Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 20.09.2021 la 11:07, The Mentalist a spus:

Saua e un pic mai jos, de aia genunchii sunt o idee mai flexati, dar o data in mers nu prea se mai simte. Ghidonul nu pot sa zic ca mi-am dat seama ca era mai sus, dar oricum, se simtea foarte ok in mana si feeling-ul final e unul relaxat.

Ce inaltime ai?

N-am mers nici cu Gen2, nici cu Gen3, dar pe Gen1 am pus inaltator de ghidon de 40mm, am coborat scaritele vreo 20mm pentru a creste confortul si tot nu prea e ce trebuie pentru cei 186cm ai mei. Merg cam 1-1.5 ore, dar dupa trebuie sa fac o pauza - mers in regim de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, therocketscientist1 a spus:

am pus inaltator de ghidon de 40mm, am coborat scaritele vreo 20mm pentru a creste confortul si tot nu prea e ce trebuie

Pentru ca nu e ce trebuie. 
 

Acum 5 ore, therocketscientist1 a spus:

Merg cam 1-1.5 ore, dar dupa trebuie sa fac o pauza - mers in regim de touring.

FJR, GTR, K16, Goldwing. Pentru restul exista mastercard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus:

Pentru ca nu e ce trebuie. 

Da. Asta am descoperit si eu. Este ce trebuie mai mult decat era cu setupul standard.

Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus:

FJR, GTR, K16, Goldwing. Pentru restul exista mastercard.

Da, da, cunoastem si avem, dar incercam ture mai mari si cu Hayabusa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.89 si intre 115-130kg, depinde de sezon :D

Dar eu vin de pe sportive, ma simt relaxat pe Busa, fac 500-700km pe zi fara probleme.

Un secret e daca tot ai Busa sa mergi un pic mai tare. De la 150 incolo te tine si vantul, nu mai e presiune asa mare pe statul in maini.

La fel pe curbe, daca te misti dintr-o parte in alta pe viraje si mergi mai sportiv uiti ca nu e asa confortabila.

Daca stai drept ca un par si mergi incet, ajungi rupt acasa! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Eu azi am ieșit la o tură prin Snagov....că a fost o vreme tocmai bună prin București.

Începem sezonul?

 

Întrebare: dacă voi cumpăra tobe Akrapovic de la Suzuki, aceștia sau RAR-ul îmi vor trece ceva în carte sau în talon pentru a nu avea probleme la filtrele RAR? Sau ăștia verifică o serie de pe ele?

Ori cum funcționează treaba asta?

 

M-am săturat de duduiala de la toba la motorul de dinainte și mai ales nu mai vreau stres la filtre, deci fără scos site, silencere sau alte minunății.

 

Tobele originale sunt niște tulumbe uriașe dintr-un aluminiu deja pătat. Arată chiar nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut, 

 

Nu-ți vor trece nimic în carte. 

Singurul aspect de care trebuie să ții cont este ca producătorul tobelor să ofere omologare E CE stradală pentru produsele sale. 

Akrapovic oferă la un preț pe măsură, dar este bine să verifici dacă tobele pentru anul tău de fabricație sunt omologate. 

La achiziționare iei și acel certificat de omologare, pe care îl ții tot timpul cu tine. 

Acel certificat + seriile evacuărilor + DB Killer instalat te scutesc de Rice problemă la oricare control în trafic. 

Atenție, DB killer ul se poate scoate, dar fără el omologarea nu mai este valabilă! 

 

PS: așa arată omologarea pe care o vei primi. 

 

Screenshot_20220217_081735.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am avut ceva asemănător pe Kawasaki. Din poza postată de Tornada par a fi cele dedicate modelului H2 SX.

La mine le puteam da jos fiind prinse în șuruburi. TNG poate cunoaște mai bine acest model și știe că sunt sudate.

 

https://www.tradeinn.com/motardinn/en/akrapovic-slip-on-line-titanium-ninja-h2-sx-18-ref:s-k10so21-hraabl-muffler/136992211/p?queryID=93bec0231e33d9c528e9a81400e88ab2&buscador_search

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cele dedicate Hayabusei gen 3, din catalogul Suzuki! Oi vedea când or veni că le-am comandat oricum pentru că îmi plac cum arată, inclusiv cu protecția aia de carbon pe țeavă până aproape sub scut și mai puțin pentru boost-ul declarat de performanță. Și pentru că sunt mai puțin butucănoase decât cele stock.

Cât despre silencere, oricum nu cred că le voi scoate. A mai contat că sunt omologate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, pt cei interesati anul acesta intrunirea posesorilor de Hayabusa are loc pe clisura Dunarii (pensiunea Mirific, Dubova) in perioada 3/4/5 iunie

Am fost azi si am vizitat mai multe pensiuni cu diferite oferte si in final am ajuns si la propunerea initiala iar in urma discutiei cu ei lucrurile stau in felul urmator:
Capacitate: 40 de persoane la Mirific cu posibilitate de cazare langa, la altcineva
Camera dubla - 300 mic dejun inclus/noapte
Camera tripla - 400 mic dejun inclus/noapte
Apartament - 650 mic dejun inclus si incap 5 persoane/noapte
*copiii vedem cum rezolvam la fata locului cred ca fara extra la cazare

Avansul o sa fie 100ron/persoana pt cei care venim regulat si plata integrala pt cei pe care nu ii cunosc

Ordinea este primul venit, primul servit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...