Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Acum 9 ore, Pinocchio a spus:

Stie careva un site de piese mai ieftine? Imi trebuie radiator de antigel si radiator de ulei. La Suzuki fiecare e 500Eur :(

Si-a pus careva radiator chinezesc? Vad ca exista pe internet pe la 100 de dolari, or fi bune?

Dc nu încerci unul românesc..... îl recomand pe Santiago ... reparatiiradiatoare.ro  si mai sunt multi care confecționează. Am un amic cu un VTR SP1 care l-a făcut la cineva in Brasov.. revin in privat cu detalii dc te intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahahaha.....

la asta ne-am mai gandit de mult, ca ar trebui sa alegem o perioada cu mai putine precipitatii...

pana acum nu am reusit, chiar nu tin minte sa fi fost intrunire unde nu ne-a plouat, pffff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si s-a petrecut. Jumatate cu masini, jumatate cu motociclete. Cei care au venit din jumatatea estica a tarii au avut parte de ploaie pe toata perioada zilei de vineri, ceilalti s-au bucurat de vreme buna si de motociclete. Partea frumoasa a fost ca vremea a tinut cu toti, atat sambata cat si duminica. 

Sa ne revedem cu totii si la urmatoarea!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

🙄 a facut-o de oaie.. cand esti cocos si ii dai pe sosea.. 
bine ca s-a ales cu numa atata

acu multi ani s-a dus un coleg, nu avea viteza aia nici gand (ca nu putea motoru ala sa dupa), doar ca in loc de oi erau vaci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, The Mentalist a spus:

Nu stiu cum sa il pun altfel,

deci, nu esti pregatit ;)

 

 

Acum 12 minute, The Mentalist a spus:

.... totusi a mierlit o oaie, 

apoi atunci sa fie cu RIP....

si daca oia o mierla??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Marius!!

 

pffff....., putea fi mult mai rau....

PS. ....si daunele suportate din buzunar, ma gandesc ca de la cioban ciuciu primesti vreo despagubire, degeaba il dai in judecata, oricum nu ai ce executa de la el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut, de cateva luni sunt si eu posesor de busa gen 1, si ca orice jucarie noua (noua da veche) trebuie verificata si bibilita. Asa ca m-am apucat frumos de ea, incet incet caci timpul liber este foarte scurt. Am zis sa fac si eu ce pot pana cand Geo isi face timp si pentru mine. 

Asa ca am gasit urmatoarele probleme:

1. Furtun ulei cu scurgeri (partea stanga a motorului, in fata, cel mic de circa 20cm). Buuun, comandat altul, se inlocuieste. Nu prea am gasit insa discutii in legatura cu problema asta si ma intriga. 

2. Bataie la ambreiaj, destul de tare. Ea a venit cu ambreiaj oem nou pe ea ceea ce ma face sa cred ca e volanta. Nu prea am idei aici decat sa o schimb cu una noua sau sh in stare buna. Cand TNG isi va face timp, sper ca o va rezolva si el pe asta.

3. Becul de neutru din bord, la cald, clipeste sau pur si aimplu nu se aprinde. Cand o turez scurt apare pentru o secunda (sau nu). Pana acum am curatat senzor cric, refacut etansarea si verificat rezistenta, am dat jos releul si am verificat rezistenta pe el. Am apucat sa veeific un singur circuit cu alimentare de 12v caci la restul nu am avut cum sa ii leg in siguranta la transformator (am tot zis ca ma opresc sa iau clestisori sa ii lipeac pe fire dar... timpul). As fi luat unul sh sa ii fac proba direct dar nu am gasit... Din diagrama a mai ramas doar senzorul din interior, nu ma bag acolo, daca e asa il va rezolva Geo. 

4. Ulei pe firul de la stator, care a urcat incet incet pana la mufa si a facut putina mizerie pe acolo. Firul e protejat cu textil si astfel favorizeaza. Aici nu prea stiu ce sa ii fac, desfacut si eventual refacuta etansarea. M-am gandit sa ii dau protectia la o parte undeva safe si sa ii pun mastic negru sa opresc acolo uleiul sa nu mai urce la mufa. 

5. Incarcarea iarasi ma supara, am masurat statorul, la relanti motor rece are in jur de 24-26 pe fiecare circuit. La peste 5k ture sare la 70plus. Manualul spune ca e bine dar specifica doar la peste 5k ture. La relanti am inteles din diverse surse ca ar trebuii sa fie minim 30. Tare as avea nevoie de ajutor sa fiu impacat cu treaba asta. Totul a pornit de la un 12,6 la baterie cu 10,6 lq pornire. Am bagat multimetru pe ea si la 5k ture si peste nu sare de 13,7-13,9. Daca merg cu goproul alimentat permanent raman fara baterie si nu mai porneste. 

