Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

RAR pentru a initia orice fomalitatea iti cere CV si un document oficial al atelajului (talon, CIV, etc).

 

In lipsa talonului (acte inmatriculare) trebuie sa obtii dovada de la Politie (am verificat acest aspect la ei chiar ieri).

 

Ideea este sa stiu cum procedez ca sa merg din start cu "Temele facute" - practic vreau sa folosesc acele piese sa refac atelajul.



nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am cumparat anul trecut, pe 7 martie 2013, sradul din dotare. Fostul proprietar a scos motocicleta de la impozit, am pus o pe numele meu si, pe langa civ si talon, mi-a dat si un rand de acte.

Ca sa intelegeti, ultimul proprietar din CIV si talon apare cu data inscrierii 2007. De atunci, motocicleta a mai avut 4 proprietari (inclusiv eu) care nu au inscris-o in circulatie. Am de la fiecare in parte contractul de vanzare-cumparare si fisa fiscala.

Stiu ca trebuie sa merg la Autentificare RAR si la DRPCIV pt a o inscrie pe numele meu (stiu si procedura). Avand in vedere situatia, eu ma duc cu toate actele aranjate cronologic, dar as putea avea probleme avand in vedere ca n a mai fst inscrisa de o mie de ani? Imi pot pune peidici? Retinerea actelor, amenda, stiu si eu.

Mai e o problema. In acte, motoreta e trecuta ca avand culoarea galben-negru, ori a mea e vopsita toata neagra. Cum trebuie procedat in atare caz? Si ca sa inchei, pentru autentificare: motoreta nu se prezinta prea bine optc: am un semnal rupt, rezervorul e patat cu benzina, am 2 scarite lipsa si xenon. Seria corespunde, toba e omologata. Sa risc sa merg la ei sau nu? Daca nu o inscriu, cum procedez cu rca ul si itp ul pt a merge legal?

 

Mii de multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incepi prin a te duce la primarie sa o inscri pe rol. Aici poti primi in cel mai rau caz o amenda de 80 ron (parca) ca nu ai inscris-o la timp.

Daca nu reusesti la primarie mai departe nu stiu daca mai conteaza...si nu are rost sa mai mergi/dai bani la rar. In teorie la rar nu ar trebuii sa se uite decat la serii daca ai itp-ul in valabilitate...dar in functie de persoanele (si cheful lor) s-ar putea sa ai surprize si sa te recheme. Cred ca ai sanse foarte mare avand in vedere cate bube are motoreta.

De fiecare data cand am inscris vre-un atelaj (si cred ca sunt la 6-7) s-au mai uitat si puricat. Nu pot sa spun ca au facut exces dar si eu am avut grija de fiecare data sa nu fie ceva prea saritor in ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incepi prin a te duce la primarie sa o inscri pe rol. Aici poti primi in cel mai rau caz o amenda de 80 ron (parca) ca nu ai inscris-o la timp.

Daca nu reusesti la primarie mai departe nu stiu daca mai conteaza...si nu are rost sa mai mergi/dai bani la rar. In teorie la rar nu ar trebuii sa se uite decat la serii daca ai itp-ul in valabilitate...dar in functie de persoanele (si cheful lor) s-ar putea sa ai surprize si sa te recheme. Cred ca ai sanse foarte mare avand in vedere cate bube are motoreta.

De fiecare data cand am inscris vre-un atelaj (si cred ca sunt la 6-7) s-au mai uitat si puricat. Nu pot sa spun ca au facut exces dar si eu am avut grija de fiecare data sa nu fie ceva prea saritor in ochi.

 

Da, e cam mare bataia de cap. Nu stiu cum sa procedez cu RCA-ul ca sa nu am probleme in caz de eveniment rutier sau chiar control de rutina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as face probleme mai degraba cu itp-ul....rca-ul poti sa-l faci online pe numele tau....si in cel mai rau caz vor comenta. Dar daca nu le spui ca motoreta nu e pe numele tau nu prea au cum sa verifice. Si daca il faci pe numele tau e perfect valabil si te acopera.

Ar fi de preferat sa incerci sa o inscri. Problemele la acte iti scad foarte mult valoarea motoretei in caz ca te gandesti acum sau in viitor s-o mariti.

