Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salut ,

 

care ar putea fi cauza blocarii kick-ului si a e-starterului ? in mers s-a oprit motorul iar cand am vrut sa-l repornesc la kick , acesta era blocat la fel si cand vroiam sa-l pornesc de la buton ( nu invarte nimic , electromotorul nu face nimic ) .

dupa o anumita perioada 20-30 min revine la sentimente mai bune si devine chiar cooperant :P , porneste de la kick si misca si electromotorul ... dar dupa ce merg 5 min se blocheaza iar si se opres motorul si iar kick-ul ramane blocat pt o anumita perioada , dupa care iar se repeta "operatiunea" .

de specificat ca tocmai i-am facut schimb ulei si filtre si nivelul era ok .

ceva sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o cauza posibila este carburatia incorecta

un amestec sarac supraincalzeste motorul

un amestec prea sarat poate face motorul sa fiarba mai repede dar pana la blocaj complet in motor mai e cale lunga iar lipsa ungerii ar fi prima posibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati:

 

1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul )

daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are )

 

2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia.

 

proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru.

 

http://www.rswarrior.com/forums/_Upload/Red_Comet/20078200487_3plugCondition.jpg

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati:

 

1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul )

daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are )

 

2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia.

 

proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru.

 

http://www.rswarrior...ugCondition.jpg

 

 

merci de raspuns , intradevar este 4T , 450 exc 2004

trebuie sa desfac zilele astea sa verific bujia si pompa de apa .....

a cam cazut cu "roatele" in sus la ultima iesire poate asta e motivul pt care a aparut problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

Am intrat de curand si eu in zona portocalie cu un 450 exc'08.

 

Chestiunea care ma framanta este cea legata de consumul bateriei. Am citit "in spate" discutile purtate pe aceasta tema, dar nu am prea concluzionat. Nu stiu in ce stare e bateria mea desi am incarcat-o inaintea iesirilor (celor doua de pana acum), cert este ca nici nu am apucat mijlocul turei (aprox 10-15 porniri si si-a dat obstescul sfarsit). Este adevarat ca m-am obisnuit cu un motor la care mai tras inpinsa o baterie o am de vre-o 3 ani si nu are pedala...

Si atunci, intrebarea este, trebuie sa schimb bateria actuala?, trebuie sa o incarc mai destept dat fiind ca e gel? trebuie sa pun un intrerupator pe ventilator?

 

astept raspunsurile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXC'ul de 300, din 2004, merge la rally raid ? Ce autonomie are in astfel de regim ?

Cum ii sunt suspensiile ? E o motocicleta dedicata hard'ului sau poti face o tura de 200 de km / zi, exclusiv pe macadam ?

NU sunt nici incepator, dar nici expert. XR'ul il duceam frecvent pe macadam la 120-130 km/h.

Credeti ca m'ar satisface un astfel de motor?

 

Multumesc ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EXC'ul de 300, din 2004, merge la rally raid ? Ce autonomie are in astfel de regim ?

Cum ii sunt suspensiile ? E o motocicleta dedicata hard'ului sau poti face o tura de 200 de km / zi, exclusiv pe macadam ?

NU sunt nici incepator, dar nici expert. XR'ul il duceam frecvent pe macadam la 120-130 km/h.

Credeti ca m'ar satisface un astfel de motor?

 

Multumesc ! :cheers:

 

Nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu un exc r de 450 din 2008.Nu mai scoate curent deloc.

Am masurat tensiunea pe cele 2 fire ce alimenteaza releul de incarcare,cel galben da aprox 5 volti iar cel alb doar unu si ceva.

bobineaza cineva asa ceva?A masurat cineva rezistenta bobinelor de pe stator sa pot sa-mi dau seama daca is in scurt sa nu ma mai chinui?

Initial problema am cautat-o ca ramasesem fara lumini.

