Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 28 minute, tzunoi a spus:

Nu vreau sa dau cu batul prin gard si sa spun tampenii..dar nu era o lege data cum ca din 2021 nu se vor mai putea imatricula mobre ce nu sunt euro 5 si nu au mai fost niciodata inmatriculate?

 

si stirea - https://www.motoboom.ro/atentie-de-la-1-ianuarie-2021-intra-in-vigoare-normele-euro-5!

 

Deci - ochii mari. Daca e EURO 4 nu o ve mai putea inmatricula din ianuarie..si ma indoiesc ca poti acum pana in 31 dec.

Multumesc pentru informatie. Nu stiam. Ma voi interesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari,

Este posibil sa se poate inmatricula si cele Euro 4, insa probabil cele achizitionate inainte de 1 ianuarie 2021. Scuterul pe care l-am cumparat este Euro 4 si imediat ce am avut in mana certificatul de conformitate am facut on line programarea pentru inmatricularea definitiva. Am gasit loc liber in 28 decembrie cu programare facuta in data de 17 Noiembrie. Ma gandesc ca am fost norocos, pentru ca daca asteptam pana aveam si cartea de identitate, in mod sigur gaseam loc liber prin ianuarie candva.

Pana la urma nu cred sa fie vina cumparatorului ca locuri libere la inmatriculari sunt peste doua sau trei saptamani. Insa este doar un punct de vedere si la modul cum se aplica legile in Romania, nu ma mai mira nimic.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, MirceaB a spus:

Salutari,

Este posibil sa se poate inmatricula si cele Euro 4, insa probabil cele achizitionate inainte de 1 ianuarie 2021. Scuterul pe care l-am cumparat este Euro 4 si imediat ce am avut in mana certificatul de conformitate am facut on line programarea pentru inmatricularea definitiva. Am gasit loc liber in 28 decembrie cu programare facuta in data de 17 Noiembrie. Ma gandesc ca am fost norocos, pentru ca daca asteptam pana aveam si cartea de identitate, in mod sigur gaseam loc liber prin ianuarie candva.

Pana la urma nu cred sa fie vina cumparatorului ca locuri libere la inmatriculari sunt peste doua sau trei saptamani. Insa este doar un punct de vedere si la modul cum se aplica legile in Romania, nu ma mai mira nimic.

Treaba asta cu euro4 interzis de la 01.01.2021 nu este o chsteie aparuta ieri.

Se stie ca este coada la inmatriculari.

Daca importatorul/dealer-ul are un pic de minte, le inmatriculeaza pe numele lui si apoi le vinde. Ca sa nu ramana cu ele nevandabile. Si o facea de prin septembrie-octombrie.

Haide sa nu mai dam vina pe stat, ci sa ne uitam cum ne place noua sa o lalaim si sa ne apuce harnicia in ultima clipa.

 

Succes cu scuterul!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Silver Arrow a spus:

Treaba asta cu euro4 interzis de la 01.01.2021 nu este o chsteie aparuta ieri.

Se stie ca este coada la inmatriculari.

Daca importatorul/dealer-ul are un pic de minte, le inmatriculeaza pe numele lui si apoi le vinde. Ca sa nu ramana cu ele nevandabile. Si o facea de prin septembrie-octombrie.

Haide sa nu mai dam vina pe stat, ci sa ne uitam cum ne place noua sa o lalaim si sa ne apuce harnicia in ultima clipa.

 

Succes cu scuterul!

 

 

Personal nu am stiut despre aceasta lege. Din punctul meu de vedere cred ca normal este ca in astfel de cazuri cumparatorul sa fie informat inainte de achizitie de acest aspect si sa fie atentionat ca in cazul in care nu inmatriculeaza motocicleta, scuterul, etc pana la data de...poate sa aiba probleme. Este adevarat ca am fost sunat de catre cei de la care am achizitionat scuterul sa ma intrebe cand il inmatriculez, le-am comunicat data si au zis ca este ok. Acum inteleg de ce am primit acel telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pot inmatricula .

Am sunat saptamana trecuta fix pentru aceasta problema , si absolut toti au spus acelasi lucru .

Cumva declara  vin-ul ...nu stiu unde , si au o derogare pentru tot ce exista pe stoc , luate inainte de 2021.

Sunat la est in cta , la mymoto , si la atvrom .

Toti au aceiasi placa , deci tind aa cred ca este adevarat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat acum la MyMoto si mi-au spus ca sunt in proces de a obtinere la RAR o lista cu motocicletele E4 ramase in stoc pentru a se putea vinde/inmatricula in prima parte a anului 2021.