6. Ii curge un telescop dar e rezolvabil si nu ii meege claxonul (grav tinand cont ca are evacuari sport cu silencer pe ele bineinteles). 

In rest, sunt super incantat de ea :). A venit echipata de touring, genti laterale Corbin, cutie sa pasager Corbin, are si un topcase dar e urat, soft de la TNG si altele. Are si un parbriz inalt cu deflector separat, ce sa mai, km sa faca cu mine pe ea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Hai salut! Sunt în pragul de a-mi comanda o Hayabusa nouă și am zis să intru pe aici să văd ce păreri aveți despre noul model.

 

Am înțeles că pentru fanii Busa, noul model nu se ridică la nivelul așteptărilor personale.

Dar totuși nu mă așteptam să fie atât de puține discuții și niciun posesor gen 3 (eu nu am găsit în topic) care să își spună părerile.

 

Vorbisem cu Niko să fac o probă cu a lui, pur și simplu să văd ce feeling am, dar îmi place atât de mult Busa încât parcă nici proba nu îmi mai poate schimba părerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca am vazut cam tot ce a iesit pe net de cand a aparut. Toate review-urile din toate tarile :D

Sunt diferente la suspensie, ei zic ca doar piesele interne, dupa cum am vazut ca se afunda la unele franari cred ca e mai moale decat la gen 2. Dar cica se simte frumos peste denivelari. Adica acum suspensia ar fi mai mult orientata spre plimbare decat spre sport.

Pozitia ar fi un pic schimbata, cu saua f putin mai jos si semighidoanele 1.2cm mai sus, ceea ce cred ca o face mai confortabila, ar fi o schimbare buna.

Zice ca da si caldura generata de motor mai bine decat gen 2, care te cam prajeste vara la viteze mici pe partea dreapta. Bine, cine merge cu viteze mici :D

Schimbari interne in motor care cica sa ii mareasca fiabilitatea. Nu inteleg cum se mareste fiabilitatea facand piesele mai subtiri...oricum era f fiabil acest motor, nu cred ca avea nevoie. Nu stiu daca are limitari la vitezele 1,2, la mine doar dupa ce am dus-o la TNG a tras ca lumea in toate vitezele. Stock mi se parea ca vine toata puterea doar cand schimbam a 3-a.

Faptul ca e mai slaba ca putere si cuplu decat generatia 2 pe mine ma enerveaza, a pierdut din spiritul care a facut-o o legenda. Trebuia sa ii mai dea o pila in capul pistoanelor, o facea de 1450, 210 cai, sa zicem, toata lumea ar fi fost multumita ca Busa e din nou Busa!

Altfel, ca design baietii aia mi se pare ca si-au facut treaba f bine, imi place. Varianta neagra cu accentele alea bronz care aduc aminte de culoarea de lansare a primei generatii, nice touch!

Sunt sigur ca daca ii scoti tobele si faci un uprage de soft (cand o aparea) o poti fsce poate chiar mai puternica decat gen 2.

Dar mie mi-ar fi placut sa fie mai puternica stock, de exemplu eu nu mai umblu prin oras seara de frica RAR-ului, ceea ce deja ma cam enerveaza, urmatoarea motoreta cred ca o sa o las stock. Sau sa caut sa imi faca cineva un silencer la toba.

Nu dau doi bani pe toata electronica aia, bani aruncati. Daca era 13,000 fara toata electronica era excelent :D

Franele nu imi place ca sunt combinate, dsr e bine ca are ABS si cica tin bine.

Deci inca te astept sa vezi cum e gen 2, sunt prin Buc we ssta, daca vrei o plimbare sa vezi cum e da un semn.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Tornada a spus:

 

deocamdata un coleg din GL si-a luat gen3

nici eu nu m-am dat cu ea nu stiu ce sa spun...

deocamdata gen2 mai are multe de oferit ;)

 

in rest, pe net ce s-a scris, Niko a punctat bine cam totul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar dupa ce "ii dai prima cheie".

Felicitari!

Mie imi place toata electronica aia de pe ea. Mai ales ca este configurabila si nu consider ca au facut-o invaziva.

Inca o data, felicitari pentru achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...