Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

(diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2)

ok, asta este stiinta, eu asteptam un raspuns genul: "Se merita numai la profesionisti"!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru un 250 EXC am optiunea de a alege pe spate o foaie de aluminiu sau otel.In afara de greutate, cam care ar fi diferentele intre ele? Care tine mai mult?

Diferenta de greutate este foarte mare. Pt motorul tau ar trebui sa alegi aluminiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de greutate este foarte mare. Pt motorul tau ar trebui sa alegi aluminiul

 

 

 

Ma scuzi.... dar dak alegi aluminiu, doar ptr ca fieru e prea greu(in cazul pinionului) ptr motoru tau, ;) maine o sa bagi heliu in roti ptr ca aerul e prea greu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(diferenta de putere) = raza * (diferenta de masa) adica 0.2 N*m/(m/s2)

 

Ce am scris mai sus este o gluma, evident. Puterea motocicletei masurata la marginea rotii spate cred ca este influentata infim de cele cateva sute de grame in plus ale foii de otel. In schimb va fi afectata greutatea total a motocicletei. EXC-urile sunt construite pt competitii. De aceea producatorul a facut tot ce ii sta in putinta sa o faca usoara. Parca si suruburile au capul scobit, cred ca tot pt a mai reduce greutatea. Asa ca e normal sa apara varianta de foaie de dural. Poti sa pui linistit foaie de otel ca nu vei sesiza nici o diferenta. Dar daca incepi sa inlocuiesti cu varianta de otel si alte piese sau incepi sa adaugi tot mai multe accesorii, transformi capra in vaca. De ex EXC-urile pregatite pt Rally Raid. Insa, repet, doar foaia din otel influenteaza aproape zero comportamentul motoretei. Dintii de dural nu mi se pare ca se tocesc cu mult mai repede decat dintii de otel. In schimb se mai rup de la socuri: roata spate la EXC nu are cuplaj elastic - tampoane de cauciuc.

PS Mi se par inutile foile Stealth. Adica jumate otel jumate dural. Sunt mai grele decat cele integral de dural si sunt de peste doua ori mai scumpe.

Mesaj completat

Ma scuzi.... dar dak alegi aluminiu, doar ptr ca fieru e prea greu(in cazul pinionului) ptr motoru tau, ;) maine o sa bagi heliu in roti ptr ca aerul e prea greu ;)

 

Asa e. Daca nu gresesc, la Formula 1 si Moto GP exista reguli speciale in ceea ce priveste gazul din roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzi.... dar dak alegi aluminiu, doar ptr ca fieru e prea greu(in cazul pinionului) ptr motoru tau, ;) maine o sa bagi heliu in roti ptr ca aerul e prea greu :laugh:

Pai drag prieten asta este si motivul pt care alegi alumniniu: ca este mult mai usor.

Evident ca daca tu ai XR de 150 kg, nu te intereseaza greutatea, la el in profil scrie exc 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum am comandat foaie de aluminiu. Singura problema mai importanta pentru mine, privitor la rezistenta in timp, era daca aluminiul, fiind mai moale, va tine MULT mai putin decat otelul. In sensul asta ma gandeam ca poate cineva a avut foaie de otel si apoi a schimbat cu foaie de al (sau invers) si atuci poate face o comparatie pertinenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum am comandat foaie de aluminiu. Singura problema mai importanta pentru mine, privitor la rezistenta in timp, era daca aluminiul, fiind mai moale, va tine MULT mai putin decat otelul. In sensul asta ma gandeam ca poate cineva a avut foaie de otel si apoi a schimbat cu foaie de al (sau invers) si atuci poate face o comparatie pertinenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum am comandat foaie de aluminiu. Singura problema mai importanta pentru mine, privitor la rezistenta in timp, era daca aluminiul, fiind mai moale, va tine MULT mai putin decat otelul. In sensul asta ma gandeam ca poate cineva a avut foaie de otel si apoi a schimbat cu foaie de al (sau invers) si atuci poate face o comparatie pertinenta.

mi-am luat stealth-ma tinut 2 sezoane si sigur mai merge inca unul(dar fiindca anual schimb lantul anul asta am pus pinion nou)

am inceput sezonul cu pinion din aluminiu,la deva am posetat,a venit intr-un bolovan,s-a strambat instant si s-au smuls vreo 10 dinti in 2 km

am pus iar de otel (fiindca am observat ca totusi se tocesc destul de rapid cei de aluminiu)..

 

CONCLUZIE..daca nu te uiti la bani pune de aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu cateva intrebari pentru cei mai experimentati de pe forum in ale motoarelor.

E vorba despre intretinerea motoretei, ii fac schimbul de ulei la 20 de ore, cu filtre cu tot(aer, ulei), schimbat gume, mai cateo siguranta, unsa pe la incheieturi.

