Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

 

25 k ?!  E Ducatibusa ? 

 

Eu nu cred . Pana acum a avut mereu pret identic cu miarul , sau diferente neglijabile... sper sa se mentina la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Nu vad, cel putin din informatiile curente, cum ar justifica 25k.
  • Subiectivitate... asa-i, dar si mie-mi pare urata de la jumate in spate;
  • Doar mie-mi pare ca pentru 2021 dashul... pare saracacios...?

Oricum, sunt nerabdator sa vad prezentarea si primele reviewuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... dezamagire, din cate se pare:
- 1340 cc
- 187cp
- acelasi cadru, spun ei "imbunatatit"...
Un fel de Gen 2 imbunatatit asa cum spuneau zvonurile.
Pret: 16500 lire in Anglia, desi un user pe Facebook spune: 22490 euro in Austria.
Presupun ca difera in functie de "optiuni".

 

o.thumb.jpg.1acc0a47d05711ae4dd657f4fc112e28.jpg

https://www.suzukimotorcycles.com.au/range/road/hayabusa-gen-iii/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt confuz... arata bine... dar nu arata bine... sunt multumit de elementele de siguranta propuse, dar greutatea aia tot prea mare pentru mine este. Ghidonul adus nitel in spate - perfect, ride by wire - perfect, cruise control - perfect, manere incalzite doar optional... acceptabil.
Speram sa fie o alternativa pentru mine ca o noua motocicleta, acum nu sunt in stare nici sa o aprob - nici sa o resping. Sunt confuz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , 

 Mie personal imi place acest facelift,  aduce multe imbunatatiri  in comparatie cu Gen 2.  Imi place  Dash-ul  pentru ca au pastrat  o parte Analog, dar aici e vorba de gusturi.  Daca ar fi putin mai agresiv la pret , cred ca ar fi castigat  mai mult pe piata. 

Tot ma  bag la test-ride  prin primavara cand ajunge la dealer.🙂

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asteptat cu nerabdare noul model Hayabusa si am fost profund dezamagit..... Principalul motiv pentru care faci un model nou, mai ales de Hayabusa, este sa fie mai rapid, mai usor de manevrat, mai multa putere mai mult cuplu.... Cat de mult? Cat mai mult daca vroiam ceva rational nu ma uitam la modelul asta ma uitam la un GSX1250f la un VFR  etc. 

 

Cred ca noul model si-a pierdut principalul motiv pentru care a fost creat.... Nu am nevoie de  n moduri de controlul tractiunii , n curbe de reducere a puterii, de asistenta la plecarea din panta si de culori frumoase pe bord. Preferam o Hayabusa care sa faca praf ZZR-ul la toate capitolele si sa ma uit sa ma intreb de ce am ales Kawa.... dar nu e cazul. 

 

Poate sunt nostalgic si imi aduc aminte de filemele cu Fast Bike boys cand Black Bird-ul batea ZZR 1100, Hayabusa batea tot apoi ZX12R, ZZR 1400.... etc cand toata lumea vroia o motocicleta sport nebuna nu una rationala......

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!
A ramas doar nostalgia, in mare parte datorita noilor norme de poluare, dar si din considerente financiare.
Si totusi, va fi cumparat in draci, cei drept, poate nu la noi. Pentru ca e Hayabusa.

Intr-o alta ordine de idei, nu stiu cat timp "vom mai fi lasati" sa ne plimbam cu motociclete non-euro sau sub standardele "noi" de poluare.
 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, Mihai N a spus:

am fost profund dezamagit

nah, observa filozofia Suzuki, asta e filmul lor, are si bune si rele ca toate in viata.

observa noile modele Strom, GSXR, Katana, Vitara, Swift, etc. Sunt aceleasi produse fiabile si functionale, dovedite de multi ani in coace, cu ceva extra tech si important ca motorizarile sa nu ne dea prea mult cancer in europa.. na 

image.thumb.png.51387cf873ef9c8a5975b1d4c51ff976.png

image.thumb.png.d6b3c21a57d105da8dae8e4e52dd88d2.png   image.thumb.png.691c81709098eccad47f4a2c079138b8.pngimage.thumb.png.80c5617b7c2bd72a8fae86e6f36a342e.png  

In Polonia e 19.000Euro, pret promotional pentru primele 15 bucati, dupa nu sepcifica

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

$18.600 prețul recomandat în SUA. Deci în Europa va fi în jur de 19.000 €, cu mici variații în funcție de taxele locale. Nu e mult, dar...
 

2 hours ago, ciceu4 said:

Mie personal imi place acest facelift (...)

 

...bine zis facelift :) 

 

4 hours ago, l.u.v said:

Tot H2SX rămână regină. 