Am sunat, insa, si la Keeway Ungaria, locul unde are loc asamblarea lor si centru care se ocupa de marca asta in Europa. Ei au fost mai expliciti si au spus ca vor obtine in prima saptamana din Ianuarie 2021 un document aprobat de Ministerul Transporturilor din Ungaria cu toate motocicletele lor E4 (indiferent de model) ramase pe stoc pe care apoi pot sa le vanda/inregistra pana la 31.03.2021. Au adaugat ca la fel ar trebui sa fie situatia si in Romania deoarece aceasta derogare vine de mai sus, de la UE, tinandu-se cont ca pandemia de Covid le-a perturbat activitatea normala si nu au putut vinde tot stocul pana la 31.12.2020.

Acum sper sa fie asa. Oricum, astept sa vad ce se intampla. Daca nu, am gasit un domn din Timisoara care are un modelul pe care-l doresc eu, deja inmatriculat, cumparat in Martie 2020 si vrea sa-l vanda acum deoarece a trecut la ceva mai mare. Motocicleta are sub 1000 de Km, deci este noua. Mi-a trimis poze/film ca o tine in garaj, ca are toate actele, mi-a aratat si ceea ce si-a luat. 

Cert este ca voi lua o decizie in perioada imediat urmatoare, in functie de evolutia situatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, IMPERATOR a spus:

Am sunat acum la MyMoto si mi-au spus ca sunt in proces de a obtinere la RAR o lista cu motocicletele E4 ramase in stoc pentru a se putea vinde/inmatricula in prima parte a anului 2021.

Am sunat, insa, si la Keeway Ungaria, locul unde are loc asamblarea lor si centru care se ocupa de marca asta in Europa. Ei au fost mai expliciti si au spus ca vor obtine in prima saptamana din Ianuarie 2021 un document aprobat de Ministerul Transporturilor din Ungaria cu toate motocicletele lor E4 (indiferent de model) ramase pe stoc pe care apoi pot sa le vanda/inregistra pana la 31.03.2021. Au adaugat ca la fel ar trebui sa fie situatia si in Romania deoarece aceasta derogare vine de mai sus, de la UE, tinandu-se cont ca pandemia de Covid le-a perturbat activitatea normala si nu au putut vinde tot stocul pana la 31.12.2020.

Acum sper sa fie asa. Oricum, astept sa vad ce se intampla. Daca nu, am gasit un domn din Timisoara care are un modelul pe care-l doresc eu, deja inmatriculat, cumparat in Martie 2020 si vrea sa-l vanda acum deoarece a trecut la ceva mai mare. Motocicleta are sub 1000 de Km, deci este noua. Mi-a trimis poze/film ca o tine in garaj, ca are toate actele, mi-a aratat si ceea ce si-a luat. 

Cert este ca voi lua o decizie in perioada imediat urmatoare, in functie de evolutia situatiei.

Intreb si eu ca opinia publica: la DRPICV, serviciul inmatriculari ai pus o intrebare?

Pentru ca indiferent de ce hartii ai de la producator, vanzator etc ei trebuie sa accepte mobra pentru inmatriculare.

Varinata de Timisoara pare mai ok. Ar trebui sa fie si un pic mai ieftina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Silver Arrow a spus:

Intreb si eu ca opinia publica: la DRPICV, serviciul inmatriculari ai pus o intrebare?

Pentru ca indiferent de ce hartii ai de la producator, vanzator etc ei trebuie sa accepte mobra pentru inmatriculare.

Varinata de Timisoara pare mai ok. Ar trebui sa fie si un pic mai ieftina.

 

Buna dimineata! 

Am reușit sa discut cu cei de la DRPCIV Sibiu (la București nu raspunde nimeni niciodata) care mi-au confirmat ca exista o cirulara emisa de UE in acest sens, dar ca inca nu a fost distribuita catre ei in mod oficial. Totuși, din experiența anilor trecuti ei cred ca se va face la inceput de Ianuarie 2021, inaintata de producător/dealer catre RAR, care sa contina VIN-urile motocicletelor ramase pe stoc, iar aceasta lista trebuie aprobata de RAR. In CIV se va mentiona faptul ca modelul este sfarsit de serie, iar DRPCIV o poate inmatricula. Aproparea listei poate dura intre 2 si 4 săptămâni. 

Voi mai discuta azi cu cei de la MyMoto. Ar fi varianta sa mearga ei la RAR fara programare, sa obtina CIV-ul si apoi eu sa merg la DRPCIV fara programare pana la final de Luna sa obtin numerele. Daca nu, astept fie aprobarea acestei liste in Ianuarie, fie voi cumpara motocicleta din Timișoara. Aceasta are o uzura de sub 1000 de KM, 8-9 luni vechime si este cu 300 de Euro mai ieftina decat la dealer. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IMPERATOR  intrucat cei de al MyMoto au fost atat de simpatici si nu te-au informat din capul locului despre situatie, daca vrei moto noua de la ei, cel mai bine este sa astepti aparitia unei hartii oficiale la DRPCIV pe care sa poti verifica seria iar sa iti confirme ca se poate inmatricula. Verba volant scripta manent.

