Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

salutare stie cineva daca Devil fac evacuari pt busa si de unde se pot achizitiona ? Merci .

M-am lamurit ... cu evacuarea ... este prea scumpa pt ca este full si in acest moment asa ca am pus-o on hold ... 
Am cateva intrebari totusi legate de achizitiile pe care vreau sa le fac sapt viitoare ca sa ma pregatesc de vara si sunt un pic cam indecis :

 

Schimb ulei : Motul sau Bel Ray ? 

Filtre de ulei recomandate sau HyfloFilter este ok ?

Gume : aici am cateva nelamuriri maxime, eu m-am dat pe R1 cu Metzeler, Dunlop GP RACER si mai spre partea de touring sport cu Pirelli Angel insa pt hypersport vad ca am urmatoarele variante la Soimul de Vid (hayabusa) 

-  MICHELIN POWER 5  aici spatele este 180/55-17

- BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22 aici este asa cum este recomandat in cartea ei 190/50 ZR17 73W

- Dunlop GP RACER D212 iar aici spatele este 190/55-17 

Intrebarea este cum se simte diferenta dintre 50 si 55 pe spate si care gume din cele de mai sus sun pretabile pt mers racing/touring 50/50 ? si care tin mai mult ? ... adica probabil ca o sa vreau si pe Adancata de cateva ori si in general imi place sa ma dau pe curbe. Stiu ca nu exista cauciucul bun la toate inca, dar recomandarea voastra pt un incepator in ale Hayabusei care ar fi dintre gumele de mai sus ? Gen ceva care sa aiba o cotatie buna si pe ud/ploaie . De ex ca sa zic asa Pirelli Angel la R1 pe ploaie mergeam cu 90 -100 km/h si se simteau ok iar la GP RACER 50-60 km/h era limita de comfort pe ploaie sau ud dar in schimb Pirelli Angel nu ma simteam la fel de bine pe viraje pe uscat cum ma simteam cu GP RACER .

- Exista placute de frana recomandate ? Am auzit ca Soimii nu stau foarte bine cu franarea si manaca repede placutele . 

- Am vazut niste finale de carbon Two Brothers la 1600 de lei  se merita sa schimbi doar finala sau n-are sens ? Am schimbat la R1 si KTM doar full exhaust nu stiu cum e doar cu finala schimbata.


Multumesc anticipat . 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 30.04.2020 la 13:07, apriliacluj a spus:

sa ai noroc de ele!

Multumesc...

 

Dupa doua zile libere cu ploaie a venit si momentul sa o duc la munca :))

 

Inca astept evacuarea...

IMG_20200502_161714.jpg

IMG_20200502_161745.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.04.2020 la 16:18, 99SIN a spus:

salutare stie cineva daca Devil fac evacuari pt busa si de unde se pot achizitiona ? Merci .

M-am lamurit ... cu evacuarea ... este prea scumpa pt ca este full si in acest moment asa ca am pus-o on hold ... 
Am cateva intrebari totusi legate de achizitiile pe care vreau sa le fac sapt viitoare ca sa ma pregatesc de vara si sunt un pic cam indecis :

 

Schimb ulei : Motul sau Bel Ray ? 

Filtre de ulei recomandate sau HyfloFilter este ok ?

Gume : aici am cateva nelamuriri maxime, eu m-am dat pe R1 cu Metzeler, Dunlop GP RACER si mai spre partea de touring sport cu Pirelli Angel insa pt hypersport vad ca am urmatoarele variante la Soimul de Vid (hayabusa) 

-  MICHELIN POWER 5  aici spatele este 180/55-17

- BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22 aici este asa cum este recomandat in cartea ei 190/50 ZR17 73W

- Dunlop GP RACER D212 iar aici spatele este 190/55-17 

Intrebarea este cum se simte diferenta dintre 50 si 55 pe spate si care gume din cele de mai sus sun pretabile pt mers racing/touring 50/50 ? si care tin mai mult ? ... adica probabil ca o sa vreau si pe Adancata de cateva ori si in general imi place sa ma dau pe curbe. Stiu ca nu exista cauciucul bun la toate inca, dar recomandarea voastra pt un incepator in ale Hayabusei care ar fi dintre gumele de mai sus ? Gen ceva care sa aiba o cotatie buna si pe ud/ploaie . De ex ca sa zic asa Pirelli Angel la R1 pe ploaie mergeam cu 90 -100 km/h si se simteau ok iar la GP RACER 50-60 km/h era limita de comfort pe ploaie sau ud dar in schimb Pirelli Angel nu ma simteam la fel de bine pe viraje pe uscat cum ma simteam cu GP RACER .

- Exista placute de frana recomandate ? Am auzit ca Soimii nu stau foarte bine cu franarea si manaca repede placutele . 

- Am vazut niste finale de carbon Two Brothers la 1600 de lei  se merita sa schimbi doar finala sau n-are sens ? Am schimbat la R1 si KTM doar full exhaust nu stiu cum e doar cu finala schimbata.


