Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salve suntem stef si ade..familia ktm din valcea si nu mai suportam sa nu avem si noi un topic pe profil...portocaliu si cu aripioare pe rezervor...hai sa bagam .necazuri,probleme,solutii practice,puncte slabe la exc-uri(2T sau 4T)

o sa revenim cu o dezbatere mai larga pe aceasta tema..pana atunci aratati-va interesul si bagati si voi vorbe in cantec.....

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

probleme ati spus, iata ca vine:

Am un 520 din 2000 si imi tot pisa ulei pe la pinionu de atac. Culmea e ca am schimbat semeringu, oringu si bucsa cu original KTM parts, dar degeaba. Cineva imi sugera un semerign identic dar romanesc, diferenta intre cel de la mama lui din Austria si cel din Romania consta in partea exterioara a semeringului care la Romania nu e invelit in metal. Ceva idei?

In rest sunt foarte mandu ca fac parte din aceasta mare familie a portocaliilor. :)

Bafta si ne :scratch: la Buzau cu cei care vin.

Editat de MacLeod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme ati spus, iata ca vine:

Am un 520 din 2000 si imi tot pisa ulei pe la pinionu de atac. Culmea e ca am schimbat semeringu, oringu si bucsa cu original KTM parts, dar degeaba. Cineva imi sugera un semerign identic dar romanesc, diferenta intre cel de la mama lui din Austria si cel din Romania consta in partea exterioara a semeringului care la Romania nu e invelit in metal. Ceva idei?

In rest sunt foarte mandu ca fac parte din aceasta mare familie a portocaliilor. :)

Bafta si ne :scratch: la Buzau cu cei care vin.

eeeeee poveste veche asta cu uleiul de la pinion...un flacau de la noi are un 400 de 2007 si am schimbat simeringul si s-a rezolvat..nu stiu ce sa iti zic de treaba cu simeringul romanesc..austriecii nu sunt prosti cand au facut camasa de metal...poate merge...fa o proba daca gasesti dimensiunea respectiva..spala bine monteaza simeringul si da-te putin pana incingi bine uleiul in el si vezi ce se intampla...dar in mod normal nu are voie cu piese originale sa mai piarda :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Chiar ma intrebam cand o sa apara un topic de genul asta.

Sunt la al 2-lea KTM; am avut LC 4 si de aproape 2 luni am EXC.

Probleme......Lc-ul - pornea prea usor....la prima pedala chiar si la inceputul sezonului (2 februarie), uzura mare (sau nu) la rulmenti, pinioane, placute frana, cauciuc spate care le schimbam la 3 luni = 3000 km. Chiar nu am avut probleme cu ea, bujia nici macar nu am scos-o (am vrut eu sa ma uit la ea dar nu am avut cheie sa o scot), motorul ok, suspensii bune.....si-a facut treaba. Super multumit.

EXC-ul il am din iulie. In afara de problemele cu care a venit din Italia (joc pe la toti rulmentii) nu sunt probleme. Fata de LC e mai puternic, mai usor....imi place mai mult.

Apropo de cauciuc spate.....l-am terminat mai repede (nici 2 luni) si era aproape nou. Deja trebuie sa-mi iau altul.

Avand in vedere ca fac aprox. 200-300 km pe saptamana de hard enduro nu cred ca pot fi numite "probleme".

Tin sa spun ca desi se vorbeste de fiabilitatea mai mare a japonezelor pe mine nu ma intereseaza.

Urmatoarea va fi tot KTM. Cred ca EXC 450 modelul de dupa 2004.

Si pe final o intrebare...ca poate nu ma prea pricep eu: de ce pe la curse la liniia de start culoarea predominanta e portocaliul?

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept de la tine detalii si impresi legate de 530, mai ales fata de 525.

soso...greu de spus..e mult mai violent decat 525 asta e clar...avem deja un 530 la club care are 1000 de km facuti in teren...asta e echipat cu 14/52 si in ture joase rupe aderenta grozav...al meu (525/2007) are 13/52 si nu face asa rau ca asta....marea diferenta este insa la cutia de viteze.....530 e foarte scurt,trebuie sa tot macini in cutie pe cand la 525 cutia e mai lunga,mai permisiva....incep sa cred incet incet ca 530 e facut strict ptr profi....noi am reusit sa ii fierbem motorul la 800 de km si imediat au inceput sa tacane pastilele....bineinteles ca pastile nu sunt pe stoc inca nicaieri dar zic baietii lui szolt ca poti sa te dai f probleme o gramada doar ca deranjeaza tacaneala aia...

revin cu amanunte dupa ce il probam la prima cursa ....

 

--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 09:18 -------------

Salut.

Chiar ma intrebam cand o sa apara un topic de genul asta.

Sunt la al 2-lea KTM; am avut LC 4 si de aproape 2 luni am EXC.

Probleme......Lc-ul - pornea prea usor....la prima pedala chiar si la inceputul sezonului (2 februarie), uzura mare (sau nu) la rulmenti, pinioane, placute frana, cauciuc spate care le schimbam la 3 luni = 3000 km. Chiar nu am avut probleme cu ea, bujia nici macar nu am scos-o (am vrut eu sa ma uit la ea dar nu am avut cheie sa o scot), motorul ok, suspensii bune.....si-a facut treaba. Super multumit.

EXC-ul il am din iulie. In afara de problemele cu care a venit din Italia (joc pe la toti rulmentii) nu sunt probleme. Fata de LC e mai puternic, mai usor....imi place mai mult.

Apropo de cauciuc spate.....l-am terminat mai repede (nici 2 luni) si era aproape nou. Deja trebuie sa-mi iau altul.

