Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari, vreau sa intreb daca a mai avut careva urmatoarea problema. Am un ktm 350 exc six days 2014, iar in ultimul timp pe bord afiseaza o serie de numere ca un cod de eroare si bordul nu mai functioneaza corect, isi revine o scurta perioada de timp dupa care iar o ia razna. Codul,sau ce o fii, este urmatorul: r02 15 05 13. As pune o poza cu bordul dar spre rusinea mea nu mai stiu cum sa o postez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

stiti vreun exc 250 dupa 2012, bun, de vanzare?

eventual si un exc-f 250?

 

in afara de ce e pe bikeshop sau olx :)


» Post actualizat in 10 Mar 2017 11:41

Salutare, am revenit printre portocalii :D

 

post-14381-0-28391600-1489146011_thumb.jpg

 

350 excf

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salut! Am detinut pana de curand un Suzuki DR125, cu care am prins gustul de endureala si vreau sa trec la 2 timpi, de preferat KTM.

Imi poate explica si mie cineva diferentele dintr 200 exc si 250 exc (fabricatie 04-07 - aici ma incadrez si cu bugetul) si ce recomandati? am 1.70, 68 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o mica problema cu pompa de ambreiaj pe un ktm 400exc, mai exact s-a rupt una din urechile care tine maneta de ambreiaj...am cautat o pompa noua dar pretul ma face sa caut o varianta alternativa. Asa ca vine intrebarea, a pus cineva o alta pompa hidraulic, de frana, in locul celei de ambreiaj? Am mai auzit ca se poate inlocui cu o pompa de frana de la un scuter, a facut cineva asta ? Ms mult!

post-70414-0-20623800-1493568388_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi diametrul pompei și lungimea pistonasului,dacă sunt la fel nu cred că e panică.daca e cu mult mai mare e tare și nu acționează,dacă e prea mica nu debraiaza destul,eu pe 525 am găsit o pompa AJP parca care merge foarte bine.Second găsești intre 250 și 400 depinde de noroc.Sau sudezi urechea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect.

» Post actualizat in 31 May 2017 15:24

Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa.

» Post actualizat in 31 May 2017 15:25

De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sudat eu urechile costat 60 de lei făcute excelent,pompa e din aluminiu nu magneziu.M-a costat 250 de lei cu tot cu kit de reparație .Practic am pompa noua,asta pe 525 ,pe 200 am pus una magura de 12,5 care merge perfect.

» Post actualizat in 31 May 2017 15:24

Pe cea de 12,5 am dat 200 de lei.Florin 46 dacă ești din București îți recomand un sudor foarte bun care îți poate reconstrui urechile de la pompa.

» Post actualizat in 31 May 2017 15:25

De la cine am luat pompa mai avea una magura de 10,5

Salut,

 

Am luat deja o alta pompa, tot magura, identica cu cea veche, si ea avea o crapartura, dar la suportul de montaj pe ghidon...

 

Eventual o pastrez si pe cea veche in caz ce va fi nevoie de ea vreodata.

 

Daca e de aluminiu gasesc si in timisoara pe cineva care o poate suda in mod sigur.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut baietii , am si eu o curiozitate , am vazut pe un ktm adventure lc4 dar si pe un supermoto modificat o toba ktm care parca pare stock dar care are , sa zic asa o toba intermediara de la ea la galerie , la ce modele s-a folosit acea toba ca nu am vazut-o foarte des ca suna tare fain , am dat o cautare pe google nu prea stiu cum ai zice defapt la intermediara aia in traducere ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am si eu o intrebare pt voi, cei care aveti 250/300 exc

cu ce configuratie in carburator mergeti?

va intreb pt ca sunt atatea pareri, si sunt curios cu ce merge lumea pe la noi.

stiu ca e carburetor table ala in manual dar sincer mi-am facut configuratia de acolo, aceea ingrosata care e cea mai uzuala si nu mi-a mers bine deloc motorul, am un 250 2014.

si acum am pus ce mi-a recomandat un mecanic care e o combinatie foarte ciudata, dar cica cu asa ceva merg cam toti care se pricep:

1,5

42

N1EG

175

Maine o sa o testez, dar inainte de asta am avut un 300 2timpi si el mi-a facut carburatorul si mergea traznet, deci sunt aproape sigur ca si 250ul o sa mearga acum la fel.

Am mai vazut pe la straini ca pun un ac de Suzuki, a incercat cineva?

Editat de Darco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ex., a mea nu vrea neam sa mearga cu configuratia standard. E un 200, adevarat, dar la setarile actuale am ajuns cu trial and error. Am sfarsit prin a avea jiglere si ace inutile pt mine, acum. O fi din cauza uzurii carburatorului (??!!), a cilindrului. Nu stiu. Mecanicul tau poate sa faca reglaje foarte bune in principiu dar sa nu fie valabile pt mobra ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De curand mi-am vandut 400 exc-ul si as vrea sa trec pe doi timpi, as avea o mica intrebare: Sunt diferente majore intre 250exc din 2003 si cel din 2006 ? Diferenta de pret ar fi cam de 600-700 euro, daca as lua 2003-ul ar mai ramance ceva bani pt o revizie, poate chiar si o remorca.

Il voi folosii in regim hobby, ture de 3 maxim 4 ore de maxim doua ori pe luna. Si poate in viitorul putin mai indepartat si si mici competitii de amatori.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma ajutati cu sugestii la un EXCR 530 care nu prea are chef sa tina relantiul deloc la rece. Pana nu se incalzeste mai da si mici rateuri. Si Crf-ul meu facea la fel dar am rezolvat prin montarea unui jicler mai mare de la 40 la 42, am facut si la asta fel dar tot la fel de prost se comporta. Cate ture se regleaza aerul ? parca merge mai bine putin de cand am inchis a jumatate de tura. La cald porneste fara soc doar daca primeste sprit altfel nici vorba.

 

Pai relantiul nici nu trebuie sa stea la rece fara soc. Ca d-aia exista circuitul de soc la carburatoare: sa ajute alimentarea cand motorul este rece. Surubelul de "aer" se regleaza dupa ureche. Scrie si in carte asta. Nr. de ture din carte este setarea de la care pornesti reglarea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...