Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah, am si uitat, cine dreacu' le-a cerut frane combinate? Exact motivul pentru care XX-ul avea frane mai bune in linie dreapta,dar la mers sportiv pe curbe franele combinate mi se pare un dezavantaj! 

Sasiul Busei si franele independente o faceau sa fie mai dorita de cei care o folosesc in ritm mai sportiv pe viraje....acu's-a pierdut si asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Pinocchio a spus:

 

 

Toate gandurile mele s-au aliniat cam cu ale acestui vechi jurnalist moto, noua Hayabusa este...a HUGE DISAPOINTMENT!

Daca multa lume zice ca nu conteaza ca nu e mai puternica nici macar ca vechea generatie, sa nu mai zic de modelele extreme Kawasaki, eu zic ca Hayabusa este o legenda de mai bine de 20 de ani tocmai pentru ca a reprezentat ceva. Cea mai rapida, cea mai puternica. Acum este doar un frumos si probabil foarte performant sport tourer. Pe care mi-ar placea sa merg, fara indoiala.

 

 

 

Da dar are TFT culori frumoase, LED, 10 moduri de controlul tractiunii si pornire din rampa : )

Clientul target pentru Hayabusa mai nou nu poate pleca din rampa fara electronice...... Kawa nu mai produce ZZR 1400 si acum Hayabusa este o pasare de prada cu ghiarele pilite si ciocul bont....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Mihai N a spus:

Da dar are TFT culori frumoase, LED, 10 moduri de controlul tractiunii si pornire din rampa : )

Clientul target pentru Hayabusa mai nou nu poate pleca din rampa fara electronice...... Kawa nu mai produce ZZR 1400 si acum Hayabusa este o pasare de prada cu ghiarele pilite si ciocul bont....

De cand am vazut aia cu plecatul in rampa ma si gandesc cu ai intoarce mobra cand e aglomerat pe panta aia de la Dalboka...ca eu o lasam in coada un pic ,mai dadeam inainte, mai lasam in coada si uite-asa intorceai. Acu daca vrei sa o lasi sa curga la vale in spate nu mai poti ca intervine dracia? O fi decuplabila treaba?

10 moduri de control al tractiunii....da ce e frate, Aprilia de circuit? Oricum e grea ca porcu', auzi au reusit sa o faca cu 2kg mai usoara?!!!!

 

Recunosc insa ca imi place designul, daca nu ar fi partea de performanta pura, echipa de design a continuat bine ''legenda", desi farul zici ca e de la modelul GSXR 2003-2004 si fundul de la un TLR!  :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Băbăeț, ce drak, vorbiți ca puștii ăia habarniști, ia tot bordul? 

Sunt niște norme euro legate de poluare, de siguranță, voi n-ați auzit de ele? 

Vă dezamăgește Suzuki că a pus sisteme de siguranță pe Hayabusa 🤣😅

Talentele autohtone nu vor electronică! 🙄🤫

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Băbăeț, ce drak, vorbiți ca puștii ăia habarniști, ia tot bordul? 

Sunt niște norme euro legate de poluare, de siguranță, voi n-ați auzit de ele? 

Vă dezamăgește Suzuki că a pus sisteme de siguranță pe Hayabusa 🤣😅

Talentele autohtone nu vor electronică! 🙄🤫

 

Nup.... electronica deranjaza cand incearca sa inlocuiasca calutii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Busa a fost lansata ca sa bata toti golanii din cartier . Actuala nu mai poate sa isi bata nici propriul bunic. De aici dezamagirea . Si normele de poluare sunt valabile si pt Bmw , Aprilia, Ducati si Kawa , dar astia au muncit mai mult sau mai inteligent si au scos mai multi caluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.02.2021 la 7:53, l.u.v a spus:

Băbăeț, ce drak, vorbiți ca puștii ăia habarniști, ia tot bordul? 

Sunt niște norme euro legate de poluare, de siguranță, voi n-ați auzit de ele? 

Vă dezamăgește Suzuki că a pus sisteme de siguranță pe Hayabusa 🤣😅

Talentele autohtone nu vor electronică! 🙄🤫

Chiar ma intereseaza sa ia tot bordul...si cat mai repede!:D Avand in vedere ca primul lucru care trebuie facut este schimbat complet evacuarea cu una CAT MAI USOARA, normele de poluare nu prea ma intereseaza. Cand am fost toti blocati in pandemie cu toate masinile in parcare poluarea a scazut cu 3-5%. Deci nu la noi, utilizatorii normali este reducerea semnificativa a poluarii, ci in alta parte.

