Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 18 minute, Silver Arrow a spus:

Pai tocmai asta este problema:  informatia nu este utila, fiind eronata.

Tu ai mers la DRPICV cu numerele de inmatriculare, de aceea nu ai avut nevoie de un document de transport.

Haide sa iti spun si utilitatea unui CMR: daca se intampla vreo incurcatura ca camionul pe drum, in baza CMR-ului poti ridica pretentii asupra bunului distrus sau disparut.  Fara CMR marfa nu exista. De altfel sa stii ca persoana (fizica sau juridica) trecuta in documentul de transport, fie el CMR, AWB sau Conosament, este proprietarul marfii si doar lui i se poate preda.

Tu ai mers la risc ca sa economisesti 100-200 €. Este dreptul tau, dar nu este nevoie sa ii faci reclama pe aici.

Nenea de la inmatriculari nu a fost indulgent, ci a respectat procedura. Pentru ca daca ar fi indulgent si mobra s-ar dovedi ciordita a bagat-o pe maneca.

 

Daca chiar vroiai sa dai o informatie utila, puteai sa spui ca daca nu exista un document de transport, si mobra nu are numere fiind radiata din circulatie in tara de unde a venit, se poate anexa la acte un copie talon remorca transport moto si sa se dea o declaratie cum ca a fost adusa pe remorca.

 

Nu cred ca propunerea sa o transporti la negru a venit din partea companiei aceleia mari, ci din partea unui agarici sau a unui sofer .....

Pe romaneste a facut si soferul o mica hotie din buzunarul companiei. Si tu ai pus umarul la ea .

Eu am discutat cu o doamna de la compania respectiva care se ocupa de transporturile din tara respectiva catre Romania.. daca ea are combinatiile cu soferul/ omul de la depozit treaba ei,... nu am stat sa fac ancheta. Stiu ca a fost riscant, dar dupa 3 saptamani de cautat transport din zona respectiva am acceptat orice doar sa ajunga odata.

Din comentariile lasate de mine reiese ca aveam numere valabile si toate actele. Pe site-ul DRPCIV nu vazusem ceva specificat cum ca daca ai numere valabile nu ti-ar trebui CMR sau alt document pentru transport.

Legat de reclama, ha? Am dat numele companiei, un contact, ceva? 

Nu am indemnat pe nimeni sa faca ce am facut eu, cum de altfel am si specificat ca nu consider solutia ca fiind buna, ea fiind poate de conjunctura pentru cineva, cum a fost si pentru mine si cum am tot zis...

In fine, doresc sa inchei subiectul si probabil va fi si printre ultimele postari pentru ca, "comunitate" deosebita. 

O seara buna sa aveti!

Editat de CristiaNNNw0w
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Aveti idee daca se poate inmatricula o masina veche, din Germania, care a fost adusa pe trailer, dar FARA numerele de inmatriculare nemtesti? Exista un document de la dealerul german care spune ca le-a oprit acolo si ca circula pe trailer fara numere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, joby_toss a spus:

Salutare!

Aveti idee daca se poate inmatricula o masina veche, din Germania, care a fost adusa pe trailer, dar FARA numerele de inmatriculare nemtesti? Exista un document de la dealerul german care spune ca le-a oprit acolo si ca circula pe trailer fara numere...

Cel care ti-a adus masina pe trailer are un document de transport pe care in mod normal l-ai semnat cand ti-a predat masina. Daca nu ai asa ceva intreaba pe sofer de un CMR. Cu acest document te duci la inmatriculari.

Atentie: pe documentele masinii - CIV (Fahrzeugbrief = Zulassungsschein Teil II) si TALON (Fahrzeugschein = Zulassungsschein Teil I) , trebuie sa fie specificat ca a fost radiata din circulatie si scoasa de la fisc. 

 

Daca nu stii exact ce a scris dealer-ul neamt pe hartie da-mi un PM cu documentul si iti traduc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, numai ca vanzatorul a uitat sa-mi dea acest document (asa ca nu stiu exact ce scrie, decat ce mi-a spus el) si mi-l trimite prin curier maine. O sa te deranjez joi cu un PM pentru detalii suplimentare. 

Multumesc! 

