jenifer Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Da, urâtă si on-road oriented, arată un pic mai bine Tenere. Ce preț o fi având Tenere? Oricum, si eu sunt în căutare de un enduro-touring veritabil. Din păcate monocilindricele - prea slabe , sunt cam neconfortabile, se plafonează pe touring iar bi-cilindricele sunt prea grele ca să mergi pe un forestier mai rupt cu ele. Cred că singurul compromis e KTM 950 Adventure, restul gen Africa Twin sau Super Tenere, KTM Adventure 640, BMW F 650 GS am mers pe ele si sunt dezamăgit. Sunt sigur că 950 Adv. n-are probleme pe touring si drumuri proaste, să vedem ce face în soft-enduro, că e totusi f.greu. Ar mai fi Highland de 950-85 cai cu o greutate de 165 kg!!!, dar e foarte rară si scumpă si nu stim cât de fiabilă e...Dacă aveți altă solutie pt. un enduro-touring adevărat, dati de veste, că eu îmi bat capul si tot nu găsesc obiectul... de ce ai ramas dezamagit de supertenere si africa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 de ce ai ramas dezamagit de supertenere si africa? A.... pai sa vedem 1. Daca vii de pe un sport/naked/ touring strada etc, esti dezamagit de performantele vacii pe asfalt si speriat de posibilitatea de a scoate atatea sute de kile de fier in afara asfaltului 2. Daca vii de pe un enduro stradal monocilindru , esti dezamagit greutatea cu care te misti in offroad/oras si incantat de plusul pe care ti-l da o vaca de-asta pe asfalt la drum lung , chiar cu bagaj si cu pasager . 3. Daca vii de pe un chopper/cruiser , esti incantat de suspensii,ciclistica etc dar dezamagit de "comoditatea" cu care stai in sha si de senzatia ca mergi calare pe gard . 4. Daca e prima motocicleta, esti speriat si atat , si, decat sa recunosti ca situatia te depaseste, mai bine dai vina pe motocicleta In alta ordine de idei.... vaca mea va ramane in familie cel putin pana imi voi putea permite 2 motociclete ( sau mai multe ). Daca pe un taler al balantei pui AfricaTwin, pe celalalt trebuie sa pui de ex un 950 Adventure+ DRZ400E+inca un rand de roti supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Daca pe un taler al balantei pui AfricaTwin, pe celalalt trebuie sa pui de ex un 950 Adventure+ DRZ400E+inca un rand de roti supermoto Ce poate face Africa Twin si nu poate 950 Adv. ? Atat ca 950-ul este mai ,,pretentios" la intretinere, altfel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Africa si Super Tenere mi s-au părut un pic prea puturoase pentru greutatea lor (bine , după cum zicea Axa, eu vin după multi ani de monocilindrice cross-enduro, dar oricum am remarcat ca are centrul de greutate mai sus decât chopperul la raport greutate/putere asemănător !- ceea ce il face mai putin maniabil la viteze mici). Recunosc că sunt f.confortabile la drum lung, dar te cam chinui in oras si chiar pe soft-enduro- aici nu vorbim de forestiere sau drumuri de tara, ci de un pic de coclau. O sa va spun impresia mea despre KTM 950 Adventure după ce o să merg. Cât despre Highland totusi e impresionant sa scoti o greutate asa de mica (KLR la 650 o are!) la un motor de 1000 cu cuplu si putere. N-am probat, nici nu stiu daca o sa am ocazia in curand, cred ca totusi trebie sa fie o senzatie tare! Iar saua- o poti rezolva, exista destule aftermarketuri, cat despre bagaje- e loc destul daca mergi singur, daca nu, poate au si ceva cadre pt. cutii, macar pt top-case. Oricum, daca are windshield, e un inceput. Cât despre noul Transalp, nu putem decât să comentăm aspectul si datele tehnice, dar ar trebui sa-l si testam ca sa purtam o discutie mai amplă si să rămânem on topic . Sper să o facă unul din noi cât mai poponeataând. Asa ne multumim sa-l comparăm cu ălea pe care am mers. Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Daca pe un taler al balantei pui AfricaTwin, pe celalalt trebuie sa pui de ex un 950 Adventure+ DRZ400E+inca un rand de roti supermoto Sincer, cred ca te inseli amarnic. Esti subiectiv deoarece ai AT. Comparativ cu AT, KTM-ul 950 Adventure este mai usor, mai puternic iar amortizoarele, in mod cert, sunt net superioare. Cu un KTM 950 Adventure faci mai bine decat cu Africa si strada si coclau. Singurul minus al KTM-ului fata de Honda ar fi fiabilitatea. In rest.......... Daca in balanta ta ai fi inversat locul KTM-ului cu cel al Hondei, cred ca atunci erai mult mai aproape de adevar. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Singurul minus al KTM-ului fata de Honda ar fi fiabilitatea. In rest.......... Si ti se pare un argument minor? Pentru majoritatea dintre noi, e hotarator acest lucru... multi n-avem bani de aruncat, decat pe ceva sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Si ti se pare un argument minor? Pentru majoritatea dintre noi, e hotarator acest lucru... multi n-avem bani de aruncat, decat pe ceva sigur N-ai inteles. Axa a facut referire la polivalenta motocicletelor. Cum ca Africa face cat un Adv 950 + un DRZ + niste roti supermoto. Eu am incercat sa-i explic de ce cred eu ca greseste. Cand am spus de fiabilitate, am vrut sa scot in evidenta singura calitate a Africanei, comparativ cu Adv. 950, din punctul meu de vedere, chiar daca nu despre fiabilitate era vorba aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Eu am inteles ca alternativa pentru el, daca si-ar permite sa tina 2 motociclete, ar fi "talerul" mai sus mentionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Deja nu mai se discuta deloc de Transalp. Hai sa revenim la subiect. Mi-a placut ce zicea un tip pe ADVRIDER: Must admit that after the Varadero XL1000V was revealed at the ’98 Munich Intermot Motorcycle Exhibition I thought it was to big, to heavy and was wearing an oversized coat of plastics… 3 Months later I bought my first one and currently I am riding on my 3rd Varadero. History is repeating… After the first old-school Transalp 600 was revealed at the ’86 Paris Motorcycle Exhibition, every one was shouting that it was to big, to heavy, to oversized and to ugly. And today it happens again. People are starting to criticize a bike without having ridden a single mile with it… OK, I do have my question marques regarding the ‘design’ bash plate and the increased weight, but reading at other traillie forums as well I know one thing for sure: It will not brake down. I will keep my judgment for myself till I have taken the new Alp for a test ride, which will be soon… The bike will be available at our Honda agents (besides the space-cake…) early November! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Pai hai sa vorbim romaneste, totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Ah, sigur.....normal ca sunt subiectiv Iar balanta respectiva e valabila pt mine in momentul asta Eu unul nu gasesc justificare sa dublez investitia in alta motocicleta care e tot vaca ... Aici poate ma sustine un pic si CStelia, e la al 3-lea AT din cate stiu. Poate ne spune si noua de ce ? Nu vreau sa par fanatic, dar pt mine AT inseamna mult, e ceva ce nu pot explica in specificatii tehnice pe hartie. Pur si simplu iti da senzatia ca te-ai nascut in sha , de la prima plimbare, chestie care nu se intampla cu multe motociclete. Am mers si pe SuperTenere, si, desi e apropiata ca animal, cu un plus de putere chiar, pentru mine nu atinge la fel coarda sensibila Pe partea cu suspensia, Angi, ai 101% dreptate. Despre greutatea reala a agregatului, stim ca nr de kilograme pe hartie e cu totul altceva decat ce simti cand incaleci scula. Recunosc ca nu am de unde sa stiu adevaratul potential al unui 950 pentru ca nu am avut ocazia sa testez unul la drum, doar in parcare si in rest din auzite. (BTW, cine se ofera ? Dau la schimb o tura cu "legenda" plus berea aferenta dupa ) Prima mea impresie e ca are centrul de greutate mai sus si desi pe hartie e mai usor, in realitate il simti mai greu. Acum revenind la noul Transalp... Am mers pe primul model,chiar si cel cu frana spate pe tambur poate face lucruri pe care la inceput nu ti le imaginezi.L-am alergat pe forestier urat, l-am alergat pe asfalt pe serpentine... 