Pe hârtie, da. Practic, nu s-a vândut bine deloc. Ori nișa asta de (hyper)sport-touring s-a contractat foarte mult, ori ceva nu dă bine acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici diferențele dintre generațiile 1 și 2 nu au fost masive. Poza asta ilustrează foarte bine acest aspect

2022-Suzuki-Hayabusa-action-32-scaled.jp


Titlu: evoluție.

 

Îmi place atenția la detaliile estetice
image.thumb.png.b637046b4b2c2099971266ba667c607e.png
 

Dar tot pe partea estetică, nu prea văd ce caută o bandă cromată pe o motocicletă din clasa asta, în 2021

image.thumb.png.cb481ae19fa5a878fbc8db3f1de8099a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:



observa noile modele Strom, GSXR, Katana, Vitara, Swift, etc. Sunt aceleasi produse fiabile si functionale, dovedite de multi ani in coace, cu ceva extra tech si important ca motorizarile sa nu ne dea prea mult cancer in europa.. na 

 

     

 

daca asta e filozofia Hayabusa 2021 clar nu este pt mine..... Inteleg altfel motociclismul si un model nou.... 

 

PS GSXR 1000 are un motor foarte destept.... nu intra la dovedite..... poate daca luau sistemul de la V tec si il puneau si pe Hayabusa

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

53 minutes ago, PzKpfW said:

$18.600 prețul recomandat în SUA. Deci în Europa va fi în jur de 19.000 €, cu mici variații în funcție de taxele locale. Nu e mult, dar...
 

 

...bine zis facelift :) 

 


Se va adauga TVA-ul, probabil si "profitul" dealer-ului.
Sunt foarte curios ce succes va avea.
Cu siguranta se va vinde bine, cred eu. Volumul de electronica prezent vor face pe multi sa fie increzatori.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Kosh said:

Se va adauga TVA-ul, probabil si "profitul" dealer-ului.


Nu, nu: cu tot cu TVA cred că va fi în jur de 19k. E drept că americanii nu au TVA, dar au alte taxe locale (mai mici) și nu au nici înțelegere comercială avantajoasă cu Japonia, așa cum are UE. De notat și că € > $, cu vreo 15%.

 

Iar $18.600 este MSRP, prețul recomandat de producător care ține cont și de taxe și profitul dealer-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Graficul pe care l-am vazut , cu putere mai mica sus ( in comp cu gen 2 ) dar putin mai mare la mijloc , e pe bune sau doar o ilustratie nefericita?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capitane, dac-ar fi s-o luam asa... ar fi suficienta si-o trotineta electrica.
Multi au facut turul Europei pe un scuter. Unu' face turul lumii cu o Honda C90. Cand a trebuit sa traverseze Darién Gap, pur si simplu a demontat "motocicleta" si-a pus-o intr-o geanta de voiaj ca sa evite costul de 1000+ dolari, cat i se cerea ptr a transporta o motocicleta pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh tată... Ce-i rău nu piere, Ce-i bun nu trăiește decât o viață...

Jucării pentru oameni mari, o sa se facă întotdeauna 😊

Evoluția modelelor... Se face pe baza, tunnerilor, comentariilor adunate, observațiilor făcute de-a lungul anilor, nemulțumirilor, succesului, performanței, adaptării cerințelor de piață, a cererii și ofertei... A puterii de cumpărare... Etc.

 

Câti își cumpără motocicleta Aston Martin 😇✌️🍀

Câți... Wakasaki... Supercharged

Câti...o sa își cumpere noul model...

 

Ce naiba sa faci... Cu peste 200cp pe sosea... 😶

☝️Evo... Asta este important.

Într-un clip făcut de producător, unul din membrii care au participat, zice ceva de genul, în primii 5 ani... Înveți sa faci "fine tunning" și sa îți perfecționezi stilul.

Din 1995 pana în 2020, am fost în Japonia de cel puțin 6 ori... Perfecționiști fiind de felul lor și educați în acest domeniu cred ca știu despre ce vorbesc.

Sunt de admirat în tot ceea ce fac 🤔 noi care suntem cu cel puțin 100 de ani în urma, cred ca ar trebui sa învațăm ceva din lecția aceasta.

Așteptările noastre sunt SF... Făcute doar din... Hopurile prin care trecem...

Trebuie sa învațăm ca "Sky is the limit" nu este nici pe departe o vorbă de mare valoare... Cât o vorbă scoasă, într-un contest al epocii consumerismului impus de capitalismul forțat la care am fost supuși...

Evoluția cere timp, dedicație și muncă.

 

Suntem victimele iluziilor noastre. 🤔

 

Acestea fiind zise... Va urez o "iarna" blândă și un An Nou plin de împliniri și bucurii.

FB_IMG_1607104796532.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...