 

P.S. Masina aceasta e deja inmatriculata provizoriu (are numere rosii) in Teleorman, si acolo mi-a zis ca nu l-a intrebat nimeni de asa ceva (isi adusese 2 masini si una a inmatriculat-o definitiv pe numele lui in TR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vin cu o intebare: se poate inmatricula un autovehicul la care vanzatorul nu apare in cartea de identitate si talon? 
Mai concret, presupunem ca Ionescu este proprietarul unei motociclete dobandita prin cvc de la Popescu. Problema este ca Ionescu nu s-a mai complicat sa isi inscrie motocicleta si la politie, ci doar la finante, iar pe carte si talon proprietarul care figureaza este Popescu. Bun, eu acum daca vreau sa cumpar motocicleta de la Ionescu voi intampina probleme in procesul de inmatriculare?

Vad pe net ceva informatii cum ca ar fi posibil sa o inmatriculez daca Ionescu imi da o copie a contractului de vanzare cumparare dintre el si Popescu. S-a mai lovit cineva de aceasta problema si poate sa imi confirme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate daca Ionescu are act care demonstreaza ca e proprietar si toate taxele sunt platite.

Acum cativa ani am inmatriculat o masina de la mostenitorul ei, care nu era trecut in nici un act al masinii. A avut actul de la partaj + certif. de mostenitor care demonstrau ca e proprietarul si au fost suficiente. Trecusera ani buni in care mostenitorul nu a trecut masina pe numele lui pentru ca nu a circulat cu ea. La vanzare el a scris pe talon ca o instraineaza catre mine, desi nu era numele lui in talon si eu mi-am scris datele mele cu pixul in cartea de identitate la nr. 2 (la 1 fiind primul proprietar, decedat), ca nu vroiau sa mi-o primeasca fara sa fiu trecut in carte. :)  Sper ca nu s-au schimbat procedurile in acest sens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare!

 

Acesta este primul meu post pe acest forum. Posibil sa se mai fi discutat, dar nu gasesc/nu ma pricep sa gasesc.

Vreau sa imi cumpar o motocicleta noua, iar vanzatorul (firma) spune ca imi pot oferi doar factura si certificat de omologare, iar de aici trebuie eu sa ma duc la Politie sa obtin numere rosii, apoi la RAR sa obtin CIV. Dupa astea, ma duc la taxe si inapoi la Politie.


Asa este?

Nu inteleg de ce nu ofera ei direct CIV.

 

Ma puteti sfatui?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, IMPERATOR a spus:

Salutare!

 

Acesta este primul meu post pe acest forum. Posibil sa se mai fi discutat, dar nu gasesc/nu ma pricep sa gasesc.

Vreau sa imi cumpar o motocicleta noua, iar vanzatorul (firma) spune ca imi pot oferi doar factura si certificat de omologare, iar de aici trebuie eu sa ma duc la Politie sa obtin numere rosii, apoi la RAR sa obtin CIV. Dupa astea, ma duc la taxe si inapoi la Politie.


Asa este?

Nu inteleg de ce nu ofera ei direct CIV.

 

Ma puteti sfatui?

 

Multumesc

Din cauza de bani si de lene 😂

Daca la masini exista omologare de tip si drept urmare o masina noua primeste CIV - prin distribuitor -  fara a te deplasa fizic cu ea la RAR, la motocicletele care nu se vand in cantitati suficiente, nu se mai chinuie producatorul sau importatorul sa obtina omologare de tip.

Si atunci te duci tu calare pe mobra si obtii CIV (omologare individuala). Te mai costa 450 Lei. Pe tine, nu pe ei 😂

Acuma depinde importator. La Honda la toate mobrele luate de la ei din 2011 incoace am primit CIV de la distribuitor. Banuiesc ca si la BMW si la alti importatori seriosi este la fel.

 

De curiozitate: despre ce moto si ce vanzator este vorba?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, IMPERATOR said:

 

Ma puteti sfatui?

 

Da.

Mai sunt poponari de dealeri care procedează astfel. Unii, contra unei sume modice, se pot ocupa de obținerea CIV, dacă îi rogi. Altfel, trebuie să umbli de colo-colo.

Dacă nu ai timp/experiență/chef pot să-ți recomand pe cineva care poate să facă asta pentru tine, eventual chiar să o înmatriculeze. Dacă te interesează îți pot trimite PM cu datele de contact, vorbești cu omul și, dacă îți convine prețul, vă întâlniți.

 

Disclaimer: respectivul nu-mi este rudă, prieten, cumătru, vecin. L-am cunoscut întâmplător acum douăzeci de ani și de atunci doar el s-a ocupat de înmatricularea tuturor agregatelor familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Kagemusha a spus:

 

Da.

