Jump to content
emylyo

Detinatori de Suzuki Hayabusa

Recommended Posts

auzi ?

daca iti dau licentza mea si indicatii ...te bagi la scris ? :P)

Nu te inteleg, ba omuleeeee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
De 5 ore ma chinui sa fac chestia asta....sper sa va placa !

Astept sugestii/reclamatii !

 

 

A iesit foarte bine,ai talent nu gluma.Fumos,frumos.:blbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A iesit foarte bine,ai talent nu gluma.Fumos,frumos.:P

Sar'na !

Ieri am deschis pt prima oara in viata mea un photoshop :blbl:

 

Kerozen, nu te bagi pe lista ?

Edited by pantera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nush daca ma repet cu imaginile astea da mi se par interesante tare

Mesaj completat

a tot aici in londra am vazut prima mobra cu schimbatorul de viteze la piciorul drept....ufff...astia is de tot cu filetu pe stanga...irecuperabili:D

post-30706-1304013829_thumb.jpg

post-30706-1304013959_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nush daca ma repet cu imaginile astea da mi se par interesante tare

Mesaj completat

a tot aici in londra am vazut prima mobra cu schimbatorul de viteze la piciorul drept....ufff...astia is de tot cu filetu pe stanga...irecuperabili:D

E dric sau mi se pare mie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blbl: e free lancer... poate un multifunctional... drick, toneta de inghetata, cada de baie, pat, solar, acvariu, sera flori, cusca ptr Babes show...etc... :P) gasiti voi restul Edited by CaptainBusa

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P e free lancer... poate un multifunctional... drick, toneta de inghetata, cada de baie, pat, solar, acvariu, sera flori, cusca ptr Babes show...etc... :P) gasiti voi restul

:blbl: :P

E d-ala de carat termopane :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreo iesire ceva in we-ul asta?! :-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Share this post


Link to post
Share on other sites

HE HE... Pentru? :blbl: Mi-au raspuns cv baieti dupa alte topicuri ca s-ar putea sa fie doar de la garnitura de chiuloasa :P Oricum ms de raspuns :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

:P :blbl:

Nu m-am putut abtine! Cum, frate...

Sfat ! Daca tot va luati er unu ca e cul si da bine la gagici, macar aveti, fratilor, grija de ele... Sunt niste oameni , de cele mai multe ori amabili si priceputi, care, contra unei sume de bani rezolva problema si cu antigelul si cu uleiul... Se numesc mecanici moto ! Iar atunci cand esti bata, mergi la ei, nu te pui tu sa mesteresti...ca se intampla exact ca mai sus !

Haidi bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie careva unde gasesc un side case textil (a se intelege pereche) de vanzare? Am primit o oferta de remorca dar nu cred ca da bine pe busa :blbl: ...Acum serios...imi trebuie sidecase,asa ca daca auziti sau stiti ceva dati un beep.Multumesc !

post-3768-1304144022_thumb.jpg

Edited by Reaper

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Oameni buni ,cel mai simplu sfat este ca va duceti la un mecanic!

Faptul ca ati confundat un buson de ulei cu unu de racire,si ca dupa toate aste nu v-ati dat seama ca, ce curge nu este ulei,si mai ati mers si cu motorul este GRAV!

Nu se pot da sfaturi tehnice cuiva care nu are nici cea mai mica idee ce inseamna un motor de motocicleta,sau motor in general.

Singurul sfat viabil: MECANIC!

Multi nu inteleg ca in ideea "de a scuti timp si bani" in contextul ca habar nu ai de ce sa faci acolo,nu duce deloc la economie! doar la o MARE PAGUBA !

Edited by tng

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a si fost tnq... A zis sa numai dea bani la mecanic ca face el pe dreaq in 4... EU i-am zis sa ma astepte pe mine ca vin in 2 zile in orash si il schimb eu, el nu bat-man bat-man... Saptamana viitoare am sa ma duc cu el la cel mai bn mecanic din orash :P multumesc de post :P ASfapt uscat :blbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind la... vacile noastre :blbl:, avand in vedere ca se anunta din ce in ce mai multi hayabusisti , am vb cu una din gazdele noastre sa ia in calcul inca o pensiune in apropierea celor doua, unde sa fim cazati. A zis ca se rezolva la fata locului!

Inca o treaba ! As vrea sa ne facem niste patch-uri sau stickere. Voi ce parere aveti ? Care ar fi mai bune ?

Am doua variante, simple, dar concrete :P

 

 

P.S.: La naiba...am zis ca asta va fi surpriza...dar sunt prea entuziasmata ca sa nu o impart cu voi :P

post-4366-1304152382_thumb.jpg

post-4366-1304152502_thumb.jpg

Edited by pantera

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stie careva unde gasesc un side case textil (a se intelege pereche) de vanzare? Am primit o oferta de remorca dar nu cred ca da bine pe busa :blbl: ...Acum serios...imi trebuie sidecase,asa ca daca auziti sau stiti ceva dati un beep.Multumesc !