A si apropo: in caz de control de rutina oricum sunt sase sa ai probleme....mai ales daca scrie pe talon....si trecand prin atatea maini e aproape imposibil sa nu fie trecut ceva pe talon.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-as face probleme mai degraba cu itp-ul....rca-ul poti sa-l faci online pe numele tau....si in cel mai rau caz vor comenta. Dar daca nu le spui ca motoreta nu e pe numele tau nu prea au cum sa verifice. Si daca il faci pe numele tau e perfect valabil si te acopera.

 

Pana acum n am avut probleme, ii interesau sa am itp si rca valabile, nu m a intrebat nimeni a cui e motocicleta. Le spun eventual ca am imprumutat o de la varul meu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe talon scrie "instrainat catre: <altcineva>"?...daca da, primesti sigur amenda la primarie

2. certificatul fiscal e valabil doar 1 luna, deci e posibil sa trebuiasca sa mergi pe la fiecare si sa le ceri cate un favor.

3. faptul ca ai contractele de vanzare cumparare in ordine cronoligica si pusca numele, e un lucru foarte bun

4. itp-ul si rca-ul le poti face si daca nu e prezent proprietarul...o poti duce tot asa...mai nasol e daca vreodata se suspenda talonul...sau daca te prinde in trafic la control si pe talon scrie "instrainat catre" altcineva (nu tu)

 

eu zic ca cel mai simplu e sa iei legatura cu primul proprietar si sa faceti un contract vc direct intre voi...e mult mai simplu...apoi o pui la punct si mergi la RAR si apoi mai departe

 

alternativ, poti sa mergi si la un birou unde se fac acte de vc...in general aia au intalnit multe situatii si sigur stiu solutia cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe talon scrie "instrainat catre: <altcineva>"?...daca da, primesti sigur amenda la primarie

2. certificatul fiscal e valabil doar 1 luna, deci e posibil sa trebuiasca sa mergi pe la fiecare si sa le ceri cate un favor.

1. nu. amenda si-o ia ca nu a declarat-o la fisc la timp, dar aici nu e problema ca zice ca a declarat-o. Eu am inmatriculat la politie mobra la ~1 an dupa ce am luat-o si nu mi-am mai luat nici o amenda.

2. da. partial ai dreptate, dar te trage de urechi la SPIT. La politie cat timp ai toate fisele alea cu stampile de fisc (SPIT), inclusiv de la el, nu are probleme.

 

Horia, de inscris la fisc zici ca o ai, faci RAR-ul (ideal ar fi sa scoti xenonul si sa ii bagi un autocolant galben pe rezervor, daca tot zici ca e patat si in talon ai galben-negru, pui si tu niste semnalizari din vitan la 30 de ron perechea) si dupa te duci la politie. Nu iti face nimeni nimic, nu te trage de bile, nu ti le taie :P

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. pe talon scrie "instrainat catre: <altcineva>"?...daca da, primesti sigur amenda la primarie

2. certificatul fiscal e valabil doar 1 luna, deci e posibil sa trebuiasca sa mergi pe la fiecare si sa le ceri cate un favor.

3. faptul ca ai contractele de vanzare cumparare in ordine cronoligica si pusca numele, e un lucru foarte bun

4. itp-ul si rca-ul le poti face si daca nu e prezent proprietarul...o poti duce tot asa...mai nasol e daca vreodata se suspenda talonul...sau daca te prinde in trafic la control si pe talon scrie "instrainat catre" altcineva (nu tu)

 

eu zic ca cel mai simplu e sa iei legatura cu primul proprietar si sa faceti un contract vc direct intre voi...e mult mai simplu...apoi o pui la punct si mergi la RAR si apoi mai departe

 

alternativ, poti sa mergi si la un birou unde se fac acte de vc...in general aia au intalnit multe situatii si sigur stiu solutia cea mai buna

 

1. da, catre al doilea proprietar dupa cel din talon

2. n-as face asta, nu sunt toti din buc

3. am certificatele care expira intr o luna :)

4. da, ma gandeam sa fac pe numele celui din talon dar e belea cu suspendarea talonului si cu instrainatul ( n as putea taia numele aluia ca e scris cu pixul si sa il pun pe al meu? )) )

 

ori iau legatura cu proprietarul, ori ii fac rca, itp si multe cruci sa n am probleme si aia e, o vand.

ps. in iulie am avut accident dar pe politisti nu i au interesat chestiile astea, mi au dat inapoi talonul si actele

 

1. nu. amenda si-o ia ca nu a declarat-o la fisc la timp, dar aici nu e problema ca zice ca a declarat-o. Eu am inmatriculat la politie mobra la ~1 an dupa ce am luat-o si nu mi-am mai luat nici o amenda.

