Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Cum sau unde as putea vopsi cadrul exc-ului meu din 2014. Din pacate in multe locuri pe cadru practic vopseaua este inexistenta. Iarna asta as dori sa rezolv problema asta, in multe locuri a inceput sa apara rugina. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ti-e frica sa faci operatiunea singur , home made , chiar azi am chelit-o pe-a mea si va urma exact ce vrei sa faci tu , chiar daca nu prea am timp , o curat complet de vechea vopsea cu o perie de sarma pusa pe bormasina , pe urma un grund si vopsea pe urma lac , am citit ca multi zic ca nu va tine , vreau sa vad ca e asa , doar o zii calda sa prind cand o vopsesc  , 22 grade ar fii perfect , nu poate iesii mai nasol ca acuma ca si eu am vopsea sarita prin destule locuri ... tinand cont ca nu fac hard enduro si are destule protectii si scuturi e greu s-o zgarii pe viitor ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Mi-am găsit un KTM exc 300 și as dori să-l cumpăr însă are o problemă. Nu se tureaza și merge oarecum întrerupt din cauza asta nici nu trage cum ar trebui. Scoate și prea mult fum de culoare albastru. Trage bine in turații mici are compresie buna la pornire. O parerere va rog daca mai e cineva pe aici :) mersi

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.10.2019 la 22:07, sbk750 a spus:

de ce ti-e frica sa faci operatiunea singur , home made , chiar azi am chelit-o pe-a mea si va urma exact ce vrei sa faci tu , chiar daca nu prea am timp , o curat complet de vechea vopsea cu o perie de sarma pusa pe bormasina , pe urma un grund si vopsea pe urma lac , am citit ca multi zic ca nu va tine , vreau sa vad ca e asa , doar o zii calda sa prind cand o vopsesc  , 22 grade ar fii perfect , nu poate iesii mai nasol ca acuma ca si eu am vopsea sarita prin destule locuri ... tinand cont ca nu fac hard enduro si are destule protectii si scuturi e greu s-o zgarii pe viitor ....

Pot s-o fac si eu, desi nu am timpul necesar, dar m-am gandit la o vopsire profi electrostatica. Motorul asta va sta la mine o perioada si sa fie facuta ca lumea. Oricum trebuie sa-i fac si motorul, partea mecanica i-mi place si pana atunci sa mi-o vopseasca frumos undeva. Inainte la fosta mea hondita nu am avut problema asta, cadrul fiind integral din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Va rog sa ma ajutati cei care ati vopsit cadrul de Ktm, la motocicleta mea arata jalnic. Daca stiti pe cineca care vopsesc electrostatic va rog sa ma anuntati.

Va rog sa-mi spuneti cum se scoate circuitul de alimentare din cadru. Multumesc.

Ktm Frame.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari

1) are cineva de vanzare o roata spate de exc 18" ? Preferabil complet echipata. 

(0744424818)

2) Cadrul acela e de la EXC-F 350?  Arata destul de ruginit pentru un model relativ nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.02.2020 la 1:03, un_aiurit a spus:

Se desfileteaza țeavă de aluminiu din T și iese, nu e operațiunea cea mai ușoară. Vopsire găsești pe google, e cam 100 de euro pt cadru. Ai grija sa nu sableze seria de pe cadru. Bafta. 

 Mutumesc de raspuns. Am reusit sa scot acel circuit de racire din cadru. Bine ca mi-ai adus aminte de serie, ca sigur o rezolvam.

 Da este de exc 350 an 2014. Va ganditi ce-mi place si mie cum arata, asa l-am cumparat din pacate. I-mi este dor din acest punct de vedere de fosta Crf 250 X care avea un  superb cadru din aluminiu.

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sunt curios daca a mai patit cineva cu EXC 350 2013 injectie sa nu mai stea la relantii? Motorul inca cauza pornea  destul de greu indiferent daca era tras socul sau nu, de o vreme avea tendinta sa se opreasca. Acun relantii deloc, da si unele rateuri cand las acceleratia (backfire), de tras trage bine. 

