Sari la conținut

Pistoane Mt10(32-36)/mt11


ubord
 Share

Postări Recomandate

Drobule imi tin picioarele bine stranse, atunci cand ma apuc sa te citesc, ca altfel sigur ma lasa supapa! :blink: :crack:

 

schitele le-ai inmanat personal cu explicatiile de rigoare sau le-ai trimis prin mail?

frumos prelucrate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 239
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...asigurare desprinsa de la pinionul alternatorului, macinata bine de restul pinioanelor(una dintre putinele chestii care sunt cu adevarat din otel in utilajele astea , bucatica aia de tablica , care , cica asigura piulitza de pe axul alternatorului)....

Vreo 5 pinioane de alternator excentrice si slobode pe ax, cumparate succesiv , si facute de diferiti specialisti....

Distributie excentrica si macinata datorita angrenarii defectuoase....

...asa ca am citit ceva cursuri de mecanica , m-am scarpinat mult, mi-am cautat micrometrele si am dimensionat tot trenul de pinioane(specialistii spuneau ca e imposibil de facut in romania, ca e ceva modul englezesc la danturare , ca e cu virgula si nu se poate face...etc....

Le-am facut la Cugir , la fabrica de armammment unde se fac unicate si prototipuri....oamenii nu au ezitat nici o secunda(am trimis mai multe mailuri la diferiti prestatori de prelucrari prin aschiere...)

...recalculate de ei pentru angrenare corecta , pentru ca distantza axiala uzinata in blocul motor nu potriveste cu modulul si diametrul rotilor....

Rectificari de precizie la cotele de ax, tratament termic, materiale de calitate, 100 de euro....

Distributia Hertzog , livrata de xenofobii de austrieci care isi omoara socrii , soacrele si cumnatele , cu topoarele , in liniste la fiecare sfarsit de spatamana, sau isi sechestreza ficele si le violeaza sistematic timp de 25 de ani..., face 180 de euro si vreo 2 luni de asteptare...

 

...pompa si alternator...

 

...se pot vedea diferentele....intre vodka si horinca de prune....

 

...cu precizarea ca toate pinioanele ukrainene sunt noi cu exceptia celui de pompa care e stirb ..... :crack:

 

PS

...ca tot imi amintesc , mai ales dupa cate o bauta : "La multi ani comunitatii gay si de metrosexuali de pe forumul muciclistilor din romania....fabuloase impliniri in noul an, motoare asortate cu noile hainutze la moda , si cat mai multe prajiturele cu ciresica in varf(ca stiu ca le place mult, fiind firi sensibile si emotionabile...)" :blink:

...asta,pana o sa invat cum se pune asta in avatar , ca sa mearga urarea tot anul , nonstop....

gata!

 

 

 

Se mai pot face si altele sau astea sunt singurele care le-au facut baietii....daca da cu cine ar trebui sa iau legatura........daca sunt la fel de bune precum arata atunci ai rezolvat un aspect care facea probleme la multe nipre.......numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate rezolva orice!Fac unicate si serie mica...au clienti din toata tara....

Campean Dorin se numeste domnul cu care am colaborat...

Cugir str.21 Decembrie nr1A

0258/453949

mobil 0788601172

www.prototip-cugir.ro

Un desen de executie coerent si o vizita personala ar trebui sa fie suficiente...nu umblati cu aberatii de genu 'vreo o chestie cam ca si asta ce o am in plasa" ca oamenii fac productie acolo...!

Ca si punct de pornire poti folosi schitele ce le-am scremut eu , dar cu rezerva ca , in mod sigur nu sunt doua nipre cu aceiasi distantza axiala intre cei trei arbori , si nici cotele arborilor in zona pinioanelor nu potrivesc(am inca un vibrochen pe langa cel masurat din motor , si la naiba, nu potrivesc la nici o cota, dimetre, gauri deplasate, etc...)

Daca stiti sigur ce vreti , si o puteti explica intr-un desen corect , omuletii rezolva cam orice...cat or mai merge si astia , ca e jale mare in Cugir, ..... nimeni nu mai are nevoie de specialisti in prelucrari in aschiere sau proiectanti , acuma e infectie generalizata de 'sales manager' 'sales reprezentative' 'projectmanajer' si alte tipuri de papagali cu gel in par, laptop de firma si facultete facuta la apelul bocancilor si fara frecventza....

 

 

"La multi ani comunitatii gay si de metrosexuali de pe forumul muciclistilor din romania....fabuloase impliniri in noul an, motoare asortate cu noile hainutze la moda , si cat mai multe prajiturele cu ciresica in varf(ca stiu ca le place mult, fiind firi sensibile si emotionabile...)"

...asta,pana o sa invat cum se pune asta in avatar , ca sa mearga urarea tot anul , nonstop....