 

man, sunt pe louis de la moto detail (MOTO-DETAIL GEPAECKSYSTEM) la 79.95 euro.eu le folosesc cu incredere de 2 ani si is foarte mulumit de ele...cu o mica adaptare se poate face un suport metalic si pt lateral si pentru "topcase" daca e nevoie....sunt reusite,calitative si ca pretz f bun !

Mesaj completat

Revenind la... vacile noastre :P, avand in vedere ca se anunta din ce in ce mai multi hayabusisti , am vb cu una din gazdele noastre sa ia in calcul inca o pensiune in apropierea celor doua, unde sa fim cazati. A zis ca se rezolva la fata locului!

Inca o treaba ! As vrea sa ne facem niste patch-uri sau stickere. Voi ce parere aveti ? Care ar fi mai bune ?

Am doua variante, simple, dar concrete :P

P.S.: La naiba...am zis ca asta va fi surpriza...dar sunt prea entuziasmata ca sa nu o impart cu voi :P

 

sigur nu te tenteaza si lientza mea daca tot bantui pe computer ? :P)

in alta ordine de idei, mie personal imi palc stickerele cu Hayabusa Road Patrol si ad s-au facut eu am lipsit la numaratoare....eu pt alea as opta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Stimati Bikeri,

care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

[/quote.

Ce gluma proasta... AntiCristul Moto man... Eu cred ca e facatura facaturii man. :blbl:) bine ca prostia nu doare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
man, sunt pe louis de la moto detail (MOTO-DETAIL GEPAECKSYSTEM) la 79.95 euro.eu le folosesc cu incredere de 2 ani si is foarte mulumit de ele...cu o mica adaptare se poate face un suport metalic si pt lateral si pentru "topcase" daca e nevoie....sunt reusite,calitative si ca pretz f bun !

Mesaj completat

 

 

sigur nu te tenteaza si lientza mea daca tot bantui pe computer ? :P)

in alta ordine de idei, mie personal imi palc stickerele cu Hayabusa Road Patrol si ad s-au facut eu am lipsit la numaratoare....eu pt alea as opta.

Bre ce tot o dai cu licenta ? Iti trebuie facuta, sau ce ? :blbl:

Edited by pantera

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bre ce tot o dai cu licenta ? Iti trebuie facuta, sau ce ? :blbl:

e gata in mare numa mai e de scris ca informatia nu o gasex pe net :P) ...deci timp in fatza compului....bleax!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sigur nu te tenteaza si lientza mea daca tot bantui pe computer ? :blbl:)

in alta ordine de idei, mie personal imi palc stickerele cu Hayabusa Road Patrol si ad s-au facut eu am lipsit la numaratoare....eu pt alea as opta.

Sa nu-ti para rau,ca era un simplu print,care arata oribil.

Ia de aici...le-am redesenat si vectorizat.Astea-s pozele:

pe pozitiv

post-4388-1304172077_thumb.jpg

pe negativ

post-4388-1304172096_thumb.jpg

Vectorii nu-i pot uploada.Trimite pm cu un e-mail,si ti le trimit.Mergi la orice firma de design si ti le taie/printeaza,la orice culoare/marime vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa nu-ti para rau,ca era un simplu print,care arata oribil.

Ia de aici...le-am redesenat si vectorizat.Astea-s pozele:

pe pozitiv

post-4388-1304172077_thumb.jpg

pe negativ

post-4388-1304172096_thumb.jpg

Vectorii nu-i pot uploada.Trimite pm cu un e-mail,si ti le trimit.Mergi la orice firma de design si ti le taie/printeaza,la orice culoare/marime vrei.

Tarzane, tu nu vi cu noi ????? :blbl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Ceva noutati, ptr Busa... i-am eliminat returul de gaze din cutia de viteze catre cutia de aer.

 

In prezent gazele sunt retinute de o supapa de siguranta care normal se deschide cand presiunea creste in baia de ulei.

Toata ingineria a fost facuta cu ajutorul unei instalatii de taiere cu apa/nisip sub presiune asistate de calculator cu o precizie de 0,3mm... cam scumpa a fost treaba de proiectare ptr ca am facut o singura piesa. Costurile s-au ridicat la 120eur, dar sper sa merite. Am mai adaugat in costuri si un filtru de particule 20eur, cu tesatura de otel, care are rolul de a aresta praful si eventualele depuneri de mizerie in zona supapei de evacuare.

 

Rezultatul ... aer neviciat in cutia de aer. Priceputii zic ca mai castigi 4-5cai in herghelie.

 

Cele Bune.

Edited by CaptainBusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...