LaurAlex Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 E posibil ca un motor de enduro nou sa vina fara acte ? Tocmai am sunat pentru un EXC-F 250 2012 si imi spune ca el la cumparat de nou si nu i-au mai trimis actele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 Si chitanta n-o mai gaseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Salutari, vreau sa intreb daca a mai avut careva urmatoarea problema. Am un ktm 350 exc six days 2014, iar in ultimul timp pe bord afiseaza o serie de numere ca un cod de eroare si bordul nu mai functioneaza corect, isi revine o scurta perioada de timp dupa care iar o ia razna. Codul,sau ce o fii, este urmatorul: r02 15 05 13. As pune o poza cu bordul dar spre rusinea mea nu mai stiu cum sa o postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 r02 15 pare a fi rollover sensor, verificati cablajul de sub sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 Am aflat (fara ajutor) si rezolvat,....acest cod indica bateria slaba din bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 stiti vreun exc 250 dupa 2012, bun, de vanzare? eventual si un exc-f 250? in afara de ce e pe bikeshop sau olx » Post actualizat in 10 Mar 2017 11:41Salutare, am revenit printre portocalii 350 excf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Vand Husaberg Te 300,an fabr.2012 https://www.olx.ro/o...00-ID7l4JG.html Vreo 10zile la numai 3500 EUR!!!! Motivul este ca mi-am luat iarasi portocala 300sixdays din 2016 0744519440 Editat Martie 24, 2017 de csocso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 as dori sa imi montez o maneta aftermarket pt ambreiaj. recomandati vreun model? ma intereseaza sa fie de calitate si sa pot s-o folosesc cu un singur deget. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Salut! Cumpăr KTM exc 2t 200/250 poate și 300 dacă e o oferta buna,după 2005, înmatriculat-oferte pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MNSdaniel Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Salut! Am detinut pana de curand un Suzuki DR125, cu care am prins gustul de endureala si vreau sa trec la 2 timpi, de preferat KTM. Imi poate explica si mie cineva diferentele dintr 200 exc si 250 exc (fabricatie 04-07 - aici ma incadrez si cu bugetul) si ce recomandati? am 1.70, 68 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Salut, am o mica problema cu pompa de ambreiaj pe un ktm 400exc, mai exact s-a rupt una din urechile care tine maneta de ambreiaj...am cautat o pompa noua dar pretul ma face sa caut o varianta alternativa. Asa ca vine intrebarea, a pus cineva o alta pompa hidraulic, de frana, in locul celei de ambreiaj? Am mai auzit ca se poate inlocui cu o pompa de frana de la un scuter, a facut cineva asta ? Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Vezi diametrul pompei și lungimea pistonasului,dacă sunt la fel nu cred că e panică.daca e cu mult mai mare e tare și nu acționează,dacă e prea mica nu debraiaza destul,eu pe 525 am găsit o pompa AJP parca care merge foarte bine.Second găsești intre 250 și 400 depinde de noroc.Sau sudezi urechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Mai caut, poate gasesc una identica la mana a doua...ce am gasit sunt cu diametrul.pistonasului de 14 mm, iar cea de pe el are 9.5...mai astept putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 cel mai bine sudezi urechea si gata. te costa 30 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect. » Post actualizat in 31 May 2017 15:24 Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa. » Post actualizat in 31 May 2017 15:25 De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect. » Post actualizat in 31 May 2017 15:24 Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa. » Post actualizat in 31 May 2017 15:25 De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5 Salut, Am luat deja o alta pompa, tot magura, identica cu cea veche, si ea avea o crapartura, dar la suportul de montaj pe ghidon... Eventual o pastrez si pe cea veche in caz ce va fi nevoie de ea vreodata. Daca e de aluminiu gasesc si in timisoara pe cineva care o poate suda in mod sigur. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Eu aveam și urechile de la suport rupte,și am găsit soluție cu un șurub,nu mai sunt probleme acum.O sa pun o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 salut baietii , am si eu o curiozitate , am vazut pe un ktm adventure lc4 dar si pe un supermoto modificat o toba ktm care parca pare stock dar care are , sa zic asa o toba intermediara de la ea la galerie , la ce modele s-a folosit acea toba ca nu am vazut-o foarte des ca suna tare fain , am dat o cautare pe google nu prea stiu cum ai zice defapt la intermediara aia in traducere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Pai cred că e catalizatorul,lc4 e conceput pentru stradă să treacă normele de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) va salut, am si eu o intrebare pt voi, cei care aveti 250/300 exc cu ce configuratie in carburator mergeti? va intreb pt ca sunt atatea pareri, si sunt curios cu ce merge lumea pe la noi. stiu ca e carburetor table ala in manual dar sincer mi-am facut configuratia de acolo, aceea ingrosata care e cea mai uzuala si nu mi-a mers bine deloc motorul, am un 250 2014. si acum am pus ce mi-a recomandat un mecanic care e o combinatie foarte ciudata, dar cica cu asa ceva merg cam toti care se pricep: 1,5 42 N1EG 175 Maine o sa o testez, dar inainte de asta am avut un 300 2timpi si el mi-a facut carburatorul si mergea traznet, deci sunt aproape sigur ca si 250ul o sa mearga acum la fel. Am mai vazut pe la straini ca pun un ac de Suzuki, a incercat cineva? Editat Iunie 23, 2017 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 De ex., a mea nu vrea neam sa mearga cu configuratia standard. E un 200, adevarat, dar la setarile actuale am ajuns cu trial and error. Am sfarsit prin a avea jiglere si ace inutile pt mine, acum. O fi din cauza uzurii carburatorului (??!!), a cilindrului. Nu stiu. Mecanicul tau poate sa faca reglaje foarte bune in principiu dar sa nu fie valabile pt mobra ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare! Stie cineva unde gasesc piese pt un 620-L4 ,din '95? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Salut, De curand mi-am vandut 400 exc-ul si as vrea sa trec pe doi timpi, as avea o mica intrebare: Sunt diferente majore intre 250exc din 2003 si cel din 2006 ? Diferenta de pret ar fi cam de 600-700 euro, daca as lua 2003-ul ar mai ramance ceva bani pt o revizie, poate chiar si o remorca. Il voi folosii in regim hobby, ture de 3 maxim 4 ore de maxim doua ori pe luna. Si poate in viitorul putin mai indepartat si si mici competitii de amatori. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba. Pai relantiul nici nu trebuie sa stea la rece fara soc. Ca d-aia exista circuitul de soc la carburatoare: sa ajute alimentarea cand motorul este rece. Surubelul de "aer" se regleaza dupa ureche. Scrie si in carte asta. Nr. de ture din carte este setarea de la care pornesti reglarea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.