Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Admin

Pai nu au ce să tot testeze ani și ani la rând, asta cade. 

Probabil costuri, probabil și rigiditatea lor. 

Cert este că au rămas mult în urma europenilor. 

KTM, BMW, Ducati, Triumf baga tot felul de soluții de avangardă la greu pe noile modele. 

Japonezii vin fix cu aceleași vechituri upgradate.

De pildă Kawasaki Versys, au pus în sfârșit cornering ABS, led etc, dar mobra are 118 cp cu transmisie pe lanț! 

Până și boxerul ala din Cretacic făcut de BMW are vreo 140. De KTM sau Ducati nu mai spun, că au 160! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred că o parte sunteți nedrepți cu noul model de Busa!

 

Că nu are cm3 sau HP în plus sau câți v-ați imaginat unii că ar trebui să aibă.

Că nu e la fel de bombă ca modelul din 99.

Că H2-ul e mai puternic. 

Dar luați prea puțin în considerare toate celelalte aspecte bune. Nu le enumăr că unele pot fi subiective.

Nu ați luat în considerare că poate nici nu s-a vrut să depășească în cai putere ori top speed modele similare de pe piață. (Nu am date exacte, dar alta e ideea)

 

Poate modelul a ajuns la o maturitate dorită care oferă o fiabilitate maximă și nu numai. 

Mai ales că vorbim de gama spooort-touring, un model care parcă dădea să moară în ultimii ani.

Cererea este destul de mare din ce aud și ce citesc (nici aici nu am date). 

 

@l.u.v am glumit când am zis hater;dar doar pe jumătate. 😄 BMW-ul era bulletproof și avea opțiuni pe el încă din cretacic, acum unele sunt inutile. Postezi o fantezie, dar zici că îți plac lucrurile bine făcute. Cam ce nu e bine făcut la Busa? Întreb pentru că nu sunt lămurit deplin.

 

Asta e ca la femei: nu te duci la o brunetă să îi spui că tu preferi blondele. 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu am zis că nu e bine făcută. Mi-au plăcut toate generațiile de Hayabusa. 

Mă refeream în general la viziunea japonezilor vs europeni, am exemplificat mai sus. 

De pilda KTM inovează:

https://www.brm.co.nz/ktm-to-introduce-blind-spot-detection-and-adaptive-cruise-control/

Japonezii dorm somn liniștit - în afară de introducerea supraalimentarii de către Kawasaki, și asta de ani buni. 

BMW a pus CC și mânere încălzire pe S1000RR de ani buni - aș paria că au făcut-o fix la mișto, să-și bată joc de japonezi. 

 

Nu mă înțelege greșit, am avut BMW uri, am avut și am japoneză, la toate am ținut. 

Observ doar linia pe care se merge. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

 

De pildă Kawasaki Versys, au pus în sfârșit cornering ABS, led etc, dar mobra are 118 cp cu transmisie pe lanț! 

Până și boxerul ala din Cretacic făcut de BMW are vreo 140. De KTM sau Ducati nu mai spun, că au 160! 

 

Fix înainte de asta Versys 1000 am avut. E o motoreta foarte reușită nimic de zis, deși așa ar fi putut să o facă wow. Acum realistic vorbind aia 120 de cai sunt arhi suficienti pe strada in regim pilot, pasager plus bagaje. Acum de ce au detunat motorul de la 140 de cai la 120 nu știu. Că mi-ar fi plăcut și o transmisie pe cardan? Dap. Dar una peste alta e ok la banii ei (un 15k varianta cu toate electronicele) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos!
Aveti puțintică răbdare să developez și eu pozele și filmările. Ne-am întors și noi acasă Vineri, după trei săptămâni de hoinăreală prin Turcia... din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intreb inca o data inainte sa le arunc, carena far 2 buc, aripa fata 1 buc, husa rezervor si 2 parbrize pentru gen 1, daca e cineva interesat, le dau gratis pentru ca imi ocupa spatiu inutil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Paul_E a spus:

Salut, din pacate le-am promis acum 1 ora altei persoane. Daca ai vreo piesa anume de care ai nevoie  pot vorbi cu el si sa o pastrez. 

E ok. Nu am nevoie, însă era păcat de ele sa le arunci. Având ceva loc de depozitare, le-aș fi putut ține până când cineva ar fi avut nevoie de ele.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Când am luat cartea de service și am făcut prima revizie la 1k km, am vorbit despre următoarea revizie și mai toți spuneau "pe la 6k de km....", deși cartea și setarea electronică spun că schimburile de ulei și filtre de fac la 12k km.

 

Voi ce spuneți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu aș spune ce zice cartea 😊

Îți dau exemplul meu, nu știu cine mi-a spus că uleiul trebuie schimbat la 6000 la GTR.

Și așa am făcut până recent, când am citit în manual că schimbul se face la 10.000 km 🤣

Bine, nu i-am făcut un rău motorului, dar dacă ai carte, ai parte 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mașini dacă în carte scrie 30.000 km - din rațiuni pur comerciale - la câți km faceți schimbul? 

Ați văzut cum arată un filtru de aer auto "purtat" 30k în Ro? Că uleiul e greu de evaluat, tot o pișoarcă neagră curge și după 10, dar după 30 e și mai pișoarcă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Tornada a spus:

..... "pe la 6k de km........

eu zic ca nu e rau...

daca mergi mai sportiv, chiar as recomanda sa schimbi mai des...

sau asa comparativ, dupa un weekend de circuit e recomandat sa schimbi uleiul, desi ai facut doar cateva sute de km :)

 

 

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

 

Bine, nu i-am făcut un rău motorului, 

sigur nu i-ai facut rau, si alea cateva sute de lei cat costa un schimb nu e capat de tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

La mașini dacă în carte scrie 30.000 km - din rațiuni pur comerciale - la câți km faceți schimbul? 

Ați văzut cum arată un filtru de aer auto "purtat" 30k în Ro? Că uleiul e greu de evaluat, tot o pișoarcă neagră curge și după 10, dar după 30 e și mai pișoarcă. 

Daca iti zic cat fac cu masina..... Il schimb anual ca aia e sa fiu sigur ca la 1000 de km cati fac eu cu masina. 

 

La motoreta fac revizia cum zice in manual la 10k km si inca o revizie intermediara la 5k unde schimb ulei si filtru. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.09.2021 la 22:39, l.u.v a spus:

Kawasaki nu doarme 😊

Să vedem totuși și confirmarea oficială. 

 

 In ziua cand am vazut filmuletul am ciulit urechile maxim. Daca se va lansa aceasta motocicleta, va deveni etalonul performantei din prima zi. Singurul concurent ar fi atotputernicul H2R - care e tot din familia Kawasaki, dar este o motocicleta neinmatriculabila,strict pentru circuit.

Din pacate nu am vazut din alte parti credibile o confirmare a informatiei, acel 1.4 supraalimentat ar intra in topul listei mele de interese.

 

Peace🤟

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru cine l-a cunoscut pe Tano, se pare ca s-a stins de covid...avand si alte afectiuni.

 

https://pemotoare.ro/viata-mea-pe-hayabusa-100-000-de-km-asternuti-pe-hartie/

 

https://inprimalinie.org/2021/10/19/drum-lin-in-lumina-dan-alexandru-tano/

 

Au fost ani frumosi impreuna pe motoare si la petreceri, ani frumosi...

 

Dumnezeu sa il odihneasca!

Editat de The Mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...