RAR-ului nu ii cade mana sa iti faca CIV, indifernet ca mobra va putea fi inmatriculata sau nu. Asta este treaba DRPCIV-ului.

Sau daca vrei musai sa pui mobra sub brad 🤗 vezi cum sta treaba cu Timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

@IMPERATOR  intrucat cei de al MyMoto au fost atat de simpatici si nu te-au informat din capul locului despre situatie, daca vrei moto noua de la ei, cel mai bine este sa astepti aparitia unei hartii oficiale la DRPCIV pe care sa poti verifica seria iar sa iti confirme ca se poate inmatricula. Verba volant scripta manent.

RAR-ului nu ii cade mana sa iti faca CIV, indifernet ca mobra va putea fi inmatriculata sau nu. Asta este treaba DRPCIV-ului.

Sau daca vrei musai sa pui mobra sub brad 🤗 vezi cum sta treaba cu Timisoara.

Multumesc pentru raspuns.

Bineinteles, voi astepta o informare oficiala. Voi discuta si cu domnul de la Timisoara deoarece vreau sa inteleaga situatia, sa nu se simta manipulat. Da, mi-as dori o motocicleta 100% noua, dar daca nu se va putea, voi merge pe varianta Timisoara, unde motocicleta este 99% noua :))

Voi reveni cu update cand se va finaliza telenovela.

 

Sarbatori fericite!

Editat de IMPERATOR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Știe cineva ce se întâmplă cu motocicletele aduse din Anglia și neînmatriculate la noi. Am o vagă impresie că nu se mai pot inmatricula de la 1 Ian. 2021. Știu că în majoritatea articolelor se face referire la mașinile cu volan pe dreapta dar din câte îmi dau seama brexitul afectează toate autovehiculele. Sunt în căutarea unui motor și acum mă gândeam la problemă asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, popicadi a spus:

Salutare ! Știe cineva ce se întâmplă cu motocicletele aduse din Anglia și neînmatriculate la noi. Am o vagă impresie că nu se mai pot inmatricula de la 1 Ian. 2021. Știu că în majoritatea articolelor se face referire la mașinile cu volan pe dreapta dar din câte îmi dau seama brexitul afectează toate autovehiculele. Sunt în căutarea unui motor și acum mă gândeam la problemă asta.

Telefon sau vizita la DRPICV. Ei sunt singurii care au un raspuns dat fiind ca ei fac inmatricularea.

De bun simt nu ar trebui sa fie o problema ca doar nu exista mobre cu ghidon pe stanga si pe dreapta 😂. Inlocuirea farului cu unul pentru circulatia pe dreapta ar fi suficient.

La masini treaba se refera la siguranta in trafic.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau să iau o motocicletă de la un concesionar din Italia. Ce au italienii specific, la ce acte să mă aştept? Pot pleca pe roţi sau îmi trebuie remorcă?

De ex belgienii îţi dau nr de export de la DIV deci mai bine o iei pe platformă, e prea mare bătaie de cap.

La francezi e cel mai simplu, poţi circula cu vechile numere cel puţin o lună chiar şi în străinătate, nu există ITP la moto.

Nu-s sigur unde vreau s-o înscriu RO sau FR

Mersi

Aştept răspunsurile voastre (ce hîrtii trebuie să cer în mod expres de la concesionar) pentru înmatricularea în RO, în Franţa ştiu cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare si la mulți ani! 

 

Revin cu update referitor la situatia de la sfarsitul anului trecut. 

Pana la urma m-am decis sa cumpar motocicleta de la persoana din Timis. Am fost si am vazut-o, am probat-o, am verificat actele, totul a fost in regula. Vanzatorul a raspuns complet la toate întrebările mele, mi-a oferit carnetul de service, a reinstalat bateria (nu mai folosea motocicleta de vreo doua luni), mi-a povestit tot istoricul.

Din toate punctele de vedere este absolut noua, are doar 8 luni, nu a terminat rodajul (are doar 674 km) si vanzatorul chiar isi cumparase o motocicleta mai puternica, de 750CC. Pentru oras, pentru ceea ce vreau eu, KSL125 este suficienta si arata bine, insa el si-a dat seama repede ca nu e ceea ce ar vrea. A cumpărat-o online, fara sa o testeze. 

