The Mentalist Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :)) A mea nu vibreaza deloc,nici cu tobele stock si nici cu evacuarea full aftermarket. O usoara vibratie simt de cand am schimbat scaritele,trebuia sa schimb cauciucurile de pe scaritele vechi si erau si cam ruginite,asa ca le-am schimbat cu alt model aftermarket, erau disponibile la service. Astea sunt mai mici,mai subtiri si cu cauciucul de peste ele mai subtire. De aia se simt ceva vibratii,dar aproape imperceptibil. Nu stiu de ce a mea nu vibreaza, mai ales ca mai mersesem cu modele 2008 si aveau ceva vibratii la anumite ture. Intr-un fel ma bucur ca am nimerit-o asa, nevibracioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 In Ro nu stiu, in Germania insa lipsa Db-ului si a numarului de inregistrare, specifics evacuarilor full duce direct la suspendarea dreptului de a circula. Si a mea e smooth. Azi am avut treaba pana la munca si am ales ruta pe autostrada...La 200 kmh poti sa juri ca ai 130-140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) Acum 2 ore, the mentalist a spus: Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :)) Un politist care stie ce sa caute isi va da seama dupa omologarea (lipsa ei) stantata pe finala si trecuta in hartia insotitoare. Din experienta mea (limitata) de cautare prin oferta unor producatori mai cunoscuti, nu exista full system omologat pentru strada. Imi vine greu sa cred ca cineva va pune galerii si tevi de full system si va cauta finala omologata care sa se potriveasca. In afara de politist, cei de la ITP iti pot spune ca nu indeplinesti criteriile pentru zgomot si gaze. Ambele variante au probabilitate mai mica in Ro decat in restul UE Editat Mai 4, 2020 de ilarionciobanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Bai oameni buni! Cum face diferenta intre full sistem si doar finale schimbate? Ca tot ce ziceti voi vad ca e legat de tobele finale,ceea ce e si normal. Amenzile si normele de zgomot se aplica la orice finala. Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust! Tot ce isi poate da seama e analizand tobele finale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) N-auzi că nu se iegzixtă sistem complet care să includă tobe finale cu ștanțe? Ar trebui să iei macaroane separat și să le pupi cu finale omologate. Editat Mai 4, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Adica daca ii schimbam doar finala (ceea ce era posibil) ii aparea o stanta care o facea 'omologata',? S-ar fi auzit la fel de grav si sunt aproape sigur ca partea finala ar fi fost aceeasi. 20190921_153427.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Nu, dacă voiai o finală omologată aveai opțiuni, pe când sistemul complet (macaroane + finale) nu se găsește omologat. Capisci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Revin la experienta mea cu rasfoitul ofertelor. Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE. Pe langa ele, au finale neomologate pentru strada, chiar daca au db-killer. Oferta este pentru circuit. A treia categorie din oferta sunt sistemele full care sunt doar pentru circuit. Pe langa nivelul de zgomot, cu sistemul full nu o sa treci (real) nici testul de gaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Acum 49 minute, the mentalist a spus: Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust! Asta este impresia ta. Îți dai seama foarte ușor, cu mobra lăsată pe cric, trebuie doar să te apleci puțin pe partea opusă și se vede imediat dacă ai catalizator sau direct țeavă 4-2-1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 L.E. Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata. Tind sa cred ca nu va fi mare diferenta de zgomot fata de combinatia cu macaroane stock si nu vad de ce ai face asa ceva. Se poate lua eventual dupa lipsa „catalizatorului“, dar tot trebuie verificat de cineva autorizat. Presupun doar ca te poate suspecta si te poate trimite la RAR, fara talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus: Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata Inseamnă că voi aveți impresia că noi suntem deștepții pământului și polițiștii idioții planetei. Uită-te la pozele de mai sus și o să îți dai seama imediat care este stock și care țeavă goală. Acum 35 minute, ilarionciobanu a spus: Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE. Niet. Sunt interesat de subiect, și eu sunt tentat să schimb finala sau evacuare full. În afara de cei premium, sunt o grămadă de alți producători care nu oferă omologări deloc. Dominator, Delkevic, BlackWidow, sunt doar câțiva din cei care îmi