Multumesc anticipat . 
 

Belray...doar pentru ca Motul e cel mai falsificat ulei. Daca ai sursa de incredere pentru Motul atunci merge, cred ca 7100 s-ar preta.

Orice filtru de ulei.

GP Racer a fost caucicul favorit pe ZX10, eu nu merg pe ploaie. Am vrut si eu sa pun Power5, dar veneau abia dupa jumatatea lui iunie,am luat Power 3, mediocre dar nu rele.

Am doar doua jumatati de sezon cu Busa, inca nu mi-am format o parere clara cu ce gume ar merge bine.

Oricum, dupa ce ai povestit stii despre ce e vorba, cauciuc moale pentru aderenta pe uscat si bun pe curbe dar care cel mai probabil se duce cat ai zice peste, sau cauciuc mai polivalent,care merge si pe ud, tine mai mult,dar clar mai putin sportiv. Ala ideal inca nu s-a produs :)

Nu am schimbat inca placute,dar voi pune CL SBK5, placute cu care m-am inteles minunat.

Nu stiu nici eu cum e numai cu finalele, dar iti spun ca am pus full exhaust Two Brothers 4-2-1 si pe langa sunet,cea mai importanta treaba pentru mine e ca a mai pierdut niste kg,chiar se simte mai usoara. Recomand inlocuirea tobelor stock cu cele mai usoare tobe posibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele.
In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos.
Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers.
Urmeaza PR5 GT.

Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu TwoBrothers ca sunt in circulatie multe chinezarii.Eu am originale(BlackEdition) si le-am dat jos.Au sarit un pic de 1000lire/set cu tot cu taxe.Si pentru mine sunt prea mult:zgomotul se duce spre v2,dar cum spunea cineva pe aici extrem de usoare.Am pus niste Gpr care se aud superb.Ma gandesc serios la un set de Yoshi,dar nu mai vreau sa fac colectie de tevi.

La ideea de evacuare full am renuntat de cand am dat prima busa:chiar nu am chef sa montez-demontez evacuari inainte de itp si sa stau la mana fiecarui militian care ma oprea.Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca la destinatie nu mancam ciorba ca o puneam 3 sferturi pe mine de la efectul de diapazon dupa ce induram atatea vibratii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am "jucat" cu un buget de 800 euro pentru tobe. 

 

Am plecat de la Mivv Storm , aproape 600 reduse la 450...Am urcat la Mivv Oval Titaniu, la 650 cu reducere, apoi am renuntat pentru ca le-am comandat si Louis m-a anuntat ca "in 7 zile" se fac 5 saptamani.Am mai incercat GPR, BOS si Cobra, toate cu termen de livrare de 5-6 sapt...Asa ca am revenit la prima optiune. Teoretic ajung miercuri.

Daca nu ne intelegem, hop la retur sau pe Ebay si ne reorientam.

 

Evacuare integrala nu am cum sa pun in Germania. Exact cum spunea Emil, stai la mana politiei.

Am avut Vance& Hines pe Harley si orice iesire era o drama.

 

Aici daca te prind, iti sechestreaza mobra pe loc :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe eBay, SH. Sunt multi cei care aleg sa vanda separat accesoriile. Eu am avut o finala BOS pe a mea si se auzea Superb. 

 

Kawa se aude oricum peste Busa si in varianta standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :))

A mea nu vibreaza deloc,nici cu tobele stock si nici cu evacuarea full aftermarket. O usoara vibratie simt de cand am schimbat scaritele,trebuia sa schimb cauciucurile de pe scaritele vechi si erau si cam ruginite,asa ca le-am schimbat cu alt model aftermarket, erau disponibile la service. Astea sunt mai mici,mai subtiri si cu cauciucul de peste ele mai subtire. De aia se simt ceva vibratii,dar aproape imperceptibil.

Nu stiu de ce a mea nu vibreaza, mai ales ca mai mersesem cu modele 2008 si aveau ceva vibratii la anumite ture.

Intr-un fel ma bucur ca am nimerit-o asa, nevibracioasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Ro nu stiu, in Germania insa lipsa Db-ului si a numarului de inregistrare, specifics evacuarilor full duce direct la suspendarea dreptului de a circula.

 

Si a mea e smooth. Azi am avut treaba pana la munca si am ales ruta pe autostrada...La 200 kmh  poti sa juri ca ai 130-140.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, the mentalist a spus:

Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :))

Un politist care stie ce sa caute isi va da seama dupa omologarea (lipsa ei) stantata pe finala si trecuta in hartia insotitoare.

Din experienta mea (limitata) de cautare prin oferta unor producatori mai cunoscuti, nu exista full system omologat pentru strada. Imi vine greu sa cred ca cineva va pune galerii si tevi de full system si va cauta finala omologata care sa se potriveasca.

In afara de politist, cei de la ITP iti pot spune ca nu indeplinesti criteriile pentru zgomot si gaze.