Mai sunt poponari de dealeri care procedează astfel. Unii, contra unei sume modice, se pot ocupa de obținerea CIV, dacă îi rogi. Altfel, trebuie să umbli de colo-colo.

Dacă nu ai timp/experiență/chef pot să-ți recomand pe cineva care poate să facă asta pentru tine, eventual chiar să o înmatriculeze. Dacă te interesează îți pot trimite PM cu datele de contact, vorbești cu omul și, dacă îți convine prețul, vă întâlniți.

 

Disclaimer: respectivul nu-mi este rudă, prieten, cumătru, vecin. L-am cunoscut întâmplător acum douăzeci de ani și de atunci doar el s-a ocupat de înmatricularea tuturor agregatelor familiei.

🤣   Simpatic!

 

Eu m-as feri de un astfel de dealer/vanzator care nu are grija de client. Ce incredere poti avea in produsul vandut atata timp cat el vinde ca la taraba in piata?

Cand iti iei un autovehicul de la un dealer pleci cu ''cumparatura'' pe roti, nu in traista (ca la piata) 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Din cauza de bani si de lene 😂

Daca la masini exista omologare de tip si drept urmare o masina noua primeste CIV - prin distribuitor -  fara a te deplasa fizic cu ea la RAR, la motocicletele care nu se vand in cantitati suficiente, nu se mai chinuie producatorul sau importatorul sa obtina omologare de tip.

Si atunci te duci tu calare pe mobra si obtii CIV (omologare individuala). Te mai costa 450 Lei. Pe tine, nu pe ei 😂

Acuma depinde importator. La Honda la toate mobrele luate de la ei din 2011 incoace am primit CIV de la distribuitor. Banuiesc ca si la BMW si la alti importatori seriosi este la fel.

 

De curiozitate: despre ce moto si ce vanzator este vorba?

 

 

Multumesc pentru raspuns. Inteleg, deci, ca este legal, dar nu chiar moral fata de cumparator.

Este vorba de magazinul MyMoto Cotroceni, iar motocicleta este un Keeway Superlight 125 Limited E4. Fiind incepator, pana mai prind experienta (vreo doi ani deoarece nu voi merge des cu ea), un 125 este suficient pentru naveta locuinta-loc de munca in Bucuresti si drumuri de pana in 20-25 km in jurul orasului.

Acum 2 ore, Kagemusha a spus:

 

Da.

Mai sunt poponari de dealeri care procedează astfel. Unii, contra unei sume modice, se pot ocupa de obținerea CIV, dacă îi rogi. Altfel, trebuie să umbli de colo-colo.

Dacă nu ai timp/experiență/chef pot să-ți recomand pe cineva care poate să facă asta pentru tine, eventual chiar să o înmatriculeze. Dacă te interesează îți pot trimite PM cu datele de contact, vorbești cu omul și, dacă îți convine prețul, vă întâlniți.

 

Disclaimer: respectivul nu-mi este rudă, prieten, cumătru, vecin. L-am cunoscut întâmplător acum douăzeci de ani și de atunci doar el s-a ocupat de înmatricularea tuturor agregatelor familiei.

 

Multumesc pentru raspuns.

Sigur, imi poti trimite un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, IMPERATOR a spus:

Salutare!

 

Acesta este primul meu post pe acest forum. Posibil sa se mai fi discutat, dar nu gasesc/nu ma pricep sa gasesc.

Vreau sa imi cumpar o motocicleta noua, iar vanzatorul (firma) spune ca imi pot oferi doar factura si certificat de omologare, iar de aici trebuie eu sa ma duc la Politie sa obtin numere rosii, apoi la RAR sa obtin CIV. Dupa astea, ma duc la taxe si inapoi la Politie.


Asa este?

Nu inteleg de ce nu ofera ei direct CIV.

 

Ma puteti sfatui?

 

Multumesc

Salutari,

Am trecut prin asa ceva in urma cu o luna (am cumparat un scuter). In cazul meu lucrurile au stat cam asa: am primit scuterul si factura. Dupa ce am discutat cu cei de la firma respectiva (vanzatorul), am stabilit ca ei vor merge la RAR cu certificatul de omologare si se va intocmi cartea de identitate. Am platit serviciul respectiv si in cateva zile am avut actul acasa, primit prin curier. 

