Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...

» Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17

Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...

post-67924-0-79595800-1499674666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. De 2 saptamani am cumparat un KTM EXC-F 250 2008 cu 214h. Vreau sa ii fac schimbul de ulei, ce ulei sa folosesc? in manual spune ca Motorex power synt 10w50, altii au spus ca folosesc motul 300v 10w40, care mi-l recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales Motul 300V.

 

Acuma am alta problema. Am scos uleiul, l-am tinut in toate partile si am scos abia 700ml de ulei..

Fostul proprietar a facut schimbul inainte cu 10h sa il cumpar eu, a spus ca a bagat 1.1l si ca mereu a verificat nivelul si era ok.

 

Din ce cauza poate sa manance ulei? scurgeri nu are ca am verificat mereu, si nici nu am vazut pete.

De cand l-am cumparat am mers cu el doar in forja, viteze de 120-130, ridicari intr-o roata etc.. poate fi si asta o cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare un intrerupator semnalizare KTM EXC 2008 (si second), potriveste si de la model mai nou.

Am cautat cam pe la toate magazinele din tara si nu are nimeni.. doar complet

Am nevoie doar de partea de jos care e incercuita in poza

post-79190-0-26221600-1502975747_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate!

 

https://www.olx.ro/oferta/suport-side-case-ktm-lc-4-ID99bhZ.html


» Post actualizat in 03 Sep 2017 18:30

Salut, am un suport genți laterale pt. KTM LC 4 , predare personală în Arad și doar pe încerate!

 

https://www.olx.ro/oferta/suport-side-case-ktm-lc-4-ID99bhZ.html

 

Vândut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

E cineva care are un 525 pe aici ?

 

Vreau sa merg maine sa vad si eu unul si am o mica intrebare legata de compresia lui...Trebuie sa se poata pornii la pedala si fara decompresor (maneta mica de pe capacul pompei de ambreiaj) ?

Pun aceasta intrebare deoarece vanzatorul mi-a trimis o filmare in care il porneste la pedala destul de usor, la a doua pedala o ia, dar fara sa foloseasca decompresorul, efectiv nu il are, a zis ca asa l-a luat si nu i-a simtit lipsa...

 

Eu am avut un 400 in trecut, la care avea acelasi tip de decompresor, dar la fel il puteam pornii si fara.

 

Deci pentru cei care au avut si 400 si 525 cat de mare este diferenta de compresie intre cele doua ?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu 525 și îl pornesc fara decompresor,trebuie să știi când sa îi dai,îl pot porni fara probleme și în adidași,dar dacă îi dai când e in compresie maximă și dai bărbătește se poate lăsa cu oase rupte.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 12:54

Cel mai bine vezi cum trage,dacă scoate fum etc,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...

» Post actualizat in 10 Jul 2017 08:17

Salutare! Ca si proaspăt posesor de ktm exc 450 2011 am 2 nedumeriri . Am cumpărat motocicleta acum cateva zile si am vazut că socul nu funcționează atunci când este tras ca sa pornesc motocicleta la rece. Ce trebuie sa am in vedere cand desfac carburatorul ? Ma gandesc ca de acolo este problema ținând cont ca a fost plimbată 50 km in ultimii 2 ani ... Problema nr 2 este ca am.rupt firul de la butonul ptr hartă in timpul transportului si costă 446 lei pe internet . Se merită sa il înlocuiesc ?? Nici nu știu ce face mai exact. Pun si o poză...

 

Acela e un buton de harta de putere (mareste avansul la bujie). Butonul eu zic sa nu-l cumperi pe cel original avand in vedere ca gasesti la aprox 40 ron si merge foarte bine: https://www.olx.ro/oferta/buton-on-off-pornit-oprit-motocicleta-scuter-atv-ghidon-ID57BQu.html#cbe2b6d886 aici ai modelul insa il gasesti in orice magazin de piese atv/scutere. Il folosesc de mult timp si merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

OK, mersi!


» Post actualizat in 09 Feb 2018 21:37

Bun, am inteles ce si cum se conecteaza la mufa cu 3 fire.

 

Nu mi-e clar la mufa cu 4 fire.

 

In manual de la 525 exc zice de un "optional handlebar switch" asta e doar ansamblul cu switchurile + / - si mode pentru ceas? sau si alte switchuri?

 

In manualul de la 520 exc nu zice nimic de ceas :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am cumparat de curand un ktm exc 400 din 2000, e primul meu ktm.

Dupa aprox 30min de mers prin padure destul de tare a inceput sa picure usor lichid de racire printr-un orificiu din zona incercuita in imagine.

E normal? se vad urme cum ca ar mai fi curs si inainte.

post-15737-0-67913000-1519125500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stie cineva daca furca de pe in 450 exc 2005 se potriveste pe in 400 exc din 2007 ? Sau are cineva de aici in exc de 400 din 2005-2007 si at putea masura grosimea jambelor in locul unde se prind in ochelar ?

 

Multumesc!


» Post actualizat in 21 Feb 2018 08:07

Am marcat cu doua sageti dimensiunile de care sunt interest. Multumesc!

post-70414-0-27497600-1519200438_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

EXC 520-ul meu are roti de supermoto si lantul sta foarte aproape (probabil ca si loveste) roata.

Ce solutie ar fii pentru problema asta?

 

Am gasit in catalogul de piese OEM doua aparatoare de lant, prinse pe bascula (piesa 85 si 86)... una vine in stanga si cealalta in dreapta lantului?

 

post-6144-0-80427500-1519295796_thumb.png post-6144-0-85030600-1519295808_thumb.png

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu stiu daca e 150 sau 160 :rusinica:

 

Si tu ai roti de SM?

Turnate sau cu spita?

Tubeless sau cu camera?

 

Intreb pentru ca ma tot documentez cum sa fac jentile tubeless.

Am vazut tot felul de tutoriale pe youtube cu ceva benzi care se pun peste capetele spitelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...