2. da. partial ai dreptate, dar te trage de urechi la SPIT. La politie cat timp ai toate fisele alea cu stampile de fisc (SPIT), inclusiv de la el, nu are probleme.

 

Horia, de inscris la fisc zici ca o ai, faci RAR-ul (ideal ar fi sa scoti xenonul si sa ii bagi un autocolant galben pe rezervor, daca tot zici ca e patat si in talon ai galben-negru, pui si tu niste semnalizari din vitan la 30 de ron perechea) si dupa te duci la politie. Nu iti face nimeni nimic, nu te trage de bile, nu ti le taie :P

 

Ai vorbit pe limba mea, jefe, thanks! Inca o treaba, la autentificare nu pot sa ma duc fara itp si la ei nici mort nu il fac. O sa il fac la concept car si ma rog sa nu mi dea cu revenire. Ar fi bine sa o bag pe numele meu, pot sa o vand mai usor pe urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu primeste nicio amenda de la "primarie", a scris in prima fraza ca a inscris-o pe numele lui la Adm. Financiara. Si oricum nu are legatura cu mentiunea de pe talon.

2. nu e nevoie

3. daca ai toate cvc, nu sunt probleme. Poti inmatricula mobra cu actele astea.

 

RCA poti sa-i faci "in vederea inmatricularii", pe numele tau, fara numar de inmatriculare. iar ITP-ul si autentificarea la RAR le faci si tu dupa ce cosmetizezi putin mobra. Semnalizarea aia se lipeste... nu e chiar atat de greu. Xenon-ul se da jos si se pune halogen. Si scaritele... banuiesc ca lipsesc cele pasager, nu?

Legat de culoare, poti sa o lasi complet neagra si ceri schimbarea culorii in talon cand te duci la RAR. Oricum platesti un talon nou si taxa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu primeste nicio amenda de la "primarie", a scris in prima fraza ca a inscris-o pe numele lui la Adm. Financiara. Si oricum nu are legatura cu mentiunea de pe talon.

2. nu e nevoie

3. daca ai toate cvc, nu sunt probleme. Poti inmatricula mobra cu actele astea.

 

RCA poti sa-i faci "in vederea inmatricularii", pe numele tau, fara numar de inmatriculare. iar ITP-ul si autentificarea la RAR le faci si tu dupa ce cosmetizezi putin mobra. Semnalizarea aia se lipeste... nu e chiar atat de greu. Xenon-ul se da jos si se pune halogen. Si scaritele... banuiesc ca lipsesc cele pasager, nu?

Legat de culoare, poti sa o lasi complet neagra si ceri schimbarea culorii in talon cand te duci la RAR. Oricum platesti un talon nou si taxa...

 

ia uite cum ai anticipat tu toate intrebarile mele :) Discutam in privat despre lipire, halogen vad eu de unde iau si unde il montez iar scaritele se cumpara.

Cum vad eu situatia:

1. Duc motoreta la mecanic pentru nevoile ei de servisare

2. Scarite pilot am doar ca sunt deplorabile ( pe dreapta am suportul rupt si sta cam intr o rana ). Pasager nu as mai lua, las monoppostul si aia e; iau sau imprumut un bec halogen.

3. Fac rca in vederea inmatricularii ( cat e valabil?) si itp-ul la Concept car service

4. Ma duc cu actele necesare la Autentiicare si ma rog la doamne doamne sa nu ma respinga( if so, imi da cu revenire, nu ma trezesc ca mi opresc motoreta pe acolo, nu?)

5. Ma duc cu toate actele la drpciv, scot talon si civ pe numele meu si ii modific culoarea in talon.

 

Cu toti pasii acestia, nu mai e evoie sa iau legatura cu vreun fost proprietar, sa fac alt cvc sau chestii de genul, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cei care au avut de tradus acte de curand (provenienta ITalia) si au efectuat aceasta operatiune in Bucuresti imi pot da ceva recomandari ? Cam care a fost costul si timpul necesar traducerii actelor ?

Sunt cam la limita cu timpul si din pacate plecatul zilnic (si des) de la munca nu este o optiune :(

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da. dar cum faci asta fara itp si rca valabile?

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

3. pe 6 luni am facut eu, la emag.

4. revenire, normal

5. modificarea culorii o face RAR-ul, cu ei trebuie sa vorbesti cand te duci. drpciv-ul doar face modificarile in hartii, respectiv talonul nou si carte.