 

Se mai pot face si altele sau astea sunt singurele care le-au facut baietii....daca da cu cine ar trebui sa iau legatura........daca sunt la fel de bune precum arata atunci ai rezolvat un aspect care facea probleme la multe nipre.......numai bine!

...si daca intradevar sunt facute din ce mi-au zis , si tratate , atunci sunt pe viatza....adica au sa ma ingroape cu utilajul functional , ca si pe capeteniile indiene, peste vreo 40 de ani(....bine, cu fisele de la bujii scoase , si fara titei in rezervor...) :crack:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand distributia pe pinioane este garantata pe viata, asa ca nu s-a inventat nimik nou la Cugir......

daca ai investit atatia bani intr-o himera nu trage si altii dupa tine

exista lubrifianti de calitate care pot proteja foarte bine angrenajele

exista freze banale cu care sa rectifici putin cota interioara a unui pinion, atat cat sa intre fest

si oricum daca pinioanele rusesti vin cu tolerante foarte mici de noi toata lumea a vazut ca dupa cateva invartituri ele se pasuie atat cat trebuie

pinioanele varzuite din poze sunt asa datorita unei exploatari fara cap

oare cei de la cugir au luat in calcul si variatia temp. mediului ambiant, regimuri variabile, temp. diferite, si existenta unor mari cantitati de impuritati, dereglarea frecventa a culbutorilor care atrag solicitari si vibratii in frumuselele caneluri "made in cugir" ptr. 40 ani?

si daca ma uit mai bine la poze vad ca nu e nici o diferenta in afara ca 'cugir' a bagat cutitul putin in asperitati

cunosteam si eu niste mosi destepti in constanta care faceau pinioane de ramaneai masca dar foloseau pinioane mai mari pe care le modificau, orice strungar destept poate face asta, ptr. ca e meseria lui;

eu cred ca sunt niste rusisme ferchezuite si atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand distributia pe pinioane este garantata pe viata, asa ca nu s-a inventat nimik nou la Cugir......

daca ai investit atatia bani intr-o himera nu trage si altii dupa tine

exista lubrifianti de calitate care pot proteja foarte bine angrenajele

exista freze banale cu care sa rectifici putin cota interioara a unui pinion, atat cat sa intre fest

si oricum daca pinioanele rusesti vin cu tolerante foarte mici de noi toata lumea a vazut ca dupa cateva invartituri ele se pasuie atat cat trebuie

pinioanele varzuite din poze sunt asa datorita unei exploatari fara cap

oare cei de la cugir au luat in calcul si variatia temp. mediului ambiant, regimuri variabile, temp. diferite, si existenta unor mari cantitati de impuritati, dereglarea frecventa a culbutorilor care atrag solicitari si vibratii in frumuselele caneluri "made in cugir" ptr. 40 ani?

si daca ma uit mai bine la poze vad ca nu e nici o diferenta in afara ca 'cugir' a bagat cutitul putin in asperitati

cunosteam si eu niste mosi destepti in constanta care faceau pinioane de ramaneai masca dar foloseau pinioane mai mari pe care le modificau, orice strungar destept poate face asta, ptr. ca e meseria lui;

eu cred ca sunt niste rusisme ferchezuite si atat

 

 

strungarul pinioane?, probabil strungarul, dar cu freza... :crack:

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asa ca am citit ceva cursuri de mecanica , m-am scarpinat mult, mi-am cautat micrometrele si am dimensionat tot trenul de pinioane(specialistii spuneau ca e imposibil de facut in romania, ca e ceva modul englezesc la danturare , ca e cu virgula si nu se poate face...etc....

...recalculate de ei pentru angrenare corecta , pentru ca distantza axiala uzinata in blocul motor nu potriveste cu modulul si diametrul rotilor....

...pai si io freamat de emotii, daca o sa mearga bine sau nu comunitatii

Sunt curios dupa asamblare, concluziile! Ce jocuri ai intre cele 3 pinioane? ..si cat ar fii normal?

prelucrarea lor(a pinioanelor) este intradevar "de ras", dar asta-i situatia, in schimb nu fuleaza si nu au batai axiale

in pozele atasate sunt pinioanele originale(de fabrica), n-am remarcat ceva anormal la ele, tind sa cred ca piesele de schimb posibil sa fie diferite de cele folosite in fabricatie :crack: , nu stiu ce sa cred..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aproape intotdeauna piesele de schimb au alta provenienta fata de cele folosite in fabricatie. chiar si la case muuuuult mai mari.

La Mobra segmentii cu care am luat motorul au tinut 7000deKm dar cei cumparati din comert nici o pereche nu a tinut mai mult de 3000 km banuiesc ca vindeau rebuturile si daca la Mobra se intampla asta care era o minune a tehnicii( adica era o minune ca functiona) ce sa zicem de piesele rusesti ei erau mult mai comunisti ca noi

Numai bine

 

 

hahahahahahahhahahahhhahahhaaha

hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahhaahhahahahhaaahaahaaaaaaaa

 

incredibil.