Am incercat  cu un alt rezervor echipat de pe  motorul meu care functioneaza perfect pentru a elimina pompa de alimentare si face la fel.  Becul FI nu arde.

Astept sugestii, care ar fi cauza problemei sau daca a mai patiti cineva la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare si eu .

Vreau sa schimb uleiul in telescoape atata fata cat si spate .

Nedumeririle sunt urmatoarele se pune ulei diferit , in sensul 5 w fata si 10 w spate , sau nu , care e ideea , nu fac hard enduro ci doar enduro pe ce vascozitate recomandati sa merg fata si spate , ca sa dau si mai multe detalii furca fata dar si telescopul spate sunt ambele kayaba si am linistit cu echipament 100 kg asta in caz ca conteaza  . Merci de orice sfat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru amortizoarele fata e corect, 5W. Pentru spate nu stiu, insa sigur iti trebuie scule specifice. Presa pentru arc, amortizorul e si cu aer, e sub presiune. Nu poti sa-l faci tu in spatele blocului. De asemenea, in functie de greutate se schimba arcurile (daca e necesar), shim-urile, etc. 

Eu unul am preferat ca prima data sa trimit amortizoarele fata la o firma specializata ca sa mi le si seteze, apoi, avand setarea pe greutate, urmatoarele dati am schimbat singur uleiul si semeringurile. Iar la amortizorul spate clar nu m-am bagat niciodata, ma depaseste. Ala se face odata la cativa ani.

Iti recomand masterbike, sunt tatici.

Apropos, ce motor e asta cu amortizoare Kayaba? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfac amortizoarele fara probleme , scule am tot ce.mi trebuie si stau la casa , operariunea chiar e simpla , tot ce nu stiam e despre uleiuri , cat despre motor e cel din poze de la profil  , yamaha yz 250 2t 2015 , toate au kayaba din fabrica .

 

Singura necunoscuta e unde o sa gasaesc aici in Timisoara  sa incarc cu nitrogen telescopul spate dar aflam si aia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Sunt curios ce parere aveti despre cele doua uleuiri din poze. Duminica am patit cu exc 350-ul meu sa clantane ambreiajul (cred, ca se auzea din dreapta) de am crezut ca trebuie sa renunt la endureala . Acum este motorex in motor. Inainte foloseam doar Putoline si nu am patit sa clantane nimic niciodata.

Dupa ce s-a racit motorul nu a mai avut acel clantanit. Sa fi fost problema din cauza uleiului? Adevarul este ca erau multe grade celsius.

IMG_20200914_213007.jpg

IMG_20200914_213020.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e placebo clar. Am ureche pt. asa ceva, ieri am dat jos uleiul (am bagat iar putoline) si filtru. Folosesc Putoline de 6 ani, cam 5 ani l-am folosit la CRF 250 X cu big bore si cam de un an de cand am EXC-ul. Acum la ultimul schimb am bagat Motorex. Revin dupa ce fac cateva ore EXC-ul sa vedem cum se comporta, daca a fost de la ulei sau de la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari,

Recent a aparut o problema la ktm-ul meu (exc 520 2002)... mai exact, cateodata intra greu in treapta 1.

La restul treptelor si neutru se schimba usor, fara probleme.

Problema persista si cand motorul e oprit si cand e pornit...

 

In situatiile in care nu intra in 1-a, se simte in pedala o trepidatie, ca si cum ar incerca 2 roti dintate sa angreneze...

 

Intrebarea mea e, a mai avut cineva problema asta?

A scapat doar prin schimbarea pieselor sub ambreiaj (7, 16, 17 din imagine ) sau a trebuit desfacut motorul si schimbat furcile?

 

image.thumb.png.c26b30fc7103e753a9d322594b4ed1b2.png

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...