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

are cineva manual pt KTM 200EXC din 2008

am primit una pt teste sa vad daca imi place endureala, nu a fost pornita de vreo 2 ani, nici nu se mai vedea culoarea sub stratul de praf cand am fost sa o iau..

am incercat sa o pornesc, am completat cu benzina noua, dar nimic..

multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

are cineva manual pt KTM 200EXC din 2008

am primit una pt teste sa vad daca imi place endureala, nu a fost pornita de vreo 2 ani, nici nu se mai vedea culoarea sub stratul de praf cand am fost sa o iau..

am incercat sa o pornesc, am completat cu benzina noua, dar nimic..

multam anticipat

 

bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e aia benzina amestec? Se gaseste la pompa?

 

da se gaseste la pompa, dar nu la noi ci prin Maroc :rolleyes: si chiar asa se numeste gasoil. :cheers:

asa ca daca vrea pana atunci i-si face amestecul de aici- 150ml ulei 2T la 10L benzina. si cu doar cateva plinuri pe ora ajunge si la pompa :drink: :laugh:

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit )

am reusit sa il pornesc,multam

ce ulei recomandati sa pun si ce cantitate, prsiunea roti fata spate cat

 

asa arata jucaria, am tras de acceleratie ca la transalp si era sa dea cu mine de mama terra

post-12038-0-76022700-1340794385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa il pornesc,multam

ce ulei recomandati sa pun si ce cantitate, prsiunea roti fata spate cat

 

asa arata jucaria, am tras de acceleratie ca la transalp si era sa dea cu mine de mama terra

 

ce bine arata , e ca noua,mai are si gumele originale :peace:

 

poti folosi motul,motorex(sau alt ulei sintetic de calitate) , cam astea sunt cele uzuale care sunt pe la noi , cartea iti da 1:60 la amestec ( la 300-le cel putin) , eu prefer sa pun mai mult , merg cu 1:50 sau 1:55.

presiune poti baga 0.9 bar,nu e regula,e un punct de plecare,depinde de conditile in care te plimbi,mai poti jongla, al mai bine baga un mousse pe spate si ai scapat de griji.

 

ps - punei un scut la motor si da jos claxonu ala :bounce:

 

 

daca pot intreba , cat ai dat pe ea ?

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bine arata , e ca noua,mai are si gumele originale :peace:

 

poti folosi motul,motorex(sau alt ulei sintetic de calitate) , cam astea sunt cele uzuale care sunt pe la noi , cartea iti da 1:60 la amestec ( la 300-le cel putin) , eu prefer sa pun mai mult , merg cu 1:50 sau 1:55.

presiune poti baga 0.9 bar,nu e regula,e un punct de plecare,depinde de conditile in care te plimbi,mai poti jongla, al mai bine baga un mousse pe spate si ai scapat de griji.

 

ps - punei un scut la motor si da jos claxonu ala :bounce:

 

 

daca pot intreba , cat ai dat pe ea ?

 

inca nu am dat nimic, am primit-o pt teste, e a sefului meu

daca imi place endureala o sa aflu si cat vrea pe ea

el a cumparat o de noua si a facut cateva iesiri cu ea

pe afisajul electronic imi scrie 14.03 in dreapta, ce reprezinta?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am dat nimic, am primit-o pt teste, e a sefului meu

daca imi place endureala o sa aflu si cat vrea pe ea

el a cumparat o de noua si a facut cateva iesiri cu ea

pe afisajul electronic imi scrie 14.03 in dreapta, ce reprezinta?

mersi

 

cred ca sunt orele de functionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti,aveti idee unde gasesc si eu jucaria din metal care vine imediat langa maneta de acceleratie?

nu stiu cum ii zice,prin ea trec si fac cot cablurile de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sunt orele de functionare

de fapt scria 144,3

si acum scrie 166,4

si m am plimbat vreo ora ca pensionarii

cand schimb vitezele in timpul mersului trag de ambreiaj?

unii enduristi mi au zis ca da, altii ca nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...