 

uite bah ca e bine ca nu am sters contul asta. imi pot exprima amuzamentul.

 

plm, era sa cad de pe scaun de ras. mi-au dat lacrimile. nici nu-mi pare rau ca am pierdut din pauza de masa

 

 

 

uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Banuiesc ca Drobu s-a suparat cam tare dar sa nu uitam ca mai trebe sa si zambimori fara din astia?

Numai bine

 

 

 

strungarul pinioane?, probabil strungarul, dar cu freza... :crack:

La ei se poate probabil strungarul lucreaza pe freza si frezorul pe strung si precis obtin calitate extra.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Mobra segmentii cu care am luat motorul au tinut 7000deKm dar cei cumparati din comert nici o pereche nu a tinut mai mult de 3000 km banuiesc ca vindeau rebuturile si daca la Mobra se intampla asta care era o minune a tehnicii( adica era o minune ca functiona) ce sa zicem de piesele rusesti ei erau mult mai comunisti ca noi

Numai bine

 

 

 

Banuiesc ca Drobu s-a suparat cam tare dar sa nu uitam ca mai trebe sa si zambimori fara din astia?

Numai bine

 

 

 

 

La ei se poate probabil strungarul lucreaza pe freza si frezorul pe strung si precis obtin calitate extra.

Numai bine

...va dati seama cat de tare am putut sa ma supar! :blink:

Cand ma credeam si eu tare pe felie , si in lumina reflectoarelor, apare unul ca si boaska, cu o poza la doua gamele si un polonic, insotita de sase enunturi agramate , si imi strica tot spectacolul....Acuma nici nu mai stiu ce sa fac!Imi pare rau de ce am scris mai sus, si daca as putea , as sterge, si m-as face ca nu s-a intamplat nimic...Apoi cumva l-as convinge sa fim preteni si sa-mi vanda mie gamelele si polonicul ca si piese de BMW orijinale(normal) pe care sa le pun la unul din BMW-urile lui , pe care deasemenea as incerca sa-l conving sa mi-l vanda...

Dar acuma nu se mai poate!Nu mai pot decat sa-i monitorizez aparitiile la 'vanzari' si sa incerc sa ma impretenesc cu cei care pun botul la la marfa lui , si sa o cumpar asa, la mana a treia.....

Oricum il invidiez foarte tare ....nu oricine poate ajunge atat de realizat, si de implinit la o varsta asa de frageda(si cu pastile relativ putine...) :"cel mai mare dealer de BMW-uri orijinale din zona Lehliu Gara!"

 

Sunt curios dupa asamblare, concluziile! Ce jocuri ai intre cele 3 pinioane? ..si cat ar fii normal?

prelucrarea lor(a pinioanelor) este intradevar "de ras", dar asta-i situatia, in schimb nu fuleaza si nu au batai axiale

in pozele atasate sunt pinioanele originale(de fabrica), n-am remarcat ceva anormal la ele, tind sa cred ca piesele de schimb posibil sa fie diferite de cele folosite in fabricatie :crack: , nu stiu ce sa cred..

...intr-un manual de intretinere pentru MT16/11 in germana(care tot de aici de pe forum l-am agatzat...) am gasit eu scris undeva ca jocul de flanc maxim la pinionul de alternator e de 7 sutimi...(ciudat, si la supape tot 7 :blink: ...si motoarele astea nu au avut sutimi prin ele de cand le-a facut mama lor....zecimi poate , dar sutimi niciodata)

Se masura cu un ceas comparator undeva pe pinion , cu capacul de la distributie dat jos(da' nemtii dupa cum s stie nu-s normali...)

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cand ma credeam si eu tare pe felie , si in lumina reflectoarelor...

========================

...jocul de flanc maxim la pinionul de alternator e de 7 sutimi...

...pai si acum ce faci? reflectoarele stau cu ochii cat cepele :P :D :P , noua ne dau lacrimile, te-am lasat o zi, doua sa-ti revii si ???

========================

:lol: asa zici? ok, sa zicem ca la alternator o sa-l scot la 0,07, e simplu dar mai raman celelalte! ..s-acolo ce fac?

:scratch: ...tot 0,07 trebe sa fie?

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boaska.....Canta la alta masa! Numai tampenii scrii pe forumul asta.....Asa cum M72 nu va fi niciodata BMW asa nu ai tu nici o treaba cu ce se intampla in topicul asta.....

asa cum nu am eu nici o treaba va dau la multi lectii

si nu pot avea vreo treaba doar pentru ca avem aceasi motocicleta

prefer sa ma plimb singur prin padure decat cu unii dintre cei de aici

oricum am depasit faza 'comunistelor' demult, nu vreau sa spun mai mult ptr ca nu vreau sa raspund cu aceleasi golanii de care sunteti voi capabili

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul @Boaska are suspend de 30 zile. Cei care vor continua cu atacuri la persoană, îl urmează.