 

Pai daca ai contractele vechi, ai contractul tau cu fostul prop, ai inscris-o la fisc... nu, nu mai iei legatura cu nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

poxipol, superglue, coca, mamaliga, orice care tine pe moment! Daca nu iei pasager, logic.

 

Apropo, vezi ca daca ai doar monopost, e posibil sa se ia si de asta. La C-ta stiu care au trecut cu, dar si altii care si-au luat-o tot cu monopost :)

 

Legat de culoare, cred ca se mai percepea un tarif. In schimb e 4 lei metru de autocolant galben :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. da. dar cum faci asta fara itp si rca valabile?

2. repara-le... sudeaza suportul, curata, revopseste... nu stiu ce e nevoie, dau exemplu doar.

3. pe 6 luni am facut eu, la emag.

4. revenire, normal

5. modificarea culorii o face RAR-ul, cu ei trebuie sa vorbesti cand te duci. drpciv-ul doar face modificarile in hartii, respectiv talonul nou si carte.

 

Pai daca ai contractele vechi, ai contractul tau cu fostul prop, ai inscris-o la fisc... nu, nu mai iei legatura cu nimeni.

 

1. duba sau fac in vederea inmatricularii pe 6 luni + ITP

2. semnalul se lipeste de moment, iau suport pt scarita pilot dreapta, cumpar bec pentru far. Ce treaba au ei cu carenele mele julite si cu o mica pata de vopsea pe codita, pana la urma?

4. pai de ce sa mi dea cu revenire? revenirea e pt itp. daca eu am tot stock pe ea si seria corespunde, care e problema? julituriile de care ziceam mai sus?

5. la naiba, vad eu cum o dreg, o sa i intreb cand merg la autentificare

 

poxipol, superglue, coca, mamaliga, orice care tine pe moment! Daca nu iei pasager, logic.

 

Apropo, vezi ca daca ai doar monopost, e posibil sa se ia si de asta. La C-ta stiu care au trecut cu, dar si altii care si-au luat-o tot cu monopost :)

 

Legat de culoare, cred ca se mai percepea un tarif. In schimb e 4 lei metru de autocolant galben :crack:

 

1. vad eu cum i lipesc

2. dau jos monopostu, pun saua, dar n am scarita pe stanga :))

3. daca tot o fac, o fac pana la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari baieti si fete.

 

Mi-a venit si mie capra si trebuie sa o inmatriculez. Am trecut prin operatiunea asta de cateva ori, ultima data acum 1 an, insa e prima data cand iau ceva de afara si in plus e si prin intermediar (firma Motomus). Din pacate nu stau in orasul din buletin si am si un program incarcat la servici, asa ca incerc sa-mi fac cat mai bine temele de acasa....sa fiu la locatii cand se deschid usile si sa mearga cat mai repede treaba. Cei de la Motomus mi-au facut RAR-ul si mi-au dat toate actele necesare inmatricularii (din ce am citit pe net). Acum insa cand imi fac dosarul, vad ca mai imi trebuie (sau nu) inca cateva chestii in plus, care in cazul curent nu le am. As avea asadar dorinta sa ma indrume cineva care a facut recent procedura intr-un mod similar cu al meu.

 

Deci probleme:

- import

- firma intermediara ro

- n-am fost la nici un birou de acte VC, deci nu am ce se da acolo.

 

Asadar...ce stiu eu despre cele 2 dosare:

 

1. Primarie:

- Ceva declaratie (dar n-am gasit model pe net)

- Certificat fiscal al vanzatorului - Am de la Motomus

- Certificat de Inregistrare (Ministerul justitiei) tot de la Motomus- asta aici trebuie?

- Actul de dobandire -> Am factura de la Motomus. Trebuie si chitanta (nu am) sau factura de achizitie din italia (am)?

- cartea de identitate -> Am dar nu apare nici un proprietar pe ea...nu stiu cine trebuie/trebuia sa completeze

- fisa de inmatriculare -> nu am...am scos de pe net...astea se completeaza de obicei la masina de scris...eu ce fac?...o fac cu pixu, sau pe pc si o imprim dupa....plus ca astea sunt n modele

- taxe de timbru -> sper ca se platesc pe loc si tot acolo

- copie buletin (am) + alte copii (am dupa toate documentele)

- anexe? itl 008 pentru fiscalul meu si itl 005- decizie de impunere?....zic bine?