Am dus-o eu la o revizie la reprezentanta(na obisnuit ca la masini) dar baietii nu prea s-au sinchisit nici macar sa deschida un capac la ambreiaj, desi ei mi-au facut jettingul corespunzator carburatorului.(e cu dus si intors)

 

 

Acum intrebarea este, pentru a asigura buna functionare a motoretei poate sa-mi dati un checklist complet pentru chestiile esentiale. am inteles ca bucsaraie gen rulmenti nu trebuie verificati doar la roti?semeringuri la furca? in motor verificare joc supape si etc.

Nu sunt mecanic, si regret ca nu ma pricep dar daca as avea o lista completa cu ce trebuie sa verific de la sezon la sezon poate poate as putea sa am mai multa grija de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa reduci la jumatate orele alea la care faci schimbul de ulei.

Filtrul de aer se curata imediat cum s-a murdarit, nu la ore de functionare, si apoi se unge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu cateva intrebari in legatura cu EXC uri este in legatura cu intretinerea lor, intrun topic am citit ca uleiul in regim de competitie se schimba la 15 ore si in regim hobby la 30 de ore este adevarat? Eu am avut un DR350 si un xt 660r si vreu un exc 450 dar vreau sa stiu in ce consta intretinerea fata de astia doi

scuze daca am pus itrebari aiurea :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari in legatura cu EXC uri este in legatura cu intretinerea lor, intrun topic am citit ca uleiul in regim de competitie se schimba la 15 ore si in regim hobby la 30 de ore este adevarat? Eu am avut un DR350 si un xt 660r si vreu un exc 450 dar vreau sa stiu in ce consta intretinerea fata de astia doi

scuze daca am pus itrebari aiurea :baldy:

 

Uite aici manualul de utilizator pt EXC-uri. Descarca-l si te lamuresti in legatura cu intretinerea lor.

 

http://www.ktm.com/450-EXC.72.0.html?&...Hash=dcbf8829e1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de greutate este foarte mare. Pt motorul tau ar trebui sa alegi aluminiul

 

Ca sa reduceti mult greutatea caprelor voastre, in afara de pinioane de aluminiu si alte rahaturi de carbon, inainte de fiecare cursa sa nu mancati nimic cu cel putin o zi inainte, iar cand mai aveti 30 de minute pana la start, mergeti frumos intr-un loc linistit, departe de ochii curiosilor si faceti cate o clisma strasnica !

O sa fiti uimiti cat de usoare sunt mobrele voastre ! :baldy:

Eu n-am experimentat, dar celor ce vor performanta, le recomand chiar doua clisme !

 

Bafta mare si ...... sa fiti primi 'ntai ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa reduceti mult greutatea caprelor voastre, in afara de pinioane de aluminiu si alte rahaturi de carbon, inainte de fiecare cursa sa nu mancati nimic cu cel putin o zi inainte, iar cand mai aveti 30 de minute pana la start, mergeti frumos intr-un loc linistit, departe de ochii curiosilor si faceti cate o clisma strasnica !

O sa fiti uimiti cat de usoare sunt mobrele voastre ! :baldy:

Eu n-am experimentat, dar celor ce vor performanta, le recomand chiar doua clisme !

 

Bafta mare si ...... sa fiti primi 'ntai ! ;)

Ai uitata sa zici si o masturbare lunga inainte, o donatie sanguina de cel putin 1 litru si o lobotomie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitata sa zici si o masturbare lunga inainte, o donatie sanguina de cel putin 1 litru si o lobotomie

 

Totusi ramane problema greutatii motoretei. Daca la EXC s-ar fi pus pinioane, ghidon, cadru, jug, rezervor, etc, etc, ... din fier, s-ar fi obtinut un minunat DR, XT, XR... EXC au, totusi, ca destinatie competitiile. Iar la utilaje de competitii pilesti orice surub ca sa mai salvezi greutate. De la patine cu rotile, trecand prin biciclete, motorete, masini de formula 1, pana la camioane. Si pantofii de atletism sunt mult mai usori decat nike-isii din magazine. Si pun pariu ca pe vremuri, sportivii le scurtau sireturile ca pantofii sa fie mai usori si mai aerodinamici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandati-mi si mie pe cineva va rog care se pricepe la reglarea suspensiei, intrucat nu ma mai inteleg deloc cu ea, Mai am si arcul pe spate de 65-75 kg si eu am 74 ;)

preferabil prin/pe langa Bucuresti

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandati-mi si mie pe cineva va rog care se pricepe la reglarea suspensiei, intrucat nu ma mai inteleg deloc cu ea, Mai am si arcul pe spate de 65-75 kg si eu am 74 ;)

preferabil prin/pe langa Bucuresti

:baldy:

 

Eu mi-am servisat-o la Ciolpani. Presupun ca se pricep si la reglat. Cel putin in stil motocross. Altfel, Patrick am inteles ca se pricepe. Dar e la Gheorgheni sau cam asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Km sau ore?

 

 

2000 de ore de zbor :laugh: ... pe sezon...

 

l-ati vazut mai mic si dati in el :drink: :) frumos va sta

 

@ atilas...felicitari pt mana fina, eu la 4000 deja ma apropii de a 4 foaie de otel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...