V-am Âşters posturile off-topic, get back on.

 

omul doar si-a spus parerea... nu cred ca era cazul de o asa masura...

ma rog... asta-i forum cu libertatea de opinie (fie ea si gresita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul doar si-a spus parerea... nu cred ca era cazul de o asa masura...

ma rog... asta-i forum cu libertatea de opinie (fie ea si gresita)

lasa mai Magic ca e bine asa, altfel ia razna forumul!asta nu ma exclude pe mine din discutie, sunt si eu vinovat, nu am nimic de argumentat la stergerea postarii!

spor!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul doar si-a spus parerea... nu cred ca era cazul de o asa masura...

ma rog... asta-i forum cu libertatea de opinie (fie ea si gresita)

 

 

 

putea sa-si dea cu parerea,dar intr-un alt mod......unii de pe aici chiar sunt pasionati cu adevarat de motoarele lor si fac o gramada de sacrificii pentru a incerca sa le imbunatateasca performantele......nu e chiar placut sa se bage unii in seama doar pentru ca se cred mai interesanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
trimite incoa axa cu came ca o iau eu la pila, promit o imbunatatire fulminanta a performantelor.

..daca-ti timit o poza, o poti "pili" din creion? :friends: sunt curios unde ajustezi..

 

 

...vroiam sa verific , daca tot e desfacut....Dar se pare ca nu e disponibila informatia.....am scobit si eu pe tot felul de site-uri rusesti, si nimic...

..din: de-ale lui petre c:

Suprapunerile timpilor sunt, in general, de:

- 5 grade la 60 grade - terminarea evacuarii cu inceperea admisiei;

- 0 grade la 70 grade - sfarsitul admisiei cu inceperea compresiei;

- 4 grade la 55 grade - terminarea compresiei cu inceperea arderii;

- 0 grade la 70 grade - terminarea expansiunii cu in ceperea evacuarii.

Deci:

- admisia dureaza cca 3/4 rotatie;

- compresia dureaza cca 1/2 rotatie, deoarece viteza mare a amestecului(inertia gazelor) face ca el sa continue sa intre in cilindru desi volumul active incepe sa scada;

- expansiunea (arderea) dureaza cca1/2 rotatie;

- evacuarea dureaza cca 3/4 rotatie;

- zona P.M.S. - perioada de incrucisare a supapelor are mai multe roluri, in special serveste la primenirea (spalarea) camerei de ardere de gazele arse, apoi inertia gazelor arse creaza un “vid” in spate absorbind amestecul din galeria de admisie,etc…

 

 

..portiunea hasurata din desen, sunt zonele ce se adapteaza de la caz la caz, difera de la motor la motor.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trimite incoa axa cu came ca o iau eu la pila, promit o imbunatatire fulminanta a performantelor.

Trombonistule! :friends:

...am doua axe cu came cea de pe ciors si una second la mana saptea , si difera al naibii forma si inaltimea camelor....de asemena , mai am si fo' doua distributii "orijinale", si nu-s tumna la fel marcate rotile , si canalele de pana...si vroiam sa fac comparatie cu o himera...

Pana la urma , l-am adunat asa cum s-a nimerit , si a merge cumva , doar inauntru in motor e intuneric si nu se vede....

PS

...din masuratorile mele cu sectoare gradate, pendule, si nuiele de alun...adimisia si evacuarea stau deschise vreo 180 de grade pe axa cu came, perioada de suprapunere a deschiderilor , este simetrica fatza de PMS....si, poate , admisia se deschide mai repede cu cateva grade...

am notate si valorile ce le-am gasit , daca intereseaza pe un alt maniac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trombonistule! :friends:

...am doua axe cu came cea de pe ciors si una second la mana saptea , si difera al naibii forma si inaltimea camelor....de asemena , mai am si fo' doua distributii "orijinale", si nu-s tumna la fel marcate rotile , si canalele de pana...si vroiam sa fac comparatie cu o himera...

Pana la urma , l-am adunat asa cum s-a nimerit , si a merge cumva , doar inauntru in motor e intuneric si nu se vede....

PS

...din masuratorile mele cu sectoare gradate, pendule, si nuiele de alun...adimisia si evacuarea stau deschise vreo 180 de grade pe axa cu came, perioada de suprapunere a deschiderilor , este simetrica fatza de PMS....si, poate , admisia se deschide mai repede cu cateva grade...

am notate si valorile ce le-am gasit , daca intereseaza pe un alt maniac...

orice informatie e bine venita :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...