Daca cei de la care cumperi motocicleta nu se ocupa si de partea cu RAR-ul atunci trebuie sa mergi tu cu actele la registru. Dupa asta cu fisa de inmatriculare, copie dupa factura, copie dupa cartea de identitate a vehiculului si buletinul tau, te prezinti la primarie si declari motocicleta. Faci programare on line pentru inmatriculare provizorie sau definitiva si cam asta este.

Bafta.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IMPERATOR  Acuma, daca iti place mobra asta este. Nu te pui cu inima 😍

 

Nu stiu de cati bani dispui, dar nu ar fi rau ca avand in vedere secolul in care traim, si mai ales tara si orasul minunat in care vei circula,  sa cumperi o mobra cu ABS.

Se poate si fara ABS, mai putin atunci cand ar fi mare nevoie de el 😂. Si apoi costurile medicale trec lejer de valoarea ABS-ului.

E drept ca pretul mobrei noi se va dubla. 

Cam asta este diferenta intre un HONDA CB125F =2950 € si un CB125R = 4.650 € (ca tot a venit vorba, te-ai uitat si la Honda CB125F, tot fara ABS?)

 

Nu stiu, Keeway ofera si varianta cu ABS? Sincer nici nu stiu cum o pot comercializa avand in vedere ca norma UE prevede sa ai catadioptrii (ochi de pisica) pe partile laterale. De obicei vin montati pe amortizoarele fata. Adevarul este ca nu stiu daca sunt obligatorii la 125 cmc desi Honda ii are. Poate gresesc.

Uite cum arata Honda Rebel cu catadioptrii pe furca (sursa de inspiratie pentru chinezii de la Keeway)

20YM_CMX500_REBEL_MatAxisGrey_NH303_RHS-min.thumb.jpg.6539faef9c98d4e9fbffaab49520fdb6.jpg

(poza luata de pe https://honda-moto.ro/modele/noul-cmx-500-rebel/)

 

Sper ca nu te-am descuratajat 🙈.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Silver Arrow a spus:

@IMPERATOR  Acuma, daca iti place mobra asta este. Nu te pui cu inima 😍

 

Nu stiu de cati bani dispui, dar nu ar fi rau ca avand in vedere secolul in care traim, si mai ales tara si orasul minunat in care vei circula,  sa cumperi o mobra cu ABS.

Se poate si fara ABS, mai putin atunci cand ar fi mare nevoie de el 😂. Si apoi costurile medicale trec lejer de valoarea ABS-ului.

E drept ca pretul mobrei noi se va dubla. 

Cam asta este diferenta intre un HONDA CB125F =2950 € si un CB125R = 4.650 € (ca tot a venit vorba, te-ai uitat si la Honda CB125F, tot fara ABS?)

 

Nu stiu, Keeway ofera si varianta cu ABS? Sincer nici nu stiu cum o pot comercializa avand in vedere ca norma UE prevede sa ai catadioptrii (ochi de pisica) pe partile laterale. De obicei vin montati pe amortizoarele fata. Adevarul este ca nu stiu daca sunt obligatorii la 125 cmc desi Honda ii are. Poate gresesc.

Uite cum arata Honda Rebel cu catadioptrii pe furca (sursa de inspiratie pentru chinezii de la Keeway)

20YM_CMX500_REBEL_MatAxisGrey_NH303_RHS-min.thumb.jpg.6539faef9c98d4e9fbffaab49520fdb6.jpg

(poza luata de pe https://honda-moto.ro/modele/noul-cmx-500-rebel/)

 

Sper ca nu te-am descuratajat 🙈.

 

 

Multumesc pentru raspuns. 

Da, ii are montati, insa in multe poze de pe net nu apar. Intr-adevar, ar fi fost ideal sa aiba si ABS, insa are frane combinate si injectie, altfel nu ar fi indeplinit omologarea E4. O voi folosi pentru plimbari de duminica, de relaxare, fara viteza mare. Am 35 de ani si mediul de munca este unul plin de stres, asa ca vreau sa-mi fac acest cadou. Nu imi plac motocicletele sportive, iar de un Indian sau de un Royal Enfield de epoca inca nu am banii necesari. Rebelul arata bine, insa depaseste bugetul meu. Am facut scoala categoria A pe un Honda CF600 sau cam asa ceva. Foarte buna, insa nu imi place cum arata, nu e stilul meu.

