danok Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Nu patineaza in mers, dar merge singura in a 1-a cu ambreiajul tras. Ceva ceva tot are... Schimb uleiul si aerisesc circuitul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 La un 450 am avut aceeasi problema.am schimbat discurile ale de la ambreiaj si s a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu m-am zgarcit sa cumpar ulei special de ambreiaj si am luat ulei hidraulic romanesc de 2lei litrul sau cam asa ceva. Surpriza: merge perfect. Nici nu ataca garnituri, nici nu se evapora la fierberi de motor, nici nimic. Danok, poate ai tija metalica prea scurta. Tija pe care o impinge pistonasul ala de jos, de la motor. La cate ore schimbi uleiul? Intreb pentru ca eu acuma am trecut pe Q8 ATF(18 ron litrul) si sunt super incantat de el,.. in sfarsit am scapat de vesnicul drag ) Problema e ca nu stiu cat de des sa il schimb... doua sau 3 iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Nu l-am schimbat niciodata ) De ce? De ce s-ar uza? Probabil ar trebui o data pe an, preventiv. Daca schimbi uleiul de ambreiaj la 3 iesiri, lichidul de frana ar trebui sa-l schimbi la fiecare iesire. Macar asta se contamineaza cu umiditatea din atmosfera. Editat Iulie 16, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu am băgat ulei mineral hidraulic,e 30 litru,e uleiul folosit de citroen la suspensii,e perfect merge super.Un litru imi ajunge 5-6 ani asta daca schim de 2 ori pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Nu l-am schimbat niciodata ) De ce? De ce s-ar uza? Probabil ar trebui o data pe an, preventiv. Daca schimbi uleiul de ambreiaj la 3 iesiri, lichidul de frana ar trebui sa-l schimbi la fiecare iesire. Macar asta se contamineaza cu umiditatea din atmosfera. Mda... am am ineles eu gresit. Credeam ca te referi la uleiul din cutie. Cand ai zis "Nu l-am schimbat niciodata". eram WTF ) Eu m-am referit la uleiul de la transmisie... Editat Iulie 16, 2016 de nosfyrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Daca la 4T, uleiul din cutie care unge si cilindrul il schimbi la 15h, ar fi exagerat ca la 2T sa-l schimbi mai repede. Eu il schimb o data pe an, dar ma dau rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Nu patineaza in mers, dar merge singura in a 1-a cu ambreiajul tras. Ceva ceva tot are... Schimb uleiul si aerisesc circuitul .... Are ulei hidraulic sau lichid de frana in pompa? Mai strange din surubelul care regleaza maneta de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011. As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie! 778_1162021354.jpg778_1162021374.jpg778_1162021397.jpg778_1162021407.jpg778_1162021425.jpg L-am dat. » Post actualizat in 20 Jul 2016 07:07 =========================== Nicicum nu gasesc un cod pentru un rezervor mai mare la mobra mea. Nu gasesc nici nou, nici SH... KTM EXC 450 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 La un 450 am avut aceeasi problema.am schimbat discurile ale de la ambreiaj si s a rezolvat O sa schimb discurile. Probabil sunt ovalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Salut. Doresc sa achizitionez un KTM EXC-F 250 2008 Six Days. Daca este vreun detinator sau cineva care a detinut acest model, as vrea niste pareri, plusuri si minusuri. Vreau sa il folosesc 50% enduro, 50% oras.. si distante de aprox 50-100km maxim.. Folosit doar prin oras, schimbul trebuie facut tot la 15h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul. Pe asflat nu o sa merg blana 100 de km.. o sa merg asa lejer dar mai rar, mai mult o sa ma dau prin oras, care nu e mare. Iar filtrul trebuie schimbat la fiecare schimb? sau merge si odata la doua schimburi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Astea de 250 4T din perioada aia nu erau prea apreciate. Mai bine un 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Exista riscul ca semeringul de la pinionul fata sa intre in contact cu rulmentul daca e montat mai in spate fata de carter? Azi m-am grabit si l-am montat cu 3 mm mai in spate Editat August 24, 2016 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Poate ca cel vechi era cu 3mm mai in afara. Fie ca era mai lat, fie ca iesise un pic. Sau asta nou e mai ingust. Daca atat rulmentul cat si simeringul au acelasi diametru exterior, nu e nici o problema daca se atng, pt ca nu se misca unul fata de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Semeringul de la pinuonul fata e recomdat sa fie montat la acelasi nivel cu carterul. Eu am batut mai tare si s-a dus cu 3mm mai in interior fata de carter. Ma gandeam sa nu ajunga la rulment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Si ce daca ajunge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Am si eu o problema. Imi picura ulei de la garnitura din dreapta. Din câte am înțeles acolo e carterul. Sa fie fisurata garnitura ? PS. Motorul este KTM 250 EXC Racing(4T) din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Da. E stricata garnitura. Probabil cea dintre capacul de ambreiaj si carter. Ca daca e stricata cea de pe mediana carterului vai avea de demontat cat tot motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Da. E stricata garnitura. Probabil cea dintre capacul de ambreiaj si carter. Ca daca e stricata cea de pe mediana carterului vai avea de demontat cat tot motorul. Nu e de la capacul mic. E de la cel mare. Din dreapta de undeva picura. Unde pot găsi garnitura pentru modelul meu ?» Post actualizat in 25 Aug 2016 15:07 Si inca o intrebare , sper sa nu fie problema de dublu-post. La KTM EXC RACING 250 din 2002 cutia foloseste uleiul de motor sau are alt "locas" unde trebuie bagat special ulei de cutie ? Multumesc anticipat. Editat August 25, 2016 de Stefanpkt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ai dreptate si daca ajunge se opreste in marginea rulmentului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Ce ulei imi recomandati sa folosesc ? Motul 7100 10w40 e bun ? (KTM EXC RACING 250 4t) Editat August 25, 2016 de Stefanpkt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Utz Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Salut! Poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat. Am un Ktm exc 250 4t din 2002. Sunt foarte multumit. Nu fac hard enduro ca-s mai incepator, dar trag de el cum pot. Ieri mi-a sarit lantul si s-a intepenit intre pinionul de atac si bascula, Foarte foarte rau. M-am chinuit o ora sa dau pinionul jos ca sa scot lantul. In fine..... Am pus totul la loc, iar acum imi curge ulei si trancane ceva urat in cutie in viteza 1 si 2. Cand calc ambreajul nu se aude. Cand il las face ca un tractor. Ma gandesc ca uleiul curge pt ca am stricat semeringul de la pinion. Dar ce poate fi trancanitul ala.? Multumesc anticipat! Dau o bere cand veniti la mine la cabana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.