Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 5.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti,imi spuneti si mie niste preturi pt r125 sh,as vrea sa incerc sa cumpar unu pt prietena mea.

mai exact daca cineva vinde sa imi trimita un pm cu pretul cerut.....daca sunt si poze e si mai bine :rose:

 

mentionez ca nu il cumpar acum....sper sa fac rost de bani pana in iarna

 

numa'bine

Link to post
Share on other sites

Cauta si tu pe bikeshop...asa din cate stiu costa cam 2,500-3,000 ,dar in iarna si in primavara se vor ieftini...

Link to post
Share on other sites
Salut baieti,imi spuneti si mie niste preturi pt r125 sh,as vrea sa incerc sa cumpar unu pt prietena mea.

mai exact daca cineva vinde sa imi trimita un pm cu pretul cerut.....daca sunt si poze e si mai bine :rose:

 

mentionez ca nu il cumpar acum....sper sa fac rost de bani pana in iarna

 

numa'bine

Sfatul meu , nu cumpara din Romania :blink:

 

Ar fii cateva pe aici , a lui Cossmin , kitty..

Edited by Zvastic
Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor bikerilor de aici din Falticeni!

 

Ma documentam pe net despre r125 si am gasit ceva care poate o sa va intereseze. Nu e nimic serios, doar o mica modificare, care da un plus de 0,5CP motorului :-).

Este vorba despre un furtunash mic, care face legatura intre carburator si evacuare (vezi poza)...recirculeaza aerul pentru a micsora emisiile de noxe. Daca se scoate ala (si se acopera spatiile ramase libere), motorul va castiga jumatate de cal :rose:. Nu stiu cat de mult de va simti 0,5cp, dar maine o sa fac operatia si vad ce iese.

I`ll keep you posted!

 

Chipintaci

post-16420-1254344335_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Salutari tuturor bikerilor de aici din Falticeni!

 

Ma documentam pe net despre r125 si am gasit ceva care poate o sa va intereseze. Nu e nimic serios, doar o mica modificare, care da un plus de 0,5CP motorului :-).

Este vorba despre un furtunash mic, care face legatura intre carburator si evacuare (vezi poza)...recirculeaza aerul pentru a micsora emisiile de noxe. Daca se scoate ala (si se acopera spatiile ramase libere), motorul va castiga jumatate de cal :rose: . Nu stiu cat de mult de va simti 0,5cp, dar maine o sa fac operatia si vad ce iese.

I`ll keep you posted!

 

Chipintaci

 

Gasisem pe net o schema mult mai amanuntita. E buna ca idee. Scoate furtul direct din cutia filtrului de aer... Si ETANSEAZA acolo. Ca sa fie bine. :blink:

Link to post
Share on other sites
Cauta si tu pe bikeshop...asa din cate stiu costa cam 2,500-3,000 ,dar in iarna si in primavara se vor ieftini...

 

Ok,mersi.

Sper ca in iarna sa se mai ieftineasca

 

Numai bine

Link to post
Share on other sites
pai am 550:D...am terminat prima parte a rodajului, acuma pot sa ii dau pana in 8000 de ture \:rose:/

 

Eu zic sa mergi 1.000 km pana in 6mii.

Nu stiu daca ai citit ce scrie pe stikeru de pe rezervor... Ti-as recomanda sa il citesti cu atentie. Nu mai asculta la sfaturile tuturor "cunascatorilor"

Link to post
Share on other sites
pai am 550:D...am terminat prima parte a rodajului, acuma pot sa ii dau pana in 8000 de ture \:rose:/

 

pai am 550:D...am terminat prima parte a rodajului, acuma pot sa ii dau pana in 8000 de ture \:blink:/

 

Arde-o usor, eu am facut asa :

 

0-300 km-5.000 rpm ~66 km/h varf de 80 km/h

300-700 km -5.500 rpm~72 km/h varf de 85 km/h

700-1000 km-6.000 rpm~78 km/h varf de 90 km/h

 

Asa am facut la ambele, a fost cam plictisitor dar rodajul conteaza...

Foarte exacte cifrele mele dar eu asa am facut .

Link to post
Share on other sites
Arde-o usor, eu am facut asa :

 

0-300 km-5.000 rpm ~66 km/h varf de 80 km/h

300-700 km -5.500 rpm~72 km/h varf de 85 km/h

700-1000 km-6.000 rpm~78 km/h varf de 90 km/h

 

Asa am facut la ambele, a fost cam plictisitor dar rodajul conteaza...

Foarte exacte cifrele mele dar eu asa am facut .

 

Asculta la Cosmin ca zice bine. Nu te duce cu ea pana in 8.000.

Link to post
Share on other sites
Asculta la Cosmin ca zice bine. Nu te duce cu ea pana in 8.000.

 

nu stie astia mah...asculta tu pe shefu greilor...de la 11.000 in sus incepe sa mearga bine....in rodaj eu stiam ca nu ai voie sa cobori sub 9000...deci da-i ...n-o ierta...invat-o de mica , sa nu se leneveasca pe urma!

Link to post
Share on other sites

pai primii 500 tot asa mergeam cu aia...pana in 5000 si cateodata ii mai dadeam 5500-6000...si acuma dupa ce am trecut de 500 km i-am dat odata pana in 6500...dar o sa incerc sa stau sub 6000 pana ii termin rodajul..

Edited by JustDoIt
Link to post
Share on other sites

pai motorul il am din 25 iulie...dar mergeam putin cu el ca nu aveam carnet, apoi am plecat din tara 3 saptamani...weekendul trecut am facut 210 km :rose:...urmeaza si weekendul astia inca vreo 250.. :blink:

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...