Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Am vazul clipul de prezentare pt noua busa ,facut de 44 Teeth si confirma puterea redusa cu 7 hp fata de gen2.  

 

A mai ramas doar legenda...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

16 hours ago, CaptainBusa said:

Trebuie sa învațăm ca "Sky is the limit" nu este nici pe departe o vorbă de mare valoare...

 

Ai dreptate, și nu doar cu asta.
Hayabusa nu mai este demult o motocicletă, este un cult. Pentru cei cărora le place, ca să o schimbi din temelii ar fi un sacrilegiu, mai ales la partea estetică.
Dar, într-o țară în care 9 din 10 motociclete care se vând sunt SH, iar din cele 9, 7 sau 8 sunt aduse din Italia sau Germania cu “sub 30000 km”, este foarte greu spre imposibil să schimbi mentalitatea. Peste vreo trei-patru generații, poate. În România omul încă este încarcerat în obiceiul de a face totul ieftin (și prost): ulei ieftin, schimbat în spatele blocului (și cel vechi deversat în rigolă), piese SH că “sunt ca noi, mai țin”, iar pentru ce nu poate face singur caută pe forum sfaturi magice sau eventual mecanici care să le ofere calitate de reprezentanță la preț de talcioc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc cativa pe youtube cum ca, noua Busa este extrem de usor de dus la extreme pentru drag avand in vedere ca softul ar permite un nivel de tunning mai agresiv.
Se pare ca sunt multe modificari la motor, adica schimbari in bine, conform celor care se ocupa cu drag racing si au studiat layout-ul motorului nou, cei drept, momentan doar din pozele puse la dispozitie de catre Suzuki.
Noile norme de poluare ne-au dat aceasta noua Hayabusa si, desi poate se putea face mai mult, este bine c-o avem si pe asta.
Cine stie, poate pe viitor vom avea si-o versiune Extreme.

1.thumb.png.a6711a6f0fc62728e9a827e91a22eeb0.png 2.thumb.png.53e98bb930c1dbc726daa904481cf053.png 3.thumb.png.1bd207dcf2227ae6d970e7f7c426174f.png

 

13.thumb.jpg.8933b022c87e3ccb6d7efaf5981666bf.jpg 4.thumb.png.44232df84ce34091dfcc4a09a6cdaa61.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi cât de caraghios arată, un 500cp V10 viper pus pe 2 roti... O plăcintă ineficientă, făcută de un frustrat... American 😂

Toate ni se trag, din America mami măsii.

Suntem... Un popor bolnav...

Merg sa iau o aspirina ca ma doare capul 🍻

FB_IMG_1612616890571.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, CaptainBusa a spus:

Sa vezi cât de caraghios arată, un 500cp V10 viper pus pe 2 roti... O plăcintă ineficientă, făcută de un frustrat... American 😂

Toate ni se trag, din America mami măsii.

Suntem... Un popor bolnav...

Merg sa iau o aspirina ca ma doare capul 🍻

FB_IMG_1612616890571.jpg

Cre ca numa daca te gandesti sa deschizi gazu derapeaza spatele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știai ca la Kawa, Supercharged... Se schimba lanțul la 5000km... Probabil ca La fel si distribuția...

 

Ma gândeam la fiabilitate și caii putere așezați pe asfalt... 🙂

Cine plm își ia un motor  cu care sa meargă la fiecare 5k sa ii schimbe lanțul...

 

☝️Motor de strada☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, CaptainBusa a spus:

Sa vezi cât de caraghios arată, un 500cp V10 viper pus pe 2 roti... O plăcintă ineficientă, făcută de un frustrat... American 😂

Toate ni se trag, din America mami măsii.

Suntem... Un popor bolnav...

Merg sa iau o aspirina ca ma doare capul 🍻

FB_IMG_1612616890571.jpg

Frustratul este un englez care a facut mai multe motoare interesante in special Kawasaki....Millyard il cheama.. a castigat si ceva premii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Mihai N a spus:

Frustratul este un englez care a facut mai multe motoare interesante in special Kawasaki....Millyard il cheama.. a castigat si ceva premii. 