Nu ne dezamageste ca a pus sisteme de siguranta, ci chiar a exagerat cu ele. 3 moduri de traction control si un ABS erau de ajuns pentru tipul asta de motocicleta. Iar avand in vedere ca supravietuim si fara traction control de atatia ani inseamna ca talentul nostru nu prea are nevoie de electronica :D

Motocicleta asta trebuia sa ramana un icon, sa fie cea mai rapida si cea mai puternica macar din clasa asta sport-touring...sau hiperbike sau cum i-o mai zice. Ca asa cum o marcheteaza ei ca fiind "ultimate sport bike" bufneste rasul pe toata lumea.

La 15.02.2021 la 22:10, CaptainBusa a spus:

Babelor... 😊

Câți dintre voi vroiau sa își cumpere noul model, de este asa de mare dezamăgirea... Se termina lumea și voi nu apucați sa va cumpărați mult așteptatul motor.

☝️😊👌

 

 

 

Eu zic ca in niste ani mi-o voi lua pe asta noua. De ce nu acum? In primul rand pentru ca nu am curte si garaj si cu cat e mai noua cu atat creste exponential sansa sa mi-o fure din fata blocului. Si una e sa iti fure 17.000E si alta sa iti ia 7.000E cat dai pe una SH. Deci o astept la SH peste niste ani, pana atunci generatia a 2-a pe care o am acum mai are multa viata in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Pinocchio a spus:

Chiar ma intereseaza sa ia tot bordul...si cat mai repede!:D 

Nu ne dezamageste ca a pus sisteme de siguranta, ci chiar a exagerat cu ele. 3 moduri de traction control si un ABS erau de ajuns pentru tipul asta de motocicleta. Iar avand in vedere ca supravietuim si fara traction control de atatia ani inseamna ca talentul nostru nu prea are nevoie de electronica :D

Motocicleta asta trebuia sa ramana un icon, sa fie cea mai rapida si cea mai puternica macar din clasa asta sport-touring...sau hiperbike sau cum i-o mai zice. 

Daaaaaaa bine spus 👍 ca doar nu avem tipul asta de motociclete ca sunt bune in trafic, economice, confortabile etc....  Le avem pt ca suntem f talentati si ca baga mult si repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa o prind la test/inchiriat din martie/aprilie si sa-mi fac o parere.

 

Testerii spun ca semighidoanele ar fi plaster o idee mai aprope  si la un unghii o idee mai mare, conform cu trendul actual preluat din SBK/GP.

 

ABS-ul e un must have pe price motocicleta moderna. TC-ul e discutabil, poate doar daca mergi mult pe ploaie sau extrem. 

 

O alta jucarie misto e pilotul automat, util atunci cand ai de parcurs distanta mari de autostrada si nu esti tocmai in forma.

 

Sensul unei Busa sau a unui ZZR 1400 il descoperi cand vrei sa parcurgi o distanta mare, cu o viteza si mai mare.

 

"Miarul" e pe hartie mai rapid. In lumea reala insa, daca-l tii la un 240+ pentru o perioada mai lunga o sa cam scoata coltii. Consumul creste exponential, vantul te rupe si stabilitatea are de suferit. 

 

Busa merge si merge...

 

Noul motor va aparea la oferta relativ repejor. Majoritatea la pret promo dupa diverse trante. 

 

Sper da-i fi rezolvat problemele cu cablajul contactului, vad ca e acelasi.

 

 

 

IMG_20190721_165434.jpg

IMG_20190724_162347.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea era 2009 si m-a lasat balta intr-o benzinarie primavara trecuta, cand ti-am cerut tie o parere :)

 

Era fix un cablu de la contact strangulat.

Noroc ca a crapat fix langa un service de camioane, iar unul dintre mecanici era ducatist pasionat :))))))

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea vad acel "Honest Reaction"... Vad o judecata pe baza unor criterii...

😇✌️

Honest... Este când cobori de pe ea, după o tura de 1000km...si îți dai cu părerea. Live... Nu bla bla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e cum te simti dupa ce te vei da jos de pe ea si de pe ZZR1400 si H2R.

Si daca dupa ce te dai jos de pe toate 3 noua generatie e cea mai slaba, atunci isi pierde rostul de a fi o Hayabusa.

Ca va fi un sport-tourer minunat nu ma indoiesc, dar nu va mai fi cea mai cea. Adica lupta pentru putere si top speed s-a incheiat, Kawasaki a castigat detasat.

De aici dezamagirea 'puristilor' modelului Hayabusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...