koss Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 salut , care ar putea fi cauza blocarii kick-ului si a e-starterului ? in mers s-a oprit motorul iar cand am vrut sa-l repornesc la kick , acesta era blocat la fel si cand vroiam sa-l pornesc de la buton ( nu invarte nimic , electromotorul nu face nimic ) . dupa o anumita perioada 20-30 min revine la sentimente mai bune si devine chiar cooperant , porneste de la kick si misca si electromotorul ... dar dupa ce merg 5 min se blocheaza iar si se opres motorul si iar kick-ul ramane blocat pt o anumita perioada , dupa care iar se repeta "operatiunea" . de specificat ca tocmai i-am facut schimb ulei si filtre si nivelul era ok . ceva sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 ai probleme de racire/ ungere ale motorului, respectiv se caleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 o cauza posibila este carburatia incorecta un amestec sarac supraincalzeste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 o cauza posibila este carburatia incorecta un amestec sarac supraincalzeste motorul un amestec prea sarat poate face motorul sa fiarba mai repede dar pana la blocaj complet in motor mai e cale lunga iar lipsa ungerii ar fi prima posibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati: 1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul ) daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are ) 2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia. proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru. http://www.rswarrior.com/forums/_Upload/Red_Comet/20078200487_3plugCondition.jpg Editat Iunie 12, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati: 1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul ) daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are ) 2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia. proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru. http://www.rswarrior...ugCondition.jpg merci de raspuns , intradevar este 4T , 450 exc 2004 trebuie sa desfac zilele astea sa verific bujia si pompa de apa ..... a cam cazut cu "roatele" in sus la ultima iesire poate asta e motivul pt care a aparut problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salutare tuturor. Am intrat de curand si eu in zona portocalie cu un 450 exc'08. Chestiunea care ma framanta este cea legata de consumul bateriei. Am citit "in spate" discutile purtate pe aceasta tema, dar nu am prea concluzionat. Nu stiu in ce stare e bateria mea desi am incarcat-o inaintea iesirilor (celor doua de pana acum), cert este ca nici nu am apucat mijlocul turei (aprox 10-15 porniri si si-a dat obstescul sfarsit). Este adevarat ca m-am obisnuit cu un motor la care mai tras inpinsa o baterie o am de vre-o 3 ani si nu are pedala... Si atunci, intrebarea este, trebuie sa schimb bateria actuala?, trebuie sa o incarc mai destept dat fiind ca e gel? trebuie sa pun un intrerupator pe ventilator? astept raspunsurile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Trebuie inlocuita. Schimba YTX5L-BS(4 amperi) cu YTZ7S(6-7 amperi si doar putin mai grea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 EXC'ul de 300, din 2004, merge la rally raid ? Ce autonomie are in astfel de regim ? Cum ii sunt suspensiile ? E o motocicleta dedicata hard'ului sau poti face o tura de 200 de km / zi, exclusiv pe macadam ? NU sunt nici incepator, dar nici expert. XR'ul il duceam frecvent pe macadam la 120-130 km/h. Credeti ca m'ar satisface un astfel de motor? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 EXC'ul de 300, din 2004, merge la rally raid ? Ce autonomie are in astfel de regim ? Cum ii sunt suspensiile ? E o motocicleta dedicata hard'ului sau poti face o tura de 200 de km / zi, exclusiv pe macadam ? NU sunt nici incepator, dar nici expert. XR'ul il duceam frecvent pe macadam la 120-130 km/h. Credeti ca m'ar satisface un astfel de motor? Multumesc ! Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Am si eu o problema cu un exc r de 450 din 2008.Nu mai scoate curent deloc. Am masurat tensiunea pe cele 2 fire ce alimenteaza releul de incarcare,cel galben da aprox 5 volti iar cel alb doar unu si ceva. bobineaza cineva asa ceva?A masurat cineva rezistenta bobinelor de pe stator sa pot sa-mi dau seama daca is in scurt sa nu ma mai chinui? Initial problema am cautat-o ca ramasesem fara lumini. Editat Iunie 24, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 salut are cineva manual pt KTM 200EXC din 2008 am primit una pt teste sa vad daca imi place endureala, nu a fost pornita de vreo 2 ani, nici nu se mai vedea culoarea sub stratul de praf cand am fost sa o iau.. am incercat sa o pornesc, am completat cu benzina noua, dar nimic.. multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 salut are cineva manual pt KTM 200EXC din 2008 am primit una pt teste sa vad daca imi place endureala, nu a fost pornita de vreo 2 ani, nici nu se mai vedea culoarea sub stratul de praf cand am fost sa o iau.. am incercat sa o pornesc, am completat cu benzina noua, dar nimic.. multam anticipat bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit ) si pune-i benzina amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 si pune-i benzina amestec Ce e aia benzina amestec? Se gaseste la pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Ce e aia benzina amestec? Se gaseste la pompa? da se gaseste la pompa, dar nu la noi ci prin Maroc si chiar asa se numeste gasoil. asa ca daca vrea pana atunci i-si face amestecul de aici- 150ml ulei 2T la 10L benzina. si cu doar cateva plinuri pe ora ajunge si la pompa Editat Iunie 26, 2012 de extremusski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Nu Poti detalia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Poti detalia ? pt ca la viteze de 130 km/h +/- o sa iti consume de il ia stalin , plus ,daca il ti constant tot blana schimbi la cate 50-60 de ore pistonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit ) am reusit sa il pornesc,multam ce ulei recomandati sa pun si ce cantitate, prsiunea roti fata spate cat asa arata jucaria, am tras de acceleratie ca la transalp si era sa dea cu mine de mama terra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) am reusit sa il pornesc,multam ce ulei recomandati sa pun si ce cantitate, prsiunea roti fata spate cat asa arata jucaria, am tras de acceleratie ca la transalp si era sa dea cu mine de mama terra ce bine arata , e ca noua,mai are si gumele originale poti folosi motul,motorex(sau alt ulei sintetic de calitate) , cam astea sunt cele uzuale care sunt pe la noi , cartea iti da 1:60 la amestec ( la 300-le cel putin) , eu prefer sa pun mai mult , merg cu 1:50 sau 1:55. presiune poti baga 0.9 bar,nu e regula,e un punct de plecare,depinde de conditile in care te plimbi,mai poti jongla, al mai bine baga un mousse pe spate si ai scapat de griji. ps - punei un scut la motor si da jos claxonu ala daca pot intreba , cat ai dat pe ea ? Editat Iunie 27, 2012 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ce bine arata , e ca noua,mai are si gumele originale poti folosi motul,motorex(sau alt ulei sintetic de calitate) , cam astea sunt cele uzuale care sunt pe la noi , cartea iti da 1:60 la amestec ( la 300-le cel putin) , eu prefer sa pun mai mult , merg cu 1:50 sau 1:55. presiune poti baga 0.9 bar,nu e regula,e un punct de plecare,depinde de conditile in care te plimbi,mai poti jongla, al mai bine baga un mousse pe spate si ai scapat de griji. ps - punei un scut la motor si da jos claxonu ala daca pot intreba , cat ai dat pe ea ? inca nu am dat nimic, am primit-o pt teste, e a sefului meu daca imi place endureala o sa aflu si cat vrea pe ea el a cumparat o de noua si a facut cateva iesiri cu ea pe afisajul electronic imi scrie 14.03 in dreapta, ce reprezinta? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 inca nu am dat nimic, am primit-o pt teste, e a sefului meu daca imi place endureala o sa aflu si cat vrea pe ea el a cumparat o de noua si a facut cateva iesiri cu ea pe afisajul electronic imi scrie 14.03 in dreapta, ce reprezinta? mersi cred ca sunt orele de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 baieti,aveti idee unde gasesc si eu jucaria din metal care vine imediat langa maneta de acceleratie? nu stiu cum ii zice,prin ea trec si fac cot cablurile de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 o termocupla se potriveste din alta parte ca nu pot astepta dupa in dealer ktm cine stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c_ris_ta Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 cred ca sunt orele de functionare de fapt scria 144,3 si acum scrie 166,4 si m am plimbat vreo ora ca pensionarii cand schimb vitezele in timpul mersului trag de ambreiaj? unii enduristi mi au zis ca da, altii ca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.