Premii ptr cea mai mare bașică de apă făcută la genunchi în urma unei arsuri sau premiul ptr celor mai lungi mâini pe care le-a făcut după ce si-a condus "prototipul" viper... Sau ptr cele mai scurte picioare... Eventual... 🤔Experiența oualelor făcute omleta la prima frână bruscă, înainte de a cădea și murii sufocat în agonie sub 800kg de fier...asta Pentru ca nu avea BP-uri în picioare (a se citii... bucuria piticilor) sa ajungă la pământ și nici forță sa îl țină.

 

Ce naiba... Aia e moartea pe două roti. Nu are nimic comun cu siguranta in trafic.

Nu înseamnă că dacă ai bani ești tunner sau inventator... Halal OZN...

Englez... Un senil pe 2 toți.

 

Acum 3 ore, Emperor a spus:

well, daca face 5000 km in 2-3 ani , e destul de simplu :)  plus ca dupa aia 2-3 ani  se plictiseste de ea si urmeaza un buyback - to gs1200 adv full 

 

sper doar ca a ramas fiabilitatea primelor generatii , am o gen1, dupa aproape 100k facuti aproape integral n-a picat , n a batut nimic, merge cam la fel cand am luat-o , astept cu nerbdare un drivetest cu noul soim

5000km în 2-3 ani...apoi...putin...ff puțin, la ce bun sa îți iei.☝️

 

Eventual Sa îl lustruiesc la garaj sau sa merg cu el la service de 2 ori pe an sa îl asculte doctorul dacă ii bate inima bine...

Iar când ies... Sa trag de gaz... Apoi sa fug iar la service și iar și iar...

😶Mai bine zic Ba.

 

O sa vedem fiabilitatea noii generații în anii următori.

 

Sa nu ne grăbim... În declarații. Nu cred ca este cazul.

 

In afara de Novac, care scoate untul din ele la Dragracing, prea puțini ajung sa exploateze motorul la maxim.

Poate nici la jumătate.

 

Fără supărare, da cam asta este adevărul. Nu avem unde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, CaptainBusa a spus:

Premii ptr cea mai mare bașică de apă făcută la genunchi în urma unei arsuri sau premiul ptr celor mai lungi mâini pe care le-a făcut după ce si-a condus "prototipul" viper... Sau ptr cele mai scurte picioare... Eventual... 🤔Experiența oualelor făcute omleta la prima frână bruscă, înainte de a cădea și murii sufocat în agonie sub 800kg de fier...asta Pentru ca nu avea BP-uri în picioare (a se citii... bucuria piticilor) sa ajungă la pământ și nici forță sa îl țină.

 

Ce naiba... Aia e moartea pe două roti. Nu are nimic comun cu siguranta in trafic.

Nu înseamnă că dacă ai bani ești tunner sau inventator... Halal OZN...

Englez... Un senil pe 2 toți.

 

Daca nu stii cine este omul, ce motocicleta este, ce scop are ....ce sens are sa faci presupuneri?...... Foaie verde roz ca muru unii vorbesc si mai ales gandesc cu ..... . Hai inapoi la Buse poate aici te pricepi mai bine ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vezi bre ca nu are decât un disc de frână pe bestia aia de motor... Aia e o erroare inginereasca.

Cred ca dacă au 2 roti și un motor între picioare... Se numesc motociclete...

 

Probabil ca da... Asa cum sunt merele și cartofii.

... Vegetale.

 

Moncher... Nu trebuie sa te superi pe mine, eu zic ce observ. Aberații găsești la tot pasul, la fel și greșeli inginerești...

 

Aici era dezbatut subiectul motorului noii generații...poate exemplul meu a fost exagerat, dar a fost voit adus în față.

 

Un maerstu emerit al sportului pe 2 roți, zicea...

"There is no replacement for displacement"... Asta când vorbești de performanță.

 

Noua generație, este o evoluție bazata pe fapte și observații făcute de-a lungul a 31 de ani de istorie moto. În nici un caz nu a crescut în pom, sau a fost imaginația bolnava a vreunui frustrat.