50 de cai vi se par putini iar 200 kile mult, dar in mers caii par mai multi si pe bolovani motocicleta pare mai usoara E asa de prietenoasa, ca la intrarea in serpentine ai senzatia ca poti da drumul la ghidon si se tine singura pe trasa optima . Dupa aia i-au pus disc si pe spate... aceeasi motocicleta , dar mai buna Apoi i-au pus dublu-disc pe fata. Nu am testat, dar nu poate sa fie decat un plus. Am mers si pe cea de 650 si, desi imbunatatita, mi-a mers mai putin la suflet. Parca e prea "domnisoara" ... Asta nou nu l-am vazut decat in poze si deja nu-mi place. Din nou, subiectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gote Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 cum spunea si englezu', in 86' la Paris toata lumea surprinsa: prea mare, prea grea, prea urata. de atunci au trecut 21 de ani si uite-o la a 4 generatie. poate peste 20 de ani se vor aniversa 40 de ani de Transalp. sa speram ca om trai si om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Aici poate ma sustine un pic si CStelia, e la al 3-lea AT din cate stiu. Poate ne spune si noua de ce ? Ba chiar al patrulea Am avut toate modelele (RD04, RD03 si RD07). Am avut si Super Tenere. E drept 950 Adventure nu am avut si nici nu am mers pe el. Momentan nu mi-l pot permite financiar. Ca si Axa, pentru mine in acest moment AT este compromisul ideal intre pret, fiabilitate, design, capabilitati offroad si comportament pe sosea. Am avut un RD07 incaltat cu Mitas E09 si nu vreti sa stiti pe unde m-am bagat cu el Mi se pare totusi pertinenta parerea celui de pe advrider. Nu poti emite o parere fara sa mergi cu acest nou Transalp macar un pic. DAR, lasand la o parte performantele, voi ati cumpara o motocicleta daca nu va place cum arata? Eu nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Nu vreau sa par fanatic, dar pt mine AT inseamna mult, e ceva ce nu pot explica in specificatii tehnice pe hartie. Pur si simplu iti da senzatia ca te-ai nascut in sha , de la prima plimbare, chestie care nu se intampla cu multe motociclete. O senzatie asemanatoare am avut si eu cu GS-ul 650. Ajunsesem sa cred ca ma voi "ingropa" cu el, asa de mult imi placea. Si uite cum a venit ziua cand mi-am luat un KTM (recunosc, doar din curiozitate, sa "vaza" si ochii mei cum se "simte" un KTM). Si de atunci.......... ..........parca totul paleste in fata ei ....... ............stiu, e multa afectiune din partea mea dar si ea imi da prea multe motive s-o Inainte, cand vedeam un KTM ma gandeam ca nu voi avea niciodata o asemenea motocicleta. "Ce, sa stau eu toata ziua sa bag bani in krul ei?!" Acum, DACA N-AI INCERCAT UN KTM E CA SI CUM TOATA VIATA TI-AI FACUT DOAR LABA. (asta gandesc eu, e o parere strict personala) Si acum, totusi, sa revenim la noul Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Poate am mai facut si cate o laba, dar am incalecat destule ktm-uri sa-mi fac o parere. Cateva 620 enduro mai vechiute...640 Adventure vre-o 2 ( varianta 99 si varianta 2006) , Lc4 Supermoto vre-o 2, un Duke , etc. Impresia mea a ramas aceeasi, nu-mi place motorul din ele. Cand aud zdranganiturile alea imi vine sa il las pe cric si sa fug De suspensii, no comment , mi le-as pune si ca picioare de pat acasa De-abia astept sa testez si un 950 in conditii reale de drum si mai vedem.... Acuma revenind la noul Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 .......... Lc4 Supermoto vre-o 2, un Duke , etc. Impresia mea a ramas aceeasi, nu-mi place motorul din ele. Cand aud zdranganiturile alea imi vine sa il las pe cric si sa fug Da. Este adevarat ca pentru un motociclist obisnuit cu "tacutele" japoneze, un motor "vorbaret" precum cel al KTM-ului este destul de greu de "inghitit". Initial, si pe mine ma deranjau zgomotul si vibratiile. Dar in scurt timp m-am obisnuit si acum vad doar performantele oferite de aceasta motocicleta. Tocmai d-asta imi vine s-o de cate ori o vad Cred ca, in general, motocicleta KTM este o motocicleta pe care ori o iubesti, ori o urasti. --- Mesaj completat în 11 Oct 2007 16:51 -------------Iar ca sa revin la subiect, pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc noul TA. Trebuie tinut cont de faptul ca se vrea a fi o motocicleta adventure si nu enduro. Asa ca discutii de genul ca e prea joasa sau prea "grasa" nu-si au rostul. Farul, poti spune ca este mai spartan. Cei 700 de cm. nu vor face altceva decat s-o ajunte. Eu cred ca va avea succes, cum cred ca si noul Tenere va avea. Exista posibilitatea ca noul TA sa fie o Africa mult mai rafinata. Mai aveti putina rabdare. Nici macar n-ati vazut-o pe viu.......nici nu mai zic de incercat....