Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

din ce scrie acolo pui pana ajunge la nu nivel...

in telescopul tau trebuie sa intre aproximativ 550-580 gr in functie de cat de hard vrei tu sa ai suspensia fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

are cineva un suport de numar pt un EXC 380 din 99? asaceva caut ca ceea din poza. trebuie sa schimb toata aripa spate?

 

Am eu unul nou. Nu l-am folosit niciodata.

Se prinde sub aripa in 4 puncte (2 in aripa si 2 in semi-cadrul de aluminiu). Nu trebuie schimbata aripa....

 

Daca-ti mai trebuie suna-ma la 0746093456 si te rezolv eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

rog frumos un coleg foarte priceput la o furca sa ma ajute

un WP48 care mergea ca dracu si acu mai si curge dupa 2 servisari recente

 

 

sunt disperat asa ca va rog sa ma luati foarte in serios. merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva,la un exc 300 din 2008,care ar fi cantiatea de ulei necesara pt amestec,in carte da 60:1 dar parca mi se pare cam putin,stiu ca asa se recomanda dar vreau sa aud si parerile voastre,ce tip de ulei ati recomanda/folositi?

multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă folosești ulei calitativ, de top, 1 la 60 este foarte bine.

Dacă pui mai mult vei observa scurgeri de ulei pe surdină (clasicul firicel negru) respectiv vata din surdină va trebui schimbată mai repede decât normal.

Dacă pui ulei slab calitativ atunci mai bine pui mai mult în amestec. better safe than sorry.

motul 800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Tu cu siguranta nu esti acel Aurel, prieten cu Claudiu din Ploiesti.

Este doar o asemanare de nume.

Eu locuiesc in Buc. si motocicleta mea este un EXC 250 2t

 

asa e, o simpla coincidenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut manualul si din ce am inteles, se desface aerisitorul si se introduce uleiul cu o seringa pana iese sus in pompa.

dar seringa este prevazuta cu un furtun sau ce ii pun ca sa nu iasa uleiul pe langa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut manualul si din ce am inteles, se desface aerisitorul si se introduce uleiul cu o seringa pana iese sus in pompa.

dar seringa este prevazuta cu un furtun sau ce ii pun ca sa nu iasa uleiul pe langa?

 

 

pui tu un furtun la o seringa normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...