 

Ca să fie fiabila, Nu au nevoie de mai mult pentru a pune în evidenta evoluția modelului. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate-mi amintesc, CEO-ul "Suzuki Moto" a fost schimbat in 2002, dupa ce, "inventatorul" conceptului de motocicleta Hayabusa s-a retras.
Un fel de Steve Jobs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu se grabeste sa-si cumpere una de cum apare, are toate sansele sa o cumpere anul viitor la 12-14000 euro la "oferta".

 

Noul Blade a aparut la 26500 anul trecut. Datorita numarului "urias" de unitati vanduta, acum e 19000 la oferta, modelul SP.

 

Busa are sens doar aici, in Germania, unde te poti bucura de aerodinamica.

In rest, e o "fosta" declaratie de razboi pentru rivalii Kawasaki. Razboi pierdut.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recompensa cea mai mare, este când câștigi un război... Fără sa ridici o sabie.

 

Eu sunt ferm convins că noul model are multe de spus. Au declarat ca s-au făcut peste 500 de modificări și nu ma refer la cele estetice.

 

Sa o vedem la lucru ✌️😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate comentariile sunt pe baza unor poze si ceva specificatii aparute de cateva zile. Vad ca majoritatea ar fi dorit mai multa putere, mai multi cai, mai multa agresivitate, mai multa viteza, mai mult orice. Dar nu prea se ia in calcul ca are mai multe moduri de a fi controlata, mai multe sisteme, mai multe facilitati, totusi fara a pierde nimic din performantele anterioare. Si nici nu se ia in calcul faptul ca poate deveni un vis implinit  pentru multi motociclisti mai putin vitezomani, mai putin doritori de 200 cp, mai putin doritori de viteze peste 180 km/h. Acum, aceasta motocicleta li se adreseaza si lor, ceea ce este un pas inainte in lumea moto. 

As zice ca ideal ar fi sa o vedem pe strazi intai, sa putem face ceva drive test cu ea si apoi sa vedem daca este ceea ce ne dorim sau ar fi putut fi mai mult de atat. 

Din punctul meu de vedere, tehnic are tot ceea ce imi doresc pentru a o avea si a o conduce in conditii de siguranta, atat pentru mine cat si pentru ceilalti participanti la trafic. Dar, din punct de vedere financiar, se pare ca nu o voi avea. La cat merg cu motocicletele pe an, nu se justifica o astfel de achizitie, mai ales ca si anul urmator va fi plin de tot felul de restrictii. 

In concluzie: in opinia mea, noua Hayabusa este accesibila si pentru motociclistii incepatori si medii, iar piata in zona asta este destul de ampla, Suzuki aplecandu-si urechea si catre ei. Restul vitejilor le au pe cele anterioare, fara limita, fara sisteme complicate, fara nici macar banalul ABS. Asa ca, adevaratul motociclist o sa poata rade in voie de noul motociclist plin de sisteme de siguranta.

Succes tuturor si imi doresc sa va vad in șaua noii Hayabuse pentru a schimba pareri obiective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca renunti la catalizatoare, ceva evacuari plus un soft destept, sari bine de 200 cai.

Modelul e frumos, mereu a fost dar din pacate nu mai exista piata pentru genul asta. Pensatii de acum sunt prea sensibili si nu pleaca mai departe de 50 km de casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pensatii oricum nu si-o permit in vecii vecilor. Ei trebuie doar sa "arate bine". Cum ar putea sa accepte vreodata sa le storceasca bunatate de freza castile alea mari si grele? 

Piata exista. Pe planeta asta nu sunt doar motociclistii experimentati care merg numai cu 300 la ora, dar se uita la consum. Sunt si motociclisti dornici de Hayabusa dar care nu si-au luat de teama puterii pe care o are o astfel de motocicleta. Acum, cu toate acele sisteme de siguranta, este o varianta foarte buna si pentru ei. Deci piata exista. Ramane de vazut cati vor dori sa dea ~18.000 euro. Sau cati isi vor permite. 

