Jump to content
Sign in to follow this  
ekkemu

Ktm 640 Adventure - In Cluj - Are Cineva?

Recommended Posts

Salut,

 

De vreo 2,3 saptamani tot caut pe net si citesc ce motor sa-mi iau si am ajuns la concluzia ca vreau sa-mi iau un 640 Adv insa am nevoie de cat de multe sfaturi in acest sens. Cei care v-ati dat cu asa ceva sau stiti chestii concrete care nu sunt la "specs" de care ar trebui sa am grija, spuneti-mi.

 

De asemenea, daca are cineva in Cluj unul, m-ar ajuta enorm daca l-as vedea si eventual as merge o suta doua de metri cu el.

 

Iar acum ce griji imi fac eu:

 

a. Nu vibreaza prea tare pt touring? Am inteles ca sunt modele care vibreaza mai tare si care vibreaza mai incet. In caz ca prind unul care vibreaza mai tare, nu pot sa reglez/schimb ceva la el ca sa fie ok?

 

b. Se poate pune si side stand si central stand?

 

c. Cum e cu piesele in general la KTM? Exista, se pot aduce repede? Am inteles ca si aici s-ar putea sa fie ceva probleme cu livratul de piese la timp (insa nu era vorba de Romania pe forumul pe care am citit).

 

d. Cat de jos se poate lasa? Exista vreun lowering kit pentru el? Eu am 1.74 si 85 kg, deci mi-ar prinde bine sa fie ceva mai jos, mai ales ca sunt incepator.

 

e. Care sunt cele mai importante lucruri la care trebuie sa fiu atent cand il cumpar? Stiu si am citit ghidul ala cu toate lucrurile care sa le verifici la o motocicleta SH, dar ma refer la chestii specifice acestui model aici.

 

f. Orice alte known problems/issues, etc ...

 

g. Dati-mi orice contraargumente puteti impotriva acestui model, dar sa fie explicate si justificate, decizia mea nu e batuta in cuie. In acest caz, va rog sa-mi oferiti si o varianta.

 

 

Va multumesc anticipat pentru timpul acordat si pentru pareri,

 

Adi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

640 Adv e un motor excelent pentru enduro-touring, dar nu l-as recomanda incepatorilor si cu atat mai putin celor cu inaltimea mai mica de 1.80

 

a. Vibreaza destul de tare incat sa fie deranjant la drum lung. E monociclindru si austrieci nu fac compromisuri de genul contra-greutati, scot cat mai mult din ce poate motorul.

Dar cred ca mai tare o sa te deranjeze partea dorsala dupa un drum de mai mult de 200 km (bineinteles daca nu schimbi seaua standard)

 

b. da

 

c. cu piesele nu este problema se gasesc multe in stoc, daca nu in maxim 2 zile sunt in tara

 

d. se poate lasa mai jos, dar o sa pierzi din capabilitatile off-road si cum mai ziceam la inaltimea ta sa iei cea mai inalta motocicleta din clasa nu cred ca e o idee buna

 

In concluzie KTM 640 Adv este una din cele mai bune motociclete din clasa sa, dar nu cred ca este un motor pentru incepatori, cu atat mai putin pentru cei scunzi.

 

Poate ar trebui sa te orientezi la inceput catre un motor de 400cc sau un motor ceva mai putin inalt la clasa 600cc (Yamaha xt 660 de ex) pana capeti experienta.

Edited by dragon tech

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totul depinde de ce vrei sa faci. si de cat esti dispus sa investesti.

 

De acolo incepe sa vezi ce se muleaza pe aceste criterii.

 

KTM nu este un turing bun. Scutura de il iau dracii. Este recomandat pentru enduro.

 

Pentru turing sunt recomandate orice monocilindru care are si contragreutati sau motoarele cu cel putin 2 pistoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ar trebui sa te orientezi la inceput catre un motor de 400cc sau un motor ceva mai putin inalt la clasa 600cc (Yamaha xt 660 de ex) pana capeti experienta.

 

M-am gandit si eu la varianta de a ma orienta spre un motor mai mic. Insa nu prea sunt. Sau nu stiu eu. Eu cam stiu ce vreau sa fac. Vreau sa fie dual, dar putin mai spre off decat spre on. Sa pot merge si 200km pe sosea, dar daca vreau sa trec un deal pe un drum forestier sau pe o poteca mai naspa sa pot face si asta.

 

Vreau si sa-i pot pune windshield sa nu stau cu gatul incordat la 100 km/h si vreau sa pot sa-i pun si topcase mounte si sidebags, si as vrea si sa pot sa-i pun rezervor mai mare. Am vazut ca de obicei cele care sunt mai spre enduro, au rezervoare mici, 10L ...