vin în minte acum. Cu ultimii chiar am corespondent, mi-au spus că nu oferă omologare deoarece pe piața din UK nu se cere nimic. Acum, că o fi vrăjeala sau adevărat, nu mai știu: " Hello Luigi Yes we can deliver to Romania Our silencers do not have EU approval or certification as this is not required for the UK sales market Kind regards Chelsie Black Widow Exhausts Ltd 8 High Barns, Roxton, Bedfordshire MK44 3ET Tel: +44 (0) 1234 871009" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Estimarea mea e legata de lipsa de interes. Eu cred ca-mi pot da seama de diferenta, dar asta se intampla acum, dupa ce am rasfoit un pic. Daca ei ar fi mai interesati, ar avea norma mai buna de certificate retinute. Am spus „mai toti“, iar la un comentariu anterior am specificat ca experienta este cu producatorii „mai cunoscuti“. Chiar si asa, nici ei nu au oferte pentru toate motocicletele. Isi calibreaza oferta pe piata/cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Da, în general văd că cei cunoscuți oferă omologare CE, dar au și prețuri pe măsură. Din păcate cei mici, dar care oferă alternative bune la preț și de calitate apropiată, nu oferă omologare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 La prima strigare vad cateva finale dedicate GTR-ului. Cobra are cateva optiuni omologate, BOS are evacuarea pe care o aveam si eu pe GTR, toate intre 280 si 380 euro. Au venit si tobele... Ori fac eu ceva gresit, ori arcurile de legatura dintre galerii si finale sunt prea mari. Oricum, finisare "made in Italy"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99SIN Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 On 03.05.2020 at 11:12, Kosh said: Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele. In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos. Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers. Urmeaza PR5 GT. Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50. Am gasit doar EXS FULL Synthetic 4T 10W-40 ... 15W-50 se gaseste doar EXP. Merge 10W-40 sau sa ii aiu EXP 15W-50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Uite aici: https://motodiscount.ro/Bel-Ray_Exs_Full_Synthetic_Ester_4t_10w50_4l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 7, 2020 Autor Share Postat Mai 7, 2020 Majoritatea motopolitistilor au si moto petsonale si cocheteaza cu lumea moto.Deja stiu sa se uite dupa arculetele de la saxofon.Prezenta lor inseamna evacuare directa.Iar pe tobe vaneaza lipsa E-ului sau "Just for race","Not for road use",lipsa dbkilerlui sau diametrul tevii la evacuare.Ca sa nu mai spunem de verificarea numarului daca e rabatabil manual sau electric si mai nou lipsa aripii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 7, 2020 Share Postat Mai 7, 2020 Acum 10 ore, emylyo a spus: si mai nou lipsa aripii spate... Ce inseamna asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 7, 2020 Share Postat Mai 7, 2020 Probabil se refera la numerele lipite direct pe undertail si eliminarea suportului de numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 8, 2020 Autor Share Postat Mai 8, 2020 Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 8, 2020 Share Postat Mai 8, 2020 Aici e direct suspendarea dreptului de circulatie :))) Azi am mai bifat cativa km, o parte din ei la ghidonul unui 790 Duke si cred ca o sa-mi iau si a doua motocicleta :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 14, 2020 Share Postat Mai 14, 2020 Nu vrea nimeni un parbriz double-bubble? 200ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 18, 2020 Share Postat Mai 18, 2020 Am profitat de vremea frumoasa si am adunat vreo 700 km. Drum national impletit cu bucati de autostrada si primul "300" pe anul asta... N-am intalnit motor caruia sa-i placa atat de tare viteza. Am cantarit tobele originale. Una singura are 7,5 kg...Un Pic mai putin au ambele tobe Aftermarket. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 (editat) Am legat si eu o Cheia-Padurea Bogatii-Poiana Brasov-Rasnov-Paraul Rece-Sinaia-Transbucegi-Piatra Arsa-Bucuresti. In afara de curbele ac de par unde te cam chinui, in rest motoreta e o placere. Cauciucurile tin mai bine decat alea vechi, deh, sunt mai proaspete. Dar tot mai dau asa cate o iesire de poponeata in lateral pe inclinat, dar nu grav. In schimb tin bine pe frane. Sunt si elastice Michelin-urile astea, la denivelari sar asa ca niste mingi Editat Mai 19, 2020 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Folosesti frana spate? A mea inchide superb trasa cu ajutorul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.