KSL125LE4.jpg

1 oră în urmă, MirceaB a spus:

Salutari,

Am trecut prin asa ceva in urma cu o luna (am cumparat un scuter). In cazul meu lucrurile au stat cam asa: am primit scuterul si factura. Dupa ce am discutat cu cei de la firma respectiva (vanzatorul), am stabilit ca ei vor merge la RAR cu certificatul de omologare si se va intocmi cartea de identitate. Am platit serviciul respectiv si in cateva zile am avut actul acasa, primit prin curier. 

Daca cei de la care cumperi motocicleta nu se ocupa si de partea cu RAR-ul atunci trebuie sa mergi tu cu actele la registru. Dupa asta cu fisa de inmatriculare, copie dupa factura, copie dupa cartea de identitate a vehiculului si buletinul tau, te prezinti la primarie si declari motocicleta. Faci programare on line pentru inmatriculare provizorie sau definitiva si cam asta este.

Bafta.

Multumesc pentru raspuns. Am inteles ca pasii vor fi urmatorii:

1. Platesc motocicleta si primesc factura si certificatul de omologare E4. Motocicleta poate ramane la ei o vreme.

2. Ma duc la DRPCIV cu actele de proprietate, certificatul de omologare, taxa placute numere rosii, RCA 90 de zile

3. Dupa ce DRPCIV imi elibereaza numerele temporare, ma duc la RAR pentru obtinere CIV

4. Dupa obtinerea CIV, ma duc la taxe si impozite S4 pentru a o inregistra acolo pe numele meu

5. Etapa finala ar fi mersul inapoi la DRPCIV cu actele de proprietate, CIV-ul, taxa numere permanente, dovada de la taxe si impozite, RCA pentru inmatriculare, cerere tip pentru eliberare talon, numere permanente si mentionarea mea ca proprietar in CIV de catre DRPCIV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales avand in vedere restrictiile, iti recomand sa apelezi la serviciile unei firme de inmatriculari. Costurile nu-s mari si se ocupa ei de tot. Le faci o procura si iti aduc acasa tot - acte, numere, ti-o trec la fisc etc. Scutesti MULT timp si nervi, pe cand ei stiu exact ce au de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, IMPERATOR a spus:

 

Multumesc pentru raspuns. Am inteles ca pasii vor fi urmatorii:

1. Platesc motocicleta si primesc factura si certificatul de omologare E4. Motocicleta poate ramane la ei o vreme.

2. Ma duc la RAR cu factura si certificatul de omologare. Posibil sa trebuiasca si motocicleta.

3. Ma duc la DRPCIV care imi elibereaza numerele temporare, valabile 30 zile. Trebuie sa am la mine copie dupa buletinul meu, cartea de identiate a vehiculului in original si copie, chitanta taxa numere provizorii platita la CEC sau BCR, copie dupa CUI-ul fimei care vinde motocicleta, asigurare RCA valabila pe minim o luna de zile, cerere de inmatriculare provizorie completata si copie dupa factura pe care sa apara seria de cadru a motocicletei.

4. Ma duc la taxe si impozite S4 pentru a o inregistra acolo pe numele meu (acte necesare: cartea de identitate a vehiculului, copie dupa buletin, fisa de inmatriculare, copie dupa factura de cumparare a scuterului

5. Etapa finala ar fi programarea on line si mersul inapoi la DRPCIV la data si ora rezervata cu: CIV-ul original si copie, taxa numere permanente, dovada de la taxe si impozite (fisa de inmatriculare vizata de cei de acolo), RCA pentru inmatriculare valabil minim 30 zile, cerere tip pentru inmatriculare definitiva, copie dupa buletin, Daca totul este in regula se face mentionarea mea ca proprietar in CIV de catre DRPCIV. Talonul vine acasa prin posta.

Am corectat si completat putin.

Bafta

Acum 2 ore, asdglasfk a spus:

Mai ales avand in vedere restrictiile, iti recomand sa apelezi la serviciile unei firme de inmatriculari. Costurile nu-s mari si se ocupa ei de tot. Le faci o procura si iti aduc acasa tot - acte, numere, ti-o trec la fisc etc. Scutesti MULT timp si nervi, pe cand ei stiu exact ce au de facut.

Sau asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Silver Arrow said:

 

Eu m-as feri de un astfel de dealer/vanzator care nu are grija de client.