 

2. Politie:

- Carta Di Circolazione (pe care scrie anulat pentru export spre UE)

- certificat de autenticitate

- certificat itp

- scrisoare de transport din italia

- factura de achizitie din italia

- mai am ceva Certificato di proprieta (habar n-am ce-i cu el)

- ce mai primesc de la primarie

- chitanta cec

- asigurare pe 6 luni.

 

orice info e binevenita...dimineata la 7 ma pornesc de acasa, deci imi cam trebuie din seara asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..vreau sa cumpar un motor de la cineva..este inmatriculat RO are itp si asigurare valabile..dar are numerele rezervate..vreau sa il inmatriculez pe numele meu..cum procedez?care sunt pasii pe care ii urmez?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR pentru a initia orice fomalitatea iti cere CV si un document oficial al atelajului (talon, CIV, etc).

 

In lipsa talonului (acte inmatriculare) trebuie sa obtii dovada de la Politie (am verificat acest aspect la ei chiar ieri).

 

Ideea este sa stiu cum procedez ca sa merg din start cu "Temele facute" - practic vreau sa folosesc acele piese sa refac atelajul.

 

nimeni?

se poate... am reusit cu explicatiile de rigoare in cadrul unei audiente la inmatriculari... aprobat & primit dovada pentru reinmatriculare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou in domeniu, tocmai am cumparato honda cbf 1000 din Arad, moto este adusa din italia,as vrea sa stiu ce pasi trebuie sa urmez pentru a lua numere rosii,ce acte trebuie traduse si unde imi trebuie si care este ordinea .Stima

 

Salut, sunt nou in domeniu, tocmai am cumparato honda cbf 1000 din Arad, moto este adusa din italia,as vrea sa stiu ce pasi trebuie sa urmez pentru a lua numere rosii,ce acte trebuie traduse si unde imi trebuie si care este ordinea .Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pentru toata lumea.

Am si eu o problema. Am cumparat anul trecu un Hornet inmatriculata in tara, am facut absolut toate actele necesare, doar ca nu am mers sa ii schimb certificatul si numaru de inmatriculare. Am circulat asa cu el, cu numere de alt judet. Saptamana trecuta mi-a suspendat un politist certificatul pentru nerespectarea termenului de 30 de zile pentru inmatriculare, pentru care am platiti si o amenda de 255 de lei. Dupa care, am mers la RAR pentru certificat de identicitate, si dupa aceea la inmatriculari. Acolo mi-au cerut sa le predau si certificatul de inmatriculare, care fiind suspendat. Nu au vrut sa imi ia in evidenta dosarul pentru ca nu am avut certificatul. Motivul pentru care nu l-am inmatriculat pe numele meu este ca, nu stiam de legea asta de 30 de zile, mi sa spus ca pot circula asa cu el fara probleme, doar sa am grija sa nu fac accident ( asigrarea fiind facuta pe numele meu). Ce e de facut?

Editat de blackgoat1666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat un motor, iar acum situatia in acte este urmatoarea:

 

am facut actul de vanzare-cumparare si am platit impozitul.

 

numarul si talonul sunt pe numele vechiului proprietar, dar pe talon scrie "instrainat catre"...mine

ITP valabil,

RCA valabil si facut pe numele meu.

 

stiu ca ar mai trebui sa-i fac identificarea si apoi sa iau numar si talon cu numele meu.

 

intrebarea este daca este legal sa circul asa (mai mult de 30-60 zile)? daca nu, care este sanctiunea (amenda, eventual cat, retinerea talonului, etc).

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este legal sa circuli asa

gandeste-te ca daca ai si nenorocul sa iti ia talonul politia , te-ai cam scos ..

 

e si data trecuta , la 'instrainat catre' ?

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vroiai sa poti merge pe numele vechiului proprietar in continuare trebuia sa nu iti scrie pe talon instrainat catre.... si data. Daca a scris doar catre cine e instrainat dar nu si data e ok. Daca e trecuta si data instrainarii pe talon si depasesti 30 de zile de la aceasta data pana cand il treci pe numele tau e problema, amenda. Plus ca ma e posibil sa ai probleme la inmatriculari cand mergi sa o treci pe numele tau pentru ca ai depasit cele 30 de zile. Daca tot ti-ai facut si asigurarea mergi la RAR pentru certificatul de autenticitate si pe urma la inmatriculari si trece-o pe numele tau sa nu te mai doara capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...