Avand in vedere ca fac aprox. 200-300 km pe saptamana de hard enduro nu cred ca pot fi numite "probleme".

Tin sa spun ca desi se vorbeste de fiabilitatea mai mare a japonezelor pe mine nu ma intereseaza.

Urmatoarea va fi tot KTM. Cred ca EXC 450 modelul de dupa 2004.

Si pe final o intrebare...ca poate nu ma prea pricep eu: de ce pe la curse la liniia de start culoarea predominanta e portocaliul?

Numai bine.

 

:) :scratch: :what: de aia..o sa ajunga (sper)la enduro ktm-ul cum e harley-ul la americani...

adica un stil de viata.noi(eu si adelina)l-am adoptat...vrei motor de viteza iti iei lc8,vrei motor de oras faci un exc supermoto...cred ca ajunge...choppere ne luam cand avem discopatie si sciatica pana atunci ktm rulz..sau cum se spune ...READY TO RACE AND WELCOME TO THE FAMILY...spune tu cine are un logo mai cald si mai frumos ca asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de problemele cu care a venit din Italia (joc pe la toti rulmentii) nu sunt probleme.

 

Gabi, un motor de enduro cu jocuri in rulmenti spune multe despre proprietarul lui si modul cum a fost intretinut. Fa-i o revizie amanuntita la un mecanic priceput ca altfel o sa inceapa sa pice cand ti-e lumea mai draga.

 

Despre KTM cred ca nu trebuie sa zic prea multe aici :scratch:. Am zis destule :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2t-2008 a cumparat cineva ? 300 e ?

 

<small>--- Mesaj completat în 06 Sep 2007 07:48 -------------</small><br/>Ma excit cand vad pozele astea....

 

 

avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbor...oare stie mobra asta sa stea cu amandoua rotile pe pamant si dupa ce pornesti motorul???....nu cred... :) :scratch: :what: :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal! yo cred ca nu trebuie sa facem un alt colt pt ktm ... daca mergeti vreun concurs offroad vedeti ce culoare e predominanta...oricum ktm e facut pt toti are o gama foarte mare de mobre pt. offroad si probabil si la street va face mai multe.

Yo am avut 450exc dar am schimbat cu un 250EXC2t pt ca e mai bun pt ce fac yo. Ktm e super simplu, foarte manevrabil. modele 2t sunt atat de fiabil decat mobre japoneze...aprpo de japoneze. proabil si yamaha scoate ceva enduro de 2t...am auzit ca sunt dar numai pt concurenti.

Viata e frumos in portocaliu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva care stie de ce dupa un anumit timp la exc-uri incepe sa chitaie ambreiajul in momentul cand debreiezi???am patit-o pana acum la vreo 3 motoare si efectiv nu stiu cum sa fac sa dispara...

ambreiajele functioneaza corect dar e f deranjant....ai mereu senzatia ca ceva patineaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva care stie de ce dupa un anumit timp la exc-uri incepe sa chitaie ambreiajul in momentul cand debreiezi???am patit-o pana acum la vreo 3 motoare si efectiv nu stiu cum sa fac sa dispara...

ambreiajele functioneaza corect dar e f deranjant....ai mereu senzatia ca ceva patineaza....

 

Nu stiu de ce face asa dar si eu m-am speriat rau prima data. Al meu chitzaie doar la rece. Insa nu are nici o problema. Daca afli cauza zi-ne si noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cineva care stie de ce dupa un anumit timp la exc-uri incepe sa chitaie ambreiajul in momentul cand debreiezi???am patit-o pana acum la vreo 3 motoare si efectiv nu stiu cum sa fac sa dispara...

ambreiajele functioneaza corect dar e f deranjant....ai mereu senzatia ca ceva patineaza....

 

 

schimb ulei!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot vorbiti de ulei ... ce specie imi recomandati ptr un 520 sx ???

 

Multumesc.

Mai eu folosesc la 520 meu Motorex CrossPower 10W50, si merge de minune.

Iar tot legat de ulei, mie nu iim mai supureaza pe la semering. Cred ca namolul de Buzau face minui. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cati km schimbi Motorex-ul ala?

Avand in vedere ca o am de putin tim, adica 1 luna, nu pot spune un numar de km la care fac schimbu de ulei.

Cand am adus-o avea, spune neamtu, schimbu facut. Ceea ce s-a si "citit" in oala cu ulei la schimbarea pe care am facut-o dupa 600 de km. Uleiu era curat si filtrele la fel.

Acu 350 de km am facut schimbu impreuna cu filtrele si acu o sa il schimb la 30 de ore de functionare sau 120 de litrii de benzina. Intervalele acestea o sa le calculez eu asa, din cat ma tine pe mine capu, caci nu am hour-meter pe el si nici nu am pastrat toate bonurile de la benzina. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA salut :)

Am fost la al 7-lea festival KTM,organizat pe Hungaroring,la Budapesta,din pacate ca vizitator numai.

Mare distractie in 3 zile ;) :lol: http://www.ktmfestival.com/fileadmin/festi..._Clip_FR_Q6.mov

Clip Friday

http://www.ktmfestival.com/fileadmin/festi..._Clip_SA_Q6.mov

Clip Saturday

Editat de csocso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA salut :)

Am fost la al 7-lea festival KTM,organizat pe Hungaroring,la Budapesta,din pacate ca vizitator numai.

Mare distractie in 3 zile ;) :lol: http://www.ktmfestival.com/fileadmin/festi..._Clip_FR_Q6.mov

Clip Friday

http://www.ktmfestival.com/fileadmin/festi..._Clip_SA_Q6.mov

Clip Saturday

 

poze..baga poze....nu cred ca nu ai..vrem POZE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...