 

Ce te faci când dealerul respectiv este singurul care vinde o anumită motocicletă în țara asta? Nu țin minte exact costurile, dar comisionul plătit este aproximativ 100 EUR. Prefer să dau banii ăștia pentru că am lucruri mai importante de făcut decât să pierd timpul la primărie, DRPCIV sau cum s-o numi, RAR și alte instituții de astea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Kagemusha a spus:

 

Ce te faci când dealerul respectiv este singurul care vinde o anumită motocicletă în țara asta? Nu țin minte exact costurile, dar comisionul plătit este aproximativ 100 EUR. Prefer să dau banii ăștia pentru că am lucruri mai importante de făcut decât să pierd timpul la primărie, DRPCIV sau cum s-o numi, RAR și alte instituții de astea. 

Atunci esti fortat de imprejurari. Client captiv.

Din fericire insa sunt solutii in ziua de astazi, inclusiv sa o iei din alta tara UE.

Si eu cand am inscris masini sau mobre am facut-o mereu printr-o firma. Nu aveam timpul necesar sa alerg eu.

Dar la toate masinile/moto noi am avut si CIV.

Ce mare lucru era pentru MyMoto sa puna fiarele pe o platforma si sa mearga la RAR sa la faca CIV? O sa spui:  ca sa nu mai puna 100€ in plus la pretul mobrei . Una este sa pui 100€ la 7-8000 € si alta sa ii pui la 2.000 € (sau cat o costa Keeway).

Da, dar trebuie sa avem in vedere ca fata de preturile de lista dealerii primesc un discount. Care la randul lor il pot folosi cum considera de cuviinta: reclame la radio/TV sau pentru a da mai departe discount-uri clientului. Cand am luat CB500X acuma 3 ani am vorbit cu unii din Bucuresti care nu au vrut in ruptul capului sa imi dea discount. Hond Nord Bucuresti mi-a dat vreo 350 € discount si am luat de la ei.

Asadar, daca nu te calicesti poti sa faci si RAR in valoarea discountului oferit de importator, dar unii dealeri nu vor sa renunte la nici un leu.

Ma rog fiecare isi face socotelile cum stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Atunci esti fortat de imprejurari. Client captiv.

Din fericire insa sunt solutii in ziua de astazi, inclusiv sa o iei din alta tara UE.

Si eu cand am inscris masini sau mobre am facut-o mereu printr-o firma. Nu aveam timpul necesar sa alerg eu.

Dar la toate masinile/moto noi am avut si CIV.

Ce mare lucru era pentru MyMoto sa puna fiarele pe o platforma si sa mearga la RAR sa la faca CIV? O sa spui:  ca sa nu mai puna 100€ in plus la pretul mobrei . Una este sa pui 100€ la 7-8000 € si alta sa ii pui la 2.000 € (sau cat o costa Keeway).

Da, dar trebuie sa avem in vedere ca fata de preturile de lista dealerii primesc un discount. Care la randul lor il pot folosi cum considera de cuviinta: reclame la radio/TV sau pentru a da mai departe discount-uri clientului. Cand am luat CB500X acuma 3 ani am vorbit cu unii din Bucuresti care nu au vrut in ruptul capului sa imi dea discount. Hond Nord Bucuresti mi-a dat vreo 350 € discount si am luat de la ei.

Asadar, daca nu te calicesti poti sa faci si RAR in valoarea discountului oferit de importator, dar unii dealeri nu vor sa renunte la nici un leu.

Ma rog fiecare isi face socotelile cum stie.

Multumesc pentru explicatii.

Acum 13 ore, MirceaB a spus:

Am corectat si completat putin.

Bafta

Sau asa.

Multumesc pentru raspuns. Pfff, ce de acte trebuiesc si ce birocratie mare... Si asta in cazul unei motociclete noi, asa ca banuiesc ca in cazul uneia SH situatia e si mai completata.

Dupa ce rezolv, revin cu update.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, IMPERATOR a spus:

1. Platesc motocicleta si primesc factura si certificatul de omologare E4

Nu vreau sa dau cu batul prin gard si sa spun tampenii..dar nu era o lege data cum ca din 2021 nu se vor mai putea imatricula mobre ce nu sunt euro 5 si nu au mai fost niciodata inmatriculate?

 

si stirea - https://www.motoboom.ro/atentie-de-la-1-ianuarie-2021-intra-in-vigoare-normele-euro-5!

 

Deci - ochii mari. Daca e EURO 4 nu o ve mai putea inmatricula din ianuarie..si ma indoiesc ca poti acum pana in 31 dec.

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...