 

Repet, chiar mi-ar surade idea unui motor mai mic, mai usor, mai jos, dar din aceasta categorie. Ca exemplu, KLE -ul mi se pare prea on pt ceea ce vreau eu si pt sufletul meu :finger: Vreau daca am chef sa-i dau o tura de 2,3 ore prin faget sa pot :moron:

 

Deci daca stiti variante faine pt un motor mic de dual, dar mai mult spre off, shout.

 

Mersi,

Adi

 

--- Mesaj completat în 25 Sep 2007 11:42 -------------

Pentru turing sunt recomandate orice monocilindru care are si contragreutati sau motoarele cu cel putin 2 pistoane.

 

Eu vreau touring/enduro.

 

Ce inseamna ca are contragreutati? Si cum pot afla asta despre un motor?

 

--- Mesaj completat în 25 Sep 2007 11:49 -------------

Poate ar trebui sa te orientezi la inceput catre un motor de 400cc sau un motor ceva mai putin inalt la clasa 600cc (Yamaha xt 660 de ex) pana capeti experienta.

 

Ah, un argument puternic pt KTM este si greutatea mica, pt capacitatea lui si pt ce ofera. Daca sunt mai scund si nu ajung foarte bine cu picioarele, un motor mai usor mi s-ar potrivit mai bine zic eu, si il pot si tine mai usor pe poteci :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ar trebui sa te orientezi la inceput catre un motor de 400cc sau un motor ceva mai putin inalt la clasa 600cc (Yamaha xt 660 de ex) pana capeti experienta.

 

Eu am inceput viata pe motor cu un XT660R. Minunat motor. Am facut cu el si long turing, super incarcat cu bagaje, si enduro (mai rar) si a raspuns super bine la orice solicitare.

In concluzie iti recomand cu cea mai mare caldura , pt inceput, Yamaha XT 660 R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei ceva gen touring/enduro (adica mult touring, putin enduro, si nu prea dificil) atunci poti linistit sa iei ceva cu garda mai joasa si mai 'prietenos'; un BMW F650, de exemplu.

 

Pentru enduro/touring (adica mai mult enduro decat touring pe asfalt), in aceeasi clasa cu LC4-ul dar putin mai jos si mai putin radical ar fi un Husqvarna TE610E ca si al meu (care, intamplator, e de vanzare). Husky-ul e un motor decent pentru un incepator, fiind mai putin naravas decat KTM-ul, insa dezavantajul principal fata de acesta il constituie reprezentarea mai slaba a marcii in romania. Exista reprezentanta, insa nu prea au nimic pe stoc, deci pentru orice piesa trebuie sa fii dispus sa astepti pana vine din italia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei ceva gen touring/enduro (adica mult touring, putin enduro, si nu prea dificil) atunci poti linistit sa iei ceva cu garda mai joasa si mai 'prietenos'; un BMW F650, de exemplu.

 

Pentru enduro/touring (adica mai mult enduro decat touring pe asfalt), in aceeasi clasa cu LC4-ul dar putin mai jos si mai putin radical ar fi un Husqvarna TE610E ca si al meu (care, intamplator, e de vanzare).

 

Am mers pe f650, are un prieten din gasca si mi se pare foarte manevrabil, inca nu a iesit din lista de dorinte, insa as prefera ceva mai usor, asta are 190 aproape (in functie de an, plus minus).

 

Husky-ul arata bine, dar are o problema: 9L rezervor ... pt touring sucks big time. Va trebui sa-i pun rezervor mai mare, daca gasesc.

 

 

Salut

Adi

 

--- Mesaj completat în 25 Sep 2007 16:01 -------------

Eu am inceput viata pe motor cu un XT660R. Minunat motor. Am facut cu el si long turing, super incarcat cu bagaje, si enduro (mai rar) si a raspuns super bine la orice solicitare.

In concluzie iti recomand cu cea mai mare caldura , pt inceput, Yamaha XT 660 R

 

Super buna parerea, imi place XT 660 R - ul, e mai usoara, nu f inalta, 15 L rezervor, a devenit o optiune destul de puternica.

 

Cu piesele de schimb cum e? Se gasesc usor? La fiabilitate cum sta?

 

Mersi mult,

Adi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super buna parerea, imi place XT 660 R - ul, e mai usoara, nu f inalta, 15 L rezervor, a devenit o optiune destul de puternica.

 

Cu piesele de schimb cum e? Se gasesc usor? La fiabilitate cum sta?

 

Mersi mult,

Adi

 

La fiabilitate , pot sa-ti spun ca e indistructibil. Vezi in poza atasata cam cum incarcam eu motorul ala, si a mers in halul ala 28.000 km, fara nici o problemuta!!!

Yamaha are reprezentanta la Cluj (Motoland), asa ca piesele si service-ul nu sunt o problema.