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Da. Este adevarat ca pentru un motociclist obisnuit cu "tacutele" japoneze, un motor "vorbaret" precum cel al KTM-ului este destul de greu de "inghitit". Initial, si pe mine ma deranjau zgomotul si vibratiile. Dar in scurt timp m-am obisnuit si acum vad doar performantele oferite de aceasta motocicleta. Tocmai d-asta imi vine s-o de cate ori o vad Cred ca, in general, motocicleta KTM este o motocicleta pe care ori o iubesti, ori o urasti. <small>--- Mesaj completat în 11 Oct 2007 16:51 -------------</small><br/>Iar ca sa revin la subiect, pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc noul TA. Trebuie tinut cont de faptul ca se vrea a fi o motocicleta adventure si nu enduro. Asa ca discutii de genul ca e prea joasa sau prea "grasa" nu-si au rostul. Farul, poti spune ca este mai spartan. Cei 700 de cm. nu vor face altceva decat s-o ajunte. Eu cred ca va avea succes, cum cred ca si noul Tenere va avea. Exista posibilitatea ca noul TA sa fie o Africa mult mai rafinata. Mai aveti putina rabdare. Nici macar n-ati vazut-o pe viu.......nici nu mai zic de incercat....... ... aici ai mare dreptate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw qEak7Q47zUg Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac ) Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro). Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa... Traiasca berea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw qEak7Q47zUg Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac ) Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro). Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa... Traiasca berea! Dupa filmele astea doua, parca nu imi mai pare asa ,,de aruncat" ! Cred ca este o motocicleta foarte buna pentru scopul ei ! A inceput sa-mi placa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Farul ala rotund parca nu se potriveste te loc, arata foarte naspa. In rest, ne-au aratat si pentru ce fel de drumuri e facuta, pentru care pare a se preta foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Farul ala rotund parca nu se potriveste te loc, arata foarte naspa. In rest, ne-au aratat si pentru ce fel de drumuri e facuta, pentru care pare a se preta foarte bine. Ba mie parca farul incepe sa imi placa tot mai mult, fie el "spartan" cum zicea cineva mai sus. Ne tot dam cu parerile aici, dar sa vb si noi dupa ce o incalecam o tzâra.... Toate cele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 DA..., bine ca a postat cineva despre istoria primei transalp si gata istoria se repeta: "parca" incepe sa ne placa... ...... Arata ca dracu, trebuie sa recunoastem. Si pana sa o probam (ca oricum nu stiu dintre cati au postat aici or sa probeze prea curand, eu unul nu ma vad) ne dam cu parerea la cum arata. Si arata ca naiba. Farul ala se potriveste ca nuca-n perete. Eu unul NU as cumpara-o pentru simplul fapt ca nu-mi place cum arata. Sa ma sperii de ea in fiecare zi?? Si filmuletele alea de reclama sunt pentru adormit babe octogenare... mai da-o dreaq, asta vrea publicul, asta se fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw qEak7Q47zUg Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac ) Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro). Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa... Traiasca berea! In America Transalpul nu este importat.Dealtfel nici Varadero si nici AfricTwin.Sa nu mai vorbim de Tenere,Supertenere,DR Big samd.Transalpul a fost vandut pentru doi ani in America 88-90 daca nu ma insel.Cred ca-i facuta mai mult pentru Asia(China banuiesc)si Europa Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw Plictisitor rau clipul... cred ca si la scutere electrice sunt reclame mai incitante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Vad ca vorbiti de KTM 950 Adventure dar nu pomeniti nimik de noul 690 Enduro.Are 138 de kile la gol fratzilor iaka linku http://www.ktm690enduro.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.