Vizitator goe 75 Postat Februarie 3, 2021 Share Postat Februarie 3, 2021 25 k ?! E Ducatibusa ? Eu nu cred . Pana acum a avut mereu pret identic cu miarul , sau diferente neglijabile... sper sa se mentina la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Februarie 4, 2021 Share Postat Februarie 4, 2021 Nu vad, cel putin din informatiile curente, cum ar justifica 25k. Subiectivitate... asa-i, dar si mie-mi pare urata de la jumate in spate; Doar mie-mi pare ca pentru 2021 dashul... pare saracacios...? Oricum, sunt nerabdator sa vad prezentarea si primele reviewuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Mda... dezamagire, din cate se pare: - 1340 cc - 187cp - acelasi cadru, spun ei "imbunatatit"... Un fel de Gen 2 imbunatatit asa cum spuneau zvonurile. Pret: 16500 lire in Anglia, desi un user pe Facebook spune: 22490 euro in Austria. Presupun ca difera in functie de "optiuni". https://www.suzukimotorcycles.com.au/range/road/hayabusa-gen-iii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2021 Admin Share Postat Februarie 5, 2021 Tot H2SX rămână regină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Dap: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Da, sunt confuz... arata bine... dar nu arata bine... sunt multumit de elementele de siguranta propuse, dar greutatea aia tot prea mare pentru mine este. Ghidonul adus nitel in spate - perfect, ride by wire - perfect, cruise control - perfect, manere incalzite doar optional... acceptabil. Speram sa fie o alternativa pentru mine ca o noua motocicleta, acum nu sunt in stare nici sa o aprob - nici sa o resping. Sunt confuz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciceu4 Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Salut , Mie personal imi place acest facelift, aduce multe imbunatatiri in comparatie cu Gen 2. Imi place Dash-ul pentru ca au pastrat o parte Analog, dar aici e vorba de gusturi. Daca ar fi putin mai agresiv la pret , cred ca ar fi castigat mai mult pe piata. Tot ma bag la test-ride prin primavara cand ajunge la dealer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Test-ride pentru Suzuki? Nu am stiut ca este posibil, cine ofera acest serviciu - Motorteam sau? In mod cert doresc si eu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai N Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Am asteptat cu nerabdare noul model Hayabusa si am fost profund dezamagit..... Principalul motiv pentru care faci un model nou, mai ales de Hayabusa, este sa fie mai rapid, mai usor de manevrat, mai multa putere mai mult cuplu.... Cat de mult? Cat mai mult daca vroiam ceva rational nu ma uitam la modelul asta ma uitam la un GSX1250f la un VFR etc. Cred ca noul model si-a pierdut principalul motiv pentru care a fost creat.... Nu am nevoie de n moduri de controlul tractiunii , n curbe de reducere a puterii, de asistenta la plecarea din panta si de culori frumoase pe bord. Preferam o Hayabusa care sa faca praf ZZR-ul la toate capitolele si sa ma uit sa ma intreb de ce am ales Kawa.... dar nu e cazul. Poate sunt nostalgic si imi aduc aminte de filemele cu Fast Bike boys cand Black Bird-ul batea ZZR 1100, Hayabusa batea tot apoi ZX12R, ZZR 1400.... etc cand toata lumea vroia o motocicleta sport nebuna nu una rationala...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 (editat) Corect! A ramas doar nostalgia, in mare parte datorita noilor norme de poluare, dar si din considerente financiare. Si totusi, va fi cumparat in draci, cei drept, poate nu la noi. Pentru ca e Hayabusa. Intr-o alta ordine de idei, nu stiu cat timp "vom mai fi lasati" sa ne plimbam cu motociclete non-euro sau sub standardele "noi" de poluare. Editat Februarie 5, 2021 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 (editat) Acum 57 minute, Mihai N a spus: am fost profund dezamagit nah, observa filozofia Suzuki, asta e filmul lor, are si bune si rele ca toate in viata. observa noile modele Strom, GSXR, Katana, Vitara, Swift, etc. Sunt aceleasi produse fiabile si functionale, dovedite de multi ani in coace, cu ceva extra tech si important ca motorizarile sa nu ne dea prea mult cancer in europa.. na In Polonia e 19.000Euro, pret promotional pentru primele 15 bucati, dupa nu sepcifica Editat Februarie 5, 2021 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 $18.600 prețul recomandat în SUA. Deci în Europa va fi în jur de 19.000 €, cu mici variații în funcție de taxele locale. Nu e mult, dar... 2 hours ago, ciceu4 said: Mie personal imi place acest facelift (...) ...bine zis facelift 4 hours ago, l.u.v said: Tot H2SX rămână regină. Pe hârtie, da. Practic, nu s-a vândut bine deloc. Ori nișa asta de (hyper)sport-touring s-a contractat foarte mult, ori ceva nu dă bine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Acum 25 minute, PzKpfW a spus: ...bine zis facelift deci 2SE sau 2.1 ...nicidecum gen III PS. .....eu mai astept adevaratul 3.