Cand vezi ca multi isi cauta Hayabuse "tipla" la 4.500 euro, cu km putini, crezi ca aceea este piata pentru genul asta de motoreta? Nu. Piata este in alte tari, nu aici. Dar piata exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este piață peste tot. Habar nu avem câți bani sunt în țara asta!

Eu am observat o chestie foarte interesantă, care m-a surprins la început.

Sunt multe motoare care se vând destul de repede. Deși se spune că România e o țară cu putere de cumpărare scăzută, mobrele respective sunt modele scumpe.

Condiția este să nu fie un motor de nișă, ci unul polivalent. 

Ca și exemple, uitați-vă la GS-urile 1200 după 2013, care apar și dispar repede din anunțuri. Sau KTM 1290 etc.

La polul opus, o mobră superbă și extrem de rară ca a colegului @PzKpfW, deși are un preț imbatabil pentru Europa, stă la vânzare de 2 ani.

Deși este o legendă, și Hayabusa e tot o mobră de nișă, care excelează doar pe autostradă. Și cum amenzile pentru viteză în Europa sunt imense, dintr-o dată tipul ăsta de mobră își pierde utilitatea. 

Cine vrea să stea cocoșat, vrea putere și să danseze pe viraje își alege BMW S 1000 RR, cine vrea relaxare, confort și senzație sportivă alege un sport tourer gen GTL /GT/FJR/GTR, cine caută polivalență merge spre touring adv. 

Busa nu e în zonele astea, deși este foarte frumoasă și spectaculoasă. Va fi aleasă tot timpul cu sufletul de un pasionat, însă aceștia sunt din ce în ce mai rari. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Toate gandurile mele s-au aliniat cam cu ale acestui vechi jurnalist moto, noua Hayabusa este...a HUGE DISAPOINTMENT!

 

Daca multa lume zice ca nu conteaza ca nu e mai puternica nici macar ca vechea generatie, sa nu mai zic de modelele extreme Kawasaki, eu zic ca Hayabusa este o legenda de mai bine de 20 de ani tocmai pentru ca a reprezentat ceva. Cea mai rapida, cea mai puternica. Acum este doar un frumos si probabil foarte performant sport tourer. Pe care mi-ar placea sa merg, fara indoiala.

 

Dar pentru fanii filozofiei modelului, sa nu fie nici macar mai puternica decat modelul precedent este o dezamagire uriasa! Vorla lui Alex, razboiul cu Kawasaki este demult pierdut, cel mai inovativ, cu cele mai reusite echipe de designeri dintre japonezi si care detine si cele mai puternice si extreme modelele din lume este Kawasaki.

 

Pentru a continua legenda Busei trebuia sa o faca macar mai puternica decat generatia precedenta si decat fostul rival direct, ZZR1400.

 

Altfel, vor avea un probabil foarte reusit sport tourer, dar legenda Hayabusa a murit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.02.2021 la 13:24, Mihai N a spus:

Am asteptat cu nerabdare noul model Hayabusa si am fost profund dezamagit..... Principalul motiv pentru care faci un model nou, mai ales de Hayabusa, este sa fie mai rapid, mai usor de manevrat, mai multa putere mai mult cuplu.... Cat de mult? Cat mai mult daca vroiam ceva rational nu ma uitam la modelul asta ma uitam la un GSX1250f la un VFR  etc. 

 

Cred ca noul model si-a pierdut principalul motiv pentru care a fost creat.... Nu am nevoie de  n moduri de controlul tractiunii , n curbe de reducere a puterii, de asistenta la plecarea din panta si de culori frumoase pe bord. Preferam o Hayabusa care sa faca praf ZZR-ul la toate capitolele si sa ma uit sa ma intreb de ce am ales Kawa.... dar nu e cazul. 

 

Poate sunt nostalgic si imi aduc aminte de filemele cu Fast Bike boys cand Black Bird-ul batea ZZR 1100, Hayabusa batea tot apoi ZX12R, ZZR 1400.... etc cand toata lumea vroia o motocicleta sport nebuna nu una rationala......

 

Asta era spiritul care a facut-o faimoasa pe Hayabusa. Din pacate, prin acest nou model, acest spirit s-a pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...