Daca vrei , am unul albastru la vanzare, absolut nou, cu 5100 euro +TVA, posibilitate de rate, leasing, etc, 2 ani garantie, fara limita de km.

post-4915-1190726419_thumb.jpg

post-4915-1190726505_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fiabilitate , pot sa-ti spun ca e indistructibil. Vezi in poza atasata cam cum incarcam eu motorul ala, si a mers in halul ala 28.000 km, fara nici o problemuta!!!

Yamaha are reprezentanta la Cluj (Motoland), asa ca piesele si service-ul nu sunt o problema.

Daca vrei , am unul albastru la vanzare, absolut nou, cu 5100 euro +TVA, posibilitate de rate, leasing, etc, 2 ani garantie, fara limita de km.

 

In pozele astea e vorba de un XT ca nu prea seamana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In pozele astea e vorba de un XT ca nu prea seamana?

 

Da, e un XT 660 R negru, model 2005.

Iete si poze din fata, si inca una din spate,ca sa ma crezi.

 

@ekkemu

putem dezbate aici subiectul asta, pe privat, sau in schimbul de mail-uri cu motoland, numai sa te hotarasti.

Relativ la XT 660 Tenere, acesta e un model doar pt 2008, inca nu stiu sa-ti comunic pret oficial la el, termen de livrare pt Romania, cel mai devreme 2008-februarie.

Diferentele fata de XT 660 R sunt, un rezervor sensibil mai mare si 2 discuri de frana pe fata, furca fata mai "subtire"

In rest e acelasi motor.

post-4915-1190728950_thumb.jpg

post-4915-1190729030_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu as vrea sa ma bag aiurea in seama, dar ai cerut opinii asa ca hop si eu...

Anul trecut cand mi-am luat motorul aveam aceleasi framantari ca si tine. Vroiam ceva on-off cat mai comod, cat mai jos (si eu am tot 1,74-1,75) si cat mai fiabil, ca la mecanica sunt pilaf.

Pana la urma, dupa nu foarte multe cautari ca nu mai aveam rabdare m-am oprit la F 650 GS (norocul a facut sa imi pot lua unul nou)...De atunci si pana azi am facut 39600 km cu el si nu a fost nici macar un moment in care sa regret decizia luata.

Initial nu mi-am propus sa fac enduro cu el dar mi s-au ivit cateva ocazii si nu le-am ratat (drumuri forestiere si chiar mai rau), ramanand surprins cat de bine s-a comportat. O fi el mai greu cum zici dar are centrul de greutate mult mai jos decat orice alt motor din clasa lui (in mare parte datorita faptului ca are rezervorul sub sea) si in consecinta nu prea se simt acele kilograme, nemaivorbind de manevrabilitatea pe care i-o confera si pe care ai remarcat-o si tu dealtfel. Si ar mai fi multe +'uri pe care mi-e prea lene sa le enumar acum.

Cu XT-ul am mers si eu pe vremea cand nu aveam motor, nici macar carnet... :finger: si il iubesc, fiind e cel care m-a convins sa-mi iau motor. Din pacate cred ca e putin cam inalt pentru inaltimea noastra...mai ales ca incepator (eu am reusit performanta de a-l culca stand pe loc, la semafor :lol: ) si putin cam incomod la drum lung, spre deosebire de F, cu care am facut cateva drumuri Cluj-Constanta in 9-10 ore cu doua opriri strict pt alimentare (in Pitesi inainte de A1 si in Bucuresti inainte de A2)...si inca mai am partea dorsala, cu tot cu fesierii din dotare.

In ce priveste KTM-ul..."no way Jose"...am mers si cu el si e un motor misto insa pentru orice altceva decat touring. Nu iti spun decat ca tipul al cui era (cred ca inca il mai are) il avea de vreo 2 sau 3 ani si abia facuse 400 sau 500 de km cu el...de ce oare? Nu mai zic ca e si mult prea inalt pentru inaltimea ta. In ce priveste fiabilitatea, multi proprietari de KTM am auzit plangandu-se la acest capitol.

Hai ca ma opresc aici, dar te invit joi la Hit unde mai poti obtine si alte pareri.

:moron:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu as vrea sa ma bag aiurea in seama, dar ai cerut opinii asa ca hop si eu...

 

Nu te-ai bagat in seama aiurea. E chiar pertinent postul tau. O sa incerc sa ajung in Hit joi, macar vreo juma de ora. Pe la ce ora va strangeti? Si pe cine sa caut? :moron: Eu nu prea stiu lume, doar pe Mihai din Seth (din vedere si am facut cunostinta si am castigat un tankbag la cocursul de batut cuie de acu cateva sapt :finger: ) si pe Sebi, colegul de job a lui Mihai, in rest ...

 

De unde ti-ai luat bmw-ul?

 

 

Salut

Adi

Share this post


Link to post
Share on other sites

poftim touring... turul greciei, sep 2007, 4500 km

post-5135-1191260654_thumb.jpg

post-5135-1191260714_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...