ca am un oarece bias spre Dunlop (vitezane GPRacer). Acum am 34k si mai am jumatate milimetru pana la marker. Schimb spatele in 2 sapt. Cu presiune dupa ureche la modul.. un 2.6 sau 2.7 spatele ca idee generala, desi in manual zice 2.9. Cand am pus 2.9 in ele, la drum intins mi-a aparut 3.6bar bord, dupa parerea mea, butelie, asa ca n-au mai vazut vreodata 2.9. Civilizat merg doar in linie dreapta. In rest pe curbe capat, oricat de autoutilitara pare troaca, cu cutii cu pasager cu tot ce se poate E cam de 3x mai multa viata, ceva e ciudat... Cred ca @the mentalist ar putea sa scoata ceva viata mai lunga tot asa din ceva genul Touring gen RoadSmart3 (e 700lei un spate). Insa 6k pare foarte putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.