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Nici diferențele dintre generațiile 1 și 2 nu au fost masive. Poza asta ilustrează foarte bine acest aspect Titlu: evoluție. Îmi place atenția la detaliile estetice Dar tot pe partea estetică, nu prea văd ce caută o bandă cromată pe o motocicletă din clasa asta, în 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Acum 2 minute, PzKpfW a spus: Nici diferențele dintre generațiile 1 și 2 nu au fost masive. Poza asta ilustrează foarte bine acest aspect doar ca au facut un motor total nou.... 197ps vs 175ps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Mă refeream în primul rând la partea estetică. Pe dedesubt, schimbările cred sunt la fel de puține/multe între 1 și 2 cât între 2 și 3. Dar nu sunt specialist în domeniu, era doar o părere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai N Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 1 oră în urmă, hora09 a spus: observa noile modele Strom, GSXR, Katana, Vitara, Swift, etc. Sunt aceleasi produse fiabile si functionale, dovedite de multi ani in coace, cu ceva extra tech si important ca motorizarile sa nu ne dea prea mult cancer in europa.. na daca asta e filozofia Hayabusa 2021 clar nu este pt mine..... Inteleg altfel motociclismul si un model nou.... PS GSXR 1000 are un motor foarte destept.... nu intra la dovedite..... poate daca luau sistemul de la V tec si il puneau si pe Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 53 minutes ago, PzKpfW said: $18.600 prețul recomandat în SUA. Deci în Europa va fi în jur de 19.000 €, cu mici variații în funcție de taxele locale. Nu e mult, dar... ...bine zis facelift Se va adauga TVA-ul, probabil si "profitul" dealer-ului. Sunt foarte curios ce succes va avea. Cu siguranta se va vinde bine, cred eu. Volumul de electronica prezent vor face pe multi sa fie increzatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Clientul principal e americanul de culoare ...deci o sa se vanda bine ca inca e sub 20k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 31 minutes ago, Kosh said: Se va adauga TVA-ul, probabil si "profitul" dealer-ului. Nu, nu: cu tot cu TVA cred că va fi în jur de 19k. E drept că americanii nu au TVA, dar au alte taxe locale (mai mici) și nu au nici înțelegere comercială avantajoasă cu Japonia, așa cum are UE. De notat și că € > $, cu vreo 15%. Iar $18.600 este MSRP, prețul recomandat de producător care ține cont și de taxe și profitul dealer-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Perfect atunci. Inseamna ca peste doi ani este posibil sa le vedem pe la 12- 15.000 "necazut, nelovit, tinut doar in garaj". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Graficul pe care l-am vazut , cu putere mai mica sus ( in comp cu gen 2 ) dar putin mai mare la mijloc , e pe bune sau doar o ilustratie nefericita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Câti cai putere folosești pe mizeriile noastre de drumuri, în aglomerația prezenta?... Baby you are back... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Capitane, dac-ar fi s-o luam asa... ar fi suficienta si-o trotineta electrica. Multi au facut turul Europei pe un scuter. Unu' face turul lumii cu o Honda C90. Cand a trebuit sa traverseze Darién Gap, pur si simplu a demontat "motocicleta" si-a pus-o intr-o geanta de voiaj ca sa evite costul de 1000+ dolari, cat i se cerea ptr a transporta o motocicleta pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Kosh tată... Ce-i rău nu piere, Ce-i bun nu trăiește decât o viață... Jucării pentru oameni mari, o sa se facă întotdeauna Evoluția modelelor... Se face pe baza, tunnerilor, comentariilor adunate, observațiilor făcute de-a lungul anilor, nemulțumirilor, succesului, performanței, adaptării cerințelor de piață, a cererii și ofertei... A puterii de cumpărare... Etc. Câti își cumpără motocicleta Aston Martin Câți... Wakasaki... Supercharged Câti...o sa își cumpere noul model... Ce naiba sa faci... Cu peste 200cp pe sosea... Evo... Asta este important. Într-un clip făcut de producător, unul din membrii care au participat, zice ceva de genul, în primii 5 ani... Înveți sa faci "fine tunning" și sa îți perfecționezi stilul. Din 1995 pana în 2020, am fost în Japonia de cel puțin 6 ori... Perfecționiști fiind de felul lor și educați în acest domeniu cred ca știu despre ce vorbesc. Sunt de admirat în tot ceea ce fac noi care suntem cu cel puțin 100 de ani în urma, cred ca ar trebui sa învațăm ceva din lecția aceasta. Așteptările noastre sunt SF... Făcute doar din... Hopurile prin care trecem... Trebuie sa învațăm ca "Sky is the limit" nu este nici pe departe o vorbă de mare valoare... Cât o vorbă scoasă, într-un contest al epocii consumerismului impus de capitalismul forțat la care am fost supuși... Evoluția cere timp, dedicație și muncă. Suntem victimele iluziilor noastre. Acestea fiind zise... Va urez o "iarna" blândă și un An Nou plin de împliniri și bucurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.