secbiker Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 Salut. Sunt proaspat posesor de EXC 350 F 2014, acum incep sa o pun la punct putin si caut un cot de evacuare ca al meu este infundat in multe locuri. Poate are cineva ramas de la un upgrade sau a vandut motorul si a ramas. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 15, 2019 Share Postat August 15, 2019 Salut baietii , prin iarna as achizitiona un ktm exc 300 , desii as vrea un 2017 , probabil n.o sa am 5 mii buget ptr el , ce an e reusit dupa 2011 in sus cam pe unde.mi permit sa ma uit . Merci de orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 16, 2019 Share Postat August 16, 2019 Dupa 2008 sunt OK. Ca si diferente majore, intre 2008-2011 a fost un model (foarte mici diferente intre ani), apoi 2012-2014 alt model, 2015-16 alt model. Normal, cu cat ma nou si mai bine intretinut, cu atat mai bine. Ca si sfat personal, ai putea sa te uiti si la Husaberg. Husabergul 2011-2014 a fost ceea ce este acum Huqvarna pentru KTM, adica o marca "de incercare". Puneau chestii noi pe el, si daca se comporta bine, al 2-lea an introduceau noutatea respectiva si la KTM. Al meu, de exemplu, Husaberg 2011, e pur si simplu un KTM 2012 cu plastice albastre. Eu iau absolut toate piesele de la KTM. Pretul e un pic mai mic la Husaberg, deoarece nu foarte multi cumparatori stiu ce e cu marca asta, de aceea cererea e mai mica. Deci, daca gasesti un Husaberg in stare buna, nu ezita: e fix un KTM in alte haine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 16, 2019 Share Postat August 16, 2019 Merci de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 11, 2019 Share Postat Octombrie 11, 2019 Salut! M-ar interesa niște păreri avizate în legătură cu KTM Exc 400 din 2004. Știu, e cam vechi, dar atât se poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 12, 2019 Share Postat Octombrie 12, 2019 Salut. Cum sau unde as putea vopsi cadrul exc-ului meu din 2014. Din pacate in multe locuri pe cadru practic vopseaua este inexistenta. Iarna asta as dori sa rezolv problema asta, in multe locuri a inceput sa apara rugina. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Octombrie 12, 2019 Share Postat Octombrie 12, 2019 de ce ti-e frica sa faci operatiunea singur , home made , chiar azi am chelit-o pe-a mea si va urma exact ce vrei sa faci tu , chiar daca nu prea am timp , o curat complet de vechea vopsea cu o perie de sarma pusa pe bormasina , pe urma un grund si vopsea pe urma lac , am citit ca multi zic ca nu va tine , vreau sa vad ca e asa , doar o zii calda sa prind cand o vopsesc , 22 grade ar fii perfect , nu poate iesii mai nasol ca acuma ca si eu am vopsea sarita prin destule locuri ... tinand cont ca nu fac hard enduro si are destule protectii si scuturi e greu s-o zgarii pe viitor .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdannn Postat Octombrie 12, 2019 Share Postat Octombrie 12, 2019 Salut! Mi-am găsit un KTM exc 300 și as dori să-l cumpăr însă are o problemă. Nu se tureaza și merge oarecum întrerupt din cauza asta nici nu trage cum ar trebui. Scoate și prea mult fum de culoare albastru. Trage bine in turații mici are compresie buna la pornire. O parerere va rog daca mai e cineva pe aici mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 14, 2019 Share Postat Octombrie 14, 2019 La 12.10.2019 la 22:07, sbk750 a spus: de ce ti-e frica sa faci operatiunea singur , home made , chiar azi am chelit-o pe-a mea si va urma exact ce vrei sa faci tu , chiar daca nu prea am timp , o curat complet de vechea vopsea cu o perie de sarma pusa pe bormasina , pe urma un grund si vopsea pe urma lac , am citit ca multi zic ca nu va tine , vreau sa vad ca e asa , doar o zii calda sa prind cand o vopsesc , 22 grade ar fii perfect , nu poate iesii mai nasol ca acuma ca si eu am vopsea sarita prin destule locuri ... tinand cont ca nu fac hard enduro si are destule protectii si scuturi e greu s-o zgarii pe viitor .... Pot s-o fac si eu, desi nu am timpul necesar, dar m-am gandit la o vopsire profi electrostatica. Motorul asta va sta la mine o perioada si sa fie facuta ca lumea. Oricum trebuie sa-i fac si motorul, partea mecanica i-mi place si pana atunci sa mi-o vopseasca frumos undeva. Inainte la fosta mea hondita nu am avut problema asta, cadrul fiind integral din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Va rog sa ma ajutati cei care ati vopsit cadrul de Ktm, la motocicleta mea arata jalnic. Daca stiti pe cineca care vopsesc electrostatic va rog sa ma anuntati. Va rog sa-mi spuneti cum se scoate circuitul de alimentare din cadru. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 12, 2020 Share Postat Februarie 12, 2020 Se desfileteaza țeavă de aluminiu din T și iese, nu e operațiunea cea mai ușoară. Vopsire găsești pe google, e cam 100 de euro pt cadru. Ai grija sa nu sableze seria de pe cadru. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 Salutari 1) are cineva de vanzare o roata spate de exc 18" ? Preferabil complet echipata. (0744424818) 2) Cadrul acela e de la EXC-F 350? Arata destul de ruginit pentru un model relativ nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 18, 2020 Share Postat Februarie 18, 2020 (editat) La 13.02.2020 la 1:03, un_aiurit a spus: Se desfileteaza țeavă de aluminiu din T și iese, nu e operațiunea cea mai ușoară. Vopsire găsești pe google, e cam 100 de euro pt cadru. Ai grija sa nu sableze seria de pe cadru. Bafta. Mutumesc de raspuns. Am reusit sa scot acel circuit de racire din cadru. Bine ca mi-ai adus aminte de serie, ca sigur o rezolvam. Da este de exc 350 an 2014. Va ganditi ce-mi place si mie cum arata, asa l-am cumparat din pacate. I-mi este dor din acest punct de vedere de fosta Crf 250 X care avea un superb cadru din aluminiu. Editat Februarie 18, 2020 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Mai 18, 2020 Share Postat Mai 18, 2020 Cam asa arata cadrul dupa vopsirea electrostatica. Sunt multumit de cat de dura este acum vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iAndrey Postat Mai 27, 2020 Share Postat Mai 27, 2020 (editat) O părere despre ktm exc 300 tpi 2020? Editat Mai 27, 2020 de iAndrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 Acum 22 ore, iAndrey a spus: O părere despre ktm exc 300 tpi 2020? Mai concret? Daca ai bani, ia-l. Daca-l iei din afara il poti prinde pe la 6800 fara TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 stie cineva cati ml de ulei intra in furca fata la un exc 520 2002 (furca de 43mm) ? intreb ca sa stiu, cat ulei comand... 1L sau 2L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 Sunt curios daca a mai patit cineva cu EXC 350 2013 injectie sa nu mai stea la relantii? Motorul inca cauza pornea destul de greu indiferent daca era tras socul sau nu, de o vreme avea tendinta sa se opreasca. Acun relantii deloc, da si unele rateuri cand las acceleratia (backfire), de tras trage bine. Am incercat cu un alt rezervor echipat de pe motorul meu care functioneaza perfect pentru a elimina pompa de alimentare si face la fel. Becul FI nu arde. Astept sugestii, care ar fi cauza problemei sau daca a mai patiti cineva la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 28, 2020 Share Postat Iulie 28, 2020 pe topicul vechi mentionasem ca mai e nevoie de un "i" la portocalii, acum ca s-a modificat siteul tot cu 2 de i apare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 8, 2020 Share Postat August 8, 2020 Salutari, aveti careva de vanzare un rezervor mai mare pentru EXC 4T 2000 - 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 14, 2020 Share Postat August 14, 2020 Am o intrebare si eu . Vreau sa schimb uleiul in telescoape atata fata cat si spate . Nedumeririle sunt urmatoarele se pune ulei diferit , in sensul 5 w fata si 10 w spate , sau nu , care e ideea , nu fac hard enduro ci doar enduro pe ce vascozitate recomandati sa merg fata si spate , ca sa dau si mai multe detalii furca fata dar si telescopul spate sunt ambele kayaba si am linistit cu echipament 100 kg asta in caz ca conteaza . Merci de orice sfat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 15, 2020 Share Postat August 15, 2020 Pentru amortizoarele fata e corect, 5W. Pentru spate nu stiu, insa sigur iti trebuie scule specifice. Presa pentru arc, amortizorul e si cu aer, e sub presiune. Nu poti sa-l faci tu in spatele blocului. De asemenea, in functie de greutate se schimba arcurile (daca e necesar), shim-urile, etc. Eu unul am preferat ca prima data sa trimit amortizoarele fata la o firma specializata ca sa mi le si seteze, apoi, avand setarea pe greutate, urmatoarele dati am schimbat singur uleiul si semeringurile. Iar la amortizorul spate clar nu m-am bagat niciodata, ma depaseste. Ala se face odata la cativa ani. Iti recomand masterbike, sunt tatici. Apropos, ce motor e asta cu amortizoare Kayaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 15, 2020 Share Postat August 15, 2020 Desfac amortizoarele fara probleme , scule am tot ce.mi trebuie si stau la casa , operariunea chiar e simpla , tot ce nu stiam e despre uleiuri , cat despre motor e cel din poze de la profil , yamaha yz 250 2t 2015 , toate au kayaba din fabrica . Singura necunoscuta e unde o sa gasaesc aici in Timisoara sa incarc cu nitrogen telescopul spate dar aflam si aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 Pentru ca suntem intrebati de ce ne reparam KTM-urile asa de des.......de-aia. Pune o Honda sa faca asa ceva. WhatsApp Video 2020-08-15 at 20.26.42.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Sunt curios ce parere aveti despre cele doua uleuiri din poze. Duminica am patit cu exc 350-ul meu sa clantane ambreiajul (cred, ca se auzea din dreapta) de am crezut ca trebuie sa renunt la endureala . Acum este motorex in motor. Inainte foloseam doar Putoline si nu am patit sa clantane nimic niciodata. Dupa ce s-a racit motorul nu a mai avut acel clantanit. Sa fi fost problema din cauza uleiului? Adevarul este ca erau multe grade celsius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.