De ce am ales aceasta varianta si nu una de la reprezentanta din București? Pentru ca in Decembrie nu mi-au zis nimic de faptul ca trebuie sa o înmatriculez pana la 31.12.2020, ci am aflat de la voi, pentru ca nu aveam timp sa fac asta, pentru ca nu ofereau CIV ci doar COC si ar fi trebuit sa obtin numere temporare si abia apoi eu CIV, pentru ca nu au revenit la mine cu informații, pentru ca la inceput de Ianuarie anul curent inca nu știau cum sa aplice directiva UE in vigoare din Octombrie 2020 referitoare la motocicletele ramase pe stoc (da, daca as fi cumpărat-o direct de la ei puteam sa o înmatricularez pentru ca pana la urma zilele astea au trimis catre RAR lista cu motocicletele ramase pe stoc), pentru ca efectiv a trebuit sa ma interesez eu pentru ei si sa smulg informațiile de la ei in loc sa fie ei orientati catre mine. 

In plus, motocicleta cumpărata din Timis e practic 99,99% noua, mai are aproape toata garantia (care s-a transferat la mine), e deja înmatriculata si vânzătorul a avut răbdare cu mine sa imi trimita videoclipuri, poze, facturi, documente, sa facem videocalluri, sa ma lase sa o testez cat vreau si sa ma ajute si cu o platforma ca sa o aduc la București. 

Acum o voi înmatriculara, imi voi cumpăra echipament si voi schimba uleiul si filtrele la dealer. 

 

Va multumesc pentru sfaturile oferite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, IMPERATOR said:

Revin cu update referitor la situatia de la sfarsitul anului trecut. 

 

Foarte drăguță jucăria și mai mult decât decentă pentru naveta în oraș. Să te bucuri de ea în siguranță! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.12.2020 la 21:23, popicadi a spus:

Salutare ! Știe cineva ce se întâmplă cu motocicletele aduse din Anglia și neînmatriculate la noi. Am o vagă impresie că nu se mai pot inmatricula de la 1 Ian. 2021. Știu că în majoritatea articolelor se face referire la mașinile cu volan pe dreapta dar din câte îmi dau seama brexitul afectează toate autovehiculele. Sunt în căutarea unui motor și acum mă gândeam la problemă asta.

Momentan nu se inmatriculeaza motociclete din UK . Nu exista metodologie. Eu raspunsul acesta l-am primit (verbal).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, iulianserban a spus:

Costurile vor creste pentru ca devine obligatorie ceea ce se numeste ''decontare directa''

Adica: da unul peste tine, si nu mai alergi tu pe la asiguratorul celuilalt, ci mergi direct la cel la care ai facut tu RCA-ul, iti va da el banii, iar asiguratorii se regleaza intre ei.

Este o chestie foarte bune, pe car eeu o folosesc de ani de zile.

In felul acesta o sa se mai primeneasca un pic piata asigurarilor: nu o sa iti convina sa iti faci asigurarea la unul rau platnic pentru ca iti dai singur cu stangul in dreptul in cazul in care nevinovat fiind te alegi cu fierul strambat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, einstein1984 a spus:

Eu am casco la city, deci tot cel mai ieftin RCA o sa iau :)))

Nu o sa mai fie ieftin 😂

Casco te ajuta daca iti strambi fierul din vina ta.

Decontarea directa te ajuta daca iti indoaie altul fierul si tu esti nevinovat. Fara sa ai si Casco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, einstein1984 a spus:

Dar daca am, ma doare undeva unde e si RCAul. Si il pot alege pe cel mai ieftin din piata, ca oricum nu ma ajuta sa fie mai scump. 

Da unul peste tine din spate si iti sparge bara. Booul are asigurare de la ceva gen raposata Carpatica (zisi si Poxipol). EI iti deconteaza reparatia barei de protectie nu inlocuirea.

Daca ai asigurare ce decontare directa, mergi la service, se face constatarea, ti se inlocuieste bara PE CHELTUIALA RCA-ului TAU (fara a fi considerat dauna) si asiguratorul tau cu RCA se discuta de asiguratorul tip Carpatica care nu vroia sa inlocuiasca bara sparta.

Daca alegi cel mai ieftin asigurator, fara decontare directa, stai si plangi pe la RCA-ul booului sa iti puna o bara noua sai sa iti dea banii pe ea daca ai cumparat-o pe banii tai.

 

Sper ca m-a, facut inteles 🙈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte ok propunerea. In loc sa existe razboiul intre pagubit si asigurator tert, pagubitul apeleaza de propria companie asiguratoare, iar companiile de asigurari se mananca intre ele, nu il afecteaza pe pagubit. 

Imediat cum a aparut decontarea directa, mi-am si facut doar asa RCA.  Diferenta (la moto) a fost de 90 lei, pe acolo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...