Ambele variante au probabilitate mai mica in Ro decat in restul UE 

Editat de ilarionciobanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni! Cum face diferenta intre full sistem si doar finale schimbate?

Ca tot ce ziceti voi vad ca e legat de tobele finale,ceea ce e si normal. 

Amenzile si normele de zgomot se aplica la orice finala.

Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust!

Tot ce isi poate da seama e analizand tobele finale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-auzi că nu se iegzixtă sistem complet care să includă tobe finale cu ștanțe? :moron: Ar trebui să iei macaroane separat și să le pupi cu finale omologate. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la experienta mea cu rasfoitul ofertelor. Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE. Pe langa ele, au finale neomologate pentru strada, chiar daca au db-killer. Oferta este pentru circuit. A treia categorie din oferta sunt sistemele full care sunt doar pentru circuit.

Pe langa nivelul de zgomot, cu sistemul full nu o sa treci (real) nici testul de gaze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 49 minute, the mentalist a spus:

Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust!

Asta este impresia ta. 

Îți dai seama foarte ușor, cu mobra lăsată pe cric, trebuie doar să te apleci puțin pe partea opusă și se vede imediat dacă ai catalizator sau direct țeavă 4-2-1. 

gtr1400-2007-2020-concours-14-performance-exhaust-headers-downpipes-[2]-42201-p.jpg

 

1.jpg.d8abfa93e744ee05254fd85f38e7149d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. 
Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata. Tind sa cred ca nu va fi mare diferenta de zgomot fata de combinatia cu macaroane stock si nu vad de ce ai face asa ceva.

Se poate lua eventual dupa lipsa „catalizatorului“, dar tot trebuie verificat de cineva autorizat. Presupun doar ca te poate suspecta si te poate trimite la RAR, fara talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus:

Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata

Inseamnă că voi aveți impresia că noi suntem deștepții pământului și polițiștii idioții planetei. 

Uită-te la pozele de mai sus și o să îți dai seama imediat care este stock și care țeavă goală. 

 

 

Acum 35 minute, ilarionciobanu a spus:

Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE.

Niet. 

Sunt interesat de subiect, și eu sunt tentat să schimb finala sau evacuare full. 

În afara de cei premium, sunt o grămadă de alți producători care nu oferă omologări deloc. Dominator, Delkevic, BlackWidow, sunt doar câțiva din cei care îmi vin în minte acum. 

Cu ultimii chiar am corespondent, mi-au spus că nu oferă omologare deoarece pe piața din UK nu se cere nimic. 

Acum, că o fi vrăjeala sau adevărat, nu mai știu:

"

Hello Luigi

 

Yes we can deliver to Romania


Our silencers do not have EU approval or certification as this is not required for the UK sales market

 

Kind regards

Chelsie

 

Black Widow Exhausts Ltd

8 High Barns, Roxton, Bedfordshire MK44 3ET

Tel: +44 (0) 1234 871009"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Estimarea mea e legata de lipsa de interes. Eu cred ca-mi pot da seama de diferenta, dar asta se intampla acum, dupa ce am rasfoit un pic. Daca ei ar fi mai interesati, ar avea norma mai buna de certificate retinute.

 

Am spus „mai toti“, iar la un comentariu anterior am specificat ca experienta este cu producatorii „mai cunoscuti“. Chiar si asa, nici ei nu au oferte pentru toate motocicletele. Isi calibreaza oferta pe piata/cerere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, în general văd că cei cunoscuți oferă omologare CE, dar au și prețuri pe măsură. Din păcate cei mici, dar care oferă alternative bune la preț și de calitate apropiată, nu oferă omologare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima strigare vad cateva finale dedicate GTR-ului. Cobra are cateva optiuni omologate, BOS are evacuarea pe care o aveam si eu pe GTR, toate intre 280 si 380 euro.

 

 

Au venit si tobele...

 

Ori fac eu ceva gresit, ori arcurile  de legatura dintre galerii si finale sunt prea mari. Oricum, finisare "made in Italy"...

IMG_20200505_194438.jpg

IMG_20200505_194412.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 03.05.2020 at 11:12, Kosh said:

Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele.
In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos.
Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers.
Urmeaza PR5 GT.

Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50.

Am gasit doar EXS FULL Synthetic 4T 10W-40 ... 15W-50 se gaseste doar EXP. Merge 10W-40 sau sa ii aiu EXP 15W-50 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea motopolitistilor au si moto petsonale si cocheteaza cu lumea moto.Deja stiu sa se uite dupa arculetele de la saxofon.Prezenta lor inseamna evacuare directa.Iar pe tobe vaneaza lipsa E-ului sau "Just for race","Not for road use",lipsa dbkilerlui sau diametrul tevii la evacuare.Ca sa nu mai spunem de verificarea numarului daca e rabatabil manual sau electric :) si mai nou lipsa aripii spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...