PURE PASSION Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Eu la cate am schimbat am pus numai LUCAS.Is foarte bune.Am o beta rr 125,cred ca de 7000Km mai bine nu le-am schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Salutare, cei care aveti 690, ati simtit lipsa kick-ului? P.S. Nu mai stie nimeni nimic de 690 adv? Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuklux Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) schimb r6 2004 cu KTM 640 adventure dupa 2004. Editat Noiembrie 20, 2008 de kuklux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandruvlad Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Poate sa-mi zica cineva daca cadrul de 620 difera fata de cel de 640 si daca da la ce anume este diferit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stardust Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 (editat) Poate sa-mi zica cineva daca cadrul de 620 difera fata de cel de 640 si daca da la ce anume este diferit? un prieten bun avea 620, cadru' era din otel-crom-molibden, cu codita din aluminiu si intariri de otel la jug. din cate am observat eu, difera de 640 ca prindere a basculei si a motorului(strict locurile suruburilor), da' aproape bag mana-n foc ca difera si prinderea coditei si codita... Editat Decembrie 25, 2008 de stardust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 un prieten bun avea 620, cadru' era din otel-crom-molibden, cu codita din aluminiu si intariri de otel la jug.din cate am observat eu, difera de 640 ca prindere a basculei si a motorului(strict locurile suruburilor), da' aproape bag mana-n foc ca difera si prinderea coditei si codita... scuzati, id-ul iubitei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 13, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2009 Vand ktm lc4 640. Vezi linkul de la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut! Stie cineva sa imi spuna daca un carburator Mikuni BST 40 an 2004-2005 echipat cu senzor de acceleratie (TPS) va functiona in conditii normale montat pe un motor fabricat inainte de 2003 (motoare echipate cu carburator care nu aveau senzorul asta......doar de la modelele mai noi de 2003 s-a introdus TPS-ul). Caut de nebun de cateva zile informatii pe toate site-urile posibile si inca nu is lamurit. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut! Stie cineva sa imi spuna daca un carburator Mikuni BST 40 an 2004-2005 echipat cu senzor de acceleratie (TPS) va functiona in conditii normale montat pe un motor fabricat inainte de 2003 (motoare echipate cu carburator care nu aveau senzorul asta......doar de la modelele mai noi de 2003 s-a introdus TPS-ul). Caut de nebun de cateva zile informatii pe toate site-urile posibile si inca nu is lamurit. Mersi. Senzorul ala se poate anula. Daca nu sunt diferente la jigloare nu are nici o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 + duke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Am cautat pe forum dar nu am gasit prea multe pareri despre LC4 modelele mai vechi din '90-'97...probabil sunt atat de fiabile incat nu s-a plans nimeni de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 ...plictiseala mare pe topicul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) incerc sa ridic cateva trepte topicul,poate il vede cineva si o sa-mi raspunda... Editat Martie 10, 2009 de Cristi T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) poate nu prea stiu oamenii ce sa zica. Acuma ca ma gandesc.. stiu un singur om de fapt care a avut un 620 enduro.. si.. din cate stiu a stat mai mult prin service motoru ala. Dar nu fusese deloc intretinut de proprietarii anteriori. Si nici nu stiu cu ce pb era prin service.. diverse pb la motor. In schimb am vazut prin alte parti oameni care mai au inca lc4-le lor vechi (desi majoritatea sunt duke dintre alea.. deci poate au supravietuit ca nu prea au fost puse la munca).. Eu nu stiu sa fie mai fiabile ca un model mai nou.. si oricum n-au viata lunga motoarele astea.. de-aia nici nu prea sunt dinainte de 2000 multe. Editat Martie 10, 2009 de hoozit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Am cautat pe forum dar nu am gasit prea multe pareri despre LC4 modelele mai vechi din '90-'97...probabil sunt atat de fiabile incat nu s-a plans nimeni de ele EGS 600 si LC4 620 mi-au parut intotdeauna motoare destul de zdravene. Am prieteni care au avut asa ceva (unul mai are inca), le-au abuzat destul dar cand nu le-au facut si intretinerea minima e clar ca au clacat. Au fost refacute motoarele, au mers in continuare, unul s-a vandut si a crapat la proprietarul urmator care nu i-a completat sau mai bine zis schimbat uleiul si filtrul, mergand cand a vrut si unde a vrut dar fara sa tina seama de "doleantele" motocicletei. Vibreaza ca dracii, consuma undeva intre 7 si 10 L / 100 de km, se ridica din gaz in primele 3 trepte, putere ca la balamuc, usoare-usoare pentru categoria lor. Trebuie avut grija la ulei in primul rand (il mananca repede si il "imbacseste" tot repede) deci verificat si completat saptamanal si schimbat la 2000 de km impreuna cu filtrele; apoi trebuiesc verificate si stranse suruburile ca se desfac de la vibratii si pierzi una-alta ; atentie mare cu garnitura de la chiulasa ca se parleste relativ repede si intra apa in ulei si in scurt timp - la revedere set motor. Nu mi s-a parut ca nu ar fi fiabile, numai ca necesita o atentie sporita la intretinere. Asta va povesteste unu' care nu are KTM, dar poate auzim si parerile posesorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Imi spuneti si mie care este diferenta intre modelul adventure si cel de enduro, ca primul pare f obosit. Difera carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Nimeni nimic?? In alta ordne de idei, vreau sa renunt la tzigania de aripa fata la un Adventure din 2006. Stie cineva cam ce protectii de jambe pot sa pun? alea de exc nu prea vin la gauri. POt sa dau niste gauri in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Imi spuneti si mie care este diferenta intre modelul adventure si cel de enduro Carenajul, bordul+farul, rezervorul (considerabil mai mare la Adventure). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Protectii de jambe se gasesc la orice reprezentanta ktm . La fel si kitul de conversie pentru aripa sus. Despre diferentele intre adventure si enduro la capitolul "oboseala", eu cred ca nu pot fi date decat de calcatura diferita si de greutatea mai mare pe fata la adventure. Altfel, ce mai difera sunt: - furca cu jambe de 48 la adventure(exc) - alta calcatura standard, 16 cu 42 parca - rezervor de 28l pana in 2003, 25,5l dupa - sa diferita - evident, alte faruri, alt bord cu tripmaster, turometru si priza - acelasi carburator - mikuni bst40, doar la SMC e altul cred - din cate stiu, CDI-ul cu curba de aprindere comutabila 95 - 80 este doar la adventure, sa ma corecteze cineva daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 - din cate stiu, CDI-ul cu curba de aprindere comutabila 95 - 80 este doar la adventure, sa ma corecteze cineva daca gresesc. are si enduro la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Da, ma, bine, e si lc4 enduro jmecher In alta ordine de idei intreba cineva pe un forum paralel despre schema electrica pentru un adventure din 2002. Pentru ca inca nu am voie sa postez acolo, o pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 daca fac protectii de far de lc4 cum e in poza atasata de la touratech, va bagati sa cumparati? ies fix ca acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 De multa vreme ma tot roade problema fiabilitatii LC4-ului si vrand sa inteleg, tehnic, de ce sunt atat de putine care sa atinga bariera de 50k km fara reparatii capitale si in acelasi timp nefiind multumit cu empiricul "E cel mai puternic si usor din categoria sa, e normal sa se strice", am inceput sa caut pe net, singurul lucru care, ca un n00b in ale motoarelor, am stiut sa-l fac. Intai am dat peste threadul problemelor lui LC4 de pe HUBB, care este, zic eu, o lectura obligatorie pentru posesorul de LC4. Apoi, mergand mai departe, am descoperit ca la LC4, KTM a folosit o tehnologie care era la moda in fabricarea motoarelor hightech la sfarsitul anilor '90 si care presupunea folosirea unor camasi dintr-un aliaj numit NIKASIL. Tehnologie folosita si de BMW, Mercedes si Jaguar intre anii 1996-2000. Eh, interesant a fost ca dupa cativa ani de productie s-a descoperit la motoarele care foloseau aliajul asta, ca desi functionau foarte bine cu benzina din Germania sau alte parti ale lumii mai civilizate, in locurile unde benzina avea o concentratie mai ridicata de sulf, acesta reactiona cu NIKASIL-ul intr-un mod foarte pagubos pentru motor. Ii cam manca camasile pistoanelor intr-un ritm alert, multe motoare fiind kaputt dupa 30.000 - 100.000 km. Din cauza asta BMW a intrerupt in 2000 fabricarea motoarelor cu NIKASIL, desi la ei erau multe - M52. Nu stiu despre ceilati producatori, dar KTM sigur NU a facut asta. Din cauza asta presupun, multe LC4 de pe mobile sau alte site-uri de profil au precizat in istoric reparatii capitale, desi km sunt relativi putini. Intrebarea mea este: exista vreo modalitate de a afla - si nu "the hard way" - cat de departe este motorul de dezastrul iminent? Banuiesc ca in momentul in care vezi ca ai pierdut compresie e deja prea tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Intrebarea mea este: exista vreo modalitate de a afla - si nu "the hard way" - cat de departe este motorul de dezastrul iminent? Banuiesc ca in momentul in care vezi ca ai pierdut compresie e deja prea tarziu... De ce, ai inceput sa-ti pui problema daca este sanatos sa pleci cu lc4 asa de departe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Nu Angi, stiam demult ca NU e sanatos sa mergi cu LC4 asa departe, dar asta deja nu ma intereseaza asa tare. Vreau doar sa fac in asa